Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
igen jó csak nagyon tömör
mondjuk lehet ez volt a szándékod is...ezt nem tudhatom -
twollah
nagyúr
Hat ez eleg karcsu.
Kicsivel tobbre szamitottam, mondjuk 2-3 oldalra csontig leragva a temat. -
Raymond
titán
Tetszik a sorozat otlete, ezert jo lenne ha pontos informaciok lennenek benne
''A DirectX 8.0-val a Pixel Shaderbe egyszerre 12 utasítást lehetett progamozni, ám ez a limit nagyon alacsony volt, így hamarosan megjelent a DX 8.1, ami a határt 22 utasításra emelte. Az ezt támogató kártyák: GeForce 3, GeForce 4 Ti, Radeon 8500, Radeon 9000, Radeon 9100, Radeon 9200, és Radeon 9250.''
Pixel Shaderek:
A DX8.0 a PS1.0 es PS1.1-et tamogatja. A DX8.1 hozta a PS1.2, PS1.3 es PS1.4 tamogatast. Az 1.2 es 1.3 verziok csak egy utasitas tamogatasaban kulonboznek (texm3x2depth) ami az 1.2-nel hianyzik. Minden mas egyforma a regisztereket es az utasitas limiteket beleertve. A PS1.4 viszont meglehetosen sokban kulonbozik az elozoktol, ket fazisban tud vegrehajtani 14 utasitast osszesen tehat 28-at. A tamogatott utasitasok tipusa nagyobb es a hasznalhato temporary illetve texture regiszterek szama is nagyobb (6/6 a 2/4 helyett).
Kartyak:
A GF3(Ti) tamogatja a PS1.1-et, a GF4Ti pedig a PS1.3-at. A PS1.4-et csak az altalad is felsorolt Radeon kartyak tamogatjak, az elso PS1.4-et tamogato NV kartya a GFFX volt.
DirectX9:
A DX9.0 kartyak 96 utasitast tamogatnak (max 32 textura + 64 aritmetikai). A DX9.0b hozta a PS2.a (NV GFFX) es PS2.b (ATI R4xx) tamogatast. Itt az utasitasok szama minimum 96 (barmilyen kombinacioban) es max az utasitas slot-ok szama. -
Dr. Justice
tag
Végre egy tömör és érthető kis összefoglaló a Direct-X-ről.
Okosodtam tőle.
THX!
[Szerkesztve] -
ftc
nagyúr
nem lehetne egy kicsit bővebben a DX-ek közti eltérést magyarázni?...nem 3-4 mondatban?
-
Shim
őstag
Egy kis elírás, de jobb az elején tisztázni: a T&L-nél az ''L'' az lightingot (világítás) jelöl, nem lighnting-ot (villám)
-
cousin333
addikt
''Ezzel a technológiával lehetséges egyenetlen felületeket létrehozni a tárgyakon, így növelve a valósághűséget.''
Nem vagyok toppon a témában, de a bump mapping lényege nem az, hogy egyenetlen felületeket látszatát hozza létre?
További olvasnivaló erről: [link] -
válasz
(Kolombusz) #4 üzenetére
Okés, kíváncsian várom! Remélem lesz benne fincsi SM2.0 SM3.0 összehasonlítás, meg ilyenek...
ui.: Ha majd lesz egy különkiadás is a 3. után, akkor leírhatnád a fanatikusoknak, hogy miben különbözik a Voodoo5 a többi kártyától, hogy miért csak DX6-os, mikor még a DX7-en túlmutató funkciói is vannak, stb. Ebben én is tudok segíteni.
És biztos érdekel sokakat az nVidia féle SLI múltja, eredete is a Voodoo2/voodoo5 kapcsán.
[Szerkesztve] -
Silencer83
addikt
nacceru es erheto
grat ;) -
Protezis
őstag
A vertexek nem a poligonok csucspontjai?
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Apple Watch
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Microsoft Edge
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Precision 3590 15.6" FHD IPS Ultra 7 155H RTX 500 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium
- GAMER PC : RYZEN 7 2700X / GTX 1660 SUPER / 16GB DDR4 3200MHz / 512GB NVMe + 500GB HDD
- AMD Ryzen 9 5900X/Radeon 6800XT 16GB/32GB DDR4 RAM konfig eladó
- T495 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 3500U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv új akku gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest