Új hozzászólás Aktív témák
-
Heroes fan
őstag
[link] Nevetséges értékek. Ezt még 2060 is tudja full hd-ba
-
Weareus
addikt
Van olyan játék, ahol még lassabb is, mint a 2080Ti
Persze, ok, nem játékokra szánt kártya.
-
vicze
félisten
válasz
ForRedGlory #70 üzenetére
És valóban megdobta ennyivel, most már játszható 1080p-ben 2080Ti-on. Viszont a DICE szinte semmit nem csinált, túlnyomórészt az nV driver feltelepítés adja a sebesség növekedést, a játék patch nem sok vizet zavar.
Mivel a VRAM használat közben valamiért megugrott 8GB fölé, így a többi kártyán azért lehetnek gondok. -
Kb ugyan az, hogy te vagy az ügyeletes anonim beszóló ember itt,minden szakmai hozzászólást nélkülöző beböfögésékkel, mert ilyet még nem láttam tőled. Neked találták ki az internetet.
Nem látok semmi kereszteslovag vagy Nv fan dolgot a fenti eszmefuttatásban.Nem ajnároztam a szériát nem is húzom le, nem ekézem AMD-t állandóan .
Nem azért mert NV hanem mert az RT lesz a jövő remélhetőleg. kb a valós RT eljárásoknak és grafikai minőségnek a töredékét tudja vissza adni e z a pár fény / árnyék/ tükröződés effekt.Beszélhettem volna éppen autóról is bármiről, nem ez volt a lényege a mondandómnak.
Minden szériának van egy húzó terméke ha sikeres ha nem, az adott termékskálán belül akkor is az a legjobb eladásban, ár/értékben ilyesmi, még ha globálisan szar is az egész széria.Szerintem ez jelenleg a 2070 mert RT nélkül sem rosszabb sem a teljesítménye sem az ára a GTX 1080 nál. Ha ezt te nem érted meg és te ezt látod benne az téged minősít. -
bot1978
senior tag
Jó, de ez már erőszak.
Szerintem inkább ne erőszakoljuk meg a siker szóval, főleg annak ismeretében, hogy hivatalos egér és billentyűzet támogatást kap a konzol. Így meg aztán már pláne konkurenciája lesz a dedikált VGA-nak a játékosok körében. Az Xbox One árához képest is elképesztő, hogy mennyire el vannak ezek szállva a VGA-k árával még mindig. Döbbenetes.
A bányászokra van ez árazva még mindig. -
Újra leírom:
"2070 valószínűleg a legsikeresebb RTX kártya lesz az ára miatt,"
Még mindig nem érted. 3 féle RTX kártya közül, tehát az RTX kártyák közül valószínűleg a 2070 ből adnak el a legtöbbet az ára miatt + ez ár / értékben már ugyan azt hozza mint az 1080.
Tök mindegy hogy 5 darabot adnak el belőle és mennyibe kerülnek ha a 2080 TI ből meg 3 darabot akkor a 2070 a legsikeresebb az RTX kártyák közül ...ennél érhetőbben már nem tudom ezt neked elmagyarázni hogy megértsd.
egy generáción belül is van legsikeresebb , legtöbbet eladott. . -
bot1978
senior tag
Gondoltam a legsikeresebb VGA ára a jövedelemmel és a vásárlóerővel lesz megfelelő arányban nem más extrém szinten túlárazott VGA árával.
Oké, hogy nyugatEU-ban jobban keresnek, de ez még ott is sok.Értem, hogy 2017 Q3 kilőtt a gaming gpu eladás és rekord meg őrület, de már nincs bányászláz, szóval nincs meg nekem, hogy szerinted a 170k az önmagában hogy a rákban lehet a siker kulcsa csak mert a 1080 még mindig túlárazott (mint az összes többi)
Most vagy arra gondolsz, hogy emelkedni fog az árfolyama ezeknek a zsetonoknak újra, vagy arra, hogy mindenki hülye. Reméljük nincs igazad.
-
Igen valószínűleg könnyen elvesztetted a fonalat ha értelmezni sem sikerült mit írtam.
"2070 valószínűleg a legsikeresebb RTX kártya lesz az ára miatt,"
62 K ért te 3 Gb verziót vettél maximum.
jelenleg a 2070 1080 + 5-10% teljesítményű és 170 K tól van az ára azaz olcsóbb mint az 1080. Igen valószínűleg ez lesz a 3 kártya közül a legtöbbet eladott az ára és az ár / értéke miatt. Szerintem nem nehéz ezt értelmezni. Arra fizetsz te rá dalolva amire akarsz nem értem ennek mi köze van ahhoz amit leírtam. -
bot1978
senior tag
Egy kétszázezres kártya ma már az ára miatt sikeres?
Le vagyok maradva.
A 2070, mint legsikeresebb kártya hmm. Ja, hogy lesz, de mitől? Ha kijön egy ocó, vacak hűtéssel, meg kevesebb dedikált memóriával 130-150k-ért? Háát, nekem 2 éves a 1060-am, anno vettem 62k-ért, 12+24 hó garral most kéne eladnom. Tegyük fel el tudom adni 50-ért. Nekem dalolva rá kéne fizetni még 130k-t és venni egy 2070-et?
Vagy én nem kellek a legsikeresebb kártyának? Mi kell manapság a sikerhez? Elvesztettem a fonalat asszem. -
Sinesol
veterán
Erősen kétlem, hogy versenyképesebb lenne az AMD, most léptek csíkszélességet az RX590-el, és csak átlag 15-20%-al erősebb a 480-nál, miközben 30-40%-al többet eszik, ráadásul drágább is. Amíg továbbra is csak a GCN-t foltozgatják, addig nem lesz ott jelentős előrelépés.
-
ez nem igaz szerintem, Intel jelenleg technológiai hátrányban van TSMC vel szemben és pár évig abban is lesz.ezért nem közölnek már adatokat míg régen ez volt a ló amit ütöttek.Persze a tőzsde a legfontosabb.
A Turing jelenlegi gyártása pedig közelebb áll a 14 nm gyártáshoz. Pár paraméterben fér csak bele a 12nm szabványba a GLoFo miatt kamuzták be illetve csinálték ezt ,mert ők előbb hirdették a 10 nm gyártást.
Ha már Intel akkor kb ez az Intel 14++nm gyártásának felel meg.
Ehhez képest a TSMC 7 nm vagy a Samu 8nm half node kb 50 % előrelépés lesz teljesítmény és / vagy fogyasztás terén.A valódi körmét kb akkor fogja megmutatni a Turing , ráadásul az sem mindegy mennyiért gyártják le nekik ezeket a GPU kat, mert az egyik legdrágábban legyártott széria lehet NV történelmében ha igazak a pletykák. Nem feltétlenül ezen a szérián keresnek a legjobban hiába ennyi az ára. -
core i7
addikt
Amiatt az 1 nanométer miatt lesz meg 4K ban RTX onnal a 120FPS
Viccet félretéveElvileg nem csak ez számít ,hogy 7 vagy 8 mert Intel 10 nanoja jobb lesz TSMC vagy Samujétól mert annyi tranzisztort belepakolnak vagy mi (már nem tudom) lényeg ,hogy emiatt is késik mert túllőtték valami 2,7 es szorzóval a tranzisztorsürüséget azthiszem miközben ez 1, valamennyi szokott lenni. Hát ezt jól megírtam
-
Samsung 10 nm halfnode-ja lenne a 8 nm. Ugye elvileg ott akart gyártani a Turingot az NV a 10 nm-es node-on, csak hát mégse jött össze. A Turing lapkák méretén látszik, hogy ezeket kisebb csíkszélen kellett volna legyártani, így a 2080 Ti lapkája pont akkora lenne, mint az 1080 Ti-é. Most viszont a 2070 lapkamérete lett ekkora. A samsungos teória mellett szól az is, hogy a kisebb Pascal kártyák (1060 alatt) GPU-i a Samsung 14nm LPP gyártósorain készülnek.
Elég fura harc lenne amúgy, ha az NV nagyobb node-on gyártana, mint az AMD. Az eredmény kb az lenne, hogy az AMD kártyái versenyképesebben lennének a gyártástechnológiai előny miatt, viszont az NV sokkal nagyobbat kaszálna a kártyákon, mivel nem a TSMC horror árú 7 nm-es node-ján gyártatna.
Ebből az AMD csak úgy jöhet ki (pénzügyileg) jól, hogy ha komoly piaci részesedést szerez. De a jelenlegi információk alapján ez enyhén szólva is csak egy leányálom.
-
Ragnar_
addikt
Navégre
-
Cancer
senior tag
A Planetside ha 1650/med-ben beesik 9fps alá, akkor respawn-olok a pusztában. Ott megint örülök a 30-40 fps-nek. Aztán a Hybrid crossfire-rel 12 volt az alsó határ...a teteje felment akár 50-ig... kicsit a gyermekkoromat idézik ezek a pillanatok, csak ott nem Vanu és sugárágyú volt, hanem Jancsi és Juliska a diakockákon.
Szépek ezek a kártyák, viszont szerintem kezd elmenni az iPhone X irányába. Túlárazott luxustermék. Azon kívül, hogy "nekem ilyen is van" ad valami többlet értéket? Mindemellett valóban szépek a demó videók a Bf V-ből, bár ahol pont nem arra fókuszált a kamera, nem tükröződött a tank képe a vízben...
Így nekem ez kicsit mesterkélt volt.
Természetesen üdvözölendő, hogy lassan egy Marvel film grafikájával ellátott játékban fogunk VR játszani, ahova egyébként szükségtelen a 4-8-16-32k-s felbontás...Ugyanis lassan visszakanyarodunk az objektívek/szemlencse "felbontására", ami kb akkora elvi harc, mint, hogy 40-60 fps fölött már nem érzékeli az agy a "simább" mozgást.
-
ATi GAMES
tag
És tessék megint egy már-már agyatlanul túlárazott kártya...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi hihetetlen nincs benne. Egy bitang egyszerű megoldást alkalmaz az AMD. A vezérlő a fedélzeti memóriát gyakorlatilag cache-ként kezeli, és hardveres formában tölti bele a megcímzett lapokat a rendszermemóriából. Az egyetlen említésre méltó dolog, hogy az SSG API-val bájtszintű elérésre is képes a vezérlő, vagyis flash-alapú tárolókat is direkten el tud érni, akár közvetlenül, akár a helyi hálózaton keresztül.
Alapvetően a bájtszintű elérés kivételével a Volta és a Turing is tudja ugyanazt, de muszáj mellé IBM hostot rakni, hogy működjön is. Tehát egy x86/AMD64-es host mellett ez a képessége az NVIDIA GPU-knak használhatatlan. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Akula #82 üzenetére
Ez inkább arra szolgál, hogy a data set be is férjen a VRAM-ba, mert elég sok olyan helyzet van, ahol a 24 GB is kevés. Ha nincs elég VRAM-od, akkor tényleg csak egy out of memory üzenetig jutsz el. Kiírja a program, hogy nincs meg a hardver hozzá, és nem tudja megcsinálni, amit kérsz. Ezért van a Quadro modellen 48 GB. De az se mindig elég ám, például egy filmes data set megvan 1-2 TB is. Szóval azt a vizualizáláshoz fel kell bontani ~48 GB-os szeletekre. Ha nincs ilyen VGA-d, akkor ~24 GB-osra kell felbontani. Ha ennyi sincs, akkor ~11 GB-osra, ésatöbbi. Alternatív megoldás a szarni rá, és a Vega elvben 512 TB-ig megcsinálja felbontás nélkül, ez viszont elméleti határ, az SSG 2 TB-ja fölé itt sem éri meg menni. De most nem erről van szó, hanem arról, hogy maga a probléma, hogy nagyok lehetnek a tartalmak, tehát minél több memóriával rendelkező GPU-t veszel, annál kevesebb részre kell bontani.
-
s.bala31
őstag
válasz
ForRedGlory #70 üzenetére
Láttad hogy a cikk alatt BReal AMD promóter is tiszteletét tette?
Rég láttam itt ph-n hsz-ét, úgy látszik már kinőtte a hazai fórumokat
(persze lehet csak véletlen egybe esés a névválasztás
-
mpioca
tag
A sugárkövetés technológia, nem vitatom, hogy óriási potenciált rejt, azonban jelenleg alig megkülönböztethető a raszterizálással előállított jelenet a sugárkövetéssel készülthöz képest. Nyilván ehhez az is hozzájarul, hogy a technológia gyerekcipőben jár, a reszterizálás pedig teljesen kiforrott módszer lett az évek alatt. Ettől függetlenül úgy tűnik, hogy a valósidejű sugárkövetés a játékfejlesztési lehetőségek, a grafikai dizájn egyszerűbbé tétele és a grafikai hűség szempontjából is a jövő, de jelenleg nem sokkal több, mint érdekesség.
-
rumkola
nagyúr
Az AA is felezte sokszor, ráadásul csúnyított is.
Valami 40K-ért vettem akkoriban 8600GT-t, mert a 1xxezres 8800 túl drága volt. Ráadásul akkor a forint is másfélszer erősebb volt, szal kb,. ugyanott vagyunk. Ja, és a 60FPS álom volt, most meg 100+ nem egyszer.
Nem mellesleg a jólétünk tükre az, hogy egyre drágábban is megvesszük a cuccokat... (ram, vga, telefpn) -
arn
félisten
Amugy az amd kezd kapcsolni, hirtelen 380-480 eur kornyekere zuhantak a legdragabb (asus strix) kartyak is.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
ForRedGlory #70 üzenetére
Gondolom mi van a patch-ben. Kicsit visszavettek a minōségbōl,hozzáadtak egy adag pre-baked lightmap ahol csak lehet
-
mpioca
tag
A különbség az, hogy az RTX felezi az FPS-t minimális grafikai javulásért cserébe. A Crysis nem csak technológiai háttérben, hanem tényleges látványban is korszakalkotó volt. És a RTX brutális teljesítményigényére még rátevődik az elborult árazása a generációnak. Nem tudom, hogy tudja épeszű ember ezt a generációt támogatni és védeni. Ezt mondom úgy, hogy én is Nvidia GPU-t használok egyébként.
-
ForRedGlory
félisten
Na ha már ölre mentek, akkor itt a hozzá való olvasnivaló is.
DICE Prepares "Battlefield V" RTX/DXR Performance Patch: Up to 50% FPS Gains
-
GodGamer5
addikt
Nagyon állat ez a kártya. Aláz gyaláz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem tudok hibát találni bármiben.
A hiba a komplex rendszerek sajátossága. Van egy problémád, és van egy csomó alternatív megközelítés, amelyek eltérő előnyöket és eltérő hátrányokat adnak. Akármilyen AA-t hozol fel, egyik sem tökéletes. Megkockáztatom, hogy a brute-force SSAA-nál jobbat soha senki nem fog csinálni. De ezt megközelítőt igen, ami nem zabálja le annyira a teljesítményt. A legjobb megoldásnak egyébként az analitikai AA-k kombinálása tűnik. Ezzel az a gond, hogy sok kutatást igényel.
-
Bandit79
aktív tag
Amit fentebb linkeltem vga tesztet.
ott is kapott egy Tetszett plecsnit a ATI RV670 ..
és konklúzióban próbált jót találni bennük. Meg is találta a kis tesót, hogy még árban jó lehet ,ha az ember hajlandó elnézni pár apróbb dolgot, melegedés stb..
Igen a Ph-n az NV nek sokkal többet kell az asztalra letenni.. Nincs evvel semmi baj ,megszoktuk.
-
csak nem mindegy hogy az egyik térfélen állandóan a hibát látod és tálalod a másiknál meg az előnyt és tálalod ha a fejlesztésekről van szó. Másról nem akarok nyilatkozni se belemenni ebbe a témába, de ezt én így látom.
nekem még TAA egyetlen egy játékban sem tetszett soha. Értelmetlen mosott képet eredményez.Soha nem is kapcsoltam be.Inkább legyen recés de éles.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem azon múlik. Nekem tetszik a DLSS, csak látom a hibáit is, a gyorsulásnak ára is van a képminőségre, jobb lenne ha a natív felbontás is beállítható lenne, és akkor legalább az AA nélküli szintnél nem lenne rosszabb az eredmény a problémás részeken. Ezernyi olyan eljárás van, ami tetszik, de kb. mindegyiknek van valami hibája. Ettől az adott eljárás nem lesz rossz. Igen ritka egyébként a tökéletes megoldás. Már csak amiatt is, mert akkor nem kellene tovább dolgozni.
-
remélem egyszer megérem azt az időt hogy valamiről pozitívan fogsz nyilatkozni, amit az Nvidia tálal eléd. Szerintem nem fogom.
nem érdekel mennyi a hatásfoka vagy mennyibe kerül a fejlesztőknek. ha működik egy élsimítási eljárás és szebb képet eredményez mint a TAA ráadásul 40 % kal gyorsabb akkor innentől nem érdekel a többi. majd ha lesz ronda vagy rondább DLSS játék mint TAA akkor térjünk erre vissza.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a gépidőn múlik. A fejlesztő leginkább bérel gépidőt az NV-nél, ahol tréningelnek maguknak egy neuronhálót, mert a saját stúdiójukba bizony eléggé költséges lenne összerakni egy szuperszámítógépet. De ugye az NV-nek ott a Saturn, viszont ezt nem használhatják ám ingyen. Ez a gép majdnem fél megawattot fogyaszt óránként, amit bizony a bérlőnek ki kell fizetnie, nyilván egyéb költségek mellett, hiszen a hűtés sem csak a semmiből szerzi magának az energiát, és egy akkora gépnél az is combos költség. Tehát az egész minősége attól függ, hogy mennyi pénz van arra, hogy megtalálják az adott tréning során a leghatékonyabb neuronhálót. És mivel játékról van szó, így annyira azért nem fogják törni magukat, mert ha mondjuk ennek a hatékonysága eléri a 60%-ot, akkor az már jó (beleszámítva, hogy a legtöbb fejlesztő csóró, vagy a kiadó smucig). A legrosszabb ami történik, hogy időnként ronda lesz a kép egy része. De ez nem veszélyeztet életeket, mint mondjuk az önvezető autóknál, ahol azért igen jó neuronhálót kell találni, hogy problémamentesen működjön. 100%-os ez sem lesz persze.
-
ezt már azóta tudtuk, hogy megvolt az RTX bemutatója. OTT már CEO elmondta hogy nem mindenhol fogja az élsimítást alkalmazni az eljárás. jelenleg a játékokban amiben tesztelték a legjobb megoldásnak tartják, 75 % ide vagy oda, észrevehetetlen..Innentől kezdve a HA a fejlesztőkön múlik, nem az eljárás hatékonyságán.
-
Bandit79
aktív tag
Ez mindig is így volt egy új techel...
Miért mikor bejött a PureHair egy R9 Fury x kb 25 fps-t produkált ,pedig az nem e teljes képernyő számolása, ja és kb 15 min.-el az is gáz, . Nem tudom azóta hol tart a dologmennyit bírnak vele, de ez pont ugyanilyen, majd kiforrják a hardverek magukat nyerserőben, cak várni kell. -
Sinesol
veterán
Na ennek odab@szós teljesitménye lesz, az biztos, bár játékra kicsit drága.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HBCC nem egy szoftveres megoldás, hanem egy hardveres lapalapú menedzsment. Annak alapvetően még szoftveres támogatás sem kell, csak lehet hozzá írni, ha valaki akar.
Itt egyébként nem arról van szó, hogy a DLSS hasztalan, hanem megvannak a maga hibái, ahogy más AA-nak is. Például az, hogy a natív felbontás 75%-ával dolgozik, és ha bizony a neuronháló nem tökéletes hatékonyságú, márpedig nem fognak heteket tréningelni egy kb. 85%-os neuronhálóért, akkor bizony a kép egyes részein jobb lesz a minőség, mint a natív felbontáson, míg más részein rosszabb. Ettől a DLSS nem lesz rossz, csak pro/kontra érveket lehet felhozni mellé, mint a többi AA-nál.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában mindegyik között van különbség, csak az a helyzet, hogy a sugárkövetés nem egy olyan eljárás, aminek állandó hatása van a képre. Pályánként változó, hogy mit látsz. Szóval a különbségeket pályánként kell keresni, mert például van olyan környezet, ahol aztán az off és az ultra között sincs látható különbség. És ilyen környezetben csak azt látod, hogy az fps-ed esik. De persze ez érthető, attól még nem adnak fémes hatást a betonnak, mert valamit mutatni kellene a sugárkövetésből. Ott kell nézni, ahol a különbség látszik.
[link] - Itt látható az összehasonlítás különböző területeken. -
carl18
addikt
2500 dollár? Elhiszem Nvidia elég vastagon áraz manapság. Ez a 2000 széria nagyon túlárazott lett, szerintem aki kártyát akar várja ki az nvidia 7 nanométerét. Ez hozhat valódi előrelépést, ott végre lesz valódi sebesség fejlődés.
-
az biztos hogy 4 K-n nem fog ezeken hasítani úgy sem. Mint ahogy az 1080 TI sem volt képes RT nélkül ultrán futtatni minden játékot 4 K-n. Itt [link] néztem a tesztet, írja is a tag hogy a különbség az hogy hány tárgyat használ fel illetve milyen távolra lát el RTX effektekkel és tükröződésekkel valamint 3 effektusban lát különbséget low-medium - Ultra. High és medium között nem igazán látható különbség ez tény de ettől még más játékokban is ez egy lehetséges opció. 2070 valószínűleg a legsikeresebb RTX kártya lesz az ára miatt, szóval valószínűleg fókuszban tartják a fejlesztők.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Aki mondjuk natív részletességet akar, nem pedig a natív felbontás csupán 75%-át. Az rendben van, hogy az üzenet az, hogy majd az AI felismeri, hogy hol kell túlmintavétel, de mi van ha éppen nem ismeri fel? Akkor azon a részen baromi ronda lesz ám a képkocka. Csak persze ezt nem említik meg, illetve meg sem mutatták, hogy milyen. Nem véletlenül. Azért azt tudni kell, hogy ezek a neuronhálók nem tűpontosak. A hatékonyságuk attól függ, hogy meddig tréningelik őket, és mivel a DLSS neuronhálóján nem múlik emberélet, így erre azért sok időt nem áldoznak, már csak azért sem, mert marha drága ám a tréning gépideje. Egy 50-60%-os hatékonyságút kreálnak aztán jól van.
-
vicze
félisten
"patcehlték és gyorsult ."
Patchelni fogják és gyorsulhat, nagyon nem mindegy...Nem szerintem placebo, kimérték és bemutatták. Csak az Ultra van, és Low, az összes többi szint nem változtat semmit. Ez rohadtul nem vélemény hanem számok, amikkel nehéz vitatkozni.
"Majd ha lesz kint 10 játék alapoktól beleírt RTX támogatással meglátjuk mit tud"
Tehát a termék megjelenése után 1,5évvel?4K-ben pedig továbbra is teljességgel lehetetlen, hogy játszható lesz, szóval pont ott vagyunk ahol a part szakad, vagy egy nagyon látványos valami, amit nem lehet használni, vagy csak rettenetesen korlátozottan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A textúra nem számít. Hasonlóan a raszterizáláshoz a mintavétel itt sem változik a textúra felbontásától. Maximum a memóriára jelent nagyobb terhet, de a számítás mennyisége szempontjából ugyanaz. A BF5 implementációján látszik, hogy a memória-sávszélesség a kevés, mert egyszerűen jelentőset esik a GPU kihasználtsága. Nem tudja etetni a memória a hardvert. Persze a háttérben lehet szinkronizációs gond is, viszont itt alapvetően az jelenti a legfőbb limitet, hogy nagy az adatmennyiség, a heterogén módon működő feldolgozók önmagukban gyorsak, de mindehhez kevés a sávszél.
-
abból az egyikben most írták feletted hogy patcehlték és gyorsult .Én utána olvasgattam a teszteknek.
A Textúra minősége ugyan úgy befolyásolja az RTX teljesítményt és hát szerinted placebo, szerintem meg van. ez a lehetőség ez a lényeg.
Majd ha lesz kint 10 játék alapoktól beleírt RTX támogatással meglátjuk mit tud ez így igazából semmi több csak ki ki a saját beállítottság szerinti vélemény. -
vicze
félisten
Pont annyiban, amennyiben elérhető.
Szóval minden RTX képes játékban láttam.
És ha utána olvasnál egy kicsit alapos teszteknek, akkor tudhatnád, hogy jelenleg 2 azaz csak 2db szint van, a többi beállítás csak placebo és nem változtat semmit, se a kinézetet se a teljesítményt.
-
core i7
addikt
válasz
ForRedGlory #38 üzenetére
Na ezt jó tudni
-
hány játékban láttad eddig?nem lehetetlen mivel szabályozható effekt. medium-low-high-ultra. mellé még a textúrákat is be tudod állítani, sőt be kell.
2070 ben visszaveszed ha akarod. jelenleg a 2070 már olcsóbb mint az 1080 és gyorsabb nála.Persze az tény hogy erőforrás zabáló ,de még nem igazán látni játékokban mit tud felmutatni . Szerintem Metroban fog először értelmes szerepet kapni mert az sztori központú egyjátékos játék. -
vicze
félisten
Ici pici apró probléma, hogy 30-40FPS-ről beszélgetünk FHD-ban RTX esetében, nem 50-60-ről, kevesebb csúsztatás több tény... Jelenleg konkrétan használatlan bármelyik kártyán, a 2070Ti-on pedig egyenesen értelmetlen, hogy ott van, mert még az alap dolgokat se tudja megoldani 15FPS-el, 1080p-ben.
@ForRedGlory: Meglátjuk, eddig nem túl biztató, a 2070-nél lehelten, hogy használható legyen. TR-re meg nem csodálom, hogy nem jön, mert azt kb. esélytelen.
-
Lacc
aktív tag
" itt ha összekötsz két Titan RTX-et, akkor azzal 48 GB memóriához jutsz, méghozzá úgy, hogy egy GPU fogja mindkettőt elérni, míg a GeForce-on ez a speciális mód nem engedélyezett, hiába kötöd össze a kártyákat."
Ez így nem teljesen korrekt, igen is, ma már a DL szoftverek jól kitudják ezt aknázni, nem kell semmivel összekötni, berakod a két PCI-e-be a kártyát és a szoftver már az elején elintézi a memória allokációkat. (Most is épp fut egy tréning) - Bár ez nem Gamer/Játék kategória.
A DL modellek paraméterezésénél sajnos a Ti 11GB-ja is kevés, mindössze csak egy egyszerű DL architektúráról beszélünk, aminek a paraméterezése a default beállításoknál - főleg a filtereknél - 50%-al pluszban lehet tovább menni, mert memóri allokációs hibába fut. -
keIdor
titán
"Az alapok szempontjából a Turing köszön vissza, ezen belül is a GT102-es grafikus vezérlő, aminek a részletes bemutatását most mellőznénk, hiszen az alábbi cikkben már leírtuk a lényeget."
TU102!
-
Bandit79
aktív tag
Miért eddig nem volt értelmes sebesség? Kinek mi az értelmes .... Aki AMD fankodik az savanyú a szőlő elvén ,ilyenkor nyögi be a lassú az 50-60 fps , vagy akármennyi is az... de ne legyünk már telhetetlenek .Ez egy qva számításigényes effekt 1. fecskéje , amit már most be tudtak rakni ezekbe a vga-k ba , örüljünk vaze...
Aki meg 120+ fpst akar produkálni az üljön meg a seggén és várjon még 1-2 évet.. ennyi. ...őőőő vagy kapcsolja be a Vegáján a göndör haj TressFX -et azt örűljön annak.érdekes olyan hülyeségeket meg ajnároztak a népek, mikor kb 2x láttad játékban, azt is a főszereplőnél..
-
arn
félisten
válasz
Trailblazer #21 üzenetére
van kozepkategoria, ott az 2070. aranyaiban meg lassabb is, mint a gtx1080-1060 viszonylata volt.
-
core i7
addikt
Akkor ez már 4K ban ,fog egy értelmes FPS számot produkálni RTX ON-nal ?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Azokhoz Quadro kell. Ha nem fizeted meg, akkor nincs alkalmazáshitelesítés. A Titan RTX azoknak van, akik nem férnek bele a GeForce RTX 2080 Ti 11 GB-jába, de ugyanakkor nem is dolgoznak olyan szoftverekkel, amelyekhez szüksége van kiemelt támogatásra. Az meg nyilvánvaló, hogy a 11 GB nem sok. Nagyon könnyű tartalomvizualizálás mellett kifutni belőle.
-
Elméletileg megkapják ugyan úgy a professzionális szoftveres támogatást is mint a Quadro modellek, ha jól értelmezem csak ugye ez direkt speciálisan kevesebb felhasználási területre jó. Mondjuk RT hez vagy DP hez ez akár lehet olcsóbb megoldás is, ha valaki nem igényli a Quadro teljes felhasználási palettáját. Szerintem ez a Titan V szerepét tölti be más területre koncentrálva.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában ugyanazt kapod meg ezzel is, csak itt annyi változás van a GeForce-hoz képest, hogy egyrészt van egy picikét több sebesség, de ami fontosabb, hogy van rajta 24 GB VRAM, ami azért például sugárkövetésnél nem mindegy, mert simán lehet ekkora modellekkel dolgozni. Egy GeForce GTX 2080 Ti-n 11 GB fölött csak egy out of memory-ra futja. Még annyi a különbség, hogy itt ha összekötsz két Titan RTX-et, akkor azzal 48 GB memóriához jutsz, méghozzá úgy, hogy egy GPU fogja mindkettőt elérni, míg a GeForce-on ez a speciális mód nem engedélyezett, hiába kötöd össze a kártyákat.
-
válasz
Siszibatya #19 üzenetére
Eddig a Titan V is 3000 dollárba került . Quadro kártyákhoz képest ez olcsó megoldás a gépi tanuláshoz. EZ nem a gamereket célozza, mint ahogy a Titan V sem azt tette.
-
Trailblazer
veterán
A valós középkategória megintcsak mellékes... Bár ahogy elnézem, azok áraiban sem lesz köszönet.
-
Siszibatya
tag
Érdekességnek meg , mutogatni jó is . Nem átlagembernek van ez a kártya szánva ezt az ára is mutatja.
Kiváncsi vagyok ilyen árkategóriánál milyen indok vagy ok van arra , mármint arra hogyan tehetik meg ezt ,hogy pl. bedöglik / tönkremegy akár fél óra alatt, mint a RTX 2000 széria többi hibás db-jai "olcsóbb árkategóriába" soroltak közül (RTX 2080Ti/ 2080/2070 )
Van egy bizonyos százalék ami így bedöglik , nem emlékszem pontosan de kb 3-5%-ot olvastam .
Remélem nem járnak így az emberek akik vásárlás mellett döntenek . - legyen az bármilyen kártya ebből RTX 2000-es a szériábólNem szabadna ilyennek lennie . Ha meg előfordulna cseréljék már azonnal vagy rövid időn belül - 1-3nap , maximum egy hét és legyen készleten bőségesen mindenből. Ameddig nincs kártya addig nézegeti az ember a gépházat meg a monitort. ( nem mindenkinek van integrált videokártyaja vagy akár másik kártyája tartalékként amit ilyenkor használhat )
Annyira modern kort és technológiát hírdetik és népszerűsítik , akkor az ilyen hibák nem megengedhetők szerintem . Teszteljék rendesen és inkább adják ki később. Persze a profit : a minél nagyobb haszon és a számosság számít csak . A minőség már nem számít , tömegtermelés van .
Kiad az ember egy vagyont , meg várhat mire garanciáztatják és cserélik . Ez már minősíthetetlen .
Sajnos ilyen korszakot élünk , ez pedig a : Na és korszaknak nevezhetjük !
Az élet bármilyen területén is megnézhetjük . Kiderül hibáztak vagy szándékosan csináltak / elhallgattak vmit ami nem műkődőképes , erre a fenti reakció van : na és - ennyivel le van rendezve Gondolják azt mi a fenét tudsz tenni ellene . Ígyis - úgyis megveszed / elhiszed amit mondanak , hogy ez milyen jó . Pedig nem kéne mindent elhinni .
-
-
vicze
félisten
2 hét múlva kibonthatják, 4hét múlva tesztelhetik?
-
Utoljára az eredeti Titan, Titan Black tudott teljes sebességű FP64-et, azaz többet, mint a sima.
A Titan V az egy csodabogár, mert minden engedve van rajta, de nincs kis tesó sem. Így indokolt az ára.
A Titan RTX semmivel sem tud többet a vágatlanságon kívül. Ahogy igaz ez a korábbi Pascal és Maxwell Titan kártyákra is.
Reális árazás valahol 1500-2000 dollár körül lett volna. Én arra tippeltem hogy drága lesz, tehát 2000 dollár, és eléggé meglepett, hogy még ennél is többe kerül.
-
de ez fél profeszionális, azaz megkapja a szoftveres támogatást mint a Titan V és a Quadro modellek nem? itt valószínűleg azt kell megfizetni, nem tisztán a hardvert.Titan V is 3000 dodó volt elég sokan vitték azt a Quadro modellek helyett, fél évet kellett rá sorba állni mert annál meg olcsóbb volt.
-
Cifu
félisten
Szvsz az nVidia az Apple-hez hasonlóan kezd ráérezni arra, hogy van egy vásárlói réteg, ahol kb. rohadtul nem számít a vételár. Ha ennyiért el lehet adni a Titan kártyákat, hát eladják ennyiért. Biztos vagyok benne, hogy így sem fog rájuk rohadni...
Konkurencia meg konkrétan nincs, tehát arathatnak...
-
gaben22
senior tag
Egy ideig a VGA generációk azért jelentős különbségeket hoztak, csak mint sok évvel ezelőtt a CPU-k. Most már a VGA-k se ugranak akkorát. Hogy ez azért van-e, mert már a szélén vagyunk a technológia határainak vagy mert túl bonyolultak a kártyák már így is vagy minimum ráfordítás maximum profit a cél, azt nem tudom. De ez van. Ráadásul most minden nagyon magasan van, legyen az a jólét vagy a fizetések... Ezért cégek is magasan nyomják az áraikat. Irreálisan magasan (lásd hol vannak most a közép-felső kategóriás CPU-k, VGA-k...). Majd ha beüt a soron következő válság, hátha tényleg kénytelenek lesznek jelentősen árat csökkenteni.
-
Csak viszonyításképp, a vágott csúcskártyák ára a teljeshez képest.
780: $499, 780 Ti: $699
561 mm2, vágatlanul +40% felár980 Ti: $649, Titan X: $999
601 mm2, vágatlanul +54% felár1080 Ti: $699, Titan XP: $1200
471 mm2, vágatlanul +72% felár2080 Ti: $999, Titan RTX: $2500
754 mm2, vágatlanul +150% felárKissé elszálltak az arányok, bár persze az is igaz, hogy a korábbiakhoz képest az RTX lapka egy monstrum. De ennyire nem lehet drága hibátlanul legyártani.
-
Segal
veterán
Barati ara lett
2080Ti tulajok elado kartyajat varom privat uzenetben -
bacsis
Közösségépítő
Én is ugyanezen agyaltam... Értem én, hogy a HD4850/4870es időkben hozzá szoktunk az olcsó felsö kategos kártyákhoz, és érthető, hogy az hosszú távon nem fentartható állapot volt, de a mostani árak nagyon irreálisak... Valahol még azt is megértem/elhiszem, hogy ezeket a kártyákat tényleg drágábban lehet előállítani/legyártani, de akkor valami forradalmit lassab csak ki kéne találni... Egyedül annyi sovány vígasz lehet, hogy egy mostani közép felső kártya, persze igényetől is függ, de kb 2-3x hosszabb élet ciklusa is lehet... Gondolok itt arra, hogy eg radeon rx470 vagy egy gtx970el azért bőven el lehet karistolni, oszt 3 évesek...
-
t72killer
titán
+10% duplaáron. A hülyének is megéri...
-
arn
félisten
amugy gyorsan valtoznak az idok... ideznek az elso titan tesztjebol (ot eve volt).
Pros
The best single-GPU performance money can buy. Excellent power consumption.
Cons
At $999, only a small number of people can afford one.ezert a penzert lassan a masodvonalbeli geforceot sem adjak oda.
igaz, akkor a kozepkategoriasnak beillo 2070et nem 500-700 euroert mertek.
-
ForRedGlory
félisten
Nem is drága...
-
arn
félisten
szoval ez a budget titan
-
V.Dave
senior tag
Ehhez is jár ajándék space invaders játék kupon?
-
DanD88
tag
Ócó kártya
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Androidos tablet topic
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- E-book olvasók
- Revolut
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- World of Tanks - MMO
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- iKing.Hu - Honor Magic V2 Black Használt, karcmentes állapotban 16 GB RAM / 512 GB tárhely
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, MS3091, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest