Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pechman8
tag
Bizony szükség is van rá mert sz***k is de nagyon.
Ilyen üzleti fogásnak ne dőljön be senki. -
Sylvi82
újonc
Miért nem lepődök meg, hogy pont Magyarország marad ki ebből
-
Tomassy00
senior tag
(#61) NandoXXL
" Reklám, marketing. 10-ből 9 Media
Markt-os és Tesco-Auchan stb. szakértő ezt fogja ajánlani, olyan gépekkel is ami a listában sincs. Sanyika apja meg a kocsmában, egy jó fröccs mellett meséli, milyen jó vásárt csinált, és hülye az ki nem Asus gépet vesz
"
Ez marha jó volt, kishiján sírtam
-
Fryskitt
addikt
Na.. készülhet az összes szélhámos csaló g.... Mekkora üzlet lesz ebből. Ázsiában is megismerik a magyar "tehetséget".
-
-
válasz
szabonagyur #93 üzenetére
Nem boltot mondom, gyárat. A gépek gyárban készülnek, ott van teszt. Amúgy nagyrészt automata, félautomata teszterek vannak jobb helyeken.
"Attól, hogy bekapcsolja és látja a fekete képet fehér szöveggel se a pixel hiba, se a hdd, se a ram, és kb semmi nem derül ki. "
De az igen, hogy bekapcsol-e!"De ha ennyi mindent letesztelnek, akkor mégis hogyan van az a sok rossz, dobozból kibontott rossz gép?"
Hát ez az amit nem értett se Tikakukac, se én!Amúgy amikor az egyik neves hálózati termékeket (több neves gyártóét is gáyrtottuk, csak más logóval, és mindnek egy volt a valódi tervezője/gyártatója) gyártó cég megszüntette a magyar gyártást (2008-as válság miatt), akkor megsúgták, hogy Malajziába mennek, mert ott olcsóbb. Igaz, gagyi a minőség is, meg nincs olyan alapos tesztelés, de muszáj, mert így nem érné meg.
Ennyit arról, hogy készülnek a cuccok a Távol-Keleten. Konkrétan itthon volt olyan teszter a soron, ami a teljes áramkört oda-vissza végigmérte bekapcsolás előtt, hogy zárlat-ilyesmi van-e (48 portos switch pl.), a maláj gyárban ilyen nem volt. Lejött a sorról,ránézett egy melós, aztán 220. Ha füstölt, füstölt. -
szabonagyur
félisten
Nem mondta senki, hogy nincs olyan bolt, de most te a tapasztalatodat rá akarod húzni minden cégre.
Előretelepített OS nem így kerül rá, csak klónozzák a HDD/SSD valamelyikére.
Attól, hogy bekapcsolja és látja a fekete képet fehér szöveggel se a pixel hiba, se a hdd, se a ram, és kb semmi nem derül ki. Jobb esetben annyira sem melegszik fel ennyi idő alatt, hogy a hűtő is bekapcsoljon.
De ha ennyi mindent letesztelnek, akkor mégis hogyan van az a sok rossz, dobozból kibontott rossz gép? Erre is adj akkor valami magyarázatot kérlek. Érdekes minden folyamat jó de mégis hiba van a rendszerben..
-
válasz
szabonagyur #86 üzenetére
Miből gondolod, hogy az előtelepített OS nem akkor kerül rá? Vagy pl. hogy akkor már van winyó a gépben? Vagy egyéb.
De ha csak a lapot tesztelik ilyesmire, az is elég, hiszen ha rá van dugva a tápkábel/jó a töltő+a RAM, akkor már be fog kapcsolni.
(Csak úgy 10 évet dolgoztam elektronikai gyárakbanTelefonra, és TV-re is volt olyan gyártás, amiben minden darabot végigteszteltek.)
-
szabonagyur
félisten
válasz
matteo_szg #89 üzenetére
Kíváncsi leszek azert... Sajnos ez nem borulatas hanem szimpla logika. Egy masik gyártó sem képes ilyet bevállalni csak szigorú feltételek mellett. Egy 6szor szervizelt gep esetében is kulon könyörögni kell hogy legyen mar csere es 10bol 9szer akkor sem engedik.(mas gyártó sem).
-
matteo_szg
őstag
válasz
szabonagyur #88 üzenetére
ASUS-nál dolgozom, nem védésről van szó; csak tisztában vagyok a program magyar vonatkozásával. Nem hivatalos továbbra sem, amit a weboldalon látsz; bármennyire nem teszi elérhetetlenné az a partnercég, aki magát a programot kezeli, futtatja, irányítja.
Senki nem mondta, hogy nagy változások lesznek, viszont szükség van számos finomhangolásra, mint említettem. Amint hazánkban hivatalosan elindul, ezt jelezni fogjuk, a Prohardver is újra írni fog róla.
Én annyit szeretnék kérni, hogy előzetesen ne legyetek borúlátóak;és tartsuk meg a normál hangnemet nemcsak velem szemben, hanem másokkal szemben is.
Köszönöm.
-
szabonagyur
félisten
válasz
matteo_szg #82 üzenetére
Teljesen mindegy mivel a magyart le lehet tiltani, hogy ne lassuk ha nem végleges. De lementem azert es megvaom a veglegest, hogy mik a nagy változások meg...
Amugy meg hiaba véded őket barmilyen okból csak az a hivatalos eddig ami az oldalon is ki van rakva. Ilyen igeretekbol meg mar sok van, hogy majd otthon mas lesz meg lesz mas gep is.
-
szabonagyur
félisten
Ja benyomja meg jobb esetben megvadja a boot folyamatot..de tovabb nem fog lépni mivel nem lesz rajta duplán ujrarakva az eloretelepitett os sem minden alkalommal
#74 Akt@: attol hogy nincs kirakva meg volt sokunknak gépe... Annak is meg van az oka, hogy most miert nincs. Ja es legalabb kevesbe tudunk elfogultak lenni.
-
Tikakukac
titán
válasz
matteo_szg #82 üzenetére
Nyugodtan élhetsz vele, mivel nem lesz ilyen így úgyis csak elméleten mozog.
A konzumer meg legyen tervben, legyen megcsinálva. Én örülnék neki a legjobban, szerintem 1 év alatt simán kifizetném a lakást is, ha meg az Asus csődbe megy emiatt, nos, nem fogok sírni. Zsanércserére, DC csatikra meg egyebekre még pár évig úgyis lesz kereslet meg javítás
-
Tikakukac
titán
válasz
matteo_szg #80 üzenetére
Te se haragudj, de az el sem indult program a főnixmadár instant halála.
Egyrészt a weboldal ha nem végleges nem kell reklámozni és nem kell időpontokat sem semmi mást felrakni. Keresztapám sem kezdi vízre tenni a hajót, míg nincs vízmentesen lehegesztve. Ha minden fasza akkor ki kell rakni és sikítani, hogy kész a perec.
Itt és most ígérem, fizetek neked egy random notit amit kinézel, bejössz és rendelem neked azonnal, ha itt lesz konzumer vonal bevonva. Nem lesz. Azért nem lesz, mert még az anyacéget is bevernék a csődbe az itthon begarizott gépek kifizetései, leírtam én is és sokan mások is miért baromság. Szóval ja, csatlakozhatnak. Jövő időben és feltételes módban. De inkább írjuk le, hogy nem fognak vagy ha fognak akkor meg lesz csinálva úgy, hogy ne kelljen visszavenni csak pár darabot. Ingyen ebéd nincs, olyan, hogy fizetnek, hogy egyél főleg nincs.
-
matteo_szg
őstag
válasz
Tikakukac #78 üzenetére
Ne haragudj, de egy még el sem indult programról rögtön negatív véleményt mondasz.
Egyrészt a weboldal, amit sikerült beilleszteni, közel sem végleges, képi és szöveges tartalmat illetően is lesznek pontosítások a közérthetőbb hangvétel érdekében.
Másrészt hazánkban a Commercial notebook vonallal indul el a program, B, P, BU és PU sorozat. A program elindulása és a jelenlegi készlet között nincs összefüggés, nyilván ezt csak úgy van értelme csinálni, ha van is mögötte elérhető termékbázis. A consumer termékek később csatlakozhatnak.
-
válasz
#21715712 #76 üzenetére
Na vegyük a tipikus magyar forgatókönyvet.
Laptop elromlik, user visszaviszi, majd a szerviz "beázás nyomait találja" vagy "fizikai behatás nyomait találja". (Behelyettesíthető telefonnal is.) Elég gyakori. Hirtelen nem érvényes a pénzvisszaadás. Ezek után a user vesz Asust? Nem. -
Tikakukac
titán
válasz
#21715712 #76 üzenetére
Szerinted olyan notikat vesznek a hétköznapi emberek amik a listában vannak? Szerintem nem. Annyira nem, hogy a felsoroltakból nagyker is alig tart készletet mert annyira nem veszik.
Ha nem érted mitől átkúrás akkor tessék, máris sikerült benyalatni az emberekkel az ingyen reklámot.
-
pusszycat
nagyúr
Ennyi elfogulatlan kommentet olvasva kijelenthetem,hogy nem merek Asus-t venni többé.
-
#21715712
törölt tag
Elolvasva a kommenteket,aztan megneztem ki az aki fikaza ezt az egeszet nagyon keves az asus laptop tulajdonos,sztem ez egy remek lehetoseg aki asus notebookot szeretne vasarolni es nem csak fikazni kene.
-
Attici
őstag
válasz
matteo_szg #72 üzenetére
Mázli!
Sajnos a Sony telefonokat még mindig ők! -
Attici
őstag
válasz
matteo_szg #70 üzenetére
Már nem a Cordon?
Pedig régen azokat is ott csinálták. -
hodigy
tag
Jó kezdeményezés, azt sugallja, hogy megbízható terméket kapok a pénzemért.
Ha nem túl nagy az árkülönbség egy hasonló tudású számomra preferált gyártó terméke között akkor jöhet egy asus... -
BtommyX
csendes tag
Lehet hogy off, de most jutott eszembe:
Azt árulja el nekem valaki, hogy olyan hibával, hogy a képernyőt körülvevő keret egy részének a ragasztója (ahol az ASUS logó van) magától elengedett, el lehet küldeni a laptopot garanciáztatni? Vagy inkább érdemes lenne itthon megjavítanom?
-
Attici
őstag
Úgy tudom, hogy az ASUS hivatalos szervize a Cordon.
Ott meg úgyis megállapítják, hogy nem rendeltetésszerűen használtad és bukik a garancia. Vagy jobb esetben a hiba nem jelentkezik, a készülék hibátlan.
Magyarországon pénzt vissza nem adnak! -
mepet
addikt
válasz
szabonagyur #21 üzenetére
Tévedsz. Mindenhol mindent tesztelnek. Tapasztalatból mondom.
-
válasz
Tikakukac #15 üzenetére
Ajvé, még mindig porlanak?
@19 szabonagyur : Te sem láttál még gyárat?
Igen, normális helyeken bekapcsolgatják, ha olyan a folyamat. Nem mindenhol persze.
Amúgy ja, itthon biztos lesz magyaros része a dolognak, de ezt sem hiszem, hogy az Asus nagyon törni fogja magát, hogy visszaadjon pénzt. Pont ezért.
-
Penge_4
veterán
válasz
szabonagyur #60 üzenetére
"Van itt olyan akinek megéri mondjuk alsó hangon 2 hónapig gép és pénz nélkül lenni csak azért, hogy akkor talán majd lát belőle valamit?"
Igen. Jellemzően olyanok, akiknek már van gépük/laptopjuk, esetleg mindkettő és úgy döntenek, hogy beruháznak egy 3-400 ezres példányra, mert az lebeg a szemük előtt, hogy
A verzió: Bedöglik 1 éven belül, kapnak 400 ezret meg visszakapják javítva a laptopot. Egyúttal egy gyengeségére is fény derült, így ezek után már óvatosan, kíméletesen használják, hogy még kitartson egy jó darabig, de ha a 13. hónapban bedöglik is nyertek rajta, mert a laptop ingyen volt, addig használták, plusz bontott alkatrésznek még jó.
B verzió: Akárhogy próbálják terhelni és gyilkolni rendeltetésszerű módszerekkel, a 12. hónap végén sem múlik ki. Ekkor viszont szintén nyertek vele, mert ami ilyen strapabíró az jól össze van rakva és hosszútávra van tervezve.
C és D lehetőséget (vagyis még a rendeltetésszerű hibába is belekötnek és nincs garancia, illetve a pont kifut az időből, mire sikerül kinyírni/pont a terhelés miatt múlik ki 13 hónap alatt mondjuk 36 hónap helyett megkímélt működés mellett) nem látnak, vagy nem foglalkoznak vele.
-
szabonagyur
félisten
Én az ilyen okos hozzászólókra gondoltam, hogy nekik mi értelme. A céges része nyilvánvaló de sosem értettem az ilyen majd "lefüstölős firmware-t" rakok rá meg alig várom, hogy tönkremenjen hozzáállás mire jó...
De amúgy igen itthon ez eléggé el fog fajulni ebben biztos vagyok, meg majd amikor várják a pénzt egyből, meg minden kis kopásra mennek majd a bejelentések...
-
NandoXXL
senior tag
válasz
szabonagyur #60 üzenetére
Reklám, marketing. 10-ből 9 Media
Markt-os és Tesco-Auchan stb. szakértő ezt fogja ajánlani, olyan gépekkel is ami a listában sincs. Sanyika apja meg a kocsmában, egy jó fröccs mellett meséli, milyen jó vásárt csinált, és hülye az ki nem Asus gépet vesz
-
szabonagyur
félisten
De most komolyan ennek mi értelme? Van itt olyan akinek megéri mondjuk alsó hangon 2 hónapig gép és pénz nélkül lenni csak azért, hogy akkor talán majd lát belőle valamit? Azt meg meg sem merem jegyezni, hogy egy ilyen után mekkora hulladékok fognak kijönni valószínűleg még drágábban is.
-
Tyrel
őstag
Ééés most kéne rájuk egy vírusos firmware amitől kivétel nélkül mind elfüstöl pontosan 2016 január elsején.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #56 üzenetére
Még meg sem született, de már temeted a dolgot?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #53 üzenetére
Hát ti már semminek se tudtok örülni?
-
szabonagyur
félisten
Akit érdekel azért olvassa el a magyar oldalt is: [link]
Bár vannak vicces dolgok, pl.
-magyar oldal szerint Január 12 óta vásárolt gépekről is szó van már...-Miután a termék javítása megtörtént, térjen vissza erre a webhelyre és nyújtson be egy igénylést a javítás dátumától számított 30 napon belül. tehát sosem fog elkészülni... vagy ha nem javítható akkor nincs pénz vissza? Ez így elég érdekes
- és a magyar oldal szerint elég szűkös a gépkeret ahogy várható volt, konkrétan jelenleg olyan cikkszámok vannak amiket nem is tudtam, hogy elérhetőek itthon.
- illetve ne feledjük ezt sem, nem örökre szól a dolog...kis szerencsével kb 13 hónapot mind kibír...
-
Penge_4
veterán
válasz
Tikakukac #48 üzenetére
"Még szerencsétlen típushibákat és beazonosítható gondokat sem akarnak cserélni meg javítani hanem trükköznek mindig a nem megfelelő használattal. Most elvárják, hogy ezt benyaljam?"
Én is ezen gondolkoztam. Rendeltetésszerű használattal is simán ki lehet nyírni 1 év alatt, ha nem trükköznének, akkor hatalmas bukás lenne ez nekik.
-
Tikakukac
titán
Bemegyek, megveszem, várok 2 hetet és aztán viszem el Asushoz.
Tekintve, hogy ezzel én már most vissza tudnék élni, szerintem tippre heti 10 gép összejön, az havi 40 az 1 év alatt 480 gép. Ennyit simán küldenek egy közepes lánchoz is ami már bontás után rossz és ügyfélnek nem adható ki. Mindenki fogja apát anyát mamát és tesót havert és mindenkinek kiszámlázzuk a rosszakat. És rotálgatva adjuk befelé Asushoz.
Na jó vagyok vagy jó vagyok?
Még szerencsétlen típushibákat és beazonosítható gondokat sem akarnak cserélni meg javítani hanem trükköznek mindig a nem megfelelő használattal. Most elvárják, hogy ezt benyaljam?
macman507: Ahogy a bányászok mondják: jó szerencsét!
-
macman507
aktív tag
Pont tervezek idén ASUS laptopot venni
-
Tikakukac
titán
Jééézus gyerekek. Szerintetek akkor ha boltban egyből fos a gép és bemegyek Asushoz megkapom a 400k-t és a gépet is megjavítva? Érzitek, hogy ez így nem megy
-
kerekfej
őstag
2015. február 16. előtti gépekkel mi lesz?
Nem valami nagyvonalú ez a gyártó...
-
Nyugalom, a garanciaidőt (ha szerencséd van) lazán kibírja. Az én gépemben anno a gari lejárta után két héttel füstölt el a memória és a merevlemez is. Nagyjából 1 hét alatt. A szintén ASUS PDA-val még durvább volt a helyzet, az EEE-met (már reflexből) két hónappal a gari lejárta előtt eladtam. ASUS terméket azóta sohasem.
(Itt jegyezném meg, hogy az akkori hazai szervizzel olyan csörtém volt a PDA kapcsán, hogy már a fogyasztóvédelem is beszállt a bizniszbe, hatalmas sikerrel, talán mondanom sem kell. 3 hónapos herce-hurca után visszakaptam egy rommá karcolt A632N PDA-t, úgy, hogy kettő, azaz KETTŐ napot használtam a meghibásodása előtt. Jahh, és még azzal is átvágtak, mert valójában a "javított" példány A632 volt, és nem A632N (Bluetooth-ban volt különbség).
Erről ennyit, innentől sz@rok a garanciájukra. Megérte velem tahózni, mert időközben a munkahelyemen döntés előkészítő voltam nem egy beszerzésben, ahonnan élből hullottak ki a gyártó termékei.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
matteo_szg #36 üzenetére
Thx az infót.
-
szabonagyur
félisten
válasz
matteo_szg #38 üzenetére
Erre a részére én befizetek azért...
Ja lehet így lesz csak semmilyen hiba nem lesz garanciális. Még szerencse, hogy millió példa van amit a user hibának talál,Asus meg megmondta, hogy dehogy az, az így alakult
-
matteo_szg
őstag
válasz
szabonagyur #37 üzenetére
Egyrészt:
"a termék a vásárlástól számított 8. nap utántól a 365-ig napig meghibásodik, úgy az Asus nemcsak megjavítja a laptopot, hanem a teljes vételárat is visszafizeti "
Másrészt nemsokára itthon is elindítjuk.
#37: márpedig így lesz, készen áll a magyar honlap is, bár nálunk folyamatosan fog bővülni a résztvevő termékek listája.
-
szabonagyur
félisten
válasz
matteo_szg #36 üzenetére
Ezt te hol olvastad? Szerintem a cikket értik sokan félre...
-
matteo_szg
őstag
válasz
szabonagyur #29 üzenetére
Nem, a meghibásodást követően nemcsak a laptop kerül javításra, hanem az árát is visszatéríti az ASUS. Laptop is marad, pénz is visszajár.
-
szabonagyur
félisten
Olvasd el a cuccot mert amit levontál következtetéseket nagyon hibásak.
1. Nem fog rajta bukni semmit.
2. Nehogy azt hidd, hogy majd bármilyen meghibásodás esetén dobálják a pénzt mindenki számlájára. Ugyanez van az itthon szeretett gépállásnál, csak sokan nem olvassák el, hogy mi a feltétele, ahogy itt sem fogják. -
C$abi
aktív tag
Csak nehogy ebből valakinek az szűrődjön le, hogy az Asus notebookok rosszak, mert első blikkre nekem ez ugrott be. Egyébként eléggé bevállalós húzás, hogy visszafizetik akár az árukat is a rossz cuccoknak. Szép kis mínusz lesz ebből...
-
-
creation
senior tag
válasz
szabonagyur #29 üzenetére
Hogy én miért olvastam sokadszor is a neved "szobanagyúr"-nak?!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #29 üzenetére
Ok.
-
QwErTy42
addikt
válasz
pusszycat #26 üzenetére
Az. Csak azért itt az esélyekkel a mérnökök hellyel-közzel tisztában vannak.
No meg van a megengedett selejtarány millió darabra vetítve. Minél kisebb ez a szám, annál drágább gyártani, ezért kompromisszumos az egész.Az Acer V3-771G-m 2.5 éves ezek szerint megbízható
Ezt így nem lehet kijelenteni. Megint a lottó esete: lehet, hogy neked jó míg sokaknak nem. -
radi8tor
MODERÁTOR
Jól értem?
Elromlik a laptop. Kijavítják, visszakapom és még az árát is visszafizetik?
Vagy elromlik a laptop és visszakapom az árát, de a laptopot nem? -
#25583896
törölt tag
Olyan gépet nem nehéz gyártani, ami vásárlás után működik egy évig hibátlanul. Ha a gari lejárta után is megy még legalább egy évig, na ott kezdődik a megbízhatóság.
-
Legyes
tag
Nem kellenek ilyen népvakítások. Legyen egy precíz szerviz, elfogadható árakkal (ha nem garis), maximum 2 hét javítási idővel.
-
csabi63
senior tag
Szibéria már önálló ország lett?
-
pusszycat
nagyúr
válasz
szabonagyur #19 üzenetére
A gyártóra gondoltam. Van ahol 24 órás teszt van bár lehet az tv.
Tikakukac: és ez más márkára is igaz?
-
Tikakukac
titán
válasz
pusszycat #17 üzenetére
Ami futárral megy ki azt nem. Mert akkor fel van bontva és a büdös anyját a boltnak és rohadjon meg, mert bontottat küld. Vidám is az ilyen.
Egyébként remek sztori a minőség ellenőrzésről, hogy gond nélkül kiküldenek a foltos prémium kijelződ helyett egy pixelhibásat. Holott elviekben olyan szinten van a refurb részleg, hogy ez nem férhetne bele. Belefér. A nem bekapcsoló gépekből raklapnyi is belefér.
-
szabonagyur
félisten
Azért elég érdekes hozzáállás azoktól akik itt kiemelik, hogy várni fogják mikor megy tönkre a gép...
Bízok benne, hogy össze is jön nekik és mellé még adatot is vesztenek
Ne azért vegyünk már meg egy gépet, mert jujj de jó visszakapom az árát, hanem az a gép menjen el éveket hiba nélkül, ezt kellene kiemelniük. Bár jó szokás szerint annak örülünk ha valami tönkremegy és nem azért ha használhatót veszünk a pénzünkből.
-
Tikakukac
titán
A szokásos megkötések mellett (szándékos rongálás, nem rendeltetésszerű használatból eredő károk kizáró okot jelentenek
Mindenki megnyugodhat, nem úgy megy az. Bármi törik vagy reped az nem lesz cserés hiába nem direkt csináltad. Asus minőség az hát. Azt a nagy nózit kéne lebiccenteni ami annyira magasan van. Asztaliban fejet hajtok, de srácok, annyi új 300k+-os gépet nem lehet már ügyfélnek bekapcsolni sem a dobozból, hogy hihetetlen. Ezt oldjátok meg, meg a hulladék műanyagokat.
-
kromatika
veterán
szimpatikus hozzá állás.
-
draco31
veterán
Szóval akkor lehet imátkozni, hogy legyen valami gyártási hiba az új gépben.
-
szacsee
nagyúr
VGA és alaplap supportot kellene kicsit gatyába rázni, vagy csak én látom így?
Laposnál pedig elég egy kisebb ütés , karc nyoma ami leejtésre enged következtetni (@ külsérelmi nyom) és jön a válasz... not my bad.. sorry IJ oszt kész. -
-
creation
senior tag
-
mepet
addikt
Lesz itt visszaélés ezerrel!
-
Balrog
tag
Le a kalappal az Asus előtt. Ez már igen. Vagy nagyon bíznak a termékeik minőségében vagy a marketing osztályon remegő térdekkel nyeltek egy nagyot és bevállalták a jó reklám érdekében.
Akárhogy is ez dicséretes. -
kaszaking
tag
Ez egy jó kezdeményezés az ASUS-tól
-
pusszycat
nagyúr
Meg is javítják és ki is fizetik? Különben meg elég ki be kapcsolgatni az nem használ neki.
-
QwErTy42
addikt
A jelenlegi X szériával azért bátor dolog meglépni ezt.
-
válasz
zsolabacsi #1 üzenetére
Hát azért tenni is kell
Mármint nem fizikailag, hanem szoftveresen -
zsolabacsi
tag
Soha nem volt laptopom de most már lehet kéne egy csak az lesz a furcsa hogy közbe drukkolok h adja meg magát...
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Milyen videókártyát?
- Nyaralás topik
- Parfüm topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sorozatok
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 4 Nike 44mm Teljes doboz, sok tartozék, 100% akku
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Dell G15 5530 gyári kijelzőt keresek (DP/N: 0VPD4)
- IDE HDD-k vegyesen nagy mennyiségben 32db egyben
- Eladó gamer / workstation PC + monitor garanciás, dobozos alkatrészekkel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest