Új hozzászólás Aktív témák
-
Remiel
őstag
Na hogy visszatérjek egy kicsit az alap témához...
Isten külön csodája, de van egy telefon, ami legalább nem súlyos tízezrekkel több mint máshol, hanem kb annyi...
A Sony Xperia T, bár verem a fejem a falba, hogy nem akkor vettem, amikor vagy egy hétig véletlenül 60.000 volt az ára, de csak akkor ha új számot kértem volna, azt meg nem akartam...
-
Stauffenberg
nagyúr
Most ez komoly?
Veszel valamit és te nem tudod, hogy a termékhez jár garancia szelvény? Tegyük fel, hogy 14 éves gyerek vagy aki a spórolt pénzét költi el, azért csak ellestél már egy-két dolgot a felnőttek világából. Aztán meg a kezedbe nyomnak egy papírt (okiratot, szerződést) azzal a szöveggel, hogy ellenőrizd az adataid helyességét és ha rendben van akkor írd alá, de neked eszed ágában sincs 4 sorra rávetni a tekinteted?
(Szerk: 18 éves kor alatt csak gondviselő jelenlétében és az ő aláírásával szignózhat egy ilyen szerződést. Feltételezem, hogy vagy volt vele felnőtt, vagy ő is meglépte már ezt a kort.)
Azt hiszem az én hibám, hogy túl sokat várok el egyesektől. Azt hittem az emberek tisztában vannak azzal, hogy egy elektronikai cikkhez jár a jótállási jegy. És azt is hittem, hogy aki aláír egy hivatalos okiratot az legalább a nevét és a lakcímét ellenőrzi rajta (meg sz.ig. számot, adószámot, meg egyebeket ami még oda van írva). Igen, extrém retardált az eladó, hogy másolni sem tud, de még nagyobb hülyeség vakon aláírni egy szerződést.
A részemről kiszálltam a vitából, mert arról szól, hogy én elvárok annyi értelmet egy felnőtt, önálló, gondolkodni képes embertől, hogy nem megy vissza háromszor egy üzletbe és harmadszorra is hiányos/hibás szerződéssel jön ki, aztán a saját felelősségét nem elismerve csak az üzlet dolgozóit képes szidni. Ott felejteni valamit a boltban egy dolog, megesik. De harmadszorra is úgy eljönni, hogy valami nem stimmel... na az már tehetség.
Elmész a piacra, kérsz tizenöt almát, de csak tizenhármat kapsz, majd otthonról még visszasétálsz háromszor, de harmadszor is csak tizenhárom almával mész haza, akkor az már nem csak az eladó képességeit mutatja meg.
(#55) raub: Basszus, legalább ne akard megmagyarázni, hogy ez életszerű. Kit érdekel mennyire zsúfolt a bolt? Te is kivártad a sorod, amíg a többi felnőtt olyan szerződést írt alá amit el is olvasott és olyan terméket vett át aminek minden tartozéka megvan. És ha ott is felejtettek valamit, nem mentek vissza háromszor, hogy harmadszorra is hiányos cuccal jöjjenek el. Ha te tudtál másokra várni, akkor azok is tudnak rád várni, ráadásul mennyi idő elolvasni az adataidat? Öt másodperc? Mennyi idő ellenőrizni, hogy minden visszakerül a dobozba? Öt másodperc? Rettenetesen sokat táncoltál volna a mögötted lévők idegein...
Tényleg életszerű. Nagyon.
-
raub
tag
-
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
Te jól vagy egyébként?
Nekem, mezei vevőnek, aki talán először vesz telefont honnan kell tudnom, hogy mit kell az értékesítőnek átadnia számomra? Joggal feltételezhetem, hogy ő ezeket tudja.
(És itt nem a személyes adataim helytelen beírásáról beszélek, mert szintén joggal feltételezhetem, hogy tud másolni nyomtatott betűket az értékesítő, ha már volt mersze odaülni a pult másik oldalára.)
-
#19158016
törölt tag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
Amúgy meg azért nem kérte mert vásárolni ment, nem hatósági ellenőrizni....
-
raub
tag
válasz
Stauffenberg #51 üzenetére
,, Legközelebb hagyd a buszon a pénztárcád és menj fel fórumokra, hogy lehordd a busztársaságot minden szarnak, amiért a sofőr nem állította le az utasokkal teli járatot, hogy utánad szaladjon vele."
a.) Én nem nyilvánultam meg ilyen stílusban és nem hordtam le őket az általad említett módon...
b.) Amennyiben a fenti példát, Te a történethez kísértetiesen hasonlónak tartod, akkor gond van némileg az értelmezéssel...
De bízván benne, hátha békén hagyod a dolgot, ezúttal - ismét - elismerem, hogy Én vagyok egy ostoba, amiért nem tértem ki minden egyes pontjára a vásárlásnak, feltételezvén, hogy egy amatőrrel van dolgom és mint ilyen, minden üzletkötéssel kapcsolatos pontra Nekem kell felhívnom a figyelmét...
Megkövetem!
Neked pedig - mint hogy sikeres védted az érdeket - további minden jót! -
Stauffenberg
nagyúr
Felőlem annyit fikázódsz amennyit akarsz és azt a társaságot szidod amelyiket akarod. Legközelebb hagyd a buszon a pénztárcád és menj fel fórumokra, hogy lehordd a busztársaságot minden szarnak, amiért a sofőr nem állította le az utasokkal teli járatot, hogy utánad szaladjon vele.
És hogy mennyire vagyok az eladók védőszentje, azt egy másik topik mutatja meg a legjobban, ahol már kisregényekben ostorozom őket a dilettáns ostobaságuk miatt. Szóval igen... én őket védem, egy szegény áldozattal szemben aki semmiről sem tehet.
-
raub
tag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
,, Még mindig nem érted? "
Nos, kicsit fellélegezvén az őrült megfelelni vágyás idegtépő kényszere alól, szeretném jelenteni, hogy azt hiszem értem...!
Megvilágosodtam!
Véleményem szerint Te a figyelmetlen, dilettáns és ostoba - tisztelet a kivételnek - ügyintézők harcos, önjelölt védőszentjeként kívánod esténként álomba kardoskodni magad.
Hát tedd!
Mérhetetlen köszönettel tartozom amiért fényt mutattál nekem, ebben a sötét vásárlói zűrzavarban.
Most már biztos kézzel és persze kutató szemmel járok a világban - hiszen ha pohár lett volna előttem, ittam volna minden szavadat- és egy életre bevéstem ezeket az áldott és felejthetetlen oktató sorokat az emlékezetembe.
Persze több alkalommal is feltüntettem, hogy Én vagyok a ludas, hiszen figyelni kell MINDENRE, de úgy látszik hogy egy lyukas kosárba öntöttem ezeket a gondolatokat!
Nos, még egyszer köszönöm a tanítást!
Kicsit ugyan a továbbiakban is fölöslegesnek tartom az órát, de mint fentebb mondtam, ha Te úgy érzed magad jól, hogy több alkalommal is elmond ugyanazt a véleményt, akkor kérdem, ki vagyok Én, hogy akadályozzalak ebben...Minden jót!
-
Stauffenberg
nagyúr
Még mindig nem érted? A TE FELELŐSSÉGED mindennek a meglétét ellenőrizni a pénztártól való távozás ELŐTT! Hiszen mindent kipakolnak eléd, kinyitják a dobozt, kezedbe adják a papírt, megkérnek, hogy aláírásoddal hitelesítsd az adatok valódiságát, illetve hagynak időt mindennek az átolvasására.
Nem volt garancia papír? Miért nem kérted? Nem volt pecsét? Miért nem kérted? Elírták az adatokat? Miért nem kérted, hogy javítsák?
Megpróbálhatod megváltani a világot és minden felelősséget hárítani. De nem érdemes. Mindent megúsztál volna, ha már rögtön a legelső távozáskor mindent összeszedsz és ellenőrzöl.
-
raub
tag
Ez is egy kis boltban történt. ( Én balga azt hittem, hogy milyen jó ötlet, hiszen nincs az a tömeg. Mondjuk mindenben tévedtem...
)
Az első feledékenység meg is érthető, hiszen mint mondtam, rosszalkodott a nyomtató.
A második azonban már egyértelműen az extra figyelmetlenség.
Persze igaza van mindenkinek abban, hogy az ember nézzen át MINDENT!
Viszont éppen az ügyintéző felé nyujtott tolerancia miatt nem kínlódik a vásárló még azzal is, hogy egy láthatóan feszült helyzetben még időt is húzzon azzal, hogy olyan dolog után érdeklődjön, vagy olvasgasson el, ami nyilvánvaló.
Ezt a hitet erősítette meg az is, hogy rá adásul a vásárlás egy ,, egyszerű " szerződés hosszabbítással zajlott...
Egy hivatalos - általában ismeretlen infót tartalmazó iratot - átolvas az ember és nyugodt környezetben megbeszél az eladóval mindent, de ebben a helyzetben nem ez volt a szitu, mivel sok dologgal nem volt tisztában.
A nyomtató probléma, aztán szerinte nem elég a dobozon található imei szám- amiben egyszerűen csak nem vette figyelembe a kötőjelet - és ilyen apróságok...
Tény, hogy hibáztam,de tanultam belőle!
( Leginkább azt, hogy tuti oda többé nem megyek... -
raub
tag
válasz
Stauffenberg #43 üzenetére
,, te meg háromszor jöttél el az üzletből hiányos vagy rosszul kitöltött papírokkal azért mert nem voltál képes elolvasni a legalapvetőbb adataidat sem. Akkor most ki is a hülye? "
A rossz adat csupán hab a tortán, amit már nem is reklamáltam...
Az említett 3-szori látogatás kizárólag azért volt, mert volt olyan figyelmetlen az eladó, hogy először nem adott Garit!
Másodszor pedig adtak, de nem pecsételték le...
A hibás adat - amit én is elismertem, hogy el kellett volna olvasni - csupán egy nagy + a negatív listán...
A kérdésedre, mely szerint ,, Akkor most ki is a hülye? " nem tudom mit is feleljek, hiszen MOST - tekintve, hogy nem az általad leírt elírt adatok miatt talpaltam... - most nem is tudom... -
SUPREME7
őstag
Stauffenberg +1
Az ügyintéző is hibás nyilván, és meglepően gyakran tévesztenek, ahhoz képest, hogy elkérik a személyit-lakcímkártyát és arról másolják. Hirtelen, legalább 4-5 alkalom jut eszembe, amikor visszaadtam a papírt, hogy nem stimmel valami.
A garancia meg alapvető, hogy megnézed a tartozékokkal együtt.
A szerződésen meg a fontosabb dolgokat kell ellenőrizni. Egy kollégám abba a hitbe volt, hogy 1 év hűséget írt alá, és kiderült, hogy 2 évet írtak a szerződésére. Utólag mehetett ám reklamálni, mai napig nyögi a ~4ezret az 1GB adatforgalmú mobilnetre.
-
Stauffenberg
nagyúr
No offense, de minden okiratot elolvasunk amit az aláírásunkkal látunk el! Neked is alá kellett írnod és egy olyan okiratot hitelesítettél, melyen az adataid nem fedik a valóságot, ezzel pedig törvényt sértettél.
Mindig az eladó a hülye, de te meg háromszor jöttél el az üzletből hiányos vagy rosszul kitöltött papírokkal azért mert nem voltál képes elolvasni a legalapvetőbb adataidat sem. Akkor most ki is a hülye? Nem védem az eladót, de mindig a te dolgod ellenőrizni a hitelességet és azt, hogy megvan-e mindened.
Szerintem mindenki átnézi legalább a saját adataira vonatkozó 3-4 sort. Ráadásul engem eddig minden alkalommal megkért az ügyintéző, hogy ellenőrizzem az adatokat és a készülék tartozékait, nehogy kimaradjon valami.
-
raub
tag
Érthetetlenül magas áron dolgoznak...
Jó példa volt az itt olvasható Note 2, vagy a Galaxy S adv., de sok ilyen akad...
A hétvégén - mivel sajnosvodás vagyok és hosszabítottam - vettem egy Tab 2-t. ( Szerintük 205000-ért!
)
Ne is zavarja őket, hogy pl. a T-nél LISTAÁRON 132-ért már elhozható... )
Képesek oda írni, hogy a kedvezmény - így hogy 40-ért vettem meg - 164500 ft!
Ezek mellet még egy felháborító procedúra részese is lettem...
Először a csaj küzdött a nyomtatóval, ami mondjuk nem az ő hibája, de ezzel oda lett a figyelem, ugyanis:
-eljöttem a boltból, mire hazafelé fél úton eszembe jutott, hogy ,, adtak ezek garanciát? "
Vissza mentem, amikor is már csak egy másik csaj volt ott...( 2 centis köröm stb... )
Elő adtam a problémám, mire ,, kételkedve a dologban" átnézte a papírokat, majd felhívta az elsőt, hogy ,, nem adtál garit? De hogyan tudtál tovább lépni? " stb.
Na jó, ír nekem egyet...
Ide adta, megköszöntemmajd haza.
-Otthon nézegetem, majd látom, hogy kaptam egy ,, éppen kitöltött " LEPECSÉTELETLEN garancialevelet!
Vissza a boltba!
Ott csak mosolyognak egymásra, hogy ,, Nem pecsételted le? Én sem szoktam... "
Hát a Jó édes ... röhögj egy ilyen értékü készülék garanciájának a sorsán!
A részemről kissé erőltetettköszönöm és haza...
Erre itthon nézegetem tovább a szerződést, amin ,, csupán " a lakcímem összetétele és a SZÜLETÉSI IDŐMnem egyezik a valósággal!!!
Ezek után már nem megyek vissza...
( Tanulság, hogy el kell olvasni a szerződés minden pontját! Bár nem tudom ki szokta ezt megtenni egy egyszerű mobilvásárláskor, amikor is annyian vannak a boltban mint a szemét és plusz ha vettél már úgyis tudod mit írsz alá...
Kérem! Egy kicsit több odafigyelés, vagy szakértelem...?
Felháborító az ilyen szétszórtság és dilettantizmus!)
-
Remiel
őstag
válasz
#19158016 #32 üzenetére
Hát bizony ez így van, kicsit leizzasztottam egy Telenoros ügyfélszolgálatost, pedig amikor kérdeztem ráér e, azt mondta persze estig itt vagyok... úgy negyed óra múlva már nem volt túl boldog, de hát nem ő tehet róla...
Én tudom, hogy minden országban más az adórendszer, de ne mondja már nekem senki, hogy Ausztriában éhen halnak a szolgáltatók, mert havi 40 euroért adnak 3000 percet, 1000 smst és korlátlan netet... ja és ehhez a Note 2 pont 0 euro...
Itt erős kasza van és totális összebeszélés... senkinek sincs kiugró ajánlata, ha egy szegény mezei felhasználóról van szó, mert a flotta ajánlatok ugye nem nekik készültek... de ez van ezt kell szeretni, a bankok is azért szerettek itt lenni, mert nem volt még egy olyan ország ahol olyan haszonkulcs lett volna mint itt
-
kenwood3
addikt
Galaxy s advance nagyon megtetszett amikor kiderült, hogy a t-nél dominoba 58k-ért már hozzám vágják. Ekkor felmentem a voda honlapjára, mivel vodás vagyok, gondoltam, ha ott is ilyesmi az ára , akkor veszek egyet vitamaxba, mert nem írok nekik alá megint 2 évet.
Ekkor jött a meglepi. Sgs advance voda vitamax 109990 ft. Több mint 50k-val adja többért mint a t, sőt ha aláírnék nekik 2 évet akkor is 80k körül kapnám meg ezt a telót.
Erősen gondolkodom, hogy visszatérek a t-hez -
Remiel
őstag
válasz
#19158016 #28 üzenetére
A 2.50 csak a Telenornál van így hívásonként és nincs korlátja sem, pedig a telekommunikációs adó max 700 lehet magánszemély esetén, de ha 301 - et telefonálok akkor is lesz 2.50 és ha 500 - at akkor is, az meg már nem 700. Nem beszélve arról, hogy ugye ELVILEG a cégeket adóztatják és azok nem háríthatnák át az előfizetőkre ezt.
A többi szolgáltató rátett valamennyit az előfizetési díjra (pl nekem az 5000-es 5360 lett ha jól emlékszem) és annyi. De a Telenornál ez az összeg még rájön a havidíjra pluszban.Mind1 én vagy maradok a Vodánál és veszek független telefont (legalább nincs rablánc) vagy marad a másik T
-
leslie_smith
aktív tag
Én mostantól nagy valószínűséggél függetlent veszek és náluk maradok.Nem olcsók a telefonok,de senki nem mondta,hogy előfizetéshez telefon is kell.
-
razorka777
veterán
Jó,hogy már rég eljöttem tőlük.
-
Remiel
őstag
válasz
#19158016 #24 üzenetére
szerintem az a gusztustalan a Telenornál, hogy mindenkinek egyoldalúan módosították a szerződését... gondolom lett egy "apró" felzúdulás, erre a régebbi előfizetőknek visszaadták a 100% bármely irányba, aki meg menne oda az így járt
a 2,50 ft/sikeres hívás sarcot már meg sem említem
-
pit stop
addikt
válasz
norbee2244 #1 üzenetére
Telefont tiszta hogy nem nálluk kell venni, de percdíjaik többihez képest nem rosszak
-
CYPRIAN
tag
válasz
rudymester #9 üzenetére
Indokolatlan áremelés így karácsonykor, bár lehet sokan viszik.
-
G-Guts
aktív tag
Ki az az elmeháborodott, aki közel 70k-ért megveszi azt a hulladék semmitérő sz@r Xperia Miro-t?
-
Remiel
őstag
Csak egy példa:
Vodafone Note 2
Készülék ára:
179 990 Ft
Havidíj: 5 360 FtTelenor Note 2
Készülék ára:
123 490 Ft
Havidíj: 5 290 FtT Mobile Note 2
Készülék ára:
132 291 Ft
Havidíj: 5 400 FtCsak azért nem megyek a Telenorhoz, mert megszabják hová használhatom fel az előfizetésem lebeszélhetőségét.
Egyébként a Voda minden készülék ára horror... a mi cégünk az egyik a sok közül aki az adótornyaikat fejleszti, építi és kiemelt VIP ügyfélként annyiért kapnék telefont, mintha alap előfizetéssel venném... egy vicc.
Verseny meg pont 0 van itthon, nekem senki se mondja, hogy szinte azonos percdíjakkal kell dolgozniuk és persze még véletlenül sem hangozhat el a kartell szó.
-
Švejk
őstag
-
SUPREME7
őstag
Én jól jártam a vodánál, pár hónapja felmentem a webshopra nézelődni, és valami rendszerhiba folytán, a galaxy ace új kontakt1-es csomagban 12havi hűséggel 19K volt. 24 hónapra 53körül
Ha már lúd, legyen kövér alapon levonattam a 2ezres online kedvezményt , és megrendeltem. (Úgyhogy 17-ért lett új ace-em. De ez is lenne a reális ára, ha nem samsung lenne) Nem merték nem kiszállítani, pedig ászf-ben az van, hogy téves ár esetén joguk van elutasítani.
-
ROBERTOH
őstag
Én is erősen gondolkozom, hogy ott hagyom a vodát 10 év után: drágák a telefonok és a percdíjak is. Korábban azért mentem hozzájuk mert ők voltak a legolcsóbbak de átestek a ló túloldalára...
-
Izzé
őstag
válasz
rudymester #14 üzenetére
Ez akkor is nonszensz. 9 éve fizetek nekik minden hónapban ~3k-t. Néha kicsit többet, kicsit kevesebbet, és ez a hála? 2k kedvezmény? Jobban meg kellene becsülni a régi ügyfeleket! Ezt a havi x összeget más szolgáltatónak is fizethetném. Nem azt mondom, hogy 50%-al olcsóbban adják a mobilokat, nem vagyok telhetetlen, de ez a "Te ajánlatod" meg az a 2k erősen vicc kategória.
(#15) AMD Power: Az!
-
Stauffenberg
nagyúr
Nagyon jó, hogy minden eltelt 2 év (!) után kapok -500 Ft készülékkedvezményt a hűségem miatt. Kapják be!
Január 4-én lejár a szerződésem és elhúzok tőlük a francba. Karácsony előtt akartam készüléket újítani, de olyan drágán adnak mindent, hogy még VIP előfizetéssel is annyiba kerülnek, mint függetlenül.
Mondjuk nem izgat, az ügyfélszolgálatosok már csak röhögnek mikor látják a telefonszámom előéletét, ez lesz a hatodik számhordozásom. Mindig mikor lejár a hűségidőm átmegyek máshova ahol éppen jobb ajánlat fogad. Ott megint lejár és akkor megint körülnézek, hátha máshol job. Már 8 éve megvan ez a telefonszámom és mindhárom szolgáltatót megjártam legalább egyszer (de a Vodát már kétszer).
Amit a Vodánál megkapok 70-80 vagy akár 100e körül, azokat a T-nél elvihetem 36, 48 vagy 55 ezer pénzért és a díjcsomagom ugyan annyiba kerül majd ezután is és ugyan annyi percet meg netet kapok ezután is. Két éve király volt a Vodafone-nál, amikor 35 ezerért kaptam Motorola Defy-t (akkor ez még csak 2 hete megjelent vadonatfriss telefon volt) és minden más szolgáltató adta drágán... most fordítottak.
(#13) Izzé: Ennyi kedvezményt mindenki kap aki Online Shopban vásárol.
-
Izzé
őstag
Az egyik nap beregisztráltam, hogy megtudjam mi az ÉN ajánlatom! Nem kicsit sokkolt ez a szöveg:
"
Köszönjük, hogy már 108 hónapja kitüntetsz minket bizalmaddal!Válaszd ki most új mobilodat az Online Shop-ban 2 000 Ft kedvezménnyel*. Ajánlatunk 2 éves határozott idejű szerződés aláírásával érvényes."
Azt még tudni kell, hogy az előfizum az miindig is alapkategóriás volt és lesz is.
-
csatakacsa
tag
En sajnos naluk vagyok de tenyleg egy vicc a telefonok arazasa.
kiemelt előfizetéssel is dragabb szinte mindegyik telo mint mashol kártyaFUGGETLENUL :S
-
tresh
veterán
válasz
mediumgecso #6 üzenetére
Hát már agyalok hogy a szomszédba veszek valami előfizut (osztrákia) kicsit jobban kijönnék és amúgy is kell
-
rudymester
senior tag
A Sony Miro pofátlanul drága. 59-ért van MM-ban függetlenül. Az sem olcsó, de akkor most ez akar lenni a "karácsonyi" akció?
-
Mister_X
nagyúr
válasz
mediumgecso #6 üzenetére
Konkurencia az van, csak kartelleznek (de pszt, nem tudhatja meg senki sem
). Hárman már szép árversenyeket lehetne rendezni, egyedül a Telenortól emlékszem arra a szép kövér akciózásra, amikor sorba kellett állni minden bolt előtt és imádkozni, hogy legyen még készleten Galaxy Nexus vagy Note. Sajnos ez van.
-
AMD Power
titán
Lumia 800 kezd alakulni az ára. De még így sem olcsó.
-
tresh
veterán
válasz
norbee2244 #1 üzenetére
Valamiből nekik és meg kell élni
Inkább a nyugati példát vennék át mind telefonkészülékek árazásával és mind tarifa terén...(főleg amikor gyári garival olcsóbban megveszem függetlenül a készüléket, amikor itthon ez a 3 csoda szolgáltató 10-15% ért többé adja) Inkább örülne annak hogy van aki a szolgáltatásukat igénybe veszi és megbecsülné de hát magyarisztánba ez nem divat
-
mediumgecso
őstag
Nem véletlenül nem vagyok már egy jó ideje a Vodánál....
-
norbee2244
senior tag
Megérezték a sugallatom..a lumia 800 még így is kegyetlen sokban van náluk. T-nél simán 60e forintért feltöltő kártyával el lehet vinni
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- Háború Izraelben
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Watch Ultra 47mm LTE (Titanium Silver) - Újszerű, 2 év garanciával!
- VivoBook 15 X540UBR 15.6" FHD i3-8130U GeForce MX110 12GB 480GB magyar bill gar
- IPhone 16 Pro max 512GB gyári független 2025.10.22. Apple jótállás
- Electrolux 240-4S hűtő
- ASUS ROG Ryujin III 360 ARGB (Micro hibás) INGYEN FOXPOST
- StarTech Thunderbolt 3 TB3DKDPMAW - Dual-4K Dock
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Apple iPhone 12 128 GB Fehér 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Samsung Galaxy Watch 6 LTE 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3363
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest