Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Pompi #8531 üzenetére

    Nem akartam belepofázni, de valószínűleg az a legjobb stratégia, amivel
    a legnagyobb távot lehet megtenni: körbónuszra is szoktam optimalizálni.

    Értsd nem előzöm meg az utolsókat a célvonal előtt, hanem bespájzolom
    a következő körre. Az elején sokan vannak, sűrűn, és még lassúak is, így
    nyilván ilyenkor a "legtisztább" versenyzés üdvözítő. Aztán ahogy fogy az
    idő, egyre inkább ereszdelahajam stílus kell - végül jöhetnek a levágások!

    Érdemes elkerülni a belecsattanásokat is, mert attól romlik az autó. Ennyi.
    (Ha vmi extrém teljesíthetetlen az ellenfél, valszeg bebugzott neki autókat:
    azzal nem érdemes küzdeni - mert csak ugyanolyan buggal fogható meg.)

    Természetesen párszáz méter meg 1-2 km lemaradás nem extrém! Ott az
    dönthet, hogy az ereszdelahajam szakaszban milyen gyors köröket toltál...
    Esetleg mennyire jöttek ki jól a levágások. És semmi sem segít, ott az MF.

    Szerk: amúgy vótmá!:))

    Szerk2: a célvonalnál belassítani, csak azért, mert sok a bónusz marhaság,
    mert az tényleg hátrány: végeredményben így is úgy is 90 mp-ed lesz, de a
    botok közben messzebb kerültek, így magaddal szúrtál ki... Optimalizálni rá
    annyit tesz, hogy eleve meg sem előzöd azokat a botokat, akik miatt túl sok
    lenne a felhalmozott idő. Igen, pár kanyarral előtte már gondolni kell erre is!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák