Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem igazán több, olvasgatva a dolgokat.
Igazából a skálázás utáni élesítés, sharpening, élsimítás ilyesmi ami más,de nem jobb vagy roszabb szerintem + esetleg a felbontási lépcsők közti különbség, ki mit preferál( alacsonyabb felbontás- magasabb FPS ) de szerintem még abban is lesz közös vagy nagyon közel álló lépcső/ megállapodás.
Az első dolog évek / évtized óta amikor igazából senkit nem fog hátrány érni bármelyik kártyát vagy megoldást kapja.Nvidia jól csinálta hogy behozta annó PC-re AMD meg nagyon jól csinálta hogy Xboxon is megy és ilyen gyorsan rátért a jobb minőségű temporális verzióra mert így az onnan érkező konzolportok nagyobb eséllyel fel lesznek készítve erre. Jó munka mindkét részről.
Az FSR ráadásul Pascalon is megy, szóval mehetne éppen a DLSS is azon és Radeonon . Igazából ha kiderül, hogy az FSR 2.0 nem megy gyorsabban Turingon és Amperen- az egyértelmű bizonyíték arra, amit mondott régebben Abu, hogy ez a verzió már nem Tensor Core függő
. Erre vagyok még majd kíváncsi, ebben lesz e eltérés, de kétlem.
Ehhez hozzájön az RSR radeonra és a NIS Nvidiára szóval a gyengébb hardvereknek is adott lesz egy kompromisszumos skálázási megoldás. Kb itt azt gondolom eljutunk arra szintre hogy hamarosan ez a dolog annyi lesz mint a TAA vagy egyéb élsimítások a játékokban jó pár éve. -
PuMbA
titán
GPUOpen: AMD FidelityFX™ Super Resolution (FSR) 2.0
Itt görgess le körülbelül az oldal negyedéig, és láthatod, hogy az AMD szerint a DLSS 2.x-et támogató játékok esetén kevesebb, mint 3 nap az integrálásNem kell szabványosítani, mert nincs értelme.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyira ez most nem lényeges. A DLSS 2, az XeSS, és az FSR 2 is alapvetően ugyanúgy működik. Ugyanazokat a bemeneti adatokat használják, ugyanaz a motor felé az igényük, lényegében a pipeline-on is ugyanoda kell őket beépíteni. Ergo, ha az egyik be van építve, akkor az annyit tesz, hogy a motor fel van rá készítve, így pedig a másik kettőt hozzáadni már eléggé pite munka. Kódolni alig kell hozzá, pusztán le kell paraméterezni az optimális beállításokat. Ha ezzel megvagy, akkor ezek a rendszerek egymástól függetlenül is működnek, és lényegi karbantartási költség sincs.
-
-
Dr. Akula
félisten
Hiányzott mégegy szabvány, mint egy falat kenyér... Inkább állapodjanak meg egy közösben, amire tényleg fognak is aztán fejleszteni a fejlesztők, mert így írja meg a kódot 3x akinek 2 anyja van...
-
Elméletileg nem lesz rá szükség, illetve mindegy , annyira hasonló a 3 eljárás. Az Nvidia Streamline-val meg könnyen beültethető ,ha egy cég lefejleszti a temporlis eljárást akkor a másik kettőhöz is fejlesztő szinte plug and play aktíválhatja és mindenki elégedett lesz a saját kártyájával. Nem lesz jelentősége szerintem már az összevetésnek.
-
Kíváncsi vagyok, lesz-e végül egy jó minőségű, szabvány DirectX felskálázó eljárás a jelenlegi gyártói megoldásokat felváltandó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- sellerbuyer: Mivel fotózz és videózz 2025-ben? Elég egy mobil vagy kell egy kamera?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Mikrotik routerek
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E5550, E5570, 5590, 5500, 5501, 5510, 5520 / SZÁMLA + GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3421
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro BONTATLAN // Számla+Garancia //
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Patriot Viper Steel 4400MHz DDR4 garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest