Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem igazán több, olvasgatva a dolgokat.
Igazából a skálázás utáni élesítés, sharpening, élsimítás ilyesmi ami más,de nem jobb vagy roszabb szerintem + esetleg a felbontási lépcsők közti különbség, ki mit preferál( alacsonyabb felbontás- magasabb FPS ) de szerintem még abban is lesz közös vagy nagyon közel álló lépcső/ megállapodás.
Az első dolog évek / évtized óta amikor igazából senkit nem fog hátrány érni bármelyik kártyát vagy megoldást kapja.Nvidia jól csinálta hogy behozta annó PC-re AMD meg nagyon jól csinálta hogy Xboxon is megy és ilyen gyorsan rátért a jobb minőségű temporális verzióra mert így az onnan érkező konzolportok nagyobb eséllyel fel lesznek készítve erre. Jó munka mindkét részről.
Az FSR ráadásul Pascalon is megy, szóval mehetne éppen a DLSS is azon és Radeonon . Igazából ha kiderül, hogy az FSR 2.0 nem megy gyorsabban Turingon és Amperen- az egyértelmű bizonyíték arra, amit mondott régebben Abu, hogy ez a verzió már nem Tensor Core függő
. Erre vagyok még majd kíváncsi, ebben lesz e eltérés, de kétlem.
Ehhez hozzájön az RSR radeonra és a NIS Nvidiára szóval a gyengébb hardvereknek is adott lesz egy kompromisszumos skálázási megoldás. Kb itt azt gondolom eljutunk arra szintre hogy hamarosan ez a dolog annyi lesz mint a TAA vagy egyéb élsimítások a játékokban jó pár éve. -
PuMbA
titán
GPUOpen: AMD FidelityFX™ Super Resolution (FSR) 2.0
Itt görgess le körülbelül az oldal negyedéig, és láthatod, hogy az AMD szerint a DLSS 2.x-et támogató játékok esetén kevesebb, mint 3 nap az integrálásNem kell szabványosítani, mert nincs értelme.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyira ez most nem lényeges. A DLSS 2, az XeSS, és az FSR 2 is alapvetően ugyanúgy működik. Ugyanazokat a bemeneti adatokat használják, ugyanaz a motor felé az igényük, lényegében a pipeline-on is ugyanoda kell őket beépíteni. Ergo, ha az egyik be van építve, akkor az annyit tesz, hogy a motor fel van rá készítve, így pedig a másik kettőt hozzáadni már eléggé pite munka. Kódolni alig kell hozzá, pusztán le kell paraméterezni az optimális beállításokat. Ha ezzel megvagy, akkor ezek a rendszerek egymástól függetlenül is működnek, és lényegi karbantartási költség sincs.
-
Dr. Akula
félisten
Hiányzott mégegy szabvány, mint egy falat kenyér... Inkább állapodjanak meg egy közösben, amire tényleg fognak is aztán fejleszteni a fejlesztők, mert így írja meg a kódot 3x akinek 2 anyja van...
-
Elméletileg nem lesz rá szükség, illetve mindegy , annyira hasonló a 3 eljárás. Az Nvidia Streamline-val meg könnyen beültethető ,ha egy cég lefejleszti a temporlis eljárást akkor a másik kettőhöz is fejlesztő szinte plug and play aktíválhatja és mindenki elégedett lesz a saját kártyájával. Nem lesz jelentősége szerintem már az összevetésnek.
-
Yutani
nagyúr
Kíváncsi vagyok, lesz-e végül egy jó minőségű, szabvány DirectX felskálázó eljárás a jelenlegi gyártói megoldásokat felváltandó.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali fotós kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Philips Hue – az okos lámpák királya
- Milyen légkondit a lakásba?
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
- Dell Precision 5540 i7-9850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest