Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    nagyúr

    válasz Zssom #14875 üzenetére

    Szerintem pont nem.
    Többen is jeleztük (+ a linkek), hogy más gyártók készülékeit is érinti, máshol is . Veled, a napi rutinod során bejárt lokációkon (vagy azon az új útvonal túrán, amin esetleg vagy x hónapja, stb ..), most jött veled szembe.
    De, ha úgy gondolod, akkor add be szervizbe a készüléket.

    Olvastam én is, amit írtál a #14859 -ben.

    Az A32, A35 -tel kapcsolatban eltérő tapsztalataidra pedig, a következő gondolataim vannak:
    - Amennyiben azok, veled együtt utaznak/vannak jelen az általad bejárt lokációkon... -akkor emelkedik annak valószínűsége, hogy esetleg keress fel egy szervizt. Azért nem gondolnám 100% -nak, mert a QoS miatt, szintén előfordulhat ilyen.
    - Ugyanakkor, ha azok nem veled voltak/vannak, nem az általad bejárt azonos lokációkon és időben szerzett az a tapasztalat velük, akkor szerintem az nem releváns ide, mert ahol azok(at) használatban vannak ugyanazokkal/vagy hasonló SiM kombinációkkal... -ott, azokon a lokációkon (még) rendben (vagy már korábban lefutott mindaz amit írtam, és optimálisabb az eredménye..) van, nem jelentkezik mindez.

    + A (én úgy tudom) NetFone, nem csak a Telekom, de Vod(k)a hálózatát is használja (legalább is, én még kint látom a web felületükön..) . Hogy mikor/hol/melyiket ??? .. -szerintem az is az egyenleted része, amit nem vizsgáltál. Azokban az esetekben ugyanis, amikor plö Telekomról vált a másikra (vagy fordítva), akkor nem csupán a hálózaton belüli fallback (és az ahhoz tartozó hálózati & hívásproblémák) van/lehet, hanem a szolgáltatók közötti átadás/átvétel is, ami extra csavar az egyenletedben.

Új hozzászólás Aktív témák