Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
mert a voxel megold mindent és onnantól kezdve a zsebszámológépeden is fotorealisztikus játékok futkorásznának. nyilván. pixar voxel motorral dolgozik? digic voxel motorral dolgozik? nem kötik őket a gyorsítókártyák... és kétlem, hogy a L'ecsót pl. egy radeonon renderelték volna real time 60 FPS-sel
-
mcloud76
tag
* .....Nem zsakutca ez csak nem erdeke senkinek a pl. a video kartya gyartoknak, mivel loszart se erne a jelenlegi HW, igy nem tamogtjak az enginek kesziteset semmilyen formaban.
-
mcloud76
tag
válasz
bitblueduck #15 üzenetére
En 1et tudok mondani.
Voxel.
Annak idejen a nagy memoria igeny miatt nem terjedt el.
Azota mar annyi memoria van lehetne hasznalni csak most meg a felbontasok nottek amit ha kovetni akarnak vele memgint nem lenne eleg az isten ramja sem.
Amugy ez a polygonosdi tenyleg zsakutca.Ja most nezem ez is voxel valami.
Nem zsakutca ez csak nem erdeke senkinek a video kartya gyartok mivel loszart se erne a jelenlegi HW, nem tamogtjak az enginek kesziteset semmilyen formaban.
Arrol ne is beszelve lehet nem kene 2 hetente karytak cserelni vagy nem is kene video karyta a mai formaban.. -
orbano
félisten
válasz
solaris17 #13 üzenetére
ez egy baromság. mindenkinek érdeke, hogy a következő kiadott játéka szebb legyen minden más játéknál. a hardvergyártóknak meg különösen, különben nem fog senkit érdekelni a PC. a gépigénynek ehhez nincs semmi köze, ha írtál volna életedben egy akármilyen grafikus motort, vagy fizikai szimulációt, tudnád, hogy egyszínű flat shadelt gömbökkel is ki lehet maxolni egy 4 kártyás crossfire konfigot. ha pedig a jelenlegi grafikát fele gépigénnyel meg tudnák oldani, akkor pont kétszer olyan szép grafikát lehetne leprogramozni. a hardver így is, úgy is ki lenne maxolva.
-
válasz
bitblueduck #15 üzenetére
+2
-
-
solaris17
aktív tag
Még mindíg erőltetik a poligon alapú renderelést, mikor már rég vannak ennél hatékonyabb alternatívák, melyek tized ennyire gépigényesek . Jó példa erre: Eucledion.
Senkinek nem érdeke, hogy a jó grafika ne legyen gépigényes. -
LBandi
aktív tag
Inkább a civ 6-on dolgoznának, ha már az civ 5 nem képesek bugmentesíteni.....
-
Felmerült bennem 2 kérdés (laikus vagyok a témában):
a LORE adaptív tesszellációt vetett be, így a terep részletessége, azaz a háromszögek száma mindig módosult a kamera távolságától és az aktuális szögtől függően.
Van aki nem adaptív módszert használ?az új motorban compute shadert használnak a terep igény szerinti tesszellálására
ez egyben azt is jelenti, hogy a tesszellátort nem használja tehát kvázi "felesleges"? -
mcloud76
tag
A lod dologgal lenyegeben igazad van de ez nekem inkabb pozitiv iranyu lodnak tunik ha lehet ilyet mondani.
Amugy nem egeszen igy van amit irsz mert lodot ugy epitunk hogy megcsinaljuka legmagasabb polyszamu valtozatot es uvw (vagy skinelt cuccnal skin utan ha lehet) kezdjuk visszabutitani.
Az amit te irsz elegge furcsan nezne ki. Lenne pl egy 1000 polys karakter amit a kod kezdene el felosztani es kozlerol mar egy 20000 polys cuccot csinalna belole elegg fos eredmenyt adna (a normalmaprol mar nem is beszelve aminek szamit mire lett leszamoltatva).
Jarmunel vagy egyebbnel meg mondjuk eltuntetjuk a kisebb lenyegtelen dolgokat (antenna csavarok belso reszek egy reszenek eltuntetese,forgastetek egyszerusitese, elletoresek kisztedese, stb)
Ha egy tavoli valtozatot csinalnank meg a kod mar nem tudna hozzateni alkatreszeket max (honnan tudna mi kell meg ra) a forgastetesteket tenne kerekebbe vagy eleket tuntetne el ivelne le ez meg megint elegge felmegoldas.Lod amugy szinte minden 3ds jatekban van.
Csak nem mindegy hogy cserelik illtve ha nagyon latszik bena volt a grafikus es-vagy a progger.
A far cry 3 ilyen erdekes "pixelfocis" atblendelessel cserelte pl. -
Lewzke
őstag
mondjuk pont a civ5 az a játék amiben teljesen mindegy hogy van tesszeláció vagy nincs ... sokkal jobban kell figyelni a többi játékosra na meg a barbárokra az elején.
-
C1trom
tag
A technikai részletekbe nem szeretnék / tudok belemenni, de az a lényeg hogy képes valós polygonokat kreálni ott ahol egyébként maga a 3D-s modell viszonylag részletszegény. Tehát egy low poly modellből meghatározott instrukciók alapján dinamikusan részletgazdag komplex modellt kreál sima átmenettel.
A leghasznosabb alkalmazása a LOD (level of detail ~ távolságfüggő részletesség) átmenetek elsimítása. Pl a crysis 1 ben még a LOD-ot úgy oldották meg hogy ahogy közeledtél a távoli objektumokhoz úgy "pukkantak" elő a semmiből, vagy a rossz minőségű távolsági modelleket felülírva a közeli látványhoz tervezett magas minőségű modellek. Tesszelációval a rossz minőségű távoli modell tökéletesen simán alakul át magas minőségű részletes modellé ahogy közeledsz és fordítva simán csökken a távoli dolgok részletessége mindenféle trükközés és modellek cserélgetése nélkül.
-
-
emre33
addikt
Tesszellálás mit is jelent tulajdonképpen?
Mit is csinál? -
C1trom
tag
Ebből az egészből a legizgalmasabb nekem hogy új firaxis játék van a láthatáron. Alig várom.
Nagyon megszerettették velem a körökre osztott stratégiákat pedig mindig elég száraznak és nehezen hozzáférhetőnek tartottam a műfajt, de a civ 5 meg az új xcom zseniálisak.
-
-
#06658560
törölt tag
Nem Firaxis?
-
Rive
veterán
Ez a dolog úgy hangzik, mintha IGP+GPU párosról szólna.
Hümm.
Hümm
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Legion Slim 5 16AHP9
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i9 10900KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB RAMPAGE Shiva A-Data 750W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 9700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB SHARKOON RGB Slider ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) ADATA XPG Lancer RGB 7200MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest