Új hozzászólás Aktív témák
-
andy19770128
aktív tag
válasz
green dude #182 üzenetére
A 11 gb nagyon határeset 4 k mellett. folyamatosan figyelem minden alkalmazással hogy mennyi vram fogy. hát volt már 1-2 alkalommal hogy 11 gb fölé ,emt. De csak ott ahol valós 4k textúra csomagok vannak és nem szimplán fel van skálázva.... Pl 4k Fallout 4. (100GB)
-
andy19770128
aktív tag
válasz
green dude #184 üzenetére
Hát talán nem veszik a fejemet de az ai szerintem minimálisan jobban lett szkriptelve a járművek irányitása viszont még nem végleges. de szerintem eddig nem számottevően jobb. van mit faragni
-
andy19770128
aktív tag
válasz
green dude #182 üzenetére
van hozzá az is keress rá: https://prohardver.hu/hir/radeon_vii_professzionalis_driver_telepitheto.html
-
green dude
tag
válasz
andy19770128 #180 üzenetére
Értem!
Azonos grafikai színvonalon jobban fut (előző résszel összehasonlítva)? Az AI-on remélem sokat faragnak, mert sokszor nagyon buták voltak az ellenségek az előző részben. Ezt úgy kompenzáltam, hogy feltoltam max.-ra a nehézséget, úgy voltak benne kihívások. Azt el szabad árulni hogy a járművek irányításán mennyit reszeltek (az elsőben ugye túl árkádos volt)?
-
TTomax
félisten
válasz
andy19770128 #179 üzenetére
Urban mese...
-
green dude
tag
válasz
andy19770128 #179 üzenetére
Azért írtam a 2080 Ti-t, mert az jelentősen erősebb kártya játékok alatt és mégsem tudott 60-at. Amúgy a játéknak tuti nem kell 16 GB vram. Az lehet, hogy betölt az engine amit csak tud, de a 2080 Ti emiatt nincs hátrányban. Amúgy vágom a Radeon VII-et, ha itthon is dolgoznék (Autodesk-es programok) elgondolkoznék a beszerzésén. Amúgy "jár" hozzá a pro driver is, amit Autodesk-ék validáltak?
-
andy19770128
aktív tag
válasz
green dude #169 üzenetére
kivéve ha hivatalos fizetett teszter vagy..... és mint egykori játékfejlesztő elég sok ilyet elvállalok ha időm engedi
Elárulhatom hogyaz Engine jól fut.... de az ai még szar
-
andy19770128
aktív tag
válasz
green dude #169 üzenetére
mondjuk ugy hogy nem 2080 ti vel teszteltem hanem radeon VII ttel 16 gb hbm rammal.... A kedvedért leirom hogy eza vga fhd ben ritka szarul teljesit. ahogy tolod fel a felbontást ugy lesz egyre hatékonyabb
-
Kansas
addikt
Nem, ott is 19.7.1 van.
Az RX5700/XT kommentekben már 16:11-kor az volt: (#56) Duck663
Nem lehet, hogy neked csak a cache-ből adta a weblapot? -
Kansas
addikt
Parancsolj, megjött a 19.7.1-es AMD VGA driver.
-
Ragnar_
addikt
válasz
Carlos Padre #170 üzenetére
Ez is lehetséges, bár az Nvidia a RT-et szerintem nem fogja tudni a saját termékeihez kötni, mint pl. a Physx-et, 3DVision-t.
-
Carlos Padre
veterán
Vagy csak megneszelte mi lesz a következő gen egyik fő fícsöre és szokás szerint piacra dobta a saját megoldását idő előtt, hátha be tud húzni elég felhasználót és fejlesztőt a saját megoldásába, és sikerül elérnie azt a kritikus tömeget, amivel el tudja lehetetleniteni a konkurenciát, ahogy az elmúlt években újra és újra.
-
green dude
tag
válasz
andy19770128 #121 üzenetére
A Wildlands-ben a saját szemmel lattam egy 2080 Ti-t letérdelni 4k-ban, ultrán. 55 körül volt az átlag. Neked nem tudom hogyan jött ki 60.
A Breakpoint closed beta ha jól emlékszem szeptemberben indul. Tévedek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Magát az implementációt meg lehet tartani, de új alapok jönnek, amihez új implementáció kell. A Microsoft valószínűleg ezért nem épít rá semmit, mert ők már a készülő verzióra koncentrálnak, ami majd az igazán végleges lesz. A Khronos is ehhez akar majd igazodni. A Vulkan API-ba ezért nem építik be a mostani verziót, mert számolnak vele, hogy a kompatibilitás el lesz vágva.
-
-
Duck663
őstag
Vulkan mellé jöhet bármi. Egyébként a DXR kompatibilisnek kell lennie, honnan tudod, hogy nem találhattak rá más módot, hogy gyorsítsák a feldolgozást, úgy, hogy kompatibilis is marad.
Nem keverek én semmit sem, több helyen is írtak erről, BF V alatt biztosan ezzel játszanak, hogy a RT nem natív felbontáson futkorászik. Az első javítás után ez még szembetűnőbb volt, volt erről teszt is. A sok panaszkodó miatt (akik a nagy teljesítményvesztésre panaszkodtak) piszkálták meg még jobban a dolgot. Lehet nem pont 75%, de ez az érték rémlik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A dedikált gyorsító külön az nem valami nagy ötlet, mert ugyan egy ideális hétszintű BVH ~80 bájt, de azt sugaranként betölteni igényel egy bő 5-6 TB/s-os sávszélt a GPU és a gyorsító között.
Az erőforrásigény csökkentését másképp kell megoldani. Én ugyan nem láttam még az új specifikációkat, de két lehetőség van. Egyrészt egy olyan egység, amely megpróbálja csoportosítani a sugarakat a jobb koherencia érdekében, másrészt pedig egy olyan specifikáció, ami nem csak háromszögeket kezel. Ez akár együtt is jöhetne, és akkor sokat lehetne nyerni, mindkettő sokkal kevesebb sávszél melletti optimális működést tenne lehetővé.
-
Itt is leírom mint már sokszor megtettem...ez DX raytracing. Nem nvidia. Ez ennyit tud ezek a követelmények ekkora erőforrásba kerül. Akkor lehet ezen változtatni, ha a Microsoft változtat a Dx12 RT-n és kiszélesíti a támogatást, mert akkor Nvidia is tud hozni más megoldást, lehet használni hibrid RT-t mint a köv gen konzolokban is lesz. EZ a pure RT ennyibe kerül teljesítményben, és ráadásul amit itt RT-nek nevezünk kb csak a felszíne annak amit a raytracing eljárás valóban tud és takar. Tehát az AMD hiába hoz megoldást amíg a Microsoft nem ad lehetőséget másfajta Raytracing eljárásra esetleg nem kezdi el támogatni a subgroupokat.. EZ egy szabvány amit a Windosban így lehet támogatni és gyorsítani...
jelenleg amit értelmes megoldásnak el tudnék képzelni, egy RT gyorsító kártya NVLINK kel, amit nem kellene cserélned a VGA val ha nem akarod.
Ráadásul a következő hozzászólásodban kevered az RT-t a DLSS sel.. ez két különböző dolog nem függ össze a felbontás csökkentés az RT vel, egymástól független eljárások...
A sávszéligényt meg nem kell feltétlenül benyelni. -
nuke7
veterán
az 5700XT a 2070 ellenfele, nem..?
(teljesítményben...)
-
Duck663
őstag
Igen pl a 9700-as is tele volt okos megoldásokkal, bár nekem 9600-as és 9800-asom volt. A 9600-as egy különösen jó GPU volt.
Rossz oldalról közelíted meg, nem az RT magok felől kellene, hanem a memória sávszélesség felől. Ugyanis a fő limitáció ott keletkezik. Attól válik valami okossá, hogy a fő limitációt okozó tényezőt "iktatja ki", vagy legalábbis csökkenti. Az nv megoldása azért erőből való megoldás, mert nem törődik ezzel hardver szinten, csak szoftveresen, ott is igazából csak csalással, elcsalja a RT felbontását 75%-ra.
Mint írtam, én nem írtam teljesítmény veszteség nélküli RT-ről, csak arról, hogy esetleg megoldhatják valahogy másképp, ami KISEBB!!! teljesítményvesztést okoz, ugyanúgy, ahogy az AA-nál is, ahogy láthatod az általand linkelt tesztnél is, 4xAA itt is ott is, de más teljesítményveszteséggel jár itt is és ott is. Úgyhogy más hozzászólását ne keverd az enyémmel, címezd annak aki írta.
Egy példa a kisebb teljesítményveszteségű RT-re: [link]
(#153) Chaser: Én is ezt csináltam volna. Így kell ellenszélben h....ozni...
-
Ragnar_
addikt
Én is azt mondom, hogy elég bátor lépés volt az Nvidiától így bevállalni a RT-et. A kártyák drágák, a tech. kb. első iterációja, de megvan a lehetősége annak akit érdekel, hogy RT-et kapcsoljon olyan játékokban amelyek támogatják. Nyilván van még hová fejlődni, és pont a grafikánál van, ahogy említetted is, hogy egyegy új feature gyakran felezi az FPS-t. (Én az anizotrop filteringre emlékszem többek között, mikor mint új feature megjelent bekapcsoltam, és eléggé észrevefetően leesett az FPS szám, manapság meg kb. 0 befolyással van az FPS-re ha bekapcsoljuk..) De nagyon valószínű, hogy a RT a videojáték grafika jövője..
-
Cifu
félisten
-
Abu, vagy barki mas, aki illetekes, kapott a PH! tesztelnivalot az AMD-tol?
Lesz teszt kirakva az uj Ryzen-ekrol, es/vagy Radeon-okrol ma, ha lejart az NDA? -
Cifu
félisten
válasz
QwErTy42 #145 üzenetére
A lehetőség adott, hogy használod-e vagy sem, már rajtad áll.
De kétségkívül egy érdekes innováció, az 1990-es évektől kezdve mindig csak hallottuk, hogy na, jön majd a Ray Tracing a játékokba, jön majd a Ray Tracing. Aztán nem jött. Az nVidia (és a Microsoft) elhozta. Nem morogni kellene miatta, hanem örülni neki, hogy van innováció. A választás lehetősége pedig továbbra is adott. Ha úgy véled, hogy a 2060 esetében felesleges az RT, akkor vehetsz 1660-at...
-
Cifu
félisten
Az AMD-re, előtte ATI-ra mindig is jellemző volt, hogy okos megoldásokkal próbálkoznak, nem erőből oldják meg és ha a memória sávszélességre is gondolunk,
Az, hogy feláldozol egy adag szilikont, és célfeladatokra szánt modulokat helyezel el benne (RT cores) akkor most erőből való megoldás, vagy okos megoldás?
Ki írt "ingyenességről"? Most mondjuk 40% a teljesítményvesztés, ha ezt redukálni tudják 20%-ra az nem előrelépés? Ettől még nem lesz az ingyen, csak kisebb veszteséget okoz.
Most had ne keressem elő a hozzászólásokat, de a lényeg az, hogy az RT-t nem lehet teljesítményvesztés nélkül, vagy alacsony teljesítményvesztéssel elérni. Ez sajnos ilyen business...
-
QwErTy42
addikt
Az RT is teljesen jól működő dolog az RTX kártyákon, csak a népek bután bambulnak az FPS számlálóra, mert nem tudják elfogadni, hogy az új effektek erőforrásba kerülnek.
Hát a kompromisszumot szerintem 25-30 százalékos veszteségig lehetne értelmezni. 40-50%-nál meg dadogó diavetítésnél már problémáról beszélünk. A 2070-80 és társai kártyákon még vállalható lehet még ilyen durva lassulás mellett is, viszont 2060 mellé berakni ezt a feature-t nettó szopatásnak érzem. Kb. a hozott is ajándékot meg nem is esete.
Én kiegyeznék azzal is, hogy csak a felsőház kiváltsága az RT amíg ennyire teljesítményigényes. -
Duck663
őstag
Azt gondolod, hogy én ezt várom? Nem várom el, de azért azon amit az nv kártyáin okoz teljesítményvesztést, azon biztos lehet javítani, és valószínűleg ez is a cél. Az AMD-re, előtte ATI-ra mindig is jellemző volt, hogy okos megoldásokkal próbálkoznak, nem erőből oldják meg és ha a memória sávszélességre is gondolunk, akkor lehet ez a jobb megoldás.
Ki írt "ingyenességről"? Most mondjuk 40% a teljesítményvesztés, ha ezt redukálni tudják 20%-ra az nem előrelépés? Ettől még nem lesz az ingyen, csak kisebb veszteséget okoz.
Én eleve Win7-en vagyok, ott nem lesz DXR, 100 év múlva sem.
AA, én boldogan kapcsolgatnék be AA-t, ha lenne, de nincs, az MSAA-t kiűzték mindenhonnan, az FX és társai, azon nem AA-k, hanem pacagyárak. Élmény megnézni egy-egy régebbi játékot 4xMSAA-val, aztán egy mai játékot és felmerül a kérdés, mégis hol van itt a fejlődés?
-
Cifu
félisten
de itt a RT, ami ráadásul nem is okoz olyan teljesítményvesztést.
Én továbbra sem értem, miért várják annyian el, hogy minimális teljesítményvesztéssel hozzák el a Ray-tracinget a játékokba. Ez egy plusz effekt, hasonlóan, mint az élsimítás, erőforrásigénye van. Lehet játszani mindenféle trükkökkel, de azok végül is arról szólnak, hogy bizonyos mennyiségű minőséget feláldozol a teljesítmény oltárán. De ha élvezni akarod, akkor az erőforrásba, más szóval FPS-be fog kerülni.
Az RT is teljesen jól működő dolog az RTX kártyákon, csak a népek bután bambulnak az FPS számlálóra, mert nem tudják elfogadni, hogy az új effektek erőforrásba kerülnek.
Semmi gond nincs az RT-vel és az RTX-el, csak egyszerűen fel kéne idézni, hajdan mi ment - ugyan ez pepitában. Amikor kijött az élsimitás, mindenki oda meg vissza volt, hogy ki fogja ezt bekapcsolni, ha felére esik az FPS-ed? Hol is tartunk ma? Ha valakinek FPS kell, kikapcsolja az élsimitást, vagy valami trükkös megoldást kapcsol be. Ha valaki a képminőséget tartja szem előtt, akkor pedig bekapcsolja.
Ez megy most az RT kapcsán is. Illetve megy, de sokan mégis tévhitben élnek, és azt hiszik, hogy az ilyesmi "ingyen" jár nekik...
-
Duck663
őstag
Erről van szó, nem működik, nem skálázódik jól, úgy ahogy elgondolták, hogy az jó lesz. De valahol el kell kezdeni. Talán azt gondolták, az addigi ismereteik birtokában meg tudják csinálni, de mégsem működik. Nagyot nem kockáztattak, mert a GPU-k így is eladhatók egyedül, csak x tranzisztor foglalja a helyet. Nem gondolom, hogy a IF-on keresztül kommunikálna, azt talán majd arra fogják használni, hogyha CPU mellé odaépítenek egy tokozáson belül egy GPU-t is. Ahogy a nagyobb Ryzeneknél is két egység van. De lehet épp az a baj, hogy IF-on keresztül kommunikálnak, és pont az a baj, ahogy írod is, hogy lassú.
Nem időpazarlás ez, mert ha már működni fog és több GPU-val, akkor elég lesz 1 GPU-t tervezni és gyártani, azzal a belépőszinttől a csúcsig le tudnak majd fedni mindent. Tervezés olcsóbb, több pénz mehet aztán fejlesztésre, a gyártás meg hamarabb fog megtérülni, és nagyobb profittal. Jó ez az út, csak ki kell taposni. Már ezzel is majdnem, ha működne, közép és felsőház lefedhető lenne 1 GPU-val/és egy duallal. Egy kisebbel meg a belépő szint, plusz tokozható lenne CPU mellé. (Ez még meg is történhet.) 8 mag + egy Navi 12 mondjuk egy tokon belül.
RT, igen az AMD vizsgálja, illetve azt mondták, hogy akkor szeretnének RT-et, ha azt a teljes termékskálán elérhetővé és használhatóvá tudják tenni, RTX2060-on hiába van, ha bekapcsolod, nézed a diavetítést. De ez nem azt jelenti, hogy tegnap kezdték el vizsgálni. Így nem is jelentheti azt, hogy ne jöhetne, egyszerűen csak nem dumálnak ki előre dolgokat. Az élesítésről, az Anti-lagról sem tudtunk semmit. Ez pont ugyanilyen meglepetésként jöhet. Nem miattunk, hanem a konkurencia miatt. Ott van még a 2xxx széria, most elkezdték a Super-t is hozzá gyártani, duzzad szépen a raktárkészlet, majd jön az AMD és azt mondja, hogy oké lehet csak középkategóriában, és kicsit máshogy, de itt a RT, ami ráadásul nem is okoz olyan teljesítményvesztést. Én egészen biztosan ezt csinálnám, abban a helyzetben amiben az AMD van. Az utolsó pillanatig kivárni, és jöhet a "bomba". A hozzáadott érték az látszik, legalábbis tükröződéseknél, az árnyékoknál viszont felesleges erőforrás pazarlás, nincs akkora különbség. ( Szerintem, de ki mit lát meg?!
)
Élesítés, persze tudunk, de arról nem, hogy hány játékba került már be, mert már benne van, már elérhető, régebbi Radeonokon is működik. Engem legalábbis meglepett, hogy hopp, itt is, hopp, ott is elérhető. Nehéz tetten érni, de az összképen látszik.
-
QwErTy42
addikt
Sziasztok,
Tesztek mikortól érhetőek el?
-
Kansas
addikt
A screenshotod alapján a tied C32HG7X, az enyém meg az egyik C27HG7X, ami a tied kisebb verziója, a másik meg C27F581 ami meg egy régebbi modell(FHD, 48-72Hz, csak Freesync, se HDR, se FS2).
Én most átkötöttem a régebbi monitort is a RX480-ra(eddig a 2400G-re volt, hogy az RX480 ne pörgesse idle-ben a VRAM-ot), és ugyanaz az effekt előjött nekem is, mintha egy fehér szűrőt tettem volna a monitorok elé - akkor javilt meg, miután beállítottam a 10 bitet, és a Full RGB pixel formátumot... még én is kísérletezgetek vele, csak úgy másfél hete van meg. Ja igen, a Windows-ban a HDR-t engedélyezni kellett.
De lehet, hogy ennyit jelent, hogy az NVidia igazából nem támogatja a FreeSync-et(és FS2-t), csak az AdaptiveSync-et.
-
válasz
bivalyolo #127 üzenetére
Itt csak röviden nem akarom jobban teleszemetelni a hírt. Írj nyugodtan priviben ha kérdésed van ,csak az általános problémámat írom le.
Remélem látni fogod a problémát a saját monitorodon is mert érdekes módon a képmentés is fakóbb lesz, mintha a windows állítana át valami színbeállítást vagy a fene tudja egy ilyen fakó szűrő lesz a képen. Lövök egy képet fent a típusszám Aidában:
Ez Freesync 2 vel készült. Szóval ha benyomom a freesync 2-t akkor a kép fakóbb lesz, de zsír az egész async már alacsony FPS nél is. Ha freesync 1-t akkor viszont jó a kép de 75 FPS alatt nem az igazi az adaptive sync, az fölött hibátlan.
a FS2 vel is szép a kép, csak azért sokkal fényesebb és átütőbb nélküle.Az Asus monitorom rendes Gsync monitor volt,de nem tudta a HDR-t, TN panel, és akartam egy ilyen hatalmas monitort, aztán sikerült alkalmi vételként szert tennem rá. Még 1-2 hetes, ismerkedünk,de azért piszkálja a csőrömet a dolog. Filmnézésnél brutálisan jó a QDOT meg a HDR is használható. : az Async pedig jól működik rajt, COD alatt frankó.
-
Kansas
addikt
"több GPU összekapcsolható legyen, nem CF működésben, hanem úgy hogy 1 GPU-ként lássa a rendszer"
Ezt kétlem, hogy megjátsszák, egyszerűen a shader unitoknak szorosabban össze kell dolgozni, mint a CPU magoknak, és már ott is szűk keresztmetszet volt az Infinity Fabric. Másrészt gyanúm az, hogy ezen a Navi generáción lesz még mit csiszolni, nem hiszem, hogy dual-GPU-val akarnak vacakolni, eddig mindenki aki próbálta, belesült.Az élesítős történetről tudunk, hogy lesz és ebben a generációban, RT-ről nem csak hogy nem tudunk, de az AMD konkrétan annyit közölt, hogy "vizsgálják", még csak meg se ígérték konkrétan, hogy melyik generációban lesz.
Azt tudjuk, hogy konzolban lesz, de az új konzolok előtt még sanszos hogy kijön egy új VGA generáció, szerintem vagy abba kerül bele az RT, vagy az eggyel a konzolok utániba, addigra lesz ideje kiforrni magát.
Sok múlik e tekintetben azon, hogy az NV idő közben mennyi játékba tudja belerakatni, és ott mekkora hozzáadott értéke lesz mekkora teljesítményvesztés mellett.(#90) Cifu igen, sajnos pl. az SSAA-nak is elég brutál a teljesítményvesztése, Jay magyarázójában egy 1060/6GB-n RoTR alatt FHD-ban 158-ról 91-re esik az fps(-43%) csak a 2xSSAA bekapcsolásával. No ezért nem használok SSAA-t ha nem muszáj, jó nekem az MLAA is...
-
tibaimp
nagyúr
Megjelenés előtt egyből árcsökkentés, ez azt jelentheti, hogy mégsem hozza azokat a teszt eredményeket, amit vártak. Pedig elnézve az órajeleket, azok jók, végre nem a szar hbm mem-et erőltetik, hanem "mezei" gddr6, végre.
Szóval ránézésre hoznia kellene a számokat, de akkor mi van? Vagy ez volt az eredeti ár is, és csak blöfföltek, hogy most meg róluk beszéljen mindenki, úgymond "kifogva a szelet az RTX Super zászlójából"
Ja, és Tesztet akar a nép!
-
Sinesol
veterán
Azert annyira nincsenek az Nvidia nyakan, fél év lemaradassal hozzak a szintet, mikozben lassan itt a 7 nanos Geforce. Plusz azt is vegyuk bele a képbe, hogy az nvidia fél chipből hozza ezt a szintet, az rtx es tensor nagyreszt malmozik.
-
andy19770128
aktív tag
válasz
green dude #120 üzenetére
hogyne. nézzük csak: Fallout 4-76, Metros Exodus, Doom 2016., Mass effect Andromeda, Ghost Recon Wildlands. WOW, Eve oline, Stellaris, Swine Remastered, Ghost Recon Breakpoint zárt beta, Civilization VI, Ezek tetszenek is és rendszeresen játszom velük.. bár kevesebbet mint szeretném. Kipróbáltam ugyan igy futottak de trágya játéknak tartom őket: Far Cry 5 ,Call of Duty: Black Ops 4, Ja és a tom clancy's the division nagy csalódás. jól ment de szar gamez
AMi azt illeti a wow dx11 ben 50 fpst csinál dx12 alatt 60 at
R5 2600 16 gb ram, ezek moind mennek 60 fps-t 4k alatt.
-
green dude
tag
válasz
andy19770128 #80 üzenetére
Leírnád, hogy milyen játékokkal játszottál mióta megvan a Radeon VII-ed? A mindent ultrán, és 60 fps alatt még nem volt dolgot kétkedve fogadom.
-
Duck663
őstag
Igen, több okból is. Pl lehet hogy nincs még hozzá megfelelő meghajtó és amíg nem tudnak demózni addig nem mutogatják. Marketingből amúgy is simán beírhatják a karót az ellenőrzőbe. Itt van ez a élesítős történet. Ott a Rage 2, támogatja, ott a World War Z, támogatja, F1 2019 támogatja (elvileg), Division 2 támogatja, és a kutya nem tud róla semmit, nem harsogják szét a világban. Szóval benne van.
Navi, a Navi körül nagy cécó volt, jön nyáron, elhalasztják, aztán mégsem halogatják semerre sem. Szerintem az a helyzet, hogy a Navit már eleve úgy tervezték, hogy több GPU összekapcsolható legyen, nem CF működésben, hanem úgy hogy 1 GPU-ként lássa a rendszer. Szerintem elkészült a GPU és amikor a kettőt együtt akarták dolgoztatni, akkor nem skálázódott megfelelően, emiatt jött a halogatás lehetősége, csak időközben megneszelhették, hogy a konkurencia frissíteni készül a 2xxx szériát, és egyszerűen lépéskényszerbe kerültek, muszáj így kiadni. Azt gondolom, később jön majd egy másik Navi "10" aminél már kettő összekötésénél megfelelő a skálázódás, és tulajdonképpen az lesz a Navi 20. De ez csak teória. Nekem ez lenne logikus. Vagy elnevezik Navi 20-nak és abból raknak össze kettőt.
Konzoloknál, ebben az esetben egyértelmű, hogy nem fognak kétfélét fejleszteni, sőt ahogy írod is, nem fogják kihagyni, hogy áthozzák a fejlesztéseket. De nem tudom, a Sony azért szereti a maga útját járni.
-
andy19770128
aktív tag
válasz
Aprósólyom #109 üzenetére
egyetértek
-
rodrigez
senior tag
Én ősszel rámennék egy sima RX5700-esre ha majd az újdonság hatása elmúlik és beállnak az árak. Szép ugrás lenne a mostani Rx470-ről ami egy 570-es órajele felett ketyeg. Hasonló fogyasztásból lenne egy dupla gyors kártyám. Az RT-re egyelőre mint érdekességre tekintek, minden szponzorált játék villant valamit egy területről, árnyékok leképzése vagy ambient occlusion vagy visszaverődések, de 1-2 generációt kivárok még ezzel, annyira még nem hajt a tatár ezen a téren.
Egy használt RTX2070-es is befigyelhet esetleg, majd meglátom, de többet ennél a 350$-nál nem szívesen áldoznék.
-
Forest48
aktív tag
Mostanában sokszor belefutok, hogy nem tudok rendesen görgetni a lapon. Nektek is van ilyen gondotok?
Általában ha lefrissítem az oldalt, akkor javul a helyzet.
Úgy vettem észre, hogy a táblázatoknál, hirdetéseknél van főleg ez, néha a lap legszélén megy csak a görgetés elsőre, aztán van, hogy minden jól működik. -
Ragnar_
addikt
válasz
- = Zk = - #111 üzenetére
Persze, a raszter grafikai teljesítmény is fejlődött a Pascalhoz képest, de az igazi újdonság a RT volt, és szinte biztos vagyok benne, hogy a RT nem fog úgy eltűnni, mint a Physx. Hiszen a másik két gyártó is jön a saját megoldásával hamarosan. Néhány év múlva meg már valószínűleg alap feature lesz a RT néhány műfajnál.
-
Noukoum
veterán
válasz
Carlos Padre #112 üzenetére
Ez fordítva is így van. Az ember nem változik.
-
Carlos Padre
veterán
Hát, ritka szórakoztató topik lett ez is. Eddig arról szóltak az AMD topikok, hogy mekkora szar a Navi, mert drága, most, hogy olcsóbb lett, milyen meglepő, az a baj. Konklúzió : egy nvidia fanboynak sosem lesz jó az AMD, csinálhatnak bármit
-
- = Zk = -
félisten
viszont azt is vegyük figyelembe, hogy nem csak a ray tracinggel lett "több" az RTX széria a Pascalokhoz képest...
jelen pillanatba, netről leollózva, igaz nem sokkal, de 8-11%-kal tud (normál állapotában, nuku rt) többet a 2080-am, mint egy 1080Ti...
szerk. 1440p-t néztem, ártelmetlen is lenne egy ilyen kártya 1080-ra bakker -
Ragnar_
addikt
Szerintem nem olyan rossz az a stratégia, hogy az AMD nem az Nvidia felsőkategőriájával versenyez, hanem a közép-felső kategóriában. Akinek a RT nem tényező annak már most is jó vétel lehet az 5700 széria. Egyébként én is kíváncsian várom az AMD és az Intel RT megoldásait, kicsit felbolydul majd a VGA piac. Remélhetőleg hoz némi árcsökkenést a 3. szereplő megjelenése a közép-felső kategóriában.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
andy19770128 #94 üzenetére
Egyébként miért frusztrál egyeseket, hogy aki használja ezt az eljrást az jelnetős fps-t áldoz fel? Senki sincsen kényszerítve, hogy vegye/használja.
Másrészről, aki hallott már a sugárkövetésről, tisztában van vele, hogy szignifikánsabban több számítási kapacitásra van szüksége a rasztereshez képest. Így teljes képzavart okoz számomra, az, aki értetlenkedik a teljesítményvesztésen, hiszen szabadon lehet lehet tájékozódni online, hogy mi ennek az oka.
Ezek a hardverek első fecskék, és kb. a széleskörű, hétköznapi visszajelzésekre szolgálnak arra vonatkozóan, hogy a jövőben mennyire életképes a jelenelgi vagy áttervezett formában. Kár ezen ennyit lovagolni, vagy apellálni arra, hogy 50%-t vesztek a framerate-en. Nem is csoda, hogy nem akarják letolni a gémerek torkán és ki- és bekapcsolható. Örüljünk neki, mert, anno megjelentek olyan játékok, amik már csak kizárólag hardveres T&L támogatással bíró VGA-kon futottak, így akinek ez nem volt, vehetett másikat, ha játszani akart, a kívánt játékkal. Én pl. belefeutottam ilyenbe anno. -
-
carl18
addikt
Mielőtt lelépek azért még kicsit hozzá fűzök, az AMD megint árat csökkent processzor fronton. A 16 magos 1950X amerikába most 329 dollár, hát szerintem annyiért örülten jó árba van.
Remélem hozzánk is eljut ez a árcsökkenés nem és ragad be 200E forint felett.
-
Noukoum
veterán
Nagyon várom a tesztet!
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
andy19770128 #84 üzenetére
Nem behódolni kell, csak elgondolkodni rajta.
-
Nekik sem sajna. Teljesen rendben vannak a Navik minden szempontból.Ár/ teljesítmény minden klappol.Mr persze úgy értve, hogy nem jó irányba mennek a VGA árak, de ez van. Ha tudná az RT-t még jobban ezt gondolnám.
Még jön ezek fölé kártyájuk is, szóval igazából mindenben ott vannak Nvidia nyakán.
Nvidia után meg menni nem szégyen, mert ők nem Intel. Általában fejlesztenek, és ilyen konkurenciával fel tudja húzni AMD-t is egy szintre. Kell AMD nek és a piacnak is egy erős Nv, mert a Vegák- és a Navik sem maguktól lettek olcsók, hanem Nvidia és a Turing miatt.Én is kipróbálnék egyet, ( ezt ne mondjátok el az NV topikban
) mert lecseréltem az Asus Gsync monitorom egy 32 " Samsungra ami Tudja a Freesync 2-t és HDR-t. Működik rajt az adaptíve sync, de az Asus jobban teljesített Gsync terén. Szóval most van egy majd 200 K-s monitorom ami nem perfekt, akkor lehet érdemes lenne hozzá VGA-t vennem megpróbálni, hogy alapból gyengébb az adaptive sync képessége ennyivel, vagy pedig Radeon kártyával is ennyit tud csak...DE viszont az RT-t baromira szeretném kipróbálni és támogatni, mert a szívem csücske volt mindig, valamint szeretem az Nvidia kártyákat is.
-
Chaser
legenda
válasz
andy19770128 #88 üzenetére
a helyesírásodba biztos nem tud belekötni senki..
-
carl18
addikt
AMD szemszögéből sajna, mert így nem lesz sok esélyük felzárkozni... Meg jön az intel a saját grafikus kártyáival. Bár az Nvidia szerintem megmarad egyeduralkodó a piacon, csak az AMD is érdemelne egy kis profitot hogy legyen pénzük fejlesztésre. Az intelt nem sajnálom tele vannak a srácok
Most a piros oldalnak nagyobb szüksége van anyagi forrásokra.
-
carl18
addikt
Szerintem jók lesznek ezek, nyilván keresni is kell rajta ezért még olcsón nem adják de jövőre az 5700 simán lemehet 250 dollára. Annyiért már jó vétel lehet, csak sajna jövőre már jönnek piacra az nvidia 7 nanométeres kártyái. Jövőre jön az intel is videókártyával, szóval izgalmasra évünk lesz.
-
arn
félisten
válasz
andy19770128 #50 üzenetére
Vhol el kell kezdeni, es nem kotelezo hasznalni. A rt tiz generacio mulva is nagy falat lesz, nemhogy a 2080 +40%os teljesitmenyevel.
Amugy az rt a ms lova, es nem az nvidiae. A reszvenyek meg a banyaszlufi miatt vannak melyrepulesben, meg igy is a piac toronymagasan legsikeresebb cege a diszkret grafikat illetoen.
-
rodrigez
senior tag
Az előzetes bench-ek alapján nekem egyáltalán nem tűnnek rossznak, de égésnek semmiképp. Várjuk meg a hivatalos teszteket és utána lehet pálcát törni felette. De ha úgy lesz, hogy a sima 5700-es hozza a 2060 Super sebességét hasonló fogyasztásból és 50$-al olcsóbb is, akkor ott túl nagy bukást nem vélek felfedezni. Még ha az 5700XT el is marad majd pár %-al a 2070 Super-től, akkor is azt 100$-al olcsóbban teszi majd. A 2 kártya TDP-je pedig nagyon hasonló. Holnap sok minden kiderül.
-
Cifu
félisten
válasz
#38075904 #77 üzenetére
Egyébként valóban ha nem lenne teljesitmény vesztés, max úgy lenne értelme, de senki nem akar fps-t felezni.
Hogy az ilyen mélyenszántó gondolatokat hányszor és hányszor hallottuk már.
Az anizotropikus szűrés, az élsimitás, a motion blur, a... szóval sokszor hallottuk. Aztán mégis ott vagyunk, hogy a mai játékokban is ott vannak ezek az effektek. Akinek nem kell, kikapcsolja őket, akinek kell, bekapcsolja őket. A jelenlegi sugárkövetési effektusok csak egy újabbak a sorban.500 ezres gépen, hogy nyomja valaki 60 fps-el az kb nevetséges.
Először is 4K felbontásban mennyivel nyomja bárki? Csak kérdezem.
Másodszor pedig aki konkrétan nem Battlefield (és hasonszőrű competitív FPS lövölde) mániás, az jó részt tök jól elvan 60FPS-el is.
Vagy például a The Witcher 3 esetében több XP-t kap a játékos, ha 240FPS-el tolja? -
undercover
őstag
Miért lenne bukás az új AMD kártyák?
Az 5700 verni fogja a 2060S-t utána pedig az 5700XT meg partiben lesz a 2070S-el. Az, hogy kinek fog hiányozni az RTX az részletkérdés.
-
martonx
veterán
Ennek megint olyan AMD-s pofára esés szaga van
De legalább proci vonalon az intel csökkentett árat előzetesen. Azért jó lett volna, ha GPU vonalon is erősödött volna a verseny. -
Samott
addikt
Ekkora nagy a baj? Eleg kenyszeru huzasnak tunik.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
andy19770128 #74 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy meglehetősen nehezen képzelhető el olyasvalakiről a szakmai igényesség, aki a saját (írásos) megnyilvánulásaira vonatkozóan teljesen igénytelen - hiszen ez azért jelent valamit. Bár ahogy (más topikokban is) néztem, általában a téged cáfoló, mindenféle személyeskedéstől mentes érvekre sem reagálsz éppen túl jól.
Nem bántani akarlak, csak mondom.
-
Kansas
addikt
válasz
#38075904 #77 üzenetére
Az SSAA-nak meg a statikus árnyékoknak is van teljesítmény-vesztése, nem is kicsi, de az RTX-é még így is túl nagy, hogy erősen visszavágták pl BF alatt, ahol már csak úgy 40%. Plusz minek vegyek kártyát egy olyan feature-ért, amit az általam játszott játékok egyike sem támogat, amíg a másik oldalon olyan feature-ök vannak, amiket meg mindegyik(Freesync/Freesync2, Chill)?
-
válasz
#38075904 #77 üzenetére
egy 2070S teljesítménybe azt tudja amit a Navi.AZ mellett tudja az RT-t. SIngle player játékban 60 FPS 1440P RT vel nem rossz eredmény. számomra azokban sztori orientált játékokban, amikbe fut, teljesen mindegy, hogy 120 vagy 60 FPS. ( Metro, TR pl)
Olyan nem lesz az elkövetkező 10 évben,hogy az RT ne okozzon teljesítmény vesztést. Olyan lesz, hogy nem lesz RT-n kívül más, előre letárolt renderen alapuló eljárás.Majd egyszer. -
Kansas
addikt
Azt azért észrevetted, hogy a Vega64 nyers teljesítménye 12,6 GFLOPS single precision-ben, az RX5700XT 9,75-jéhez képest(Vega VII pedig 13,8 GFLOPS)?
Ez azt jelenti, hogy olyan terhelés alatt, emi fekszik neki, a Vega kártyák tudhatnak jobban teljesíteni, mint a Navi-k. Az újítások egy része a Navi-ban azt jelenti, hogy az új kártyák kevésbé lesznek ráutalva, hogy nekik tetsző terhelést kapjanak, ebben a tekintetben hasonlóan viszonyulnak a Vegákhoz, mint a Turing-ok a Pascal-okhoz(ott ugyebár DX12-es teljesítményben kellett lépni).
-
Kansas
addikt
válasz
andy19770128 #64 üzenetére
Parancsolj... nem csak az AMD tud újabb drivert meg patch-et írni. Így már 2070-en lehet értelme annak a számára akinek tetszik, persze max 1440p-ben.
Engem továbbra sem érdekel a feature - talán, ha sikerül levinni a teljesítményvesztést egy 20-25%-os szintre... no meg ha olyan játékokba is beleteszik, amikkel ténylegesen játszok, a mostaniak közül pl. egyik sem ilyen. -
#38075904
törölt tag
Na nyomják lefele a saját áraikat.
Annó volt nagy duma, hogy a megjelenő amd procik majd hogy lenyomják az intel árait.
Odáig nyomta, hogy 1800x vmi 63 ezer volt alzán, a 2700x most 80 e.Intel meg kvadrága
Szal kb mintha a cég létezéséről nem is tudna az intel. Abu szoljon már nekik, hogy csináljanak már valamit, hát nincs hova nyomni tovább.
De ezek a jövőmondó dumák óriásiak -
Kansas
addikt
Gondolod, ha lenne benne, nem úgy marketingolták volna, hagynák, hogy a launch day-en derüljön ki?
Nem tudom, milyen Navi20-ról beszélsz... Ha két Navi 10-ből rakják össze, akkor nem lesz olyan feature benne, ami a Navi10-ben nincs.
Ha a következő generációs Navi-ra gondolsz, ami jövőre várható, azt biztosan nem Navi10-ekből rakják össze, tuti finomítanak annyit az RDNA-n, mint a Zen és Zen+ közt a procikon, ha nagyobb mázlink van, akkor akár Zen-Zen2 méretű ugrás is összejöhet, de bármekkora lépést/ugrást is csinálnak, az új GPU die-t jelent, nem Navi10-et.Valahol - nem tudom már, hogy reddit-en vagy az itteni AMD találgatós topikban - olvestam, hogy a következő konzolgenerációba nem igazán visznek IP-t a konzolos cégek, hanem az AMD-re bízták az egész tervezést. Így viszontg, hogy nincs benne proprietary IP, az AMD hülye lenne nem áthozni a használható fejlesztéseket PC-re...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
andy19770128 #64 üzenetére
Hát, (egy fórumon) az ember eléggé az, amit leír; egyfajta tükör ez, csak éppen félig a világ felé fordítva. Nehéz komolyan venni olyat (szakmai! témában legalábbis), akinek a sorai konzisztensen tele vannak elgépelésekkel és hibákkal.
Csak egy meglátás, külső szemlélőként.
-
do3om
addikt
Az biztos hogy Abu álltal írt direkt megtévesztés erősen sántít, és inkább egy kényszer lépés. Viszont akár hogy is de mostmár remélhetőleg megtörténik. Persze jobb így tálalni hogy tervezett, de a lényeg hogy még eladás elött gyorsan meglépték. Így nem róható fel hogy megkárosítottak bárkit. Most az nv akinek lehet lépni kell de az már kicsit cikibb ha lesz mint ez. Am annyi lett volna a dolga hogy kivár 1 hetet, a custom karikkal úgy is bőven beelőzte volna. Vakarozhatnak kicsit hogy lehetne megint fordítani.
Persze várjuk meg a végét, viszont egyenlőre így állunk. -
válasz
andy19770128 #64 üzenetére
ballagj át az AMD vs Nvidiába és ott folytathatjuk, itt nem. ez a cikk nem erről szól.
-
Akula
őstag
válasz
andy19770128 #59 üzenetére
Elég lekezelő a stílusod, pedig csak jeleztem neked, hogy egy picit figyelj oda jobban, mert nehéz így elolvasni. Nem bántottalak. De ha neked ez így jó, hát legyen. Néha azért jó lenne körülnézned, hogy kinek mész neki
-
paprobert
őstag
-
Duck663
őstag
A Navi 10-ben nincs hardveres RT, biztos? Miért kellene tudnunk már róla? Lehet nem olyan, mint a nv féle (talán nem is baj, mert nagyon nagy a teljesítményveszteség vele), de teljesen nem zárnám ki. Leginkább azért, mert azt hallani, hogy a Navi 20 lényegében 2 Navi 10-nek van megfeleltetve és arra már azt mondják, hogy van. Tehát simán lehet hogy itt is van csak eltitkolják. (na jó ez nem túl erő érv)
A DXR kompatibilitást adom, de már miért ne lehetne különböző?! A Sony és a M$ a megrendelő. A M$ esetében persze valószínűtlen, de a Sony esetében bármi előfordulhat. Gyökeresen eltérő megoldások is. Ebben nem az AMD, hanem a megrendelő dönt, az AMD csak teljesíti azt, persze lehet ráhatásuk, de végső soron a megrendelő dönt.
De holnap kiderül.
-
válasz
andy19770128 #57 üzenetére
Csak azt nem tudod még mindig felfogni, hogy a 1660ti-től erősebb. Pont annyival, amennyivel drágább is. Az rt meg egy plusz dolog benne.
b.: neki nem is fogod tudni elmagyarázni. Csak az jó amit ő vesz/ajánl.
-
válasz
andy19770128 #57 üzenetére
alapoktól kellene az egészet elkezdeni, összeszedtél 4-5 féle félinformációt és kialakítottad ezt a kommentet belőlük amiből kb 5 szó igaz. Szóval ez nem megfelelő topik és nem megfelelő helyzet számomra, hogy elmagyarázzam.
Kansas: bocs de abban abszolút igaza van, hogy semmit nem veszít vele, hogy a kártyája tudja az RT-t. Urban legendek vannak róla, hogy RTX 2070 kártyán használhatatlan, csak hogy a 2070S egy RTX 2080 GPU annak megfelelő RT teljesítménnyel. Abszolút vállalható ebben a formában a tudása, mint ahogy a 2060 S is a RTx 2070 szintjét hozza RT ben is.
úgy gondolom pár plusz dollárt megér ez a tudás, ha az mellé esetleg még társul pár százaléknyi extra sebesség is. Az RTX S széria 50 dollár árvágással jó lenne a Navi ellen., így valóban meggondolandó, hogy 100 dollár van köztük. Persze majd a tesztek után ez is kiderül. -
Akula
őstag
válasz
andy19770128 #50 üzenetére
Bocs, de ilyen vacak helyesírást még nem láttam. Alig bírtam elolvasni
-
DanD88
tag
Nem eleg!
Es most a lelkes vasarlok nem arrol beszelnek majd hogy soha nem voltak ilyen dragak a grafikusok hanem hogy mind2 ceg arcsokkenest jelentett be. Bravo!
-
Kansas
addikt
Igen, csak épp a konzolok még mahd' másfél év múlva jönnek.
A Navi10-ben nincs hardveres RT, ez ugyebár a jelenlegi széria, az RX5700-ak, ha lenne, már tudnánk róla. Szoftveres lehet, de annak a teljesítménye tuti alacsonyabb bármilyen hardveresnél, tehát ha az RTX féle megvalósítás nem elég jó, akkor az meg még annyira sem, tehát ha pénzt kéne rá tgennem, ellene tenném.
A következő szériás Navi-ban ha lesz HW RT, az biztos, hogy DirectX(DXR) kompatibilis lesz, de azt nem tudni, mennyire fog hasonlítani az NV-féle megvalósításra - majdnem tuti viszont, hogy a konzolokban levővel többé-kevésbé meg fog egyezni, hisz hülye lenne az AMD két különféle implementációt tervezni...
(#53) Create. Ezt hívják úgy, hogy konzumidiotizmus. Ha valami nekem nem érdekes max akkor veszem meg, ha semmilyen formában nem kerül nekem semmibe, se ár, se fogyasztás, se hiányzó egyéb feature-ök képében.
-
válasz
andy19770128 #50 üzenetére
Ennyi hülyeséget meggyőződésből összehordani kifejezetten tudomány.
-
andy19770128
aktív tag
valami el van nálad csúszva barátom. Az RT használata 2080 alatt perverzio..... 2060 nnál csak akkor tud normálisan menni ha jelentősen visszaveszela felbontásból vagy arészletességi beállitásokból.. nem véletlen jött kia 1660ti és barátai. AZ rt chip megjelenése után le lépett az nvidia egyik fő részvénye és vitte a 2 milliárd dollárját. Ugy itélték meg hogy az ert bukás. ezért dobták piacra a 1660ti-t ami viszont telitalálat. most vettem egy notebookot 1660ti vel. amit egy ryzen 7 apu hajt..... egyszerüen tökéletes a vga.... a 2060 meg naggyából rájuk rohat. ezt mondjuk az eladási statisztika mutatja is
-
Duck663
őstag
De az biztos, hogy konzolokban lesz RT. Ezt már több helyről megerősítették. Abban viszont ne legyünk biztosak, hogy a Navi 10-ben nem lesz RT, viszont nagyon úgy fest, hogy nem DXR lesz, hanem valami más.
(#46) Steven: Mégis miről beszélsz? Ezek alapján a Vega 64-től még a kisebb is gyorsabb, és a 2060 Super előtt is van/vagy egál. Ne a szintetikus vackokat nézd.
Ha ezt így hozza, akkor megvan az új VGA-m...
-
Gyuri27
félisten
Lehet a stock 10 watton belül lesz. A custom kártyák többet fognak enni. Mert ott 30-50+ mhz-ért majd annyi + wattot is zabál.
Persze ha a customok maradnak a ref órajeleknél akkor oké.
De várjuk meg a tesztet. Mert még elég nagy a köd.
Főleg hogy utolsó pillanatban kaják, kapták meg a drivert.Azt jó látni, hogy az amd reagált és hajlandó olcsóbban adni a vga-t.
Én azt gyanitom lesz abból az árból még vágva. Akkor meg teljesen korrekt lesz az ára. -
Kansas
addikt
Az új AMD-s áraknak köszönhetően várhatóan aminél nem lesz olcsóbb a két Navi, annál gyorsabb lesz, aminél meg nem gyorsabb, annál olcsóbb, és pl. a kivont 2070-eknél az XT olcsóbb is, gyorsabb is, ha csak azok nem kapnak valami jóféle raktársöprő árazást.
Ez a "nem érdekel, de ott van és akkor már kompenzáljanak valamivel a hiányáért" kicsit suta érvelés - ha nem érdekel akkor nem érdekel, azon mit kompenzáljanak? Ha meg bekapcsolnád és azt mondod, hogy számodra még úgy is játszható sebességet nyújt, az arra utal hogy tán mégis érdekel.
Ha ez utóbbi a helyzet, semmi gond, akkor neked az NV kártyák valók.
Attól még a Navi se jobb se rosszabb nem lesz arra a feladatra amire kitalálták, mert van alternatíva ami mást is tud - évekig az AMD volt savazva hogy kihasználatlan feature-öket tesz a kártyáiba - aztán utóbb vagy lett belőlük valami(Mantle -> DX12/Vulkan) vagy nem(pl. TrueAudio).
Most az NV csinálja azt, hogy feltesz egy nagyobb összeget egy technológiára, a különbség az, hogy a nagyobb piaci részesedés végett több esélye van hogy bejön a tippje, csak most épp az AMD csinálja azt, hogy kivár, és csak akor tesz pénzt az RT mögé, amikor lesz már értelme - ők meg azt reszkírozzák, hogy lekésnek.
Meglátjuk, melyik bet jön be. -
Kansas
addikt
"A fogyasztás meg ha minden igaz (persze meg várjuk meg a teszteket) 50 watton belül lesz."
Ha bármennyit hinni lehet a leak-eknek, akkor nem 50 hanem 10W-on belül, és például az XT vs 2070S viszonylatában az XT fog kevesebbet enni.De persze ezt jó lesz több forrásból látni, hogy igaz-e.
-
Qtya123
őstag
Várom kíváncsian a tesztet.
Mondjuk az durva ami mostanában úgy összességében a GPU piacon van. Jött egy csomó kártya mindkét oldalon (vegák, radeon VII, RTX kártyák), de még mindig ott tartunk, hogy ár/érték és időtállóság arányban egy használt 1080 TI a legjobb. Legalábbis szerintem. Ezen valószínűleg a Navi sem fog változtatni semmit..
-
Kansas
addikt
Azért számít, hogy harmadolja a teljesítményt, mert többek szerint(köztük szerintem) sem ad annyi extra eyecandy-t, ami megérje az elbukott képkockákat. DLSS ugyan gyorsít rajta, de egyrészt nem a RT-n hanem az AA-n másrészt azzal meg effektív felbontást buksz...
Ha neked megéri, légy boldog vele, én még kivárok. Szerintem előbb lesz PS5-öm, mint RT-képes VGA-m...
-
Kansas
addikt
"Ezt amolyan átmeneti hybrid széria lesz RDNA ás GCN keveréke." Ez továbbra sem igaz, de látom pár embernek beégett... nincs hibrid széria, ez full RDNA.
DXR-t az AMD nem igért a következő PC-s VGA szériába sem, ami biztos, hogy a konzolokban lesz valamilyen RT. De miután a következő konzolok is legkorábban 2020 Q4-ben jönnek, még az előtt várhatóan egy desktop VGA szériát is kihoznak, amiben vagy lesz RT vagy nem.
-
Gyuri27
félisten
Mi indokolja? Mi a bánatos gyík? Bekapcsolod és harmadolódik a teljesitmény? Ezért kérnek és ezért fizetsz felárat? Most viccelsz ugye?
A fogyasztás meg ha minden igaz (persze meg várjuk meg a teszteket) 50 watton belül lesz.
Az napi 10 óra gaméval 500 watt. 1 kwh 40 ft. Tehát egy hardkór gémer napi 20 forintot is tud spórolni.
De fogyasszon többet 100 wattal. Az napi 40 forint spór napi 10 óra kökemény gaméval.Armagedown: a hbm még mindig drága.
-
Laja333
őstag
-
Armagedown
őstag
Miért nem HBM van rajtuk, miért gddr6?
Hiszen ők voltak azok, akik ezt kitalálták, ezek szerint mégsem olyan jó, mint ahogy állították -
arn
félisten
válasz
andy19770128 #31 üzenetére
Hanem mi? Hatrany?
ez olyan, mintha egy lassabb kartyarol azt irnatok, minek van benne 3d gyorsitas. Van aki azzal is boldog.
-
#04430080
törölt tag
válasz
hombre[EU] #23 üzenetére
Ez nem CPU, a DIY piac meg amúgy is kicsi. Bang for the buck ideológia alapján a Steam első 3 helyezettje sem az lenne, ami.
-
korcsi
veterán
-
zgmzgm
tag
RTX 5850X -re kíváncsi leszek, lehet még ez évben kijön.
-
Yany
addikt
válasz
Televan74 #21 üzenetére
Őszintén szólva nekem lenne egy forgatókönyv, ami a Super kártyák árnyékában is a Navi felé lendítene... ha valami fasza kis bundle lenne, amiben mondjuk van egy Gigabyte X570 Master + 3900X + 5700X. Ha erre rákerül mondjuk €200 fogdésvidd discount, már meg is vettek.
(ti a 38uc99-es csodamonitorommal sajnos meg vagyok lőve a freesync irányába, nincs fent egyelőre az NVIDIA gsync listáján)
-
Televan74
nagyúr
A mai árazás már nem szimpatikus nekem sem. Ha egy picivel gyorsabb mint a konkurencia terméke, akkor egy picivel drágábban adjuk,nekem sem jön be.Remélem ezzel az árcsökkentéssel,beindul egy kis izmozás az árakkal.Amivel mi vásárlók jól járnánk. Most várjuk az Nvidia válaszlépését.
-
#04430080
törölt tag
válasz
hombre[EU] #18 üzenetére
Akkor sem váltanának, ha jobbat kapnának olcsóbban.
-
Yany
addikt
Hát... a tesztnek leginkább a Superekkel szemben lenne igazán értelme, mert ugye a piacon velük fognak megütközni (oké, hogy árban valószínűleg inkább a nem Superekhez lettek illesztve, de) ár/teljesítmény mutatót simán lehet mérni és a Super lesz most a divat, a sima GeForce-ok EOL...
szerk.: exkluzív információim szerint
viszont lesz Vega 64 a tesztben, az nagyon jó kis referencia pont lesz, hogy honnan hová jutott az AMD a GCN helyett az RDNA-val, alig várom.
-
hombre[EU]
veterán
Az xt-s nem rossz (amit pletykálnak),de még mindig csak a középalja és 400,wtf
A 2060S ellen indul, ha jobban teljesít qhd-ben akkor van értelme,ha csak azonos szintet hoz...nem hiszem,hogy amd-re vált a nép.
1080p-s monitorhoz inkább rtx-et és sugárkövetés -
arn
félisten
Igy varhatoan buko lesz... legalabbis nem sikeresebb, mint az elozok.
-
-
Televan74
nagyúr
Majd egyszer. Prohardver nem Gforce Garage!
Én várom a tesztet, de csak akkor vennék customot ha a mostanival történne valami.Lehet megvárom a Vega56 -al a Navi20 -as szériát. Ami a tervek szerint jövőre itt lesz.Ezt amolyan átmeneti hybrid széria lesz RDNA ás GCN keveréke.
-
Árban mit jelent a 349 USD
Itthon mennyiért lehet majd megvenni? -
lemusz
addikt
Sajnos úgy tűnik jó nagy bukta lesz ez a széria. Pedig jó lenne, ha olyan versenyt tudna röttyinteni itt is az amd, mint cpu fronton.
-
Én is várom, mert amd kártyát szeretnék venni következőnek. Viszont ha a sima 5700 nem hozza a 2060 supert teljesítményben, akkor sok értelme nem lesz ezeknek a kártyáknak, mert valljuk be a freesync mar nem előny, rt-t se támogatja az amd. Akkor csak az ár/teljesítménnyel tudja eladni magát.
-
TTomax
félisten
Jó,nagyon szuper,lehet veszünk is meg minden,de azért megfogalmazódott bennem,hogy mit is mutattak be akkor az E3on?Íme a termékünk,ami ennyi...ja nem is ...meg ilyen gyors...ja az sem...
-
GodGamer5
addikt
Várom a ph-s tesztet!
Mikorra várható amúgy?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- World of Tanks - MMO
- OLED TV topic
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Milyen autót vegyek?
- Cyberpunk 2077
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Edge Használt, újszerű állapotban 12 GB RAM / 512 GB tárhely
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest