Új hozzászólás Aktív témák
-
"Azt is tudni, hogy a Frostbite 3, vagy a Chrome Engine 6 mindkét konzolon az alacsony szintű eléréssel dolgozik, vagyis nem meglepő, hogy a Battlefield Hardline és a Dying Light esetében a béta verziójú programok képesek a Full HD-s minőségre 60 képkocka/másodperces tempóval."
"Menni fog. Már a mostani béta kód fut 60 fps-sel PS4-en Full HD-ben. Xbox One-on ment 900p-ben. Az Xbox One is menni fog nekik, mert az XDK már sokkal gyorsabb, mint egy éve."
Aztán meg
https://www.youtube.com/watch?v=pK7OoZlQrf4A Hardline ugyan 60 fps, de 900p illetve 720p.
Néha jó megnézni, mi maradt a régi állítások igazságából.
-
kikikirly
senior tag
Nem csoda hogy sokak nem látják a különbséget.Javítsatok ki ha tévedek de PS3 XB360 HD 30 FPS korláttal volt!Megjegyzem nekem is siokáig gyenge gépem volt és nem tűnt fel a 30VS60 FPS különbség,valszeg mert soha nem volt 60 FPS-em,hurráá.
Mostmár van,de nekem se első héten tűnt fel a különbség hanem egy hónap után.Szóval ez lehet a magyarázat.
-
trufa12
addikt
Hát hogy ők snessel játszanak
ezt kiszúrtam aztán hogy az is kúl(cool)
aztán mit számít a felbontás
majd nyomatom akkor 640 be
30 fps -el , a majd 400 ezres pc-m meg eladom és veszek egy AGP-s pc-t ennyi.
konktértan az alaplapom árából 2 jó agp-s gép kijön
hát még mennyi SNESS
-
trufa12
addikt
Az ubinál tényleg elgurulhatott valami...
-
SchumiBácsi
őstag
válasz
ZeroCaptan #490 üzenetére
Far Cry 3-ban is van egy "fps felező" opció, bárki kipróbálhatja már most hogy mi a különbség 30 és 60fps közt. Netán valakinek 120Hz monitorja van akkor a 60 és 120fps közötti különbséget is meglesheti.
-
ZeroCaptan
tag
Na igen, az Ubisoft játékaiban mindig is jelent volt a 30 fps, persze nem mindben, csak a Prince of Persiakban meg az Assasins Creedekben, tökmind1 úgyis sz*r mind2 játék szerintem...
-
#67688960
törölt tag
válasz
#94257664 #483 üzenetére
szerintem
az újdonság varázsa, és a nincs ló jó a szamár is dolog miatt(ha ezt érted) szenved az ember csak alacsony fps-el
aztán ez elmúlik, idővel igényesebb lesz, és pl.: csak azért mert kijött a gta28 már lehet hogy nem hozza annyira lázba hogy alacsony frame okádék beállítással nyomja végig, ha nem megy egy normális minőségben akkor nem fog öt percig sem szenvedni miatta
főleg ha az ember szeret egy játékot akkor inkább a felbontást is visszaveszi csak hogy élvezhető legyen mert még úgy is jobb ha csúnya de szépen futkonzol meg más világ ott nem szenved senki a szar oprendszer és vagy szar driverek és egyebek kénye kedvétől
ha akar játszani bekapcsolja, játszik, kikapcsolja
nincs random pillanat mindjárt, a francba, mégse, á valami nem jó, á akkor most mi van, na jó inkább újrateszem, meg ilyenek, persze már jobb a helyzet mint régen de azért van szívás még, talán a win16 tuti jó leszamúgy biztos azt tanulták ők is régen hogy 24 képet másodpercenként már folyamatosnak lát az agy
de régen pl. a föld tányér alakú voltlegalábbis úgy tudták
-
rviktor25
tag
válasz
SchumiBácsi #487 üzenetére
Én meg még azt hittem, h sikerült egy elég erős gépet összedobnom, amivel legalább FHD-n elleszek egy ideig xD
-
DigitXT
félisten
válasz
#94257664 #485 üzenetére
Láttál már Full HD TV-n mondjuk PC-s Windows asztalt natív felbontásban, azaz 1920x1080-ban? Próbáld ki ugyanezt "900p"-ben, és sírj...
(Amúgy fogalmam sincs, hogy ez a kis butítás honnan jön, és ha annyira lóf*sz, akkor miért is van szükség rá...
) Hasznos infó: 1:1 pixel mapping, amikor nincs szarrá mosva minden a képernyőn.
Ami egy 1 pixeles csík lenne eredetileg, az egy 1 pixeles csík lesz, és nem egy össze-vissza simított, kettő fizikai pixel közé interpolált förmedvény. Na. Pont ennyire szuper "csak egy picit" visszavenni a felbontásból.
Btw. nem értem az egészet: az szerintem itt senkit nem zavar, hogy konzolon nem fog rendesen futni a játék. Ennyit tud a vas, megértettük.
Ami a vérlázító az egészben, hogy ezek után a "konzolosok" meg akarják magyarázni nagy mellénnyel a "PC-seknek", hogy bizony, hiába van (vagy lesz idővel) nekik sokkal, de sokkal erősebb hardverük, ami röhögve vinné a natív felbontást (akár Full HD fölött) 60 fps mellett, akkor is ugyanazt kell nézniük, mert... Mert csak. Mert ha rókicának jó, akkor mindenkinek legyen jó. Nos, ha valami önigazolás, akkor az ez: aki egy XBox360-on képzeli el az életét, és megmagyarázza, hogy ő már megszokta, hogy olyan, amilyen. Oké. Megszokta. Értettük. Akkor most az is szokja meg, aki mást szokott meg? Kabaré ez a topik.
Szerk: miközben meg kijött a hír, hogy az ajánlott gépigény a GTX780!
Mihez? 30 fps-hez? 640x480-ban? Ne kössünk mindjárt belőle kettőt SLI-be?
-
#94257664
törölt tag
válasz
SchumiBácsi #484 üzenetére
bocsi igen, 180 sor.
-
#94257664
törölt tag
válasz
Menthirist #482 üzenetére
Kiforgatod a szavaimat.
egy jó játékot nyilván élvezhetőbb nagyobb felbontásban és fps-ben játszani mint 320x240 15 fps, viszont a topik arról szól hogy 60 helyett 30 fps van, ez egy ilyen lopakodós játék, nem aréna fps, szóval bőven elég a 30.
Lehet,hogy nem tükörsima egyeseknek, de folyamatos.
Honnan tudod egyébként, hogy nekem jó a 320x240 15 fps?
Előbb mondtam, hogy az emberkének a szarabb 386-osán 15 fps-el ment a doom zavarta, de végigtolta és élvezte. Most meg azon akadunk fel hogy 900p/30fps 1080/60fps helyett?
Az 180 pixel, az semmi, lóf@sz. a 30 fps-t meg lehet hogy látod, főleg amikor 60-ról 30-ra csökken,de nem zavaró.
Ez a hozzád hasonlóak duma meg egyenesen sértő. -
válasz
SchumiBácsi #479 üzenetére
Egyszerű... Eléjük kell rakni egy jó játékot, pl a Last of Us-t. Vegyük vissza a grafikát 320x240-re és fusson 15 fps-sel. Egyből meglátnánk hogy ugyanolyan jónak tartanák-e vagy sem. Az ő elméletük szerint igen, mert egy jó játék nem ettől válik jóvá. Szerintem nem élveznék annyira. Sőt, maradjon a felbontás, a sebességet elég visszavenni.
A LoU next gen változatában lehet állítani 60 fps-re a játékot, mindamellett hogy a felbontás is 720p-ről felment 1080p-re. A játékosok túlnyomó része azt mondta, 60 fps-sel még jobb. Akkor hogy is van ez, hogy elég a 30?
How it feels to play The Last of Us Remastered in 1080p/60fps
"The jump from 720p (PS3) to native 1080p (PS4) gives the visuals a major shot in the arm. The crisp new presentation banishes those nasty jaggies to the margins, while higher resolution environment textures adorn the lovingly crafted post-apocalyptic environments."
"The gameplay remains unchanged, though the higher framerate does lend a feeling of increased responsiveness."
De nézd meg a többi véleményt. Az általam olvasottaknak a többségében az embereknek esze ágában sincs visszalockolni 30-ra.
Once you play The Last of Us: Remastered at 60fps, you’ll never go back
Escapist: "Going from sixty to thirty makes for a noticeably inferior experience, and while I can play a 30fps game on its own, it’s impossible for me to go so quickly from double the frames to half.”
GameInformer: " Looking at the two versions side by side, it’s remarkable how much smoother and crisper this new version is. Scanning the environment for clues or lining up crucial headshots feels silky smooth compared to the original (though you can still lock in Remastered’s framerate at 30 frames-per-second if you’re a crazy person).”
IGN: "“It’s hard to explain how much of a difference the 30-to-60 transition makes until you see it for yourself; the PS3 original frankly looks a bit choppy by comparison.”"
De biztos mindenki náluk master race, mi?
-
quailstorm
félisten
válasz
Menthirist #480 üzenetére
De amúgy tök igazuk van, minek cseréltem le az FX5200-at?
Elindult rajta a DOOM3 meg a Far Cry
Csak messzire nem jutottam vele.A legrosszabb Mortyr 2+Intel Extreme graphics 2 élményem az 5FPS-sel, még még nagyon kölyökkoromban volt. Nem tudtam mi az a lag, azt hittem ez ilyen, próbáltam élvezni. Aztán leginkább szétvertem mindent magam körül mert nem nagyon ment. Utólag évekkel később, mikor meglett a 4200ti jöttem rá, hogy a játék nem csak menő a haverok közt, meg divat, hanem lehet szórakoztató, vagy lehet tartalma (Half-Life mint első komoly címem). Aztán azzal vittem ki a HL2-őt is, ami nem volt jó, de azért a Mortyros szenvedést nem közelítette meg. Más meg nem volt.
-
válasz
#94257664 #477 üzenetére
aha, akkor ha most elédraknék egy autóversenyt, ami 320x240 és 15 fps, azt élveznéd? Na, konzolon, tudod... Elvégre csak jó játéknak kell lennie. Az amőba pl elég jó játék
Vagy a tetris
Vagy megint eléd tehetjük az eredeti Elite-et...
Tudod anno a a neves játékok igenis pofásan néztek ki az akkori lehetőségekhez képest, amellett hogy jók voltak. Sosem volt elhanyagolható tényező a grafika és a megfelelő sebesség a "jó játék" kitételhez. A Warcraft 1, Starcraft, Doom, Quake... mind mind a maga idején igencsak szép játéknak számított. Manapság sem elhanyagolható tényező a grafika. Persze csak szép játék még nem lesz jó is a jó grafikától, de ne vitassuk már el a fontosságát. Pláne ha mesterségesen korlátozzák is mondvacsinált okok miatt.
Megint ott tartunk, hogy örülök hogy neked elég a 30 fps, sőt a hozzád hasonlóknak már 5 éve is az volt a mantrája hogy "ennél jobb grafika már nem kell". Én viszont szeretem a fejlődést, leteszem ugyanazt a pénzt amit te, úgyhogy nekem ne kössék meg a kezem, hogy márpedig csak ennyit kapsz és kész, mert limitálunk. Aztán meg modderek kellenek, hogy feloldjanak olyan korlátokat, mint az FF13 720p limitje, vagy WD-ben olyan effektek, amik nem veszik különösebben vissza a sebességet, de mégis szebbé teszik.
Döglött Róka: ezt szép szóhasználattal már válaszra sem lehet méltatni. Úgyhogy nem is mondok erre semmit, azt hiszem már megfelelően bemutattad magad így is a tömegnek.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
Menthirist #476 üzenetére
Tenyleg? Ki mondta?
nakos1212: A master race FPS-ben es felbontasban keresi az onigazolast, hogy miert is vett megint uj videokartyat. Ha egy jatekban limit van, az onigazolasnak annyi.
-
#94257664
törölt tag
válasz
Menthirist #476 üzenetére
nem lett megmondva semmi, annyit mondtam, hogyha a a játék kifejezetten jó lenne és lekötne, akkor nem fps és pixel számlálásra vernétek el az időt.
-
válasz
SchumiBácsi #475 üzenetére
Meg lett mondva. Elég a 15 fps és a 320x240 is. Pont.
-
SchumiBácsi
őstag
válasz
#94257664 #468 üzenetére
És mekkora képátlón, te nagyokos?
Annak idején teleházban 14" colos képátlón ment a Quake2 30-40fps-el 800*600-ban és buli volt. Hasonló folytonosságot és képpontméretet egy 24" képátlónál kb. 1600×1200 és 60fps-t kell nyomni, és még szó se volt a 27-30" és a felett rétegről.De mondom, játszatok projektorral 2méteres képátlón most már 16fps-t, félmilliós PC-n.
-
Mellesleg a nagyon régi játékoknál nem volt az, annyi féle gép lett volna, hogy játszhatatlanul lassú lett volna. Ha ki volt írva hogy minimum gépigény 386, akkor 286-on nem indult el, 386-ból meg mindenkinek ugynaz az 1-2 fajtája volt azokon szépen ment, ahogy a fejlesztő kitalálta, minden további gépen vagy ugyanolyan szépen ment (ha jól volt megírva), vagy játszhatatlanul gyorssá vált (mert a sebességhez sync-elte a játékmenetet, ergo folyamatos mozgás mellé túl gyors játékmenet párosult, ami programozási hiba)
Tehát régen elég ritka volt az, hogy a játék elinduljon, de konkrétan akadjon ahol más gépen nem, mert nem voltak annyiféle gépek a piacon. Voltak akiknél el sem indult, voltak akiknek az igényelt gépe volt, és volt pár gazdag akinek ennél gyorsabb (mármint akkor, mert később persze mindenki megvehette olcsóbban). Persze később, ahogy gyorsult az ipar fejlődése és jöttek a 3d kártyák, előjöttek az első akadós játékok, hisz egy Trio3D nem tudott olyan gyors lenni mint egy Geforce 256, de a tudása megvolt ahhoz, hogy elindítsa a játékokat.Most ha azt mondják a minimum gépigény 2,5-es 2 magos proci meg GTX660, attól még lehet hogy valakinek 8 magos 4.4-re húzott i7-e van 3db 290X-el. És szerintetek rendben van, ebben az esetben force limitáljuk a sebességet a minimumra, és ne engedjük meg annak akinek erősebb gépe van, hogy gyorsabbra váltson, mondván a 30-nak mindenkinek elég kell hogy legyen...
Ezt talán hadd döntsék már el az emberek.
-
quailstorm
félisten
válasz
#94257664 #472 üzenetére
el is viseltem, és most azt mondom soha többé
soha többé Quake 3 640x480 15FPS
soha többé Half-Life 2 1152x864 15FPS
soha többé Mortyr 2 5FPS
inkább csinálok valami mást ha csak így menne...a végére meg annyit tudok mondani: vagy nem veszek meg
de ahhoz úgyis elegen megveszik hogy ne kelljen változtatni semmit a szoftvergyártóknakAsphalt8-nál is ez van. Mindenki sír hogy így a drága booster, úgy a 20 ezer forintos autó (igen ennyire drágák), de akkor én meg azt kérdem minek veszi meg?
de asszem ebbe a topicba többet már nem írok
ijesztő mennyire sokan szeretik a laggot, szinte ráfüggtetek már
-
#94257664
törölt tag
válasz
quailstorm #469 üzenetére
nem akarom vissza, de látod, ha kifejezetten jó játék lenne, elviselnéd a szaggatást.
értem, hogy te a pénzedért fhd 60 fps-t akarsz, de ez nem rajtad múlik, hanem a fejlesztőkön, és a hardveren, amit drágán megveszel. -
rviktor25
tag
válasz
quailstorm #469 üzenetére
Ezt most úgy mondtad mintha a csodálatos országunkban csak a csórók warezolnának.
Szívesen néznék róla egy valós statisztikát, h hány százakhoz tartozok akár csak azzal, h eredeti windózom van
Azt már ne is nézzük, h hány százalékhoz tartozok a "nem játszott warez játékkal legalább 3 éve" kategóriában, pedig közel sem tartozok a gazdag rétegbe. -
quailstorm
félisten
-
#94257664
törölt tag
válasz
Menthirist #467 üzenetére
azt nem értem, hogy anno ha a Doom csak 16 fps-el ment valaki szar 386-osán, akkor is kitolta, mert látta, hogy szaggat,de pont leszarta.
-
válasz
SchumiBácsi #466 üzenetére
Nem értem mit nem értetek. Régebben élveztük a játékokat 320x240-ben is, meg elég volt a Hercules-emen is a 720x348 felbontás 2 szín mellett (a 720 több volt mint a végéaaaaa
), nem is értem miért kellene ma annál több
sarcasm off
-
SchumiBácsi
őstag
válasz
Döglött Róka #460 üzenetére
Azaz töltögessél mindent kintről úgy is jön a Netadó
Meg méteres kép átlón nézzél 900 sort elmosatva 30fps-el, de legalább a textúrák HD-k lesznek
-
mzso
veterán
válasz
quailstorm #444 üzenetére
"Közös címteret majd később meg lehet valósítani PC-nél"
Már meg van, csak vegyél AMD APU-t. Mondjuk programozni, kihasználni nem tudod. De a lényegen nem változtat. -
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #462 üzenetére
Meg a bunkó fajtádat. Húzzál innen.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
quailstorm #461 üzenetére
Meg is erdemli akkor.
"Meg a bunkó fajtádat. Húzzál innen." - Csak semmi szemelyeskedes ha lehet.
"De cserébe Xbox Oneon sose fogod 1080p-ben nyomni a BF4-et. A következőre meg nem jön ki, hogy akkor vidd ki mikor hibátlanul elviszi egy gép." - Ha neked 1080 sornyi pixel a hibatlan jatek akkor boldog pixelszamolast, imadom az ilyen hozzaallast, szarunk a jatekra csak a pixelek szamitanak
-
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #460 üzenetére
Arcade verziója van, szóval a liveról HDD-re nem ment volna.
Te hoztad fel hogy a gép limitált. Én meg mutatom hogy annyira limitált mint a pénztárcád. Egyébként meg a konzol se olcsó. De cserébe Xbox Oneon sose fogod 1080p-ben nyomni a BF4-et. A következőre meg nem jön ki, hogy akkor vidd ki mikor hibátlanul elviszi egy gép. Ilyenkor meg PC-n már olcsó (meg retro).
-
Döglött Róka
veterán
válasz
quailstorm #458 üzenetére
Kulfoldrol veszed/Live learazasok. Nem csak a steam letezik. De valoban, itthon k draga egy jatek.
De hosszutavon ugyanott van a ketto, amit elkoltesz HW-ra, OS-re, a masik oldalon elkoltod jatekra. De ezt ne itt, mar unalomig leragott csont. Te megrogzott pc user vagy, ok felfogtam, ettol meg nem kell fikazni a konzolt, mert erosen kognitiv disszonanciaba csap at.
BoneDragon: Hopp a master race hozzaszolt.
-
BoneDragon
veterán
válasz
quailstorm #455 üzenetére
Én 150-ből kihoztam és 4 évig tuti nem kell nyúlni hozzá, max a saját hülyeségem miatt lesz cserélve 1-2 dolog. De igen, ha a konzolhoz játékot akar az ember, akkor az 18-20k/játék. Na már most ha nem csak 2-3db-t veszel évente hanem 5-6-t, akkor már majdnem összerakhatnál még 1 gépet. Ha ezt levetítjük 4 évre, akkor hol is éri meg jobban a konzol? Sehol!! Mivel dupla áron vannak a játékok... Ráadásul abból a pénzből 4 év múva megint vehetsz egy csúcs gépet, amit konzol játékra költenél... De nembaj 4 év múlva ott lesz a konzolnak a 720p 30fps-el, mert az menőbb az ágyból, nagy képernyős tévéről... Ja hogy ezt pc-vel is lehet? No komment, agy mosott konzolbanda.
-
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #457 üzenetére
Játék ára? 5 játéknál már többnél tartott mint a konzol
-
Döglött Róka
veterán
válasz
quailstorm #455 üzenetére
Engem 4 eve szolgal a 70 rongyert vett 360, ha lecserelem One-ra 150ert az ki fog szolgalni 6 evig. Na most akkor mivan?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi a konkrét? Például ő hány CPU round tripet tervez a készülő játékába? Mert ha egyet sem, akkor neki nem éri meg. De miért gondolnánk azt, hogy más ugyanígy gondolkodik? Okkal kérték a fejlesztők ezt, és az az ok az előnyök kihasználása. Ha ő nem kérte, akkor ne használja. Semmi gond. Viszont leszűkítette a piac nézeteit a sajátjára.
-
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #451 üzenetére
Igen és ezzel mit akarsz? Elárulom, hogy van sok konzolos játék, ami ugyanúgy limitált API-t használ...
Csak PC-n 200-250k-ból kihozol egy PC-t, ami legalább 2 évig problémamentesen kiszolgál.
Már majdnem 3,5 éve, hogy haver megvette az i7-2600+Radeon6970 kombót, mert kihajított az XBOX360-ra több mint 100k-t, és a játékait meg tudja számolni a két kezén, live meg sose volt. Azt megunta hogy amúgy PC-ből meg csak egy LGA775 celeron+7600GT volt... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez azért eléggé általános megfogalmazás. Ha hülye a fejlesztő és az egészet koherensre rendeli persze, hogy lassabb. De ki mondta, hogy ezt így érdemes csinálni. Lehet egy koherens és egy nem koherens terület is. Rengeteg aktuális Sony fejlesztés épül erre. Az, hogy egy multiplatform címekben gondolkodó fejlesztő nem tud specifikus működésre dolgozni, mert nem futna PC-n, még nem jelenti azt, hogy a Sony stúdiói nem fognak erre menni, mert nekik eleve lényegtelen, hogy fut-e a koncepciójuk PC-n. Úgy sem lesz PC-s port.
Ez persze extrém minőségkülönbséget okoz majd a multiplatform és a konzol exkluzív játékok között, de ma ezzel együtt kell élni.
-
Loha
veterán
a kozos cimteru CPU+GPU tenyleg kulonbozik az PC-tol. Mondjuk pont emiatt teljesen biztos, hogy meg fognak tudni faragni a sebessegen.
A közös címtértől én nem várnék semmilyen gyorsulást, mert lassabb mint külön memória területet rendelni a CPU-hoz és GPU-hoz.
Oles Shishkovstov (Metro Redux):
The problem with unified memory is memory coherence. Even on consoles, where we see highly integrated SoCs (system on chips), we have the option to map the memory addresses ranges basically 'for CPU', 'for GPU' and 'fully coherent'. And being fully coherent is really not that useful as it wastes performance. -
Döglött Róka
veterán
válasz
quailstorm #450 üzenetére
Ha nagyon nem erdekel, minek reagalsz?
"PC sose a kompromisszumokról szólt csak ha csóró voltál. Konzolon legalább mindenkinek egyformán szar." DirectX, PhysX,Opengl sorolhatnank....
-
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #449 üzenetére
Régi példát feleslegesen hozol fel, mert sokkal durvább volt a limitáció. Felállni az íróasztal mögül meg neked kéne. Elhiszem hogy te vagy az az ember, aki 30FPS-nél nem lát többet, akinek megelégedést jelent a játszás minimumfeltétele (30FPS alatt már hozzá se kezdek). De nagyon nem érdekel, be is fejeztem veled a társalgást.
PC sose a kompromisszumokról szólt csak ha csóró voltál. Konzolon legalább mindenkinek egyformán szar.Mellékesen engem mindig a játékélmény érdekelt, meg két konzolom is van. De a képkockára rohadt érzékeny lettem az elmúlt pár évben, el nem tudod képzelni mit összeszenvedtem egy UT2003 engines játéknak az inputlagmentes vsync 60FPS megjelenítéséért. Teljesen széttöri az élményt a képtörés és a frame lag. Ha folyton a hibákat látod nem tudsz a tartalommal törődni.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
quailstorm #448 üzenetére
En meg eloszor Trailblazerrel jatszottam plus 4-en. Na bumm. Megjartam mar jo par platformot az elmult 25 evben. Szerintem nekem is van ralatasom mit hogyan lehet es erdemes jatszani. Fel kene allni neha az iroasztal mogul es korulnezni, milyen alternativak vannak, nem am pixeleket meg kepkockakat szamolni egesz nap
A videojatekfejlesztes mindig a kompromisszumokrol szolt, foleg pc-n.
-
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #447 üzenetére
Az hogy ha már legalább egyhavi fizetésbe kerül, akkor tudja már. Nem kompromisszumkötésért ülök le hanem szórakozni
Nézd meg a BF4-et. Ahol kulcsfontosságú az FPS, inkább levették a felbontást. Amúgy ne nekem magyarázd hány FPS-sel lehet játszani, volt Intel Extreme Graphics 2-őm, GF 4200Ti-m, meg FX5200-am, amikor már a 9800GT volt a menő. Aztán meg 9500GT, ami még a CoD4-re sem volt jó. -
Döglött Róka
veterán
válasz
quailstorm #446 üzenetére
Inkabb kompromisszumot
30 FPS-en is lehet jatszani, eddig is kepesek voltunk ra, nem tudom mi tortent tavaly ota, hogy egyesek keptelenek.
-
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #445 üzenetére
nem, ellenben játszható
Q3 30FPS mellett? Az nem tudom mire jó. Idegesíteni.Amúgy meg nem én találtam ki hogy 1080p 60FPS, ez volt a marketing...
Ennyi erővel lehetne még több fizika meg tesszaláció és 15FPS. A képkockaszám ugyanúgy hozzátartozik az élményhez, meg a felbontás, ők meg csak egy vállalható minimális szintet teljesítenek
-
Döglött Róka
veterán
válasz
quailstorm #437 üzenetére
Aki pixelben meg fpsben meri a nextgent az meg is erdemli. Ahogy feljebb is irtak, sokkal tobbet ernek az effektek, texturak, fizika, ai annal plusz 180 sornal. Lattunk mar kifejezetten erre a generaciora irt motort nem valami portolt ganyolast?
Az analogiat kovetve, ha a q3-at 4kban futtatom 120 fps-el, az nextgen?
-
quailstorm
félisten
Utánanéztem, hát nem semmi az első BOX. Azt hittem hogy low level programozták. Nem nagyon... Mondjuk miért is lenne a neve directxbox másért.
De akkor hogy a rákba fértek be a ramba pl egy HL2-vel?Közös címteret majd később meg lehet valósítani PC-nél is, meg is kell. Sok értelme nincsen másolgatni egy RAM modulon belül. Csak azért mert virtuálisan egymás számára nem látható blokkokra van osztva...
Arra majd kíváncsi leszek ez mire lesz elég, de az évek kérdése. -
válasz
quailstorm #439 üzenetére
"Ennyire még sose voltak közel az asztali gépekhez felépítés terén. "
Konkretan az Xbox soha nem volt ennyire tavol toluk.
Az elso az gyakorlatilag egy az egyben egy PC volt, a masodik is szinte, csak x86 helyett PPC CPU-val, de az majdnem tokmindegy, most viszont a kozos cimteru CPU+GPU tenyleg kulonbozik az PC-tol. Mondjuk pont emiatt teljesen biztos, hogy meg fognak tudni faragni a sebessegen. -
SchumiBácsi
őstag
válasz
KIRA\/NOVA #440 üzenetére
???
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
Legalább óvom a környezetet
nem terhelem a földet még több veszélyes hulladékkal.....
-
quailstorm
félisten
Mondjuk azt lehet eladni könnyebben az átlagembernek, mert azt látja a bemutatón könnyebben. De nem mindig az a jobb ha szebb. Gondolom a BF4 pont ezért 720p-s...
Csak azt nem látom hol lesz ebben a sok éven keresztül fenntartható fejlődés.Ennyire még sose voltak közel az asztali gépekhez felépítés terén. Remélem ez nem azt jelenti hogy ez a max amit tudnak. Mert anno a PS3 eleje és vége közt ordas különbség volt, de a PS2-nél is. Már a játékok grafikájára gondoltam.
-
válasz
quailstorm #437 üzenetére
Ez a HW ennyit tud: annyival nem erosebb, mint amennyire megnottek az elvarasok az evek alatt es a plusz eroforrasokat leginkabb nem a felbontas meg framerate novelesere koltottek, hanem vilagitasra, reszletesebb scene-ekre, miegyebekre.
Egyebkent meg Carmack mar eleg regen ramutatott erre, nem kellene ennek ekkora meglepetesnek lennie. -
quailstorm
félisten
válasz
Döglött Róka #436 üzenetére
Végignézve ezt a listát erősen elgondolkozok, ez a nextgen, komolyan? Ezért kellett az a marha nagy hype? Vagy nem tudnak programozni, vagy tényleg kevés, de ezek közt a 900p 30FPS egyáltalán nem is lóg ki negatív irányba.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
BoneDragon #433 üzenetére
Miert szanalom?
-
DigitXT
félisten
válasz
huskydog17 #431 üzenetére
Minek szarakodtak annyit, adták volna ki 9 FPS-re korlátozva, majd a marketing
osztály elintézi: rajzfilmszerűnek aposztrofálja.Esetleg képregénynek elmegy.
-
BoneDragon
veterán
válasz
quailstorm #432 üzenetére
Szánalom a köbön. De majd mindjárt valaki megmagyarázza miért is olyan csudálatosan gyóó a kónzóól.
-
quailstorm
félisten
válasz
huskydog17 #431 üzenetére
Én ezzel nem dicsekednék.
-
huskydog17
addikt
Újabb fejlemények!
Egy fejlesztő, aki az AC: U-n dolgozik egy levélben az alábbiakat is írta:- Még a 720p/30 FPS kombót is hónapokig tartott elérni
- 9 hónappal ez előtt a két konzol mindössze 9 FPS-t tudott kisajtolni
- A 900p/30 FPS kombót néhány hete sikerült elérni
- A két konzol között 1-2 FPS-nyi differencia van
-A PS4 sem képes az 1080p-re az AC: U esetében
- A játék 50 GB-ot fog nyomni, ennek a felét csak a megvilágítási rendszer emészti fel -
válasz
KIRA\/NOVA #427 üzenetére
Ha ilyeneket hozol fel, akkor végképp nincs miről beszélgetnünk. Pláne ha nincs kalibrálva a monitorod.
#429: jah értem, tehát én idomuljak a monitorhoz, ne a monitor hozzám. Nézzek azt és úgy ahogy a monitorom akarja, nem úgy ahogy én...
Mellesleg egyszer volt szerencsém látni egy belépített kalibrátoros Eizo ColorEdge 27-es monitort (99% adobe rgb lefedettség, 10 bit per szín). Azóta nekem ne mondja senki hogy a crt-nél nincs jobb színhűség.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
válasz
quailstorm #428 üzenetére
Fehér felületen aláírom!
-
quailstorm
félisten
Nekem 1 év LG StudioWorks monitortól 75Hz-en nagyon durván romlott a látásom. Azóta van LCD-m. Meg helyem sincs már rá. A válaszidővel, színekkel egyetértek, most egy HP meg egy Samtron van itthon, de a 60Hz-et én se bírom. Legalábbis sokáig.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
válasz
Menthirist #425 üzenetére
Ja és nem lesz pixel hibás + szerintem szebb a képe bármelyik lcd-nél & most jönnétek a fogyasztással na most fekete alapon van minden ablak és gomb fogyasztás és élettartam szempontjából.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
válasz
Menthirist #425 üzenetére
Fura akkor csak nálam nem, amúgy meg IBM-1024x768@100Hz nem hivatalosan 1280x960@92Hz a Compaq 1280x960@100Hz nem hivatalosan de csak jobban melegszik lehet hogy bennem van a hiba végtére is nem zárható ki ez sem. az a crt sík képcsöves volt és voltak rajta fényszűrők vagy sima mezei mert attól nekem is kipergett
-
válasz
KIRA\/NOVA #424 üzenetére
60 hz-es crt-ktől folyt ki a szemem gyerekkoromban... soha többet. már akkor is inkább kisebb felbontás de legyen meg minimum a 75 hz, mert fizikai fájdalmat okoz az alacsony crt frissítés.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
válasz
quailstorm #408 üzenetére
powerstrip el lehet régen volt egy axion crt 800x600@60Hz adtam neki 1024x768@43Hz gyárilag nincs ilyen adat igen tudom milyen. azért használok crt-t mert javítható és olcsó + sokáig bírja az axion 20évesen halt meg van itt egy 2003-as IBM-c190 1600x1200@60 & Compaq-p920 1920x1440@60 évente takarítom rendszeresen és a szememse ugrik ki tőle & valószínű tán azért nem felelek mert nem vagyok fenn.......
Szerk: Túl érzékeny a szemetek!
-
Olvastam, de ők sem tesztelték azt, hogy ha mondjuk lerohad egy példány nálam itt Magyarországon, hol tudom gariztatni
Illetve nem is tesztelte sok oldal. Szóval a Toms Hardware-nél letesztelték milyen, nyílván nem volt rossz, de ettől még nem egy nemzetközi nagy cégről van szó.
-
válasz
Menthirist #419 üzenetére
A Tom's Hardware is tesztelte, felületes átfutás után úgy látom, hogy elégedettek voltak vele:
Overlord Tempest X270OC, 27" 120 Hz IPS Gaming Monitor Review
-
A cég egy kis startup, aki az lg-től veszi a tuningolható panelokat, felhúzza őket ennyire, aztán eladja saját márka alatt, illetve sok egyéb termékük is más által gyártott alapvetően. Ennek ellenére mondjuk egy globális szervizhálózatot nem biztos hogy fel tudnak mutatni. Biztos nem rossz, de kicsik még ahhoz, hogy nyugodt szívvel bízhassak meg bennük és a termékeikben.
-
PuMbA
titán
Ez így van, de a 2000-res évek környékén még senki sem beszélt erről, pedig akkor is 24fps-ek voltak a filmek - 1920 óta azok
Nekem ez a "30fps a király mostantól" ilyen játékkiadók által mesterségesen generált dolognak tűnik emiatt. Ha választható lenne a 30 és 60fps akkor nem lenne gond, de így...
-
FreeBorN
csendes tag
válasz
SchumiBácsi #412 üzenetére
Senki sem nézegette a Tempest x270OC-t?
Kb mindenben tökéletes gamingre.
-27" (bár már kell egy asztalméret ehhez)
2560 x 1440p (kell egy normális gpu)
-120 Hz
-IPS
-Glossy (gondolom az egészséges semi-glossy)perpill 450$, annyira nem is vészes!
-
Loha
veterán
Abban igaza van, hogy a hollywoodi filmek ~24 fps -es motion blur-ös látványához, a 30 fps-es vsynces, motion blur-ös látvány áll a legközelebb. Abban is biztos vagyok, hogy az Ubisoftnál erről meg is győződtek egy fókuszcsoportos teszt segítségével.
Ha vki esetleg azt mondaná, hogy a ~24 fps tökéletesen folyamatos, akkor nézze meg a 48 fps-es Hobbit trélert, különös figyelmet fordítva a gyors mozgásos jelenetekre. Nem a 24 fps nem tökéletesen folyamatos, hanem filmszerű és ezt szoktuk meg a hollywoodi filmektől, és ha egy film ennél folyamatosabb, az furcsa...
-
PuMbA
titán
"Erre jó példa Alex Amancio, az Assassin’s Creed Unity című alkotás kreatív vezetőjének friss nyilatkozata, mely szerint a másodpercenként 30 képkocka ad igazán filmes hatású élményt, és a legtöbb ember számára is ez az ideális. "
Az az érdekes itt, hogy a 2000-res évek elején PS2-n, Xbox Classicon meg Dreamcasten 60fps-en pörgött minden és senki sem szólt egy szót se - én se, ráadásul semmilyen abnormális fejlődési rendellenességem sem lett a 60fps-től. Most meg hirtelen 30 lett az ideális... azért az embereket nem gyengén nézik hülyének a mai világban
-
válasz
SchumiBácsi #412 üzenetére
vagy majd a g-sync/freesync jellegű technológiák besegítenek.
-
SchumiBácsi
őstag
válasz
Menthirist #411 üzenetére
Nekem is ez a probléma a TN képminősége az IPS ellenében, de azért bízok benne hogy valamikor túllépnek ezen a 60Hz-en... már egy 75-85Hz is nagy előrelépés lenne, és akkor simán mozoghat a 24/25fps film is mert akkor volna hozzá 72/75Hz, 30fps filmhez meg ott lenne a 60hz, játékokhoz meg a 85Hz vagy amennyit bír.
-
válasz
SchumiBácsi #410 üzenetére
Én részemről eddig azért nem mennék el, 60 fps-sel már 27"-on is megfelelőnek érzem a mozgást, szép fluidnak. Igaz nem egy 120hz + 120 fps, de inkább nézek 60 fps-sel egy ips vagy mva képet 27"-ban, mint 120 fps-sel egy tn-t hasonló méretben.
-
SchumiBácsi
őstag
válasz
Menthirist #405 üzenetére
Ha nagy a képátló még blur is kevés lehet a 60Hz-nél. Véleményem szerint a sima 60fps max 19"-ig élvezhető, utána egyre több a lépés az egyes képkockák között és emiatt fárasztja a szemet. Nekem 22"-nál ez problémás volt így azóta ha nincs blur a játékban kilövöm a szinkront és inkább nézek kicsit töredezett de folyamatosabb képet. Persze ez is játék és játékstílus függő, mert ha lassan játszol egy fps-t már amelyiket lehet, akkor elég a 60fps. De egy szélsebes Quake3-at, UT vagy CS szériát, alapból veszed ki a szinkront hogy gyorsabb legyen, nem véletlen nyomnak TN-ből 120-144Hz-es monitorokat már. 24" és felette ha nincs blur minimum 100fps kell a tényleg folyamatos és gyors képhez, ha van blur lemehet 60fps-re de már akkor is kicsit lassabban kell mozgatni a képet... ez bejön egy lopakodós játéknál - Alien Isolation, Splinter Cell széria, Hitman széria, stb. de ha nagyon pörög akkor ismét szinkron ki.
-
SchumiBácsi
őstag
válasz
KIRA\/NOVA #399 üzenetére
Rendben akkor te nem is látsz egy villámot, vagy egy fényképezőgép vakuja keltette villanást, mert a szemed 35képkockánál ~28ms időközökben "frissül", de manapság egy leglassabb vaku is max 2ms ideig villan fel, mégis sztem mindenki érzékeli.
Ilyenkor de kár hogy nincs meg az a link, ahol leírják hogy egy teljesen egészséges emberi szem és agy párosítás akár 500 képet/változást is tud érzékelni 1mp alatt, ezt a tényt részemről meg erősíti a PWM LED monitorok problémája mely valamennyi embernél köztük nálam is rövid idő alatt szemfáradást, és fejfájást okoz, pedig 1mp alatt 360× villan fel a kép...
-
quailstorm
félisten
válasz
KIRA\/NOVA #406 üzenetére
Nem vagy vitaképes ahogy elnézem.
80Hz-et hogy csinálsz LCD-n? Kérdezem. De inkább ne válaszolj. Nem akarom miattad bannoltatni magam, nem érsz annyit. Viszont azt sejtem hogy neked nem munkára kell a CRT hanem csak azért jöttél ide sírni mert nincs pénzed, akkor meg még a 15FPS QVGA is fullHD 60FPS. -
válasz
KIRA\/NOVA #406 üzenetére
és próbáltad a monitort 60 hz alá vinni? mondjuk 30-ra? próbáld meg. Lásd milyen folyamatos a kép, amikor másodpercenként csak 30x rajzolja ki a crt monitor a képét, nem pedig 60x
meg ha azon a linken te folyamatosnak látod a motion blur nélküli 30 fps-t, akkor inkább a te szemeddel van baj, nem a miénkkel.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
válasz
quailstorm #403 üzenetére
én még nem tapasztaltam ilyet 60Hz monyom van 30fps is zsír király bár nekem crt-van lcd-ről meg nem tudok nyilatkozni mert ki maradt.....
100Hz-es monyon 50fps 80Hz 40fps de 60hz monyon is lehet 60fps.....dobd el az lcd-t ha ennyire fos
-
valójában a szem nem űgy működik mint egy kamera. nincs az, hogy xy folyamatos, de xy-1 már nem. És az emberek sem látnak ugyanúgy. Szóval az egy baromság hogy a 23-24 már folyamatos, mert függ attól hogy mi megy ennyivel. lehet hogy egy motion blur-özött, egyenletes sebességgel haladó valami folyamatosnak tűnhet egyeseknek 24 fps mellett is, de egy oda-vissza véletlenszerűen mozgó valamihez már kevés. Motion blur nélkül pedig bizony kell a 60 fps hogy meglehetősen egyenletesnek lássuk a mozgást
-
válasz
KIRA\/NOVA #402 üzenetére
Mondom, nézz utána... marha sok dologtól függ, mi mozdul, mennyit, ki nézi... 23-24 fps-t csak akkor lát folyamatosnak, ha a frame-eken van motion blur, sőt sokaknál még akkor sem (én speciel hirtelen mozgásoknál a filmeknél is szaggatónak érzem a 24-25 fps-t), mások (pl vadászpilóták) képesek a másodperc 1/240-edére felvillantott jelet is észrevenni. Akinek a szeme nagyobb sebességhez van szokva, annak bizony a 30 már nem folyamatos.
Milliószor linkelve lett, de itt megnézheted, motion blur nélkül mennyire látod folyamatosnak a mozgást.
Ha igazad lenne, folyamatosnak látnánk a 30 fps-sel mozgó, motion blur nélküli labdát, márpedig nem látjuk (én legalábbis erősen látom hogy szaggat). -
quailstorm
félisten
válasz
KIRA\/NOVA #402 üzenetére
Ezt magyarázd meg egy autóversenyzőnek, vagy egy pilótának jó? Képzeld, ilyen játékok is vannak, ki gondolta volna?
Ott a 40FPS az használhatatlan idegesítő kibírhatatlan laghuzam.Amúgy meg hányszor kell még elmondani, hogy a képfrissítéshez kell igazítani az FPS-t. 60Hz-en 40FPS geciszar. Van olyan képkocka amit egyszer látsz, van amit meg kétszer, és ez tök random. Na azt még egy átlag kecske is látja hogy szaggat. Az tud rosszabb érzetet adni mint a konstans hibátlanul szinkronizált 30FPS.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
válasz
Menthirist #400 üzenetére
Az emberi szem 25 képkocka/másodperctől fölfele már folyamatos képet lát. 24-23 esetén már lát némi vibrálást, tehát érzékeli hogy valami nem smakkol.
Magyarán 1/25 másodpercnyi-t már érzékel.
Esélye hogy lásson is valamit csak akkor van ha az az egy képkocka merőben eltér az előzőektől, akkor érezhet felvillanást de nem hinném hogy értené is a tartalmát. -
KIRA\/NOVA
aktív tag
Ahhoz kéne olyan kijelző is mondjuk egy plazma smárt tv 600Hz az már tudna 3D-t 300fps-sel ok na de az agyunk és a szemünk nem tud 33-37fpsnál több információt fogadni-feldolgozni ezen okból is van korlátozva. 40-50fps bőven elég lenne majd ha egyszer lesz valami evolúciós csoda és látni fogom a 300fps akkor el ismerem az eszme futtatásod
Ha nem hiszel nekem menj és kérdezz meg egy operatört mivel ők ezzel foglalkoznak és vizsga tételekben is benne van
ne szomoríts el
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- sellerbuyer: Mivel fotózz és videózz 2025-ben? Elég egy mobil vagy kell egy kamera?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Mikrotik routerek
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- ~ÚJ MSI GeForce RTX 5070 SHADOW 3X OC 12GB GDDR7 - Konzolvilag garancia 2028.09.13
- ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti OC 12GB GDDR6X Videokártya
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti SUPER AERO OC 16G - Alza garancia 2027.11
- Afox Geforce Rtx 3080 10g - 6 hónap garancia
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- Eladó Xiaomi Redmi 12C 64GB / 12 hó jótállás
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 13 M4 2025 16GB 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone Xs Max 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest