Új hozzászólás Aktív témák
-
Superhero123
csendes tag
Egyszer már írtam ide még nagyon régen szerintem. Azóta az én Vodafone Smart Platinum 7esem már olyan 3 éves és még nem kellett szervizeltetni és semmi baja nincs :)
Nem is tervezem lecserélni. -
zita79
csendes tag
válasz
Empiricist #1615 üzenetére
Szia! Írtam privát üzenetet. Érdekelne ha eladósorban lenne.
-
Empiricist
csendes tag
Sziasztok
én is ilyet nyúzok már egy ideje. Meg vagyok elégedve, mindig számíthattam rá, jó kis telefon.
Viszont váltani szeretnék, kisebbre. Mit gondoltok mennyiért lehet elpasszolni ? -
laci_csk
senior tag
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
Anyunak van egy ilyen mobilja. Annyi gond van vele hogy a kamera nagyon karcos, honnan lehetne venni rá új üveget, valamint házilag ki lehet cserélni? -
laci_csk
senior tag
válasz
nickedez89 #1611 üzenetére
Koszonom.
-
laci_csk
senior tag
Latom nem volt itt senki, akkor irok meg egyet igy vegezetul, mivel visszamentem a Sony-hoz espedig egy XZ3 boldog tulaja lettem. Amugy megjavitottak a telomat es mukodik is jol (eddig), kikapcsoltam es be a szekrenybe, majd jol jon ha muszaj lesz. Most benezek az XZ3 topikjaba, es ki kell csereljem az alairasomat.
-
laci_csk
senior tag
Sajnos csak ennyit mukodott a telom, 3 hetet, ugyhogy visszakerult a szervizbe. Azt remeltem hogy a szabalyoknak megfeleloen elhuzom vele meg egy evig, de ugy latszik, hogy a telo ezt nem akarja. Az uj alaplap nem jott be.
-
Borrower
tag
Hogy a viharba nem lehet rootolni ezt a telefont?! Lassan lejár a gari, úgyis "játszós" telefon lesz belőle. Senkinek sem sikerült semmilyen módszerrel?
-
laci_csk
senior tag
Na, visszakaptam a telomat. Ugy mukodik mint egy raketa.
Alaplapcsere lett vegul, plussz kicsereltek a hangszorokat is. Ugy irja hogy Idol 4s hangszorok.
Erdekes, hogy a tavaly kicsereltek az egesz kulsejet beleertve a kamera is, most kicsereltek a belsejet, a kulso maradt.
Most egy evig nyugodt lehetek, de par honap mulva ugyis XZ2 premium tulaj szeretnek lenni.
Azert kihuztam jo sokat ezzel a teloval. -
redati
tag
Sziasztok.
Sikerült "divatossá" tennem a kijelzőt 😀
Minden működik,csak kicsit pókhálós lett.
Hol lehetne megúszni a legolcsóbban ?
Ebay-en néztem hozzá új kijelzőt, de sokallom érte a 30 ezret. -
Cyborg
őstag
Sziasztok,
csatlakoztam a bootloopba kerülő telefontulajok táborába én is
Egy év alatt 3-adjára megy majd szervizbe.Ezt leszámitva elégedett voltam vele.
Belső tárólóból már esélytelen bármit visszahozni, igaz, formázni se tudom, legalább is én nem találtam olyan lehetőséget a recoveryben.
Mennyi garit ad a voda egyébként? -
laci_csk
senior tag
válasz
Attila_26 #1591 üzenetére
Most egy hete jartam en is igy vele, azota a szervizben csucsul.
Napra pontosan most egy eve kerult eloszor a szervizbe ugyanezert a hibaert. Harom hetet tartottak bent, es jo volt egy evig. Most azt irja a javitasi statusznal hogy alkatreszekre va'rnak. Julius 20-an vettem most ket eve. -
zita79
csendes tag
válasz
thedarkfox #1600 üzenetére
Huawei g6-os az volt, és a mostani Mate 10 Pro is
-
zita79
csendes tag
válasz
nickedez89 #1598 üzenetére
Telefont váltottam és ezt épp eladni készülök. Az egyik lehetséges vevő azt írta,hogy volt olyan széria ami független volt. Én nem tudok róla, de értek már meglepetések korábban is ilyen téren...
Még nem telt le a 2 év, így addig nem tudom függetleníttetni a szolgáltatóval.
Itthon van telekomos kártya, de nem nano, tehát más ellenőrzést kerestem volna -
zita79
csendes tag
válasz
nickedez89 #1596 üzenetére
Sajnos semmi, azért köszönöm 🙂
-
nickedez89
senior tag
-
zita79
csendes tag
válasz
nickedez89 #1594 üzenetére
Köszönöm, sajnos itt nincs ilyen infó 😒
-
zita79
csendes tag
Sziasztok!
Tudom ellenőrizni valahogy a készülék független mivoltát más szolgáltatói kártya behelyezése nélkül? -
Attila_26
aktív tag
érintőre nem reagál na most mi lesz
-
Halkow.
senior tag
válasz
laci_csk #1588 üzenetére
Nekem teljesen jól mükődik, bankártyán probáltam ki pár hete.
Amúgy látszik, hogy a kutya se ismerik ezt a telefont, csak látja, hogy alcatel, vodafone ohh gatyi retek... veszek inkább csámcsung a3,a5-öt mert az olyan menő.
Mikor közel 2 éve megjelent akkor még három vevőm is volt a telefonra ebből kettő vodafone alkalmazott volt
,most meg még 35ezret is sajnálnak érte pedig patika, hibátlan állapot, ennyi pénzér meg adja a f....om.
Idő közben vettem egy SE-t, ami hurcolásra telfonozásra, fotózásra, zenehalgatásra no.1 de másra necces, most azon gondolkodom melyiket adjam el, mert ez így, hogy két telefont fentartani...
-
laci_csk
senior tag
Sziasztok reg nem voltam itt.
A tegnap szuksegem lett volna hogy villamosjegyet vasaroljak online egy appal es kiderult, hogy nekem nem mukodik az NFC, Vagyis sehogy sem kapcsolodik be. A "kapcsolo" jobbra van huzva, vagyis bekapcsolva de az iras halvanyszurke mintha nem lenne aktiv, es ki sem tudom kapcsolni vagyis visszahuzni ott abba a pozicioba le van covekelve. Ujrainditottam szamtalanszor, nem segit.
Eszlelte valaki ezt a hibat? -
#20221952
törölt tag
-
#20221952
törölt tag
Halkow. (senior tag)
Ez így is lesz.
Borrower (kvázi-tag)
Nem hoztam el, ment vissza újból a szervizbe, várom az újabb fejleményeket, illetve addig sem vagyok tétlen, egyéb lehetőségeket is igénybe veszek.
-
#20221952
törölt tag
válasz
nickedez89 #1579 üzenetére
Én fekete képernyővel és világító értesítő led-del adtam le, hogy a szerviz hogyan kapta meg, azt én nem tudom.
Az biztos, hogy amikor töltőre kerül a telefon, akkor néhány percig nincs semmi gond sem, majd egyszer csak újra indul és kezdi a végtelen ciklusát egészen addig, ameddig el nem jut oda, hogy már nem indul újra csak fekete a képernyője és folyamatosan világít az értesítő led. Én biztos vagyok benne, hogy az újraindulások alatt is tölt a telefon és azt gondolom, hogy azért fekete a képernyője, mert akkorra már fel van teljesen töltve (természetesen változó, hogy mikorra szűnik meg az újraindulásos végtelen játék és kezdődik a fekete képernyős játék, de azt tapasztaltam, hogy 30 és 90 perc között valósul meg a töltőre való csatlakozás után).
Most, amikor legutoljára feltettem a töltőre a telefont, akkor 67%-volt, innen indult a töltés és néhány perc múlva (átöltözés, kézmosás, ebédmelegítés) kezdte az újra indulásos végtelen ciklusát. Rögtön indultam vele a Camponában található Vodafone-ba és mire sorra kerültem (kb. 40 perccel később) még mindig folyamatosan újraindult a telefon, azt látta az ügyintéző is. Azt nem tudom, hogy a szervizben mennyi ideig volt a kipróbálva a töltés a teszt töltővel, de én próbáltam többféleképpen is a töltést, hátha jó lesz (másik azonos Vodafone telefon gyári töltőjének használata, csak a saját, illetve a másik azonos telefon töltő kábelének használata USB-ről történő töltéssel - számítógép először, autóstöltő másodszor), de mindig előjött ez a jelenség.
Az biztos, hogy ha most visszakapom a telefont, akkor ott a helyszínen ki fogom próbálni előttük.
-
nickedez89
senior tag
válasz
#20221952 #1578 üzenetére
Ja így már értem! Nem az ügyintéző írta rá és adta be úgy szervizbe hogy ez nem hiba, hanem a szerviz dobta vissza ezzel a szöveggel a készüléket! Így már nehezebb a helyzet, mert ezek szerint a szerviz nem ismeri el hibának ezt a "jelenséget" ahogy ők foglalmaztak és ráadásul ők maguk is tapasztaltak!
Nem nagyon értem, hogy hogy jön ide a mélymerülés, miért ezzel a szöveggel próbálkoznak? Amikor beadtad 0-ra volt merülve az akksi? Esetleg nem tudtad tölteni az újraindulások miatt, mert közben nem töltött?
-
#20221952
törölt tag
válasz
nickedez89 #1577 üzenetére
Lehet, hogy nem írhatna rá, de ráírta!
Azt mondjuk nem értem, hogy mi köze van a töltőkábelnek és a töltőfejnek a jelenséghez, amikor - mint az első leadásnál is elmondtam - töltés nélkül, csak a használattal, különböző alkalmazásokkal (telefon, email, böngésző, számológép) újra indult a készülék és már nem is jelentkezett be, csak újra és újra indult, töltés nélkül.
Amikor visszakaptam, akkor azt mondták nekem, hogy alaplapot cserélték ki, de néhány nap múlva vissza vittem, mert a jelenség nem szűnt meg. Amikor megint visszakaptam, akkor azt mondták, hogy forrasztottak rajta valamit és megint csak néhány nap múlva vittem vissza, de ekkor már azzal, amit korábban is írtam, hogy már nemcsak a használat alatt indul újra és kerül végtelen ciklusba, hanem töltés alatt is, sőt feltöltve nem is használható. Most a fenti papírral kaptam vissza, a leírtak már akkor nem tetszettek nekem, de elvittem, mert tudni akartam, hogy mi a helyzet.Most várom az értesítést és a fejleményeket...
-
#20221952
törölt tag
válasz
nickedez89 #1575 üzenetére
Bármikor? Minden leadásnál látta az ügyfélszolgálatos, hogy egyfolytában újra indul a telefon (első, második, negyedik leadás), vagy azt azt, hogy fekete a képernyő, világít az értesítési led és se be, se ki nem lehet kapcsolni a készüléket (harmadik leadás).
Egyébként ezt írták legutóbb le, amikor a készüléket se be, se ki nem lehetett kapcsolni, fekete volt a képernyő, miközben teljesen fel volt töltve, szó szerint idézem:
"A panaszolt jelenséget beérkezéskor tapasztaltuk, azonban ez nem minősül hibának.
Szervizünkbe tartozékként töltő és adatkábel nem érkezett. A készülék teszt töltővel hibátlanul működött. Ha a hiba továbbra is fennáll javasoljuk a töltő és az adatkábel cseréjét." -
nickedez89
senior tag
válasz
#20221952 #1574 üzenetére
Ha bármikor tudod produkálni a hibát, akkor szerintem vidd be személyesen a szervizbe és mutasd meg nekik! Ha nem tudod, akkor videózd le mikor épp csinálja és azt mutasd meg! Egyébként ilyen nincs tudtommal, hogy szerintük ez nem hiba! Ha te leadod, hogy hibás akkor kötelesek kivizsgálni!
Ha szép szóval nem jutsz dűlőre, akkor érdemes megemlíteni a fogyasztóvédelmet.
-
#20221952
törölt tag
válasz
#20221952 #1563 üzenetére
Fejlemények:
Az egyik leadott készülékemet a szerviz véleménye alapján rögtön cserélték, míg a másikat nem (bár ugyanazon gyártó, ugyanazon típusa és még a hibájuk is ugyanaz).
A nem cserélt készüléket - javítva - megjegyzéssel visszakaptam, de a hiba továbbra is fenn áll.
Ma kaptam vissza a harmadik leadás után és a szerviz véleménye szerint, az hogy egyfolytában újraindul a telefon nem hiba és különben is, miért nem adtam le a az töltőfejet és a töltőkábelt. Haza hoztam a telefont és - hogy ne merüljön le - feltettem a töltőre és mással kezdtem el foglalkozni. Egyszer csak azt hallom, hogy a telefon újraindul (rezgés hangja) és azóta is újraindul, ki sem tudom kapcsolni. Vissza is vittem a Vodafone-ba, ahol újból - igaz mérgesen - leadtam.
A hiba az, hogy ha lemerül, akkor nem tudom használni (ez rendben is van, így működik minden telefon), ekkor töltőre teszem, ahol elkezdi tölteni magát, majd végtelen újra indulásba kezd egészen addig, amíg egyszer csak fekete nem lesz a képernyője és csak az értesítő LED világít.
És ami a legbosszantóbb, hogy a szerviz szerint ez nem hiba!Szerintetek, mit csináljak?
-
Cyborg
őstag
válasz
Borrower #1572 üzenetére
Köszi, hogy megnézted!
Használok open camerat is, csak billentyűzár alatt nem megy a gyorshivo gombbal. Mindegy, majd nem zoomolok, lusta vagyok factory resetet csinálni! :-)...amúgy, ahogy elkezdek zoomolni, kiírja egy kis idő után, hogy szuper nagyítás mód aktiválva, de erre utaló beállítást nem találtam sehol, úgyhogy lehet, hogy ezt mindenkinek kiírja.
-
Borrower
tag
Szia! Kipróbáltam amit írtál a frissen belakott telcsimen. Legyen akármekkora a zoom, az elkészült kép is olyan lesz. A szoftver viccelhet meg téged. Próbáld ki más appal, pl open camera. Szerintem jobb, mint a gyári, használom is helyette. Legvégső esetben pedig hardreset...
-
Cyborg
őstag
válasz
nickedez89 #1570 üzenetére
Sziasztok,
Ma észrevettem valami fura dolgot.
Ha a fényképezőben egy picit belezoomolok, és fotózok egyet, az elkészült kép nem egyezik az előtte a kijelzőn látott képpel, hanem sokkal jobban belezoomolt képet kapok. Ha nem zoomolok, akkor a rendben van, tehát a kép pont olyan, mint amit a kijelzőn láttam készítés előtt.
A legutóbbi szoftver van rajta.
Más is tapasztalt ilyet, nézzétek meg légyszíves.Köszi!
-
Borrower
tag
Cserélték a kijelzőt és több más alkatrészt is.Akksi, alsó panel, meg ilyenek. Új keretet is kaptam. Most minden ok. A garis szervízre nem lehet panasz.
-
Mayeye
csendes tag
Üdv
Valakinek volt már olyan problémája hogy nem müködik az ujlenyomatolvaso? Azt irja hogy "Az ujlenyomathoz szükséges hardver nem érhető el". Nem volt leejtve,nem érte ütés,asztalon pihent mikor először kiirta. Gyári beállitást max holnap tudom megcsinálni,remélem ez a gondja. -
Attila_26
aktív tag
Sziasztok! 30% akku töltöttségi szint körül youtube nézésénél a hang pukkan szaggatgat pár másodpercenként majd újraindul a telefon.Töltőre dugva nem csinálja.6-os android restelve lett újra raktam többször is szóval mi lehet a hiba? (Sejtem de előbb ti mondjátok el) Segítséget kérnék köszönöm!
-
oroszpeter_f
tag
válasz
Halkow. #1564 üzenetére
Helló!
Nézd meg egy korábbi posztomat, ahol csak pár hónapos volt még a telefonom:
432-es számú posztEzek alapján sajnos arra következtetek, hogy igen, 1 hétnél nem nagyon fog többet bírni egy régebbi telefon, aminek már az akksikapacitása se akkora, mint egy újé.
-
Halkow.
senior tag
Srácok, az normális, hogy csak olyan 1-hetett bír bekapcsolt nyugvó állapotban , 1 óra kijelzőidővel repülős üzemmódban a telefon? Első androidos telefonom anno 2011(alcatel) telenor onetouch ot-990 25-30napot is kibírt így, igaz 1x600mhz procival de akkor is... a háttérfolyamatok, hogyan ehetnek ennyit 3000mah melett??
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Na, ma voltam a szervizben és leadtam a mindkettő Vodafone Smart Platinum 7 készüléket (szerződés kötéskor kettőt vettem belőle egyet az Asszonynak, egyet magamnak).
Ami érdekes, hogy az én készülékem képe sokkal életlenebb (talán szürkébbnek is mondhatnám, mint a csereként kapott azonos készülék képe, sőt még az Asszony leadott készülékével összehasonlítva is látható a különbség - eddig nem vettem észre, igaz, nem is hasonlítottam így össze).
Amit észrevettem, hogy a melegedéssel függhet össze a jelenség, mert hideg készülék esetén is újra indult a készülék pl. a Térkép használatakor, de az újra indítás után be tudott jelentkezni, míg melegen már csak az Android felirat töltődött be és indult újra a telefon.
A készüléket Budaörsön javítják majd a Telemax (ha jól értettem a cég nevét) szervizben.KissA1026
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Sajnos feltelepítettem a legújabb frissítést a telefonra - bár ne tettem volna - azóta nem működik jól, gyakran újra indul, az újra indulás gyakran végtelen ciklusba kerül (az Android felírat után újból újra indul), ha mégis sikerül túl jutnia valamilyen rejtélyes ok miatt, akkor nem látja a szolgáltatót, vagy ha mégis, akkor teljesen lefagy.
Kérdés, hogyan tudom a korábbi firmware visszatenni rá, esetleg a szervizben ez egy gyorsjavítás keretében tud-e működni, illetve kapok-e csere készüléket addig?A válaszokat előre is köszönöm!
-
Halkow.
senior tag
Nem tudjátok mikor jön a 8.1
akarom mondani a 1,5-2éve ígért 7.0 frissítés?
kicsit gáz, hogy alig használom a telefont szekrénybe fekszik a doboza tetején, de ha 3-4órás SoT(képernyő idő)-t tud akkor sokat mondok -
oroszpeter_f
tag
Nem tudok egyszerre arra nyomni, hogy több embernek válaszoljak, így újként írok.
Igen, sajnos megszívtam ezzel a telóval, pedig tényleg szerettem. Ha picit többet foglalkoznak vele, szerintem simán lehetett volna egy sikerszéria.
A TMX egy bazi nagy cég, gyakorlatilag mindent ők javítanak (ha jól tudom), így biztosan megvannak a cégnek a jobb és rosszabb részlegei. Az Alcatel szekció a kettő közt van ezek szerint. Írtátok, hogy sokaknak van jó tapasztalata, ezt elhiszem, de én akkor is a rossz végén ültem a hintának.
Elképzelhető, hogy a sok szerviz miatt már nem úgy kaptak gyári finanszírozást a telómra, mintha csak 1-2 alkalommal látogatott volna oda, de ügyfél részről az ilyen nem vigasztal, sőt. Nem tudom, hogy igaz lehet-e ez a feltételezésem, de pár helyről hallottam erre utaló infót.Akinek jól működik és szereti, további boldog közös napokat kívánok!
-
Halkow.
senior tag
válasz
oroszpeter_f #1548 üzenetére
Baxki úgyanezt jártaam anno az bugos idol 2s-sel csak azt nem cserélték ki a retkes telenyomorék meg csak hablagyoltak, ne adjam be adjam el stb. mondom anyátokat.... 3 szervíz 4 szervízre kicseréltek majdnem mindent de úgyanolyan szar volt sajnos.
tmx egy lutri vagy faxán rendbe rakják a telefonod vagy rosszabb állapotban kapod vissza ennyi.
Én lekopogom én p7-em máig hibátlan igaz szinte alig használom.
-
sveczo
tag
válasz
oroszpeter_f #1548 üzenetére
Szép írás. Nekem nem lett volna ennyi türelmem.
Alapból szeretem én is a telót. Pedig voltak bajok. Igaz nem ennyi minden. Utolsó szervíz óta szerencsére minden ok. Remélem így is marad. Jó választás volt a note 8.
-
Borrower
tag
Nekem az egy szervizelés óta kifogástalanul működik. A kijelző viszont már szépen beégett, ezt még gari idő alatt szeretném cseréltetni. Egyébként mélységesen csalódótt vagyok a root lehetőségének hiánya miatt, ezért meg is fogok válni tőle. (pedig nagyon jó készüléknek tartom)
-
thedarkfox
senior tag
válasz
nickedez89 #1550 üzenetére
Grat a kitartáshoz. Én elvittem független szervízbe inkább. Korrekten megcsinálták, igaz azóta betörtem a digitizert, működik csak pókhálós, majd 1x megcsináltatom.
Látom nemcsak én mentem samsung iránybaS8
-
nickedez89
senior tag
válasz
oroszpeter_f #1548 üzenetére
Köszi, hogy ilyen részletesen leírtad, nem semmi történet!😳
Nagy kár érte, hogy így állnak/álltak ehhez a telóhoz mert ár/érték bajnok volt mikor megjelent!
A Note 8-hoz pedig grat.
-
T. I.
senior tag
válasz
oroszpeter_f #1548 üzenetére
Köszönöm, cégigolvastam. Szomorú történet, de valamennyire jól alakult a vége. Nekem ugyan Idol 4S-em van, de szintén megjárta a szervizt, szintén a TMX-et. 8hónap használat után lett bootloop-os. A MediaMarktba bevittem, az EU-s (nyilván nem magyar és nem is MM-os) számlát kinyomtatva szintén odaadtam. Aztán kerek 1 hét alatt sikerült főpanelt és akksit is cserélni benne. Ezt megelőzően és azóta is hibamentesen és elégedetten használom a telót. A TMX-nek további piros pont, hogy a weboldalán van szerviz nyomonkövetési, lekérdezési lehetőség, így a gyors javításról első kézből értesültem, és csak a UPS futárra kellett várni 2 napot.
-
oroszpeter_f
tag
válasz
nickedez89 #1547 üzenetére
Bocsánat előre is, hosszú lesz
Kezdetben imádtam a telefont. Elég nagy tudást kapott, érkeztek a frissítések, olcsó volt, szerintem abszolút megérte. Viszonylag szép képeket csinált, a 4k-s videója részletgazdag volt, az előlapi vakuja pedig néha jól jött.
Az ujjlenyomat gyorsan működött, alapvetően stabil telefont kaptam.
Ezután sajnos egyre több panaszom lett a telefonra, így a végén már úgy éreztem, hogy nincs is telefonom. Szervizt járta folyamatosan illetve a hibák keserítették a használatát.
2016. július 18-án vettem, az első vevők közt voltam, az adott boltban biztosan nekem adták el az első ilyen telefont.1. szerviz: 2016.09.26.
Már a megvétel után 2-3 hónappal jelentkezett (akkorra idegesített fel pontosabban). A telefon galériája lassan töltött be, erről írtam ide a fórumba is. Illetve a saját videóit nem bírta visszajátszani, csak a hang ment, a kép megfagyott a telón. Volt, hogy "félbevágta" a videót, azaz a kép alja meg teteje külön mozgott visszajátszáskor (gépen is), a hang is csúszkált.
Szerviz cselekvése:
Szoftverfrissítés.
Megoldást adott-e a problémára?
Természetesen nem, ezt már előre sejtettem.2. szerviz: 2016.10.17.
A telefon teljesen meghalt. A szerviz után pár héttel történt mindez, miközben a Play áruházban frissítettem néhány alkalmazást. Az utolsó töltés közben megállt, a navigációs sáv alul "lecsúszott", azaz csak a felső felét lehetett látni, de arra se reagált. A be/kikapcs gombot megnyomva elment a kép, a töltést se vette ezután, hard reset se ment. Tényleg teljesen kimúlt.
Szerviz cselekvése:
Alaplapcsere
Megoldást adott-e a problémára?
Természetesen ezután működött a telefon, és "csodák csodájára" eltűnt a galéria lassúsága és a videó rögzítési hiba is.3. szerviz: 2016.11.02.
A főpanel cseréje (és a bolt bezárása) után közvetlen, aznap észleltem, hogy ugyan a telefon korábbi hibái megszűntek, de a kamera lencséje karcos, valamint a belső részében törmelék darabok találhatóak, amik ütésre odébb mozdulnak a telefon belsejében, így a képen is. A kamera 1m-en túli dolgokra nem élesített. Minden bizonnyal a fődarab cseréje és az összeszerelés közben került törmelék a telefon kamerájába. A hangerő gomb működött, de szorult.
Szerviz cselekvése:
A jelzett dolgokat, így a törmeléket elhárították, a karcos lencsét kicserélték és a hangerőgomb szorulását is megoldották.
Megoldást adott-e a problémára?
Igen. Talán most mondhattam először, hogy hibátlan volt a telefon, és végre igazán úgy tudtam használni, ahogy azt az elejétől szerettem volna.4. szerviz: 2017.07.18.
Pontosan 1 évvel a vásárlás után. A telefon instabil volt a hálózaton. Külfüldön többször újra kellett indítani, hogy hálózatot találjon illetve rengetegszer ledobott a mobilnetről, ami csak újbóli újraindítás után ment megint. Akkor is bizonytalan időre. Volt, hogy 5 percre, volt, hogy 3 órára. A vodafone szerint hálózati probléma nem volt (felhívtam őket, kivizsgáltattam).
A mobil üveg hátlapja a sok szerviztől (és hibás összeszerelés miatt?) folyamatosan vált fel. A készülék random újraindult, valamint a kijelzője jól érzékelhetően be volt égve az értesítési és navigációs sáv. Kértem a készülék cseréjét, mivel már 4. alkalommal járt szervizben.
Szerviz cselekvése:
Egy hamis, valótlan indokra hivatkozva nem javították meg a garanciális készülékemet.
Konkrétan azt írták, hogy külső mechanikai hatásra a belső főpanelben szakadás történt, vélhetően ez okozza a problémát.
A telefon érintetlen volt, a szoftveréhez nem nyúltak, csak teljesen lemerítették az akksiját 100%-ról (hogy mivel, azt nem tudom elképzelni).
Megoldást adott-e a problémára?
Természetesen nem is volt megoldás, csak terelés.
Aki kicsit is ért a technikához, tudja, hogy ez orbitális baromság. Arról nem is beszélve, hogy a telefon nem volt meghajolva, végig flip tokban tartottam, vigyáztam rá, stb.
Olyannyira vicc kategória volt, hogy elkezdtem írni egy levelet a fogyasztóvédelemnek, aztán elvetettem, mert a munkám nem engedte meg az intézkedések sorát, inkább használtam tovább így.5. szerviz: 2018.01.25.
A készülék állapota a korábbi hibalistához képest még tovább romlott, ezért egy 4 oldalas panaszlevelet is mellékeltem a telefonhoz szervizbe adáskor, amiben kifejtettem az érzéseimet a telefonnal kapcsolatban, leírtam a korábbi szervizeket, a jelenlegi hibákat, stb.
Kértem, hogy telefonomat lecserélhessem másik típusra, akár ráfizetéssel is, illetve jeleztem, hogy nem akarok tesztalany lenni, hogy mikor kell megint szervizbe hozni, vajon megoldják-e a gondokat, stb.
Panaszomat jeleztem a Vodafone e-mail címén és a 1270-en is elmondtam rögzített vonalra. Elindítottam azt a "menetet", amit a 4. szerviz után akartam.
(1) Továbbra is előfordult, hogy hálózati kapcsolódási hibák jelentkeztek, leginkább külföldön.
(2) A telefon üveg hátlapja továbbra is mozgott, elkezdett még jobban felválni annak ellenére, hogy a telefonra vigyázok, zárt tokban van tartva a megvétele óta.
(3) A mobil időnként befagyott, lelassult, újraindult, ami egyáltalán nem kéne jellemző legyen egy ilyen hardverrel rendelkező telefonra.
(4) A telefon kijelzője továbbra is be volt égve. Legerősebben a virtuális navigációs sávon volt észrevehető, ami 100%-osan az amoled kijelzőpanel hibája.
(5) A telefon kamerája a 4. szerviz után ismét karcos lett. Szerencsére nem az üveg közepén, így nem zavart a képalkotásban. A tok, amiben tartom, messze kiemeli a kameralencsét a legalsó síktól, így teljesen kizárt, hogy én okoztam volna. Az ilyen hibát egyébként is elismerném, szerviz hibájára pedig az esetemben példa volt korábban.
(6) A sztereó hangszóró felső, műanyag rácsa elkezdett felválni. Mindez annak ellenére, hogy a flip tokom elölről is védi a telefont.
(7) A telefon több alkalommal kikapcsolt már a hidegben a tél folyamán, 50%-os töltöttség körül. Ez roppant kellemetlen, hiszen munkám miatt kültéren is használtam volna a telefont, fotóztam volna vele, elérhetőnek kellett volna lennem, leveleztem volna, stb. Külső akkumulátorforrást csatlakoztatva a melegben tért magához a telefon, majd azonnal, irreális gyorsasággal „töltötte fel” magát pl. 48%-ra, utána „visszalassult” a normál sebességre. Ez a jelenség is tisztán jeleztr, hogy a telefonnal valami nincs rendben.
(8) A telefon galériájának betöltési ideje rohamosan romlott napról napra, akárcsak a legelső szervizek idején. A galéria betöltési sebessége stopperrel lemérve 11 másodperc volt!
(9) A videókat újra "félbevágta" a telefon, nem lehetett kiszámítani, melyik felvétel lesz jó és melyik lesz használhatatlan, elcsúszot hangú és képű. Nem kell sokat ecsetelnem, hogy ez miért zavart.
Szerviz cselekvése:
Kicseréltek elég sok dolgot a telefonban.
- a teljes külső tokozást, konkrétan egy lefóliázott telefont kaptam a kezembe
- kicseréltek valami alsó elektronikai panelt, erről többet nem írtak.
- kicserélték a telefon akksiját, holott erre már nem is lett volna garancia
- kicserélték az LCD panelt.
Megoldást adott-e a problémára?
Tehát gyakorlatilag kaptam egy új telefont, amit köréépítettek a 2. szerviz alkalmával kicserélt fődarabnak.
Ugye én nem ezt kértem, érthető okok miatt.
Teljesen úgy éreztem, hogy a szerviz csak játszik velem, hülyének néz. Ha írok egy hosszú panaszlevelet, komolyabban vesznek, de közben nevetnek is rajtam, nem cselekednek helyesen.
Tudni kell, hogy csereengedélyt csak a szerviz adhat ki, a Vodafone és márkaképviseletei nem. Ők is csak a szerviz engedélye után bólinthatnak rá, tehát a célom az lett volna, hogy a Vodafone nyomást gyakoroljon a szervizre.
Újabb panaszlevelet írtam arra való tekintettel, hogy hülyének néznek, megpróbálják ennyivel helyre tenni a dolgot, illetve hívtam a 1270-et is újabb panaszra.
Elegem lett abból, hogy a telefonom csak a szervizeket járta, gyakorlatilag 1 darabja se volt már az, amit anno megvettem.6. szerviz: 2018.02.01.
1 kerek nap sem telt el, újra hibát találtam. Annak ellenére, hogy a telefont direkt nem használtam, csak elkezdtem kipróbálni a dolgait. Konkrétan nem fókuszált a kamera. Bárhogy próbáltam, nem ment, a Vodában a munkatársak se tudták életre kelteni (nem lepett ez meg).
A fókuszkeret meg se jelent, olyan volt, mintha fix fókuszú lenne. Nem kell ecsetelnem, hogy így használhatatlan volt, így megint beadtam szervizre. Ekkor már igen pipa voltam.
Szerviz cselekvése:
Egyszerűen kijelentették, hogy a telefon hibátlan, összehasonlították más telefonnal és gépre is tették, minden szuper. Egy szoftverfrissítést azért csináltak.
Megoldást adott-e a problémára?
Egyszerűen röhejes volt ez, amit leírtak. 2 Vodában is megnézték és elismerték, hogy ez szemmel láthatóan rossz, nem élesít, használhatatlan.Vége a szervizes történeteknek. Ekkor mondtam azt, hogy a TMX, mint mobilszerviz a szememben egyenlő lett a nullával, sőt inkább mínuszba hajazott. A viselkedésük egyáltalán nem volt korrekt.
Újra hívtam és írtam a Vodafonnak, már a médiával és közösségi médiával, fogyasztóvédelemmel "fenyegetőzve". Ez már a 3. telefonom és e-mailem, kiegészítésem volt az alap történethez.
Elmondtam azt is, nyomatékosan, hogy nem leszek tesztalany, nem vagyok hajlandó 7. alkalommal is elküldeni a TMX-nek a telefonom, mert bennük is elvesztettem a hitem. Nem javították meg normálisan a telefont, hibásan küldték vissza többször, valótlant állítottak, hülyeséget állítottak tényként. Nem voltam hajlandó 7. alkalomra is játszadozni és azt se akartam, hogy esetleg megbabrálják a telefont és visszaküldjék, hogy tényleg nincs hibája. Ezt is kinéztem már belőlük.
Kértem már erősen a telefon cseréjét, a 2. alaplapnak is a 4. szervize volt. Mondtam, hogy hajlandó vagyok független szervizzel is kivizsgáltatni a telefont, de a TMX-et hallani se akarom.Közben már régen egy másik, butább telefont vettem használtan és azt használtam, mert az időpontokból is látszik, hogy a sajátomra nem lehetett számítani. Szervizből ment szervizbe.
Lassan megjött a hivatalos panasztételek eredménye is.
Február 15-én hívtak a Vodafone-tól, hogy vigyem be a telefont és tartozékait, dobozát, megkaptam a csereengedélyt. Pontosan ezt: "Egyedi elbírálás alapján lehetőséget biztosítunk a 357066070285440-es IMEI-számú készülék bármely más típusú, díjmentes értékegyeztetéssel történő cseréjére, melyet márkaképviseleteink egyikén kérhet."Ezután nem kertelek, leírom mi volt:
Flottakedvezménnyel anno 87.990 Ft-ért vettem a telót, ez volt a kiindulási alap.
Tájékoztattak (már személyesen ismertek több boltban, odajöttek érdeklődni úgy is, hogy épp más ügyféllel voltak, érdekelte őket a történetem), hogy olcsóbb telefon választása esetén visszakapom kp-ban a különbözetet, vagy nagyobb értékű esetén simán csak rá kell fizetnem. Nem volt ezután kérdés. Kiválasztottam a legolcsóbb telefont, ami egy Smart Mini volt 9.900 Ft-ért. Járt tehát nekem 78 ezer Ft. Járt volna, ha nem ürítették volna ki a pénztárakat.Nem tudtak konkrétan kifizetni. Ez egy pénteki nap délutánja volt, 45 perc várakozás (ügyintézés) után. Nem volt más esélyem, hétfőn újra be kellett mennem, akkor intéztük el a dolgot, soron kívül hívtak már be. Nem is velem lett volna.
Ezután a megkapott telefont 2 nap múlva eladtam 7.000-ért, tehát "buktam" 3 ezret, 85 ezer Ft volt a zsebemben, meg a korábban megvásárolt buta helyettes telefonom.Álmodtam egy nagyot, kinéztem egy akciót és kiegészítve a meglévő pénzmagot megvettem egy Samsung Galaxy Note 8-at. Függetlenül, dual SIM-mel, hivatalos magyar beszerzéssel (figyelni kell, rá kell kérdezni, sok a külföldi ún. szürke import). Persze maradtam a saját flottámban, a Vodánál, mert nem a szolgáltatással volt bajom.
Hogy miért?
- Mert reméltem, hogy egy csúcsmodellel kevesebb baj lesz, konkrétan semmi, mert odafigyelnek rá.
- Hogyha mégis lenne gond, a Samsung saját boltjában 30 perc alatt szervizelik a telefont az ígéret szerint, nem heteket kell rá várnom (max. pár napot ha nagy a baj).
- Kapok a szerviz idejére igény esetén egy ugyan olyan tudású cseretelefont (pl. S8-at), illetve cserekártyát, azaz ha sokadjára gond lenne, visszakapom kp-ben az árát, nem kell listából válogatnom, stb.
- A telefon nagyobb értéket fog képviselni, mert független, dual SIM-es, magyar beszerzéses.
- Ez tényleg okos telefon, hihetetlen a tudása, maga a csúcstechnika, amit most tudnak a cégnél. Érdekelt a dual kamera, az edge kijelző, stb.
- Végül de nem utolsó sorban a munkámhoz nagyon nagy segítség a beépített toll, jól tudom használni pl. PDF-re vektoros rajzoláshoz. (építészmérnök és fotós vagyok)Azóta is megelégedve használom, lenyűgöz, hogy mennyi mindent tud.
Persze, jóval drágább a Platinumnál, nem is akartam egy percig se egymással összehasonlítani. Jó telefon lett volna az is, de kicsit elrontották.Ha idáig elolvastad, legalább pár sor reakciót írj válaszul, mert kitartásból jelesre vizsgáztál!
-
nickedez89
senior tag
válasz
oroszpeter_f #1546 üzenetére
Ha van kedved megírhatnád a tapasztalatokat hiszen erre való a fórum!
Mik voltak a hibák? Miért nem akartak cserélni és végül hogy cseréltek? Mire váltottál?
-
oroszpeter_f
tag
6 szerviz után (a 7. előtt) sikerült kiharcolnom a készülékcserét, így már több, mint 1 hónapja boldog Platinum nélküli tulaj vagyok
Nagyon szerettem a telefont, bíztam benne, majd reménykedtem végül megutáltam.
Remek darab lett volna, ha picit odafigyelnek rá és nem a szervizek látogatója lenne.Ha érdekel Titeket, részletesebben kifejtem a hibákat, a szervizről alkotott véleményem, stb.
Mindenkinek további hibamentes használatot kívánok! Én már váltottam.
-
Attila_26
aktív tag
Kici hangszorom kezd ropogni
-
nickedez89
senior tag
-
Mayeye
csendes tag
Üdv.
Felraktam a 6.0.1. 200 FUN1 legutóbbi frissitést mert volt egy gyári beállitásos resetem,azóta nem mindig működik az ujlenyomat olvasom,kéri e jelszót, eddig csak ha kikapcsoltam akkor kérte,most meg Naponta többször kéri. Maga a leolvaso jó csak nem értem mi van vele.
Másnál előfordult ez?
A másik negativum az aksiidő,nap végéig kibirta eddig kb 30%os merülésig,most.meg 5%ig lemegy délutánig.
Mindent ugyanugy használok,sőt még kevesebb progi is van fent és a rendszert meg a képernyőt irja fő fogyasztónak.Régebbi szoftvert hogy lehet ennél visszarakni? Van értelme egyántalán?
Előre is köszi
Gábor -
nickedez89
senior tag
válasz
Halkow. #1540 üzenetére
A fülhallgató topicban biztos tudnak ezzel kapcsolatban segíteni!
-
Halkow.
senior tag
Helyzetjelentés, a gyári füles valszeg kezd behalni bal oldala sokkal halkabban szól, nem tudom mire vélni nem a teló hibája mással is probáltam. Ilyenem még nem volt... pedig nem volt sose tekergetve csak otthon használtam.
Milyen fülest tudtok ajánlani?
-
T. I.
senior tag
válasz
Halkow. #1538 üzenetére
Sőt,már az alcatel 5 is kijött! Hehe. Csak a minőség a 4S után rükvercbe kapcsolt a brand.
Amúgy ezekre a ketyeréinkre nem lesz már 7es kukarobot,az zicher.
Ja, az én idol 4S-emnél meg 1hete boot-loop issue lépett fel. Fél év használat után. :-\ kíváncsian várom, gariba javítják-e itthon. -
Halkow.
senior tag
Felraktam tegnap a legútobbi frissítést, valami alkalmazás optimalizálós biz-baz azóta, mintha gyorsabb lenne. Amikor kapcsolom be írkálja alkalmazások optimalizálása 5/1, 5/2 stb. kicsit fura de semmi más extrát nem tapasztaltam és még mindig 6.0 pedig már kijött az idol 5s.
-
sveczo
tag
válasz
nickedez89 #1536 üzenetére
Nagyon úgy tűnik. El sem hiszem... Most megint adjam le kb két hétre. Örültem, hogy vissza kaptam. De korai volt az öröm.
-
sveczo
tag
válasz
nickedez89 #1534 üzenetére
Köszi! Idő miatt este kezdtem belakni. És nem működik az ujjlenyomat olvasó...
-
sveczo
tag
Helló! Vissza jött a teló a szervízből. Egy teljesen újat kaptam. Nem javították. Sziasztok!
-
Halkow.
senior tag
" akkor én " viszonylag jól jártam" egy p9 lite 2107 et adtak érte meg 10e kp..t ..
"
Ha minden kínja lenne az enyémnek én is eladnám/ elcserélném xaré, de ez nincs így 50alatt sose adnám.
--------Használt árakhoz visszatérve "csalófogás"-on lévő 34rugós platinum 7 törött hátlapos volt és még ki tudja mi kínja volt, rengeteg csaló van azon az oldalón haveromnak féltéglát küldtek egy i8 helyett. Nekem hibás stihl fűrészt adtak el hibátlanként háztól-háziggal. Szóval lehet az árakon rúgozni, de jobban jártok HA.-val vagy vaterával ahol van értékelési rendszer.
Megfigyelhető amúgy, hogy HA és Vaterán jóval többe kerülnek a cuccok, mint pl: a csalófogáson.Meg hágy olyan felhasználó van azon az oldalón, felrak x dolgott írsz neki azt fél év után ír, hogy már eladta de szerezek másikat tesa. Akkor minek rakja fel ha lusta dög ránézni az üzenetekre?
-
diduka66
csendes tag
Sziasztok!
Esetleg valaki innen hirdeti a telefont?
[link] -
sveczo
tag
válasz
nickedez89 #1525 üzenetére
Annyit súgtak, hogy jobban járok ha össze töröm.
"A buszon harmadik fél kiverte a kezemből".
Annyi, hogy 20 ezer az önerő. Nekem még így is jó, mint most új telót venni. -
sveczo
tag
Helló Mindenkinek! Szerintetek mi lehet a hiba? Teló megy, használom minden jó. Facebook közben lefagy. Mondom semmi baj, restart. Amúgy sem igényelte. Azóta nem tudom bekapcsolni... Bootloader menü bejön, de recovery-be már nem tudok bemenni. Egyszer sikerült. Kapott egy factory resetet. Utána be is kapcsolt. Kezdem újra belakni a telót mire ismét fagyás. A "powered by android"-on nem tud túl jutni. Persze minden gyári. FB, messenger, soundhound, jófogás, zedge és pár kisebb alkalmazás volt telepítve. Semmi extra. Márciusban lenne egy éves. Előre is köszönöm!
-
Kampó
senior tag
válasz
nickedez89 #1520 üzenetére
facebookon irtam neki.. de nem nagyon reagált... Most az a baj futkoshatok akár hova feljelentés stb.. ha nem is az ö nevén van atelo ugyan ugy veszett fejsze nyele...
-
nickedez89
senior tag
Na igen, sajnos vannak veszélyei a használt telónak!
Ha van rá mód olyat kell keresni, aki adja hozzá az eredeti számlát, ha részletre vette akkor pedig annak a lezárásáról szóló papírt! Én mindig elrakom az ilyen papírokat és ha eladok valamit adom hozzá.Gondolom a partner már nem elérhető aki átvert!?
-
Kampó
senior tag
válasz
nickedez89 #1518 üzenetére
akkor én " viszonylag jól jártam" egy p9 lite 2107 et adtak érte meg 10e kp..t ..
A p9 lite ot azota letiltották XD Ugyhogy szétba... ott az ideg.. Függö telefont soha többé.. kizárolag saját részre... üzletből.. de a platinumom sajnálom hogy egy ilyen semmirekellö kreténhez került..
-
nickedez89
senior tag
Ez így igaz! Én a 7-et pl. csak az osztott képernyős mód miatt vártam rá míg megvolt!
Annyit viszont meg kellene tenniük, hogy az android biztonsági hibajavító csomagokat szépen kiadják rá frissítésben! Mert igazából annyi a lényeg, az új funkciók csak kellemes extra lenne!
-
-
Borrower
tag
Nekem a készülékkel bajom nem nagyon van. A probléma tényleg az, amiért ez a fórum is (haldoklik), hogy nem lesz már az eddig megismertekhez és kibeszéltekhez képest semmi változás. Nem kapunk főverziót nem lesznek már újdonságok, extrák. Ez a telefon olyan amilyen és ez így is marad. Lehet hogy ezért is értéktelen... Az viszont bosszant, hogy ha már nem is fejlesztik és szó szerint lesz@rják, akkor miért mozgattak meg minden követ hogy ne lehessen rootolni. Az ember legalább magának csinosítgathatná vagy csak kiélvezhetné a maximális tudását! Ez ultragáz hogy se support se root! Ezért fogok csak megválni tőle.
-
george68
újonc
Alza.hu-n 109.000 az ára...csak szólok!
-
george68
újonc
válasz
Borrower #1512 üzenetére
Szia, én is hirdetem. 46.000-é van fent a jófogáson kb 2 hónapja. 24 x5000FT-ot fizetek havonta. Ebből még van 7 hónap. Ha hiszed ha nem egy érdeklődő sincs. Enyém olyan mint amit ma hoztam ki a boltból. Legutóbb volt egy hangszóró csík cserén és totál kicseréltek mindent rajta külsőleg, mint a patika most minden tartozéka a gyári és dobozban. 40é eladnám de az alatt már nem. Ott rohadjon meg a szekrénybe. Most S8 pluszt használok november óta. Na ez teló
Hozzáteszem rohadt jó telefon a platinium 7 is. Ha nem megy el jó lesz csere telónak. Az az igazság, hogy aminek nincs neve nem kell a kutyának sem. Samsungot mindig eladtam 1 héten belül vagy a LG-t.
-
Kampó
senior tag
válasz
nickedez89 #1510 üzenetére
galaxy s6 szint.. most olyanom van és Antutu pontszám is hasonló .. kijelzö felbontás anyaghasználat és képminöség is.. (kamerát ivéve) de hangszorokba stb nem marad el.. s6-tól
-
Kampó
senior tag
Platinum7 et hirdetnek 34000ft ért.. gyerekek.. Ezt nem hiszem el..
2gb ramos 720p-s 4magos szarokat adnak ennyiért... komolyan... ez vicc szerintem -
T. I.
senior tag
válasz
nickedez89 #1507 üzenetére
Nem értem én sem. Egyedül a kamerában gyenge, de egyébként maximálisan kielégíti az igényeimet, így, android 6-tal is (azaz atom stabil).
A TCL volt olyan jófej, és lehúzta a klotyón ezt a flagshipet, egy minőségváltás keretében ráment inkább a gagyira, ami az alcatel brandet illeti. Én bízom benne, hogy lesz még ebből kilábalás. Mert így a xiaomi, vivo, oppo és meizu mellett nem nagyon van értelme az árra rámenni. Inkább a minőséget kéne tovább csiszolni. -
nickedez89
senior tag
Megérdemelne egy főverzió frissítést az biztos!
Ettől eltekintve szerintem így is egy nagyon jól sikerült készülék!
Igazából lehet nagyobb hype kellett volna neki a Vodafone részéről!
Láttam pár helyen plakáton hirdetve a telót, meg a nagyobb vodákban ki volt rakva, de ez úgy tűnik kevés volt. Bár nem tudni mennyit adtak el belőle, lehet hogy sikerterméknek számított csak akkor érthetetlen, hogy miért ilyen gyenge a support és miért nincs folytatás? -
nicu71
addikt
ami elég megdöbbentő ,tekintve hogy anno csúcsmodell volt,és legalább egy darab főverzió frissitést illett volna valahogy kiszenvedni.Áldom az eszem hogy annak idején ellenáltam a csábitásnak és nem ilyet vettem.Tudom nem minden a legfrissebb szoftver jelenléte ,de azért ennyi supportot megérdemelt volna.
-
Halkow.
senior tag
válasz
Superhero123 #1500 üzenetére
Most már teljesen mindegy szerintem!
Ezek a frissítések legtöbször csak elvesznek dolgokat. Mikor tavaly megvettem a telót használtan úgye de pár hónaposan! akkor ilyen 5,5-6órás kijelződidőket tudodd a masina a legelső rendszerrel asszem, vegyes használattal. Most meg ilyen 4-5órás szokott összejönni, franc tudja miért pedig alig használom heti pár órát Ezért várom a 7.0-át hátha jobb lesz.
Azt észre vetétek gondolom, hogy a frissítések sokszor elvesznek /le tiltanak dolgokat!?
Amikor elöszőr frissítettem akkor jött ez az otpimalizáló alkalmazás pluszba, de eltünt a kameránál a QHD felbontásnál a videó stabilizáció aztán következő frissítéskor meg levették 30fps fhd-ra a stabit, meg háttérkép kiváéloasztásánál volt egy olyan lehetőség, hogy 3D hatás asszem(mozgatód a telót és mozgott a háttér jobbra-balra , fel -le ennyi a lényeg) na ezt is kivették a mocskok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okostelefonok javítása, akku, törött kijelző, töltőcsatlakozó csere, ODA-VISSZA FUTÁRRAL IS!
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/256GB Újszerű.Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival. 1 Év Garanciával!
- Független iPhone 16 Pro 128GB Natural Titanium Garancia 2027.10.16-ig
- Teljesen új Samsung S21 FE 5G DS 5G 6/128GB Graphite eladó (bontatlan)
- Teljesen új Honor 90 5G DS 5G 8/256GB Emerald Green eladó (bontatlan)
- AKCIÓóóÓS!!! DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3394, 94% Akkumulátor
- Creative Sound BlasterX H6 Gamer fejhallgató számlával és garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest