Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomas

    tag

    válasz Botond2222 #16429 üzenetére

    Menj vissza abba a smartshop-ba és közöld, hogy téged nem érdekel, hogy a gagyi szervízük nem találja a hibát... Panaszkönyvbe írd be, hogy javítás nélkül kaptad vissza a telefont. Ha tudod, a hibajelenség produkálásakor készíts fotót, stb. Fenyegesd meg őket fogyasztóvédelemmel, ügyveddel, bármivel. (Vagy vidd el apukádat... :) Egy hónapig ott volt a telód, nem tudtad használni, stb. Sajnos ez a "nem szeretném gariztatni" duma egy kissé téged is minősít, már ne haragudj, szerintem totál balekra vesznek... Állj a sarkadra szerintem. Egy hibátlan, jól működő telefon szellemképes? Nem. Ha szellemképes akkor nem megfelelően működik a telefonod? Igen. Neked kell megjavítani, mókolni, stb? Nem. Hát akkor? Ne haragudj, nem személyeskedni akartam, csak sajnállak, hogy itt variálsz olyan dolgokkal, amit szerintem nem neked kellene megoldani... Kicsit légy már erélyesebb abban a boltban! Én már tuti lebontottam volna a pultot az hótziher, ha velem ilyet játszanak... Bár velem nem is próbálnák meg úgy gondolom... :)

Új hozzászólás Aktív témák