Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sxxorp

    őstag

    válasz Ájvé #6693 üzenetére

    Hm, nagyon vicces, hogy általában az jön elő szöveges értelmezési gondokkal, aki szenved vele :D
    Egyáltalán nem neked írtam, hanem általános megjegyzés, ahogy az első felvetést (carr) fogadták itt többen. Viszont a vita során sokadszor ismételt megjegyzés a beépített elektronikáról azt jelzi, hogy a lényegi megkülönböztetést, értelmezést nem sikerült megtenni, hogy miért született carr vagy az én beírásom: a beépített elektronika pusztán alapvédelmet ad csak, de NEM képes tényleg optimálisan kezeli a az akkut. Annak, aki erre odafigyelne (pl. számomra) ez nem elég: nem csak 80-90% és 20-30% közt engedi használni a telefont, ha én azt szeretném, nekem kell erre külön odafigyelnem. Bőgethetem az autó motorját minden fokozatban az elektronika által megengedett legmagasabb fokozaton: optimális lesz, vagy csak megvédi az azonnali elfüstöléstől, és érdemes amellett pár egyéb elvet is betartani, hogy pl. sokkal jobb fogyasztásom/motor élettartamom legyen?

    Ezért itt köszönöm meg Dr. NX Battery Charger Limit ajánlatát, ami az egyik elv betartását segíti (carr miui-s linkje alapján pont erre az xda-s oldalra találtam rá én is tegnap, tesztelés alatt)! Bár szeretem töltés alatt használni a telefont (ekkor tuti, hogy nincs töltöttség-csökkenés :) ), azért sokszor praktikus lenne, ha nyugodtan töltőn hagyhatnám pl. elalváskor anélkül, hogy feleslegesen 100%-ig tolja a töltő.
    carr, vagy más: milyen beállításokkal használjátok, hogy tutira működjön?

Új hozzászólás Aktív témák