Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Dr. Romano #3 üzenetére
"Nem tudom mitől lett életszerűbb számodra az, ami mindig is jelen volt a játékokban."
Nem, nem volt jelen. Amire te gondolsz, az a bump mapping: a feluletrol ugy verodott vissza a feny, mint ha egyenetlen lett volna, de igazabol teljesen sik volt, ez latszott is, ha nem teljesen szembol nezted.
-
olbaidhun
őstag
Fantasztikus dolog a grafika, fejlődik, manapság már "tesszellál" is stb. De játék közben ez milyen plusz élményt fog nekünk adni? Persze jó az, ha az ember half-life 3 játék közben leejti az állát, de az igazi lényeg még mindig a hangulaton és a sztorin van.. persze csak szerintem. Sokaknak fontosabb a grafika, de az igazi alkotók nélkül ez sem lesz soha kihasználva.. és jelenleg a blizzard-tól nem ismerek igazibb alkotót.. sajnos
-
válasz
Dr. Romano #3 üzenetére
Egyszerűen sokkal jobb, szebb, tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés!
-
mephi666
nagyúr
válasz
Dr. Romano #3 üzenetére
már a 3dsmax 2.5-nél is volt ilyenre lehetőség, hogy szögletes felületeket nagyon szépen lekerekíthettél és kismillió poligonra feloszthattad...
(korábbi verzió nem volt nálam) nem tudom mi volt az effekt neve... valami "smooth akármi", de fogta rendesen az akkori gépeket is... realtime-ban főleg... eddig is lehetett volna simán hasonlót alkalmazni játékokban, de anno már a q3-nál is bemutatták, hogy a görbe felületek számának növekedésével lineárisan nő a gépigény is...
-
Dany007
veterán
válasz
Dr. Romano #3 üzenetére
Ez igaz, bár már az is nagy előny nekünk, hogy mindez gyorsabban megy végbe, kevesebb erőforrással.
Bár az is tény, hogy a látványtól sem lesz nagyobb orgazmusunk... -
Dr. Romano
veterán
Tesszeláció:
Nem tudom mitől lett életszerűbb számodra az, ami mindig is jelen volt a játékokban. Az egyenetlen felületeket eddig is megjeleníteték a játékmotorok csak "szoftveresen" (vagy ha csak "illúzió" kellett akkor bump és egyéb mapping) Most hogy itt ez hardverből megy max. a programozóknak (munkaidő) és a kód futásának sebességében jelenthet előny. Semmiféle + látványt nem ad, amit idáig ne lehetett volna nélküle előállítani.Egyébként a tesszeláció nem újkeletű találmány. Az ATi már a Radeon 8500-as sorozat idejében hozta be a köztudatban Truform néven (persze akkor nem volt ilyen mértékű és kevés játék támogatta).
-
Dany007
veterán
Dx11-es kártya tudtommal még csak az Ati 5xxx termékei. Amik irdatlan árakon mennek. Jóval magasabb áron, mint egy 4850-es.
-
gabor85
őstag
Ejj, nem tudsz mást tenni, mint kivárod amíg normál áron lesz DX11es kártya, és emberi áron, bár nV töketlenkedését elnézve ez messze lesz.
Itt a fórumon nem kérdezősködtél, mielőtt bevásároltál volna?
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS BONTATLAN MINDEN MACBOOK AIR M4
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon G8 Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- AKCIÓ BONTATLAN GARIS IPHONE 16 PRO ÉS PRO MAX MINDEN SZÍNBEN ÉS TÁRHELLYEL 1 ÉV GARANCIÁVAL
- iPhone 17 Air - összes tárhely és szín bontatlan, viszonteladótól független 1év Apple garanciális
- iPhone 13 128GB midnight-black, független + extra tokok
- Apple iPhone 15 Plus 128GB,Újszerű, USA verzió, 12 hónap garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3462 96% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Samsung Galaxy S23+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest