Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Ted-Mosby
#2415
üzenetére
Csakhogy ha valaki előbb lelép, minthogy vége az időmérőnek, akkor nem látod a gyorskörét, hanem neked kell kibogozni az egy órás replayből, és az nem kevés. És ha elrontod, akkor aztán fogsz kapni az arcodnak, hogy vazze volt ám gyorsabb is!
Az tény, hogy a körökkel nevezősdi elég macerás, aláírom, jobban belegondolva. De akkor meg igenis végig kell nézni a köröket, nincs mese. Már csak azért is, hogy egyáltalán a rögzített gyorskör szabályos-e. Az adminisztráció így kevesebb, a meló viszont némely esetekben kicsit több lehet.
-
válasz
Ted-Mosby
#2401
üzenetére
20 fő az elméleti max, de most 18-ra van állítva (ennyi a nevezettek száma is!), hogy legyen a netben egy kis tartalék. Azt pedig nem vállalhatjuk be, hogy valaki azért ne tudjon jönni, mert esetleg éppen mindenki jelen van. Tudom, hogy ez valószínűleg ritkán fog előfordulni, de ez van. Két külön futamnak meg nincs értelme, ahhoz legalább 30-an kéne legyünk (2x15), hogy élvezetes maradjon, ráadásul rengeteg időbe telne (főleg ha a kövi bajnoki két versenyes lesz, ahogy Ted is írja), úgyhogy azt hiszem most ne vegyünk fel több embert.
A netbővítésem után visszatérhetünk erre, mert ha az meglesz, bírni fogja a 32 főt.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2393
üzenetére
Szerintem bárki jelentkezik, fel kellene venni, legfeljebb a bajnokságban nem vehet részt,ha nem bírja a szerver.
Attól még egész héten gurulhat, és esetleg "tartalék" versenyzőként is funkcionálhat.
Nem baj,ha minél többen leszünk. Ha véletlenül összegyűlne még legalább 8-10 ember, akár két futamban is gondolkodhatnánk a következő bajnokságra.
-
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#2381
üzenetére
Há mer elbénáztam, biztos úr.
Szóval szórakozott a játék hogy rossz helyen állok a rácson, picit előrébb voltam a kelleténél. Ekkor lép életbe a manuális váltón beállított hátramenet fokozat kapcsolása és hátra gurultam, de ha elváltok kézzel hátra akkor előre is kézzel kell váltsak. (tudjuk a manual váltó, nem az én világom)
Talán sikerült is jó helyre állnom, végül ismét rossz helyen állsz felírat és az idő már sürgetett így beizgultam a rajtprocedúrát, mert a 9. helyről amúgy is nagy feladat állt előttem hogy lezúzzam a két bambuszt.
Tehát hátramenet fokozatban maradat a váltó, zöld és go...ajajajjjaj
Elnézést érte még egyszer 00Roli00, Motor és Dzsaver-től.
Úgy hogy várom a büntető cetlit, mese nincs.
-
válasz
Ted-Mosby
#2341
üzenetére
Nürbugring teszt visszajátszások.
Nem sok ütközést detektált a cucc, szóval kemény csattanók szerencsére nem nagyon voltak.
Időmérő képet elfelejtettem menteni, mert magyaráztam, mint az állat, így elmaradt.

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2325
üzenetére
A ponttáblázat Gyártók pontozásához szólnék.
Csatlakozom Smisa véleményéhez(ha jól emlékszem ő jelezte, csak nem javasolt semmit),
Miszerint nem egyforma a résztvevő autók száma, ezért egyenlőtlen a "küzdelem".
Én javasolnám, ha már írjuk, hogy egyszerűen vonjunk átlagot.
Minden verseny után a gyártóknak járó pontokat osszuk el az autók számával.
Ez a szám kerüljön be a táblázatba. Ez igazságos, és ugyanúgy kijönnek a különbségek, csak kisebb számokkal.
-
smisa
őstag
válasz
Ted-Mosby
#2302
üzenetére
KedvesTED!
Nem ellened irányul a dolog mint irtam a velem ok-okozatban (4) szereplőket néztem és nem tények minden esetben hanem vélemyén kérések az hogy TE 12x szerepelsz nem személyeskedés ennyi kérdéses esetett látam kihangsúlyozom kérdéses nem büntetendő.
Mivel ez próba futam én pl tanulni szeretnék belőle mi az a határ amiért büntetés jár és miért nem, mert most még " nincs oylan súlya" de a bajnokságba lesz. Az itéletekből szerintem sok minden levonható a későbbiekre.
Nem megsértődni kell ha valaki kérdést tesz fel már pedig én ezeket kérdésnek szántam.
A Danival történt dolgot nem vitatom elkurtam nem kicsit nagyon.
Egy jó példa a későbbiekre pl nézzük Mityu76 esetét valahol 2-3 kanar után enged vissza (bocs Mityu) ha én ott a veled való kocc esetén fél kör mulva vissza engedlek mondjuk egy csúszás miatt beérsz és ott lelassulok akkor mi helyzett jár büntetés vagy nem ? Ez csak egy kérdés a sok közül.
Nem akartam és nem is zseretnék senkit támadni, ha esetleg ez jött volna le bármelyik eddigi hozzá szólásomból elnézést kérek érte.

-
válasz
Ted-Mosby
#2302
üzenetére
Azon kívül a második esetnél Ted volt előrébb a kanyar bejáratnál (szabályzat), tehát ő választhatott ívet, amihez Smisa nem alkalmazkodott, holott nagyon bőven lett volna hely, és könnyebb helyzetben is lett volna, mert ő volt belül.
Ted ettől a viszonylag kis dologtól viszont elszenvedett egy visszaesést, ami meg már nem kis dolog. Ha nem így lett volna, talán másképp festene a helyzet.5 kör:
-1. Sikán TED sajnos itt ha jól értelmezem a szabályt levágás történik meg sok minden; KD vágás a 2. íven
-2. Sikán első ív TED levágásRosszul értelmezed. Ez baleset volt, amiből ráadásul csak az okozó (Ted) jött ki jó szarul. Mit kéne ezen még büntetni?
A kis sikánt pedig nem vágta le, a belső kerék pályán van. Nézd meg még 1x. -
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#2224
üzenetére
Gratula mindenkinek!

Dani-val jót mentem amíg tudtam.

Ted , láttam kicsit beragadtál a rajtnál. Kár érte.Amúgy hogy kell a fordulatszámot belőni?
pl. nekem nagyon max. érték az 5.000 másnál 7-8.000Max. fordulatszámhatár állítható 4.400 és 4.800 között ez csak az elváltásásokra vonatkozik, de akkor hol lehet beállítani?
00roli00
Gondolom akkor valami a net és router vagy tűzfal beállítások körül lesz.
(#2228) adyz.
Igen?

és azok kisebb fordulaton mennek? -
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby
#2205
üzenetére
Pont az néztem, hogy Zolderben, a Kleine sikánban nagyon sok munkátok lesz, azt nem ártott volna a pálya készítőinek valami gumifallal vagy valamivel megakadályozni.
Amúgy most emiatt visszanéztem a szerveren tárolt legjobb köröm, és bizony abban is vágtam kb. 10 centit az említett helyen, ilyenkor mi a teendő kérem és ti törlitek?
-
-
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#2108
üzenetére
Nálam minden ok a patch után is.

Konfigom az adatlapon, Win7 64bit zéró kompatibilitási mód és felhasználóként futtatva.Klasszak lettek az új verdák is.

Visszajátszás mentéshez:
Telepítés folyamán vagy a profil készítésekor nem kérdez rá, akarod-e vagy sem hogy mentse? Nekem ezek rémlenek.Dzsaver:
Nem lehet hogy egy gomb volt ragadva a billentyűzeten ennél az ugrálós esetnél?KaraDani
Rendszer van értem, ezért ne akarja megmondani hol működik hol pedig nem.
Nálam a D: -n van ahova mondtam hogy tegye magát és mégis megy! -
Ventur@
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2126
üzenetére
(#2098) Ted-Mosby: Mindíg tanul az ember valami újat. Maximális köszönetem
.(#2123) KaraDani: Én W7 32bit alatt játszom és nálam semmi gond nincs. Van rendesen visszajátszás és minden alkalommal menti futamok után is ahogy kell (nekem olyan gondom van, hogy néha elhasal a rFactor.exe, de már megszoktam. Nagyon úgy nézz ki, hogy az Xfire-el nem komálják egymást
.). -
KaraDani
addikt
-
válasz
Ted-Mosby
#2088
üzenetére
A két nyolcfős nem lenne túl izgalmas, inkább addig rugdosom míg menni fog együtt...

A súlykiosztás pedig (amit parancsból én adok ki) az nem marad meg, csak addig amíg az aktuális versenyhétvége le nem zajlik.
Amit valaki saját magának állít be a fejlesztéseknél, az viszont megmarad, amíg le nem veszi.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2070
üzenetére
Teszteltem a súly büntetés témában.
Helyszín: Brno. Természetesen azonos beállítások mellett
Először 8 mért kör súly nélkül - 2:19:4 és 2:21:x között volt az idő
Másodszor 8 mért kör 60 kg terheléssel - 2:19:2 és 2:21:x közötti idővel
Ezután újra visszamentem terhelés nélkül, két kört mentem, és 2:18:2-es időt.
De nem is az idők a lényegesek,hanem az érzés,
ami főleg akkor jelentkezett, amikor a súly után visszamentem üresen
Tapasztat. Úgy gondolom, hogy a 0 és 60 kg között kb 1 mp van legfeljebb, az üres autó javára. Legalábbis nálam. Ha elosszuk, ahogy a tervezet szerint van, olyan minimális a különbség az egymáshoz közel eső versenyzők között, hogy szinte elhanyagolható. Sőt.
Tehát nem tartom indokoltnak.
A másik, meg az érzés. Terhelten is bírta a súlyt rendesen, de a hangján lehetett hallani, és a kocsin lehetett érezni (aki sokat vezetett valóságban, az ismeri ezt az érzést) , hogy valami nem tetszik a kocsinak( a fordulatot felvette, de valami nem stimmelt)Kis túlzással, mintha húzta volna valami visszafelé. Érdekes módon keményen, de a lóerők azért győzték.
Ezt az érzést nem kívánom egyik autós társamnak sem, magamnak meg pláne.
Amikor újra üresen visszamentem, óriási érzés volt,mert könnyen ment az autó, és élvezet volt vezetni, mert jó volt a benyomás a fülnek, a szemnek, a szívnek.
Ne hozzuk be ezt a szabályt. Én nemet fogok rögtön szavazni.
Nagyon rossz érzés volt.
De kipróbálhatjuk a hétvégén természetesen, bármi lesz is a szavazás végeredménye, hogy mindenki érezze, és lássa, hogy mit is jelent, mert nem vagyok biztos benne, hogy mindenki tesztelte, csak szavazott.
-
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#2048
üzenetére
Ok jól van, értem.
Dzsaver
Ha jól gondolom akkor a legjobb (kormányos) kap + 60kg-ot akkor az alapból lassabb, de legjobb billes a középmezőnybe várható és így kap kb. +30kg-ot akkor jön ki az "elméleti felvetésem" hogy ekkor lesz hátráltatva és nem segítve.
, de ne legyen igazam!

-
-
YakQzA
tag
válasz
Ted-Mosby
#1917
üzenetére
Egy észrevételt, ha megengedsz nekem?!
Az előbb kérted, hogy írásban is juttassuk el hozzád, hogy tudomásul vettük a szabályzatot.
Most Neuro írja, hogy éppen reformálja még. Akkor?Másik dolog meg a festések. Volt egy határidő. Aztán volt egy dátum a kiadásra.
Erre megint majd utólag kell még ezt meg azt beletenni a játékba.
Nem nagy gond, de ha már így hangsúlyozzátok a szabályokat akkor itt is legyünk precízek. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1921
üzenetére
Technikailag én nem értek hozzá, hogy mit lehet.Csak tippelem, hogy mit.
De azt jó lenne kipróbálni, hogy milyen az, amikor az egész stáb egy csoportban tud küzdeni. és nem kettő külön csoportban.
Gondolom a billes időket nem lehet felfelé nyomni, de a kormányos időket lehet lefelé.
Mondjuk csak három kerékkel indul, vagy mi?

De hangsúlyozom, hogy nekem így is jó, ahogy van.
Hasonlóan itt másokhoz, engem sem az érdekelt soha, hogy ki van kormánnyal, és ki billel.
Megy mindenki azzal, amije van, és kész.
Én arra gondoltam, hogy az élen lévőkre kéne valami fékező, nem a hátul lévőkre,
És természetesen ésszerű keretek között, nem pedig durván, lefékezni őket. hadd küzdjünk mi billesek magunktól, és ne a játék kedvezzen az eredmény elérésében. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1847
üzenetére
Hát még én, hogy sajnálom.

De gurulok, csak akkor nem, amikor átfedés van.
Tisztában vagyok az egész helyzettel, de én nem kívánok választani.
Félreértés ne essék, én el tudom dönteni, hogy éppen melyik eseményre mennék szívesebben.
Azért nem döntök, mert esetleg mindenki azt hinné, hogy itt, vagy ott kötelezem el magam.
Pedig ez nem így van. Tehát a félreértések elkerülése érdekében csinálom így.
Aztán gondolkodom még mindenen, hogy lenne jó. Nem akarok háttérbe húzódva, kivonulni.Köszi a garázs kulcsot.

Hidd el, én sajnálom a legjobban, hogy per pillanat így alakult, mert játszani nagyon szeretek, de háborúzni nem.
-
válasz
Ted-Mosby
#1783
üzenetére
A pontozást illetően fentebb már pedzegettem, mi az álláspontom, most kifejtem jobban. Én úgy gondolom, hogy egyrészt vezetni kéne a mindenkori állását a bajnokságnak, billentyűtől és kormánytól, meg egyéb vezérlőtől függetlenül (szerencsére csak ez a két típus van).
Másrészt vezetni kéne a helyezéseket a megfelelő típusnak megfelelően. Két kupa lenne, a M4d részéről is említett gyári (kormányos) és privát (billentyűs) csapatoknak.
Én azt gondolom, hogy ne gyári és privát legyen, hanem bajnoki és privát.
Ennek megfelelően aki az első lesz a bajnokságban, az viszi a bajnoki kupát.
Az összesítettben legjobban teljesítő billentyűs (logikusan a pontokból is neki lesz legtöbb) pedig megkapja a Privát kupát. ha egy billentyűs nyeri meg a bajnokságot, akkor mindkét kupa az övé, ugyanakkor ha egy kormányos, az nem befolyásolja a Privát kupa kiosztását a legjobb billentyűsnek.
Tehát tulajdonképpen pontoktól függetlenné tenném a kupát, csak a helyezéstől függene, és pontlistából csak egy összesített lenne, amiben mindenki rajta lenne. -
Syrius XIX
addikt
válasz
Ted-Mosby
#1762
üzenetére
Ne válaszoljon, nem érdekel! Csak irritál, hogy bárkinek bármi gondja van elég nagyképű és lekezelő stílusban áll hozzá! Csodálkoztok, ha ez van akinek nem tetszik?
kérdésedre "válaszolva":
ezt a kört már egyszer-kétszer itt is és régen a GRID-ben is megfutottuk, sohasem jutottunk közös nevezőre, valószínű most sem fogunk
mindenki azzal fog versenyezni amivel akar, ha bill-vel hát azzal
továbbiakban nem látom értelmét a téma feszegetésének, így hát részemről lezártnak tekintemMelyik körre gondolsz?
ha azért jöttél, hogy bomlaszd a társaságot, akkor köszönjük szépen viszlát (ezt már más is el akarta játszani és nem sikerült)
Nem, nem azért jöttem, csak hosszú idő után volt 1 kis időm olvasgatni a HSZ-eket (amit láthatsz abból is, h melyik számú hsz-ekre kérdezek rá), de ha a problémákra csak annyi a válaszotok, hogy:
1. viszlát, vagy
2. Megszoksz , vagy megszöksz!szerintem tényleg felesleges is szólni bármiért is és
Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel megvagyok elégedve! Hajrá srácok, csak így tovább!

-
válasz
Ted-Mosby
#1731
üzenetére
Ömm, ezt a mappanevet remélem nem automatikusan fogja generálni, illetve átírható lesz, mint egy "normális telepítőnél" mert ilyennel a szerveren a hotlaps el fog szállni (emiatt tűntek el korábban minden restart után az idők).

M4d ha jól értettem nem azt írta, hogy a pontozást változtassuk meg, csak azt, hogy két külön kupa legyen, ami végülis a pontozástól valamelyest független, hiszen abból úgyis látszik melyik billentyűs, illetve kormányos hogyan áll helyezést illetően a bajnokságban.
Az első billentyűs, aki mondjuk a bajnoki összesítettben a harmadik lesz, az kapja a P kupát (vagy akárminek is nevezzük majd), ha meg mondjuk meg is nyeri az egészet, akkor mindkét kupát viszi. Ha teljesen külön pontozást csinálnánk, akkor ezt nem lehetne (bár lássuk be, erre tényleg kevés az esély billentyűvel, de a lehetőség adott
), pedig hát a valóságban is lehet. Más kérdés, hogy ott kb. eltapossák az újoncokat, szegény Norbi is kapott mindent, de mégiscsak rookie champion lett. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1694
üzenetére
Jók a beállítások szerintem, ugyan még ezután fogok majd elkezdeni tesztelgetni, meg beállítgatni igazán, de ennyi biztos elég lesz.
Neuro
A főpróba ötlet támogatva.
Arról beszélnünk kellene még, hogy megkérnénk minden benevezett versenyzőt, hogy lehetőség szerint mindenképpen jelezze, hogy tud-e jönni az aktuális bajnoki futamra.
Tehát az "igen"-t is, illetve a "nem"-et is. Így legalább látnánk, hogy mire lehet számítani, ill. mire nem. Esetleg idő határt is szabva, ( mondjuk pl. szombat 12-18 óráig.)
Természetesen váratlan esemény közbe jöhet bárkinek, de ilyenkor már mindenki látja talán, hogy tud-e jönni. Természetesen kötelezettség vállalás nélkül, de megfontoltan.
Med
Ha nem készül el az autód, én tudok kölcsönadni egyet. Ha megírod mit tegyek rá, meg is csinálom addig tartalékba. Kölcsön Honda
Ne már véletlenül a standard-al versenyezz egy szezonon át.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1673
üzenetére
Köszi!
Csak összejött ezek szerint.
Büszke vagyok magamra, hogy a sok magyarázat után, amit kaptam tőletek,
legalább jól csináltam. Ilyesmit most csináltam életemben először.
A Photoshopot nem tudtam kezelni,(még most sem tudom, mert nem értem),
Életemben nem hallottam még ilyen kiterjesztésekről (ddr,veh,mas)
Most meg bánni tudtam velük (igaz, izgultam mint a fene)
A lényeg,..............megint tanultam valamit tőletek.

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1664
üzenetére
Itt van a Vectra festésem.
Dzsaver Vectra
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Star Citizen
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Linux kezdőknek
- Pánik a memóriapiacon
- Milyen notebookot vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-10210U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 64GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 16 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 92% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600X / GTX 1080Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD
- HP Dell, Lenovo, Fujitsu, üzleti kategóriás notebook kiárusítás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4013, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 14 pro 128GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)











