Új hozzászólás Aktív témák
-
Elvileg jó a netem. Szerót elindítottam.
-
válasz
dzsavermadar
#4640
üzenetére
a stabilabb autóval a véletlenszerű egybe csúszások elkerüléséhez nagyobb az esély.
Ez féktáv kérdése, amit nem old meg a tapadás a pilóta helyett.

Persze értem én, hogy ez még csak 2-3 ember tapasztalata, de a jövőre nézve szóba került a BMW többeknél is, elég egyértelműen. Ők nyilván azt várják, hogy azzal is lehet majd úgy menni, ahogy a többivel, de ez jelenleg nem így van és nagy koppanás lenne belőle.
Aki FWD kocsival megy az könnyen mondhatja, hogy őt nem érdekli mi lesz a 2.0-ban, de azért ne vegyük ennyire félvállról a helyzetet, hogy "a BMW olyan lesz, amilyen..."

-
válasz
dzsavermadar
#4636
üzenetére
Hát én kétlem, hogy a baleseteket ez megelőzné, mert nagyobb az átlagsebesség. Nkeem ettől függetlenül is jobban tetszik a mostani mod, mert ebben meglátszik az, ha valaki gyakorol és valljuk be, a szimezés erről szól. Nem arról, hogy 5 perc után úgy megyek a pályán, mintha minden nap azon mennék haza. És ez nem szerencse kérdése. Persze ahogy ezt korábban megfogalmaztam, ha ez kell a szorosabb versenyhez, beáldozhatónak tartom, viszont meg vagyok róla győződve, hogy nem lesz szorosabb semmi sem.
Amellett pedig nem egy ember akar most már hátsókerekes autóval, azaz konkrétan a BMW-vel menni, így pedig túlzás lenne kijelenteni, hogy jobb azt kihagyni. Ha az elsőkerekesekből gyakorlatilag bekerült 10db, akkor nem lenne fair ezt így elintézni, ebben a tekintetben igazat kell adnom btipusnak is. Ha meg a sínautózáshoz igazítjuk a BMW-t akkor pont az fog kiveszni belőle, amitől BMW.
De én erre korábban is felhívtam a figyelmet és lám, igazam lett.
Egyébként most írtak sms-t, hogy kész a netem. Nem igazán értem ezt most így hogy, elvégre holnapra beszéltünk meg, hogy kiszállnak és megnézik, no de mindegy. Majd meglátjuk mi az ábra, ha hazaértem.
-
válasz
00roli00
#4634
üzenetére
Nem szar, csak nem változott semmit a mostanihoz képest, míg a többi jelentős előrelépést tudhat magáénak tapadás tekintetében. Emiatt lehet velük 4-5mp-cel jobb időt menni, míg a BMW-vel tökugyanolyat, mint most. És mivel fentebb többen is írtátok, hogy BMW-vel akartok majd versenyezni, így ezt át kell gondolni. Az út járható, csak szegény Ted eddigi munkáját gyakorlatilag kukázni kell hozzá.
-
válasz
Ventur@
#4631
üzenetére
De bááz... nincs olyan, hogy túl késő! Ha mondjuk csak péntekre lesz jó a netem, akkor a "normális" időben, azaz vasárnap lesz a futam és kész. Nincs eltolás (csak a Nür-re nézve), nincs kimaradás, nincs semmi extra.
Ezt pofáztam neked tegnap messengeren, te rizsfelfújt.

És ez benne van a szabályzatban is, ha valaki tud olvasni/értelmezni, akkor az tisztában volt vele eddig is. Nem véletlenül idéztem belőle.
-
válasz
Ventur@
#4629
üzenetére
Ideje lenne megtanulni, hogy Nürburgring és nem Nürnburgring.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
A netem ma nem lesz meg, holnap délután ötre jönnek megnézni mi az ábra (nem tudom minek ez a cirkusz, de hátha most tényleg a modem döglött meg), tehát a holnapot még nem mondom biztosnak, így azt felejtsük is el inkább. Leghamarabb szerda jöhet szóba, de majd tájékoztatom a népet, hogy mi az ábra.
Vb-ként tisztában kéne lenni a szabályokkal, azaz a pálya nem marad el akkor, ha szerverhiba miatt nem tudunk a kiírtak szerint versenyzni!!! Ez a lehetőség fel sem merült.
Curitiba pálya hibás volt, az más tészta, ne keverjük ide és ne terjesszünk hülyeséget, még elméleti szinten sem. Magyarul Brands Hatchre még nem kell gyakorolni, a következő bajnoki Nürburgring lesz, csak az időpontja változik!2.0 modot egyelőre felejtse el mindenki, majd meglátjuk milyen lesz. A BMW jelenlegi állás szerint totál esélytelen benne, így forszírozom a jelenlegi mod egységesítését (megoldható, már magam is utánajártam hogyan kell, így pl. a Hondával mentem 2:12.400-at Nür-ben) FWD szinten, mert a mostaniban - még - pariban van a Bömös. Persze az új autók ettől még nem maradnának ki, de az tény, hogy a mostani irányítása maradna meg, nem gyorsulna semmi 4-5 mp-et (de minek is gyorsuljon). Ami szerintem tökéletes egy szimulátor jellegű játékhoz.
Huh, mekkora oltás lett ez a hsz, na mindegy...

-
Na most eljutottam végre odáig, hogy bejött a hsz írása ablak. Nem tudom miért ilyen szar ez a mobilnet is, ennyire azért nem szokott szívatni...

Szóval: elnézést kérek mindenkitől - a T nevében is. Sajna úgy tűnik ma nem akarták, hogy lenyomjuk a bajnokit. Így jártunk...
Nem tudom mikor lesz ismét jó a netem, mindenesetre már küldtek sms-t, meg mailt, hogy nekiálltak utánajárni.
Amint helyrejön elkezdhetünk gondolkodni azon, hogy mi legyen Nürburgring sorsa: egy hetes eltolás, vagy ha még belefér a hét elejébe, akkor lenyomjuk előbb.Sorry még 1x.

-
Beszóltam a központba, valamit gyorsorvosolt a telefonszolga, de attól csak az történt, hogy most már be se csatlakozik, nincs ami folyamatosan megszakadjon...
Mondjuk nem értem mi a szar tud történni egy délutánon, amitől egyszercsak beszarik az egész. Felvette a hibanaplót, de ne nagyon számítsatok rá, hogy a T vasárnap este/délután ezzel fog foglalkozni. Volt már ilyen...

-
Az előre meghatározott időpontok csak kivételes esetben változhatnak, ez előre nem látható események miatt lehetséges:
- az adott futamon előzetes bejelentések alapján a benevezett versenyzők kevesebb mint 50%-a tud megjelenni
- a szerveradminisztrátor nem tud megjelenni a futamon és/vagy nem tud távolról segítséget nyújtani a lebonyolításhoz
- egyetlen vb sem tud megjelenni a futamon
- szerverhiba (leállás, internet hiba stb.)Erősen úgy néz ki, hogy meghalt a netem... nem valószínű, hogy ma este még helyrehozzák (fos mobilnetről írok).

-
Diktátor úrnak javaslom, hogy írjon ki szavazást a következő idényben használt pályákról, mert nagyon sok atomjó (és versenyzésre is alkalmas!) pálya elérhető. Igaz, nem mind WTCC pályák (de tényleg, lassan amúgy se sok közünk lesz a WTCC-hez), de élvezetesek és nagyon jól, szépen megcsináltak. Pl. a fentebbi San Francisco GP. Letöltöttem a GRID-ben megtalálható pályákat, van Okutama, Detroit, Jarama, Istanbul, Milánó... nagyon faszántosan megcsinálták őket is. És akkor még nem beszéltünk az olyan klasszikusokról, mint Laguna Seca, az A1 Ring, vagy az általam nagyon kedvelt Euroring. Meg persze sok-sok másik.

-
Ma este Nürburgring bajnoki futam 18:55-től! Jelszókat kiküldtem privátban, a menetrend a szokásos lesz, azaz: fél óra időmérés, majd ellenőrzés, 19:45-től pedig 10 körös verseny! 19:45 előtt nem kezdünk, de eddigre mindenki szedje össze magát, mert utána amint végzett a VB, nyomom a startot! Sok szerencsét mindenkinek!

Aki nem kapott jelszót, jelezze!
-
válasz
dzsavermadar
#4594
üzenetére
-
No EZT felismeri valaki?

-
Mai replayek fent.
-
válasz
#70869248
#4570
üzenetére
Az a merci meg nekem azért nem szimpatikus mert széles lapos (nem a videó miatt). A többi kocsi nagyjából egyforma. Ez így nem igazán lenne szép, hogy fél pályát elviszi valaki vele. Amúgy meg bugos, ez látszik a videón.
Aha, szóval ez a bántó vélemény (azért nem idézem tovább, mert a "bughalmaz" rész már az egész modra fogalmazódott meg bennem) szerinted.
Érdekes, de akkor vajon mit reagálnál az igazi bántó véleményemre...
Nem, nem fogok elmenni szó nélkül amellett, hogy belemagyarázol valamit abba, amit írok és igenis leírom a véleményem, akkor is, ha szerinted hülyeség és jobb lenne/lett volna ha magamban tartanám. Ez a szép ebben a világban, hogy nem vagyunk egyformák és ebből adódóan nem gondolkodunk, viselkedünk egyformán. És ha akarom agyonmagyarázom a véleményem, mert én ilyen vagyok.
Ha én itt minden véleménykülönbözőség miatt a lelécelést fontolgatva csak egy métert léptem volna előre, már kínában lennék... de visszatartani nem fogok senkit, akinek nem tetszik valami és menni akar. Az nem az én stílusom. Ha nem maradsz, akkor további szépeket máshol. -
válasz
#70869248
#4567
üzenetére
Megsértődhetsz azon, hogy alkottam egy véleményt (semmi többet), ami a sajátom. Nem érzem azt, hogy ettől összedőlt volna a világ, nem értem mi ez a nagy bepörgés.
Úgy látszik HorCsa-nak volt igaza. Valamiért vezetőfélének tekintenek itt engem, holott nem vagyok az, csak adom a szerót és közben nagy pofát nyitok mindenre. Ha valaki keveri a kettőt, azért én nem vállalok felelősséget.
A bugok tekintetében én nem tudtam, hogy lehet javítani, illetve hogyan lehet, nem én csinálom a modot, nem értek hozzá.Mind a segítségek, mind a súlybüntetés meg egyéb dolgok nem tartoznak ide. Ezeket átbeszéltük korábban, amikor indultunk. Egy deka magyarázattal sem tartozunk érte senkinek, mint ahogy azért sem, hogy nem vagyunk akkora pro-k, mint te.
Te most belecsöppentél a közepébe, de pontosan tudtad hogyan néz ki a dolog, amennyiben utánaolvastál. Ha nem, az a te bajod.
Az viszont érdekes hozzáállás, hogy kb 3-an írtunk véleményt és te azt mondod, hogy ezzel a felfogással nem vállalsz közösséget, ráadásul ezt nekem célzod. Eleve ha a többség azt mondja, hogy nem akarja látni, akkor az már közösségi döntés, innentől kezdve átgondolhatnád, hogy kivel is van baj.
Van, aki leszarja a dolgokat és nem ír semmit. Én nem szarom le, le is írtam a véleményem, megindokoltam. És itt ismét lásd első mondatom.
Azért meg aztán tényleg nem fogok felelősséget vállalni, hogy másnak ez nem tetszik. -
válasz
Dragbajnok
#4552
üzenetére
Jah sorry, üdv köztünk!

-
Ne aggódj, a 2.0-ban az Accord ugyanolyan jó lesz, mint bármelyik másik FWD kocsi.

Azaz, a műszaki paraméterek, mint pl. motorteljesítmény és a teljesítménygörbe egyformák. A vezethetőségük is nagyban hasonlít, különbségek a tengelytáv miatt azonban nyilvánvalóan adódhatnak. Én mondjuk ezt csak a Vectránál éreztem komolyabban, a többinél nem.Billel is jól terelhetőek, de egy fentebbi állításomra utalnék: Madame idejére röpke 3mp-et vertem ugyanazon a pályán, ugyanazzal a kocsival. Én négy kört mentem, ő mondjuk nem tudom mennyit.
De ez most nem az önfényezés helye, csak az a helyzet, hogy valószínűleg ugyanúgy (meg)lesznek a különbségek, mint most. -
Mai buli feltöltve.
-
válasz
00roli00
#4534
üzenetére
Pl. egy DTM modból biztos lehet (nekem van). Az a merci meg nekem azért nem szimpatikus mert széles lapos (nem a videó miatt). A többi kocsi nagyjából egyforma. Ez így nem igazán lenne szép, hogy fél pályát elviszi valaki vele. Amúgy meg bugos, ez látszik a videón. A civic is bugos. Most komolyan egy bughalmazt akartok velem felrakatni a szeróra? Ne legyünk már igénytelenek... megjegyzem ez nem csak az én véleményem, de úgy tűnik csak én merem leírni.
-
válasz
KaraDani
#4514
üzenetére
A lökéses részben osztom a véleményt, a lökdösődés belefér addig, amíg nem kilökésről meg egyéb durvulásokról van szó. Azért ezek a kocsik nem hímestojások, nem történik semmi, ha leverjük a festést.
Az meg hozzátartozik a vezetéshez, hogy ilyeneket lekezel az ember. Nem csak annyi, hogy körözök oszt' jóvan. Legalábbis a WTCC tudtommal így működik. -
Mai replayekkel frissítve.
-
válasz
dzsavermadar
#4454
üzenetére
No utánajártam kicsit, 2010-ben volt ugyan egy győzelme a Vectrának, de azon kívül elég szarul szerepelt a BTCC-ben, maximum 5. helyig jutott, de inkább addig se. Szóval a mod (vagyis a kocsi) készítője lehet, hogy nem csinálta rosszul a dolgát, mert a valóságban sem túl eredményes a gép, úgy látszik.
-
válasz
dzsavermadar
#4449
üzenetére
Na de a váltó szoros összefüggésben van a motorral, amiről pedig tudjuk, hogy nem annyira jó a nyomaték-/teljesítménygörbéje, mint pl. a Chevyknek.
BTCC-ben amúgy mennek (vagy csak mentek?) Vectrával, meg kéne nézni milyen eredményeket ért el. -
válasz
dzsavermadar
#4444
üzenetére
A lacettiben meg szar a fék.

Azt aláírom, hogy a Vectra lehet, hogy rosszabb összességében, mert én nem tudtam vele ugyanolyan jó időket menni, bár meg se próbáltam setupot variálni rá és ez a Hondára is igaz, vagy a Pözsóra - de azzal senki se megy - de pl. a Leónra nem.
#4445: szerintem ideje lenne kivenned azt a fékezés rásegítést, mert az keményen visszafog ám!
Most ugye az aktuális modról beszélünk?

-
válasz
dzsavermadar
#4440
üzenetére
"Ez hozná az egyenlőséget."
Mármint az egyenlő lehetőségeket. Bizosan nem lenne két egyforma váltó (mármint az egyéni beállításokra gondolok) akkor sem, ha ugyanazok lennének az autók.

Még ha 100%-ban ugyanaz lesz a fizika a 2.0-ban még akkor sem lesz minden egyforma, hiszen a modellek különböznek, ha más nem tengelytáv/túlnyúlások tekintetében, amire azért figyelni kell (pl. gumikopás miatt).#4442 sz'al akkor a videót varázsoltad ilyenre.

-
válasz
dzsavermadar
#4435
üzenetére
Eleve ott kezdődik, hogy más motor van a Chevyben, tehát nyilván nem illik a Vectrára ugyanaz a váltókiosztás, mert a mienk valamivel lentebbről húz normálisan (bár nem kell annyira kipörgetni).
Olyan váltókiosztást nem mindig egyszerű találni, ami jól működik a pálya bármely pontján, jelenleg az enyém sem tökéletes, de igyekszem úgy babrálni, hogy a kritikus pontokon, illetve a legtöbb helyen jól tudjon kilőni a kocsi kanyarból és persze egyenesben is legyen erő. -
Mai replayek feltöltve.
-
Nem azért mutattam az időt, hogy azt biztonyítsam, hogy nálad jobb vagyok.

Viszont összemérhető a saját Lacettis időmmel, ami épp' hogy csak jobb. Pedig azt a kocsit már mondhatjuk, hogy jól ismerem, a TDi meg eléggé más világ. Viszont túl nagy különbségeket nem állítottam rajta a Lacettihez képest és mégis autózható lett/maradt. Erős a gyanúm, hogy te nagyon olyasmihez és/vagy úgy nyúlhatsz hozzá, amihez nem, vagy nem úgy kéne. Mert ahogy néztelek néha, nem láttam nálad semmi olyat vezetéstechnikai szempontból, ami különösebben hátráltató lett volna az időre nézve. -
válasz
dugojancsi
#4391
üzenetére
Nem basztatásból írtam, mert a teljesítményed tényleg nagyon jó kontrollerrel, le a kalappal!

De ez nem jelenti azt, hogy akkor lehet vágni. Az az összesen három vágás egy körben nálam már kicsit nem igazán fair kategória, mert én pl. figyelek erre és így én is valószínűleg tudnék menni 12.200-at.
Egyébként is jobb, ha nem idegződik be, mert az ilyenből probléma lesz, ha a bajnokin fordul elő. -
válasz
dugojancsi
#4388
üzenetére
De láttam, elfelejted, hogy nálam fut a szerver.
És ha ennyit vágsz, akkor tényleg van benne, de ezek igencsak csúnya vágások, úgyhogy mellőzni kéne.Amúgy megnéztem btype körét is, na ő nem esett le sehol a pályáról. Tanítani lehetne azt a kört.
-
dugojancsi - PHWTCC,Chevrolet Cruze - 2:12,221
Szépnek szép, de azért kanyarodhatnál néha a pályán is...

-
válasz
dzsavermadar
#4382
üzenetére
A grafikont azért ne vedd készpénznek, a legjobb, ha kimész a pályára és megnézed melyik fokozatban mit megy a gép. Ettől még persze lehet, hogy nem egyforma két külön autónál a papíron egyformának látszó beállítás, de a váltót aztán tényleg orrba-szájba lehet variálni (a végáttétellel is lehet játszani nem csak a fokozatokkal!), szóval azt eléggé kizártnak tartom, hogy egyáltalán ne lehessen jól belőni.
A 2.0-ban jelenleg a Vectrával szerintem több probléma is van és az tény, hogy az alap váltókiosztása nagyon szar, de nem próbáltam még állítgatni rajta. A mostaniban viszont tuti nincsenek ilyen gondok, mentem már minden autóval annyit, hogy ezt ki merjem jelenteni. -
-
Kis esti buláj. Érdemes megnézni azt a csatát az első verseny utolsó két körében, amit Danival nyomtunk.

-
Na úgy látom máshol is téma a rajtbaleset. [link]
Kiemelném ezt a mondatot:
lehetne javítani a hatékonyságot olyanokkal, hogy az ember nem próbál az első kanyarban hősködni, mert nincs hely
-
Azért mielőtt nagy kopp lesz, afelől biztosak lehettek, hogy aki nem gyakorol, annak ugyanúgy esélye se lesz a 4-500 kört megtett játékosokkal szemben, mint most.

Dzsaver nem tudom mentél-e a Forddal azóta, de most már az is jó. A Vectra meg egy szar még mindig, ez igaz. A többi gyakorlatilag egyforma(nak érződik), kivéve persze a BMW-t. Mivel azzal nem tudok igazán jól menni most sem, így azt nem tudom...
-
válasz
#70869248
#4343
üzenetére
Megcsúsztam felvezető legvégén a célegyenesben, és a fal elég nagy pofontot adott ahhoz, hogy a bal elsőm elhúzzon, mint az atom.
Induláskor derült csak ki, mert ahogy szép lassan beálltam a rajtkockába, úgy még nem éreztem.
Reménykedtem, hogy kibírok egy kört és akkor bemegyek szerelni, de egyrészt leestem már az első kanyarban, másrészt elhúzott annyira, hogy nem tudtam az aszfalton maradni egyenesben biztonságosan, így eldurrant az agyam (onnantól totál értelmetlen volt az egész amúgy is, persze van aki végigmenne így is, de ez akkor nekem nem volt opció) és falhoz vágtam. -
válasz
#70869248
#4341
üzenetére
Brnot én mondjuk utálom, úgyhogy a magam részéről nem várok sokat... jó is, hogy az lesz az utsó pálya.

Nürburgringen még nem mentem az "újkori" önmagammal, így nem tudom mit fogok alkotni. ha itt is hozom a másfél másodpercet, mint Valenciában, akkor virulni fog a fejem. Csak kár, hogy ezt nem szeretem annyira, mint Valenciát. Bár tegnap óta azt se szeretem annyira, még ha a saját balfaszságom miatt is gondolok rá másképp.
-
Futam replay.
-
Időmérő replay feltöltve.
-
-
Szeró megy.
-
válasz
#70869248
#4247
üzenetére
Ez így is van 45.5-ről le is gyilkoltam 44.2-re az időmet Valenciában (TC és ABS kikapcsolásával). Az is tény, hogy másképp kell vezetni, most a kigyorsítás nekem eléggé új, de azért sikerült ráállni elég gyorsan (ebben nem igazán segít a stability, úgyhogy ez már léynegében "végleges"). A fékezésnél viszont még kell, mert egyelőre ezt gyakorolom, amíg pöpec nem lesz. Fékezni még nem tudok olyan finoman - bár most is másképp kell már egy kicsit - stability nélkül. Eddig csak annyi dolgom volt, hogy lepadlózzam és megálltam "féktávon". Ha mindent kinyomok, akkor most viszont csúszik mindenfele a kocsi, amivel egyelőre nem tudok mit kezdeni, úgyhogy ez egyelőre nem lassít rajtam semmit.
Majd ha már a többi jól megy, majd elkezdek ezzel is kísérletezni (reményeim szerint addigra én is új kormánnyal fogom tolni). -
-
Vettem a bátorságot és egy kicsit átszerkesztgettem honlapunk videó szekcióját. Jó böngészést!
-
Kis esti vonatozás feltöltve.
-
Aki ráér, jöjjön gyakorolni!

-
válasz
Satan_Claus
#4182
üzenetére
Nemtom, ez már korábban is előkerült valaki által... de nincs olyan, hogy csak egy kontrollerrel játszhat valaki. Csak átkerül másik listába. Nyilván, lehetne ezzel taktikázni, ha nem megy valamelyikel a játék/adott pálya, akkor majd eldönti a VB, hogy végül melyikhez tartozik.

-
válasz
Satan_Claus
#4180
üzenetére
tudom, azzal nem versenyezhetek
Ezt ki mondta?
-
válasz
dzsavermadar
#4146
üzenetére

-
válasz
Satan_Claus
#4133
üzenetére
Gondoltam csít nélkül próbálkozok, hátha... de vissza kell kapcsolnom...

-
Mai replayek feltöltve.
-
válasz
dugojancsi
#4121
üzenetére
az autófestésem "gyári" lesz azt tudom, de a csapatnevem is?
Ha indulsz, akkor minden, igen. Hacsak Ted nem dönt úgy, hogy elfér még egy patch a játékban és akkor a három új kocsit is felvesszük.
-
válasz
Satan_Claus
#4095
üzenetére
Mert mindegyiken van.
Dani: a kék részt szerintem a rázó részének vehetjük, gyakorlatilag egyben is van vele.
-
válasz
Satan_Claus
#4093
üzenetére
Rajtszám?

-
válasz
Satan_Claus
#4088
üzenetére
Mert F12-vel mentesz ki képet.
-
az egyenesben előrébb voltam fékeztem hogy betudjam venni és nem kilöktem a susnyásba az hogy előtte a buszmegállóba nem kenem fel hanem ott is helyet hagytam
Én nem lennék arra büszke, hogy nem kentem fel valakit, pedig megtehettem volna. Ez szerintem alap.
Az tény hogy te voltál előrébb.
Igen, ebben igaza van Rolinak, de ez kb. senkit se érdekel egy olyan kanyarban, ami széles. Akkor lett volna érdekes, ha eleve be sem fér két autó egymás mellé, így most már ideje lenne elfelejteni azt, hogy "akinek az orra előrébb van". Nem, ez a szabály itt nem érvényes. Nem könnyen tud elmenni két autó egymás mellett, de hely van. A játékosoknak kell megoldaniuk.
Oké, igazad van, fékeztél. De ettől még Dzsaver nem tehet arról, hogy megpattant, mert ő meg igenis hagyott neked helyet. Szarul jött ki, ennyi.
hogy korrigáltam volna amikor ott már rég a kilépés gombra probáltam klikkelni mint írtam is
Ok, ezt nem tudtam, bár elég sokáig tartott, akárhogy is nézem.
Azt hogy ezt versenybalesetnek tekintitek engem személy szerint felháborit
Az a te bajod. Te is részese voltál, mert igenis megállhattál volna mielőtt keresztberakod a kocsit. És akkor senki nem rongyolt volna beléd, szóval ezt a részt ne kend Dzsaverre.
Remélem a továbbiakban is az ilyen eseteket versenybalesetnek tekíntitek és nem fog változni a megítélés.
A megítélés mindig helyzetfüggő, ezt kértétek tőlünk. Ha ez célzás volt arra, hogy Dzsaver vb, akkor viszont kikérem magamnak! Nem teszünk különbséget a versenyzők között, ennek semmi köze hozzá!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford topik
- Részletes fotókon a Honor robotkaros telefonja
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Path of Exile (ARPG)
- Óra topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Airsoft
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 3410 - i3-10110U I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD Touch I HDMI I W10 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5540 - i5-4GEN I 4GB I 240SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Olcsón Google Nest Mini 2nd Gen
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy S23 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M PRO i5 9600K 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB NZXT Source 600W
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4001, 100% Akkumulátor
- 32 GB-os DDR5 laptop RAM garanciával
- Xbox Series X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)











