Új hozzászólás Aktív témák

  • stol

    addikt

    Gyors és friss mai sztori boltos/szervizesként a pult túloldaláról.

    Helyszín: Eu***ics S**ospatak.

    Egy kedves ismerősöm a megkérdezésem nélkül vásárolt pénteken egy Toshiba C650 laptopot, br. 130ezerért (már gyanús) 2GB RAM, 250GB HDD, no OS...

    A telepítés örömével engem keresett meg, el is vállaltam.
    Feltűnő volt, hogy USB kulcsról 30-40perc alatt normál esetben felkúszó OS 1 és negyed óra alatt ment fel.
    Második stikli, hogy 1&1/4 óra töltés után az akku töltöttsége 7% volt.

    Driverezés után HD-Tune-al ránézek a hdd-re, lám-lám..... Reall.Sector, 81db, power on hours, 190h :W

    Adjunk már neki egy AIDA 64-et is... Nézem, "akku elhasználódás, 40%" :Y

    Gyorsan összecsomagol, ma vissza a boltba. Mondom, hogy ez egy túltárolt és hibás termék. Szemmeresztgetés.... :U

    Eladó készséges, de a műszaki "pultos,..." (minőség, szakértőktől.)
    "Szerintem ez a laptop hibátlan."

    Bekapcs, mutatom neki a dolgokat, erre:

    -Ez semmit nem jelent, majd a szerviz megmondja, hogy hibás-e, vagy sem. :W
    -Ok, akkor szeretnénk érvényesíteni a 72 órán belüli elállás jogát.

    Kasszához vissza, rja a jegyzőkönyvet.
    Ez áll rajta:
    "A vevő meggondolta magát és eláll a vásárlástól."

    -Uram, ez így nem jó, csináljunk egy új jegyzőkönyvet.
    -Miért? Nem mindegy, magának mi áll a jegyzőkönyvben? A pénzt visszakapja.
    -Nem! Mert ez esetben a hibás termék újra forgalomba kerülhet és ez inkorrekt a vevőkre nézve. Ön szerint a termék hibátlan?
    -Igen!
    -És ez 2perc alatt hogyan állapította meg?
    -Ránézésre. :F
    -Vagy megírjuk a valóságot, vagy kap egy sztorit a vásárlók könyvébe is.

    Fej vörösödik, jegyzőkönyv ront, újat kezd....
    Megírtuk a jegyzőkönyvet, visszakapta az ismerős a vételárat, távoztunk.

Új hozzászólás Aktív témák