Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • solena

    tag

    válasz Josi #43586 üzenetére

    Az alapfelállás az, hogy a konfigján szeretne bővíteni, felújítani. Annak úgyis az a vége, hogy behozza, hogy ez van neki, adott keretösszegből mit tudunk kihozni;] Lehet úgy csavarni a dolgokat, hogy az ügyfél nem érzi magát átb*szva (nemtom, máshol mi a vevőhöz a hozzáállás, nálunk tényleg alapelv, hogy nem húzzuk le a vevőt) és mi is ki legyünk fizetve. Szinte már fárasztó módon tudok a legapróbb részletekbe is belekérdezni, viszont, a vevő azt kapja, amire vágyik a meghatározott keretösszegből (mostanában azért az újak is levágják a második-harmadik kérdésem után, hogy nem a két szép szememért vagyok a szervizben, onnantól kezelhetőek:DDD)

    Szóval, kerüljük azt a helyzetet, hogy az ügyfél visszakozhasson. Semmi sem kényszer. Bár a múltkor lerendeltettek velünk egy gps-t, már a futárnál volt, mikor telefonált, hogy bocsi, mégsem kéri... Anyáztunk egyet, kikerült a polcra, és hétre rá elvitte más (addig hallgattam főnit, hogy nem akarok-e venni gps-t:DDD)

Új hozzászólás Aktív témák