Új hozzászólás Aktív témák

  • stLhee

    csendes tag

    Sziasztok!

    Óva szeretnék inteni mindenkit, hogy az Iponnál vásároljon, a cég garanciakezelése és ügyfelekkel való kapcsolattartása kritikán aluli. Számomra egy szintre kerültek az ED és Ready jellegű ultragagyi műintézményekkel. (És ez egy vélemény, ami jelenleg még szabad, még nálunk is).

    Novemberben adtam le nekik egy Corsair kitet gariztatni, amit továbbítottak javításra. Harminc nap elteltével - mivel nem tudták megmondani, hogy mikorra lesz kész a javítás - jeleztem, hogy kérem a termék cseréjét. Ezt ők ilyen-olyan humbug indokokkal megtagadták: vagy várjak, vagy visszafizetik az eredeti árat. Mivel ez az aktuális ár nagyjából fele, így számomra nem volt elfogadható, mert a terméket használni szerettem volna, nem még ráfizetni is. Esetleg még mehettem volna perre is szerintük akár az EU-ig is, de akkor én arra jutottam, hogy nekem nem éri meg az ügy az idegeskedést vagy egy agyvérzést.

    Most már több, mint fél évnél járunk, továbbra sincs semmi infó a gariról.
    És 'tök mindegy, hogy a Corsair ül még rajta, a nagyker vagy az Ipon a hibás, ez így felháborító és teljességgel elfogadhatatlan, már pr-szempontból is, mind a Corsairnak, mind az Iponnak. De egyiküket sem érdekli semennyire sem. Csak a profit a fontos, akár emberéletek árán is.
    Én meg fél év után betegség miatt inkább elengedem, fő a nyugalom. Őket meg boldogítsa a tudat, hogy megint megszívattak egy régi visszatérő vásárlót. Húszezer forintért. Biztos megérte. Jóval többet buktak azon, hogy azóta máshol vásárolok. Gratulálok.

    A részemről soha többet Ipont és soha többet Corsairt. Az ügyet ezennel lezártnak tekintem. További választ nem várok. Köszönöm, hogy elmondhattam.

Új hozzászólás Aktív témák