Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
stLhee
#10523
üzenetére
2017 november végén (is) Black Friday volt, így a futárcégek igencsak túl voltak terhelve, gondolom ezért akadozott a szállítás. Mivel a kriptovaluta-bányászat lelkes hívei felvásárolták a hardvert, és további okok miatt azok ára meredeken emelkedni kezdett.
Jelzem, hogy a termék kicserélésére a felettes szervek álláspontja szerint nem köteles az üzlet még akkor sem ha van belőle raktárkészlete, mi eleve nem is tartunk raktárkészletet, minden csak rendelésre van.
Ilyen esetben ha az ügyfél ragaszkodik a hardverhez, azt tanácsoljuk, hogy várja meg az ügyintézés végét, mert lehet, hogy a beszállító csak a felénk vállalt határidő miatt zárja az ügyintézést, ha ez x hónap, akkor lehet, hogy annyi, a pár évvel ezelőtti merevlemez-árvíz probléma miatt sokan örültek még a refurbished HDD-knek is csak legyen valami. -
zseko
veterán
válasz
stLhee
#10523
üzenetére
Nem kicsit voltál türelmes... Én ennyit nem vártam volna.
Az ilyen meg ismerős: "mert a reggel még többféle kiszerelésben (=színben) kapható kit hirtelen beszerezhetetlen lett."
Nekem közel két hetet kellett várnom olyan alkatrész beszerzésére, aminél közben folyamatosan ott volt, hogy személyesen aznap, szállítással másnap/harmadnap átvehető...
-
-Solt-
veterán
válasz
stLhee
#10323
üzenetére
Nem kell hazudni, elég csak kizárólag a saját nézőpontodból előadni a történetet és máris torzul a "valóság"... Nem szeretném én ezt túlragozni, csupán annyit kell eldöntened, hogy megoldást szeretnél, vagy elég annyi, hogy "lehúztad" őket egy fórumon. Az rma számot meg nyilván azért kérte, hogy segítsen ha módjában áll... ez elég korrekt hozzáállás tőle is, és az iPon-tól is... szerintem.
Részemről itt befejeztem.
-
-Solt-
veterán
válasz
stLhee
#10320
üzenetére
Pedig nem! Tisztán értem amit leírtál, szimplán hülyeségnek tartom a kreált indokokat. Ahelyett, hogy érvényesítenéd a jogaidat vagy elfogadnád az itt felajánlott segítséget, játszod a mártírt mert csak.
A történetben pedig igenis hibás vagy, mivel hagytad idáig elfajulni. Nyilván könnyebb a fél világot hibáztatni a nyűgöd miatt, de eredményre vezetőbb lenne ha erre a magas lóra akkor ültél volna fel amikor ki kell állni az érdekeidért. Már ha valós a történet és nincs kerekítve a sértettségből fakadóan... kezdem azt hinni, hogy nem véletlenül nem mondasz rma számot.
De ne érts félre, nekem hulla mindegy, hogy mi lesz a végeredmény, szimplán csak viszketek az ilyen vásárlói magatartástól.
-
Zoltn
senior tag
válasz
stLhee
#10313
üzenetére
Én majdnem ugyan így jártam egy SSD-vel. Gariztatáskor sokkal többe került mint mikor vettem. Nyilván minden áron a pénzemet akarták visszaadni. Fogyasztóvédelem levelére nagy nehezen kaptam egy ugyan olyan specifikációjú, de más márkáju terméket. Ez több hónap levelezés volt...
A VGA-mat pl azért adtam el mert ipon gari volt hozzá!

-
-Solt-
veterán
válasz
stLhee
#10318
üzenetére
Én úgy látom nem a mi szövegértésünkkel van itt a gond...

Egyrészt persze, hogy nem cseréli jóváhagyás nélkül, mivel ha a gyártó / annak képviselője elutasítja, akkor bukták az adott összeget. Felajánlották, hogy visszakapod az árát, ha ez nem tetszett és nem akarod elfogadni akkor felvetetsz róla egy jegyzőkönyvet, megbizonyosodsz róla, hogy az adott termék kapható és szépen elballagsz a békéltető testülethez. A fogyasztói jog jelen esetben elég egyértelműen a te oldaladon áll, tehát nem leszel meghurcolva és sárral dobálva, ellenben nem kell fél évet várnod a semmire...
Szóval amellett, hogy az iPon is ludas ebben az ügyben (már, ha úgy igaz minden ahogy előadod), te is legalább olyan hibás vagy abban, hogy ez idáig fajult. Szóval nem azon megy a lamentálás, hogy veszni hagyod a húszezer forintot (te bajod), hanem azon, ahogy az ügyet kezeled. Egyáltalán nem úgy néz ki a történet, mintha pontot akarnál tenni a végére, az elhangzott érvek a bírósággal kapcsolatban pedig finoman szólva is viccesek. Arról már nem is beszélve, hogy pár hozzászólással korábban rákérdeztek az RMA számodra... nyilván segíteni akartak az ügyedben, de láthatóan az sem érdekel! Ezek után jól értem, hogy a lényeg csak annyi, hogy az iPon / Corsair és a futárcég szar?
Új hozzászólás Aktív témák

- Premier előzetest kapott az ingyenes Where Winds Meet
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Call of Duty: Black Ops 7
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Direct One (műholdas és online TV)
- Képregény topik
- eBay
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 12/128GB Fekete / 12 hó jótállás
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3253, 100% Akksi
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




