Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
-Solt-
#10699
üzenetére
"Seasonic esetében pedig a 12 éves garancia periódusnál belefér ez a korlátozás, más kérdés, hogy ez a magyar jogszabályokkal nem igazán fér össze."
- Hát éppen ez a gond itt, hogy ez hogy fér össze a jogszabályokkal. Annyit adunk tovább, amit kapunk, ezt tudjk vállalni. Mondjuk az kissé gyanús, hogy az említett "egy üzlet" miképp árulja 12 évvel azt a tápot, ez akár azt is takarhatja, hogy regisztráld be és intézd a gyártóval, nem tudjuk ugye. Ahogy láttam, 5 évnél többet egyik beszállítónk sem vállalt rá a terméktörténet alapján, még a disztribútorok sem, amikor volt náluk szóval érdekes, hogy ez hogyan alakult ki, hacsak nem úgy, ahogy anno a félig lefordított 10 év garanciás EVGA videokártyák.
Ez a mindenféle garral belistázni sajnos bonyolultabb, mint aminek látszik egyelőre sajnos, és nem is csak maga a belistázás a gond. -
#24845312
törölt tag
válasz
-Solt-
#10699
üzenetére
1 év garancia olyan termékre, amire mindenhol máshol 3-5-10 év garanciákat adnak, nálam is vásárlásból kizáró ok. Mióta az Ipon "bevezette" ezeket az 1 év garanciákat, azóta sem én, sem egyetlen ismerősöm sem vásárolt tőlük. Nem tudom ez kinek és miért jó, de hogy sem a vásárlóknak, sem az Iponnak nem lesz jó ez így hosszútávon, abban biztos vagyok.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
-Solt-
#10692
üzenetére
A jótállás szabályai nem egyeznek meg e külföldön kapott garanciával, így a magyarországi forgalomba hozó dönti el, mennyit vállal be, mi pedig azt adjuk tovább, amit kapunk.
Esetedben mindkét gyártó termékeit lehet közvetlenül a gyártóval is garanciázni, esetleg előzetes regisztráció kellhet, hogy éljen ez a garanciaidő (pl EVGA, Zotac).
Furcsállom, hogy van olyan üzlet, aki megad 12 év garanciát üzlet szinten a Seasonicra, gyanítom még nem futottak bele ebbe:"Warranty Period:
...
Warranty replacement units: 90 days (please read below for exceptions)"
...
Any replaced or repaired product is covered by warranty for either the remainder of the initial warranty period or for ninety (90) days counted from the date of the replacement, depending on which one is longer."Tehát a kicserélt termékek esetén sem indul újra a garancia.
-
bul07
nagyúr
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
-Solt-
#10397
üzenetére
A termékszavatosság nem azt jelenti, hogy onnantól a gyártóhoz kell fordulnia, amúgy szürkeimport esetén az a magyarországi forgalomba hozót jelenti, nem a Samsungot. Annyi hogy a forgalomba hozóhoz is lehet menni szavatossági igénnyel, a bolthoz is a jótállás lejárta után, de a szavatossági eljárás megkezdése előtt fontos ellenőrizni, hogy a bizonyítási teher melyik félen van.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
-Solt-
#10386
üzenetére
Magyarországon az számít gyártónak, aki a terméket forgalomba hozza. Ha a disztribútor, akkor az a Samsung magyarországi képviseletéhez tartozik, a többi szürke importos pedig azon a kereskedelmi láncon visszafelé, ahogy bejött az országba. Az csak egy bónusz, hogy 1 évig a Samsung intézi ezeknek a garanciáját is, ezt törvény nem írja elő.
-
bul07
nagyúr
válasz
-Solt-
#10384
üzenetére
Most meg nem mondom itt a PH-n írta valaki valamilyen számítógép alkatrészre hogy nem adja meg a gyártó a plusz garanciát amit ő kínálna ha bolt ahonnan veszi az ember nem adja meg a adott évet
Pontos márkára termékre nem emlékszek csakhogy mondjuk ha bolt nem adja 3évet akkor a gyártó nem adja meg a plusz 2-őt hogy meglegyen az 5év
Ilyenek is érdemes utánanézni -
-
bul07
nagyúr
válasz
-Solt-
#10329
üzenetére
Hát tudod van akinek nem ér ennyit és kivár, miért lenne ebben hibás
Ha neki így is megfelel akkor megMi ez a 30 napozás? Máshol is olvastam de sehol nincs már 30nap
Ha jól tudom 15nap van említve meg hogy törekednie kell a leghamarabbi ügyintézésre
Ha a 30 nap környékén rákérdez a nagykernél hogy mi van az már törekedés, és ez így mehet a végtelenségig, és nem szeg szabályt, persze ez már kirívó eset és senkinek se jó -
Shad0w
senior tag
válasz
-Solt-
#10319
üzenetére
Nem szeretnék egyik oldalra sem állni és ehhez a konkrét esethez sem szeretnék hozzá szólni. Csupán azért nyomtam a válaszra mert picit témába vág, és mert ezt írtad: "A fogyasztói jog jelen esetben elég egyértelműen a te oldaladon áll". Szal biztos többet tudsz a témáról, mint én...

Szóval tényleg ennyire a vásárló oldalán van a törvényi szabályozás? A legtöbb számtech terméknél az a tendencia, hogy az idővel csökkennek az árak, ezért sokszor a vásárló azért veri a pultot, hogy visszakapja az eredeti vételárat garanciás esetben, vagyis visszaálljon a vásárlás előtti állapot.
Aztán vannak a szezonális termékek (most éppen vidkari és memória, de a HDD-k is átestek már ezen) amik valamilyen oknál fogva, nem hogy tartják az árukat de durván meg is drágulnak. Ilyenkor a vásárló azért szokta a pultot verni, hogy cseréljék és egyáltalán nem elfogadható a vásárlás előtti állapot visszaállítása.Ez nekem kettősmércének tűnik.
-
stLhee
csendes tag
válasz
-Solt-
#10322
üzenetére
Küldtem privát üzenetet (ami ugye a tartalma miatt privát...).
Itt csak annyit, hogy kikérem magamnak az utalgatást, hogy hazudnék. Az RMA-t meg nem titkolom, megadom szívesen, ha annyira érdekel. De mivel tudomásom szerint harmadik féllel nem oszthatom meg, így csak egy Iponos kollégának tudom megadni. Csak szvsz ezek után sem fog semmi változni az ügy tekintetében.
Peace és részemről folyt. köv holnap
-
stLhee
csendes tag
válasz
-Solt-
#10319
üzenetére
"Én úgy látom nem a mi szövegértésünkkel van itt a gond... "
Pedig de. Elég világosan leírtam az okokat, miért döntöttem így. Sajnálom, hogy nem érted. Irigyellek...
A véleményed elolvastam, megértettem, tudomásul vettem, köszönöm. Biztos voltam benne, hogy hibás leszek az ügyben (pl. amikor a TOF futárra kellett egy hétig várni minden infó nélkül, s mind a futár, mind a cége elérhetetlen volt mind telefonon, mind emailben).
Ugorjunk szerintem. Peace. -
Törzsúr
senior tag
válasz
-Solt-
#10298
üzenetére
Egyszerűen nem értelek. Korrektség? Elárulom nem vele született adottság és azt is elmondom, hogy egy egyszerű szabállyal elfelejthető dolog. Én az üzleti életben korrekt vagyok és kikérem magamnak amit ideböfögsz rólam. Az aprón nálam a Vevő az első és a problémája! (Amiért fizet, fizetett nekem.) Részemről tényleg ennyi.
-
Törzsúr
senior tag
válasz
-Solt-
#10289
üzenetére
Nem számítok csodára. Elmondtam az ügyintézőnek, hogy mi a helyzet. Természetesen nem vagyok tisztában minden jogommal, de nem is hívták fel erre a figyelmemet annak ellenére, hogy mondtam, hogy baromi nagy gondban vagyok.
Köszönöm a javaslatodat, de nem vagyok teljesen hülye itt vagyok már egy ideje és tudom, hogy hogyan járok a legjobban ebben az esetben.
Az ügyvezetőnek csak elmondtam volna a sztorit. Tőle sem vártam volna semmit. Mivel ügyfelekkel foglalkozom én is és így jártam volna el az átvételkor minden bajban lévő vevővel akkor nem biztos, hogy a jóhíre szárnyalna a cégnek. Ennyi. Egyik ügyvezető sem szereti, ha a cégéről rossz érzéssel távozik valaki. Szerintem.
-
Törzsúr
senior tag
válasz
-Solt-
#10287
üzenetére
Igen komolyan gondolom. Valaki leírta egyszer ide vagy egy másik topikba az elérhetőségét, csak akkor nem mentettem el. iPonosoktól én segítséget még nem kaptam eddig, ha gond volt egy termékkel.
A helyzet röviden az volt, hogy elromlott az alaplapom melyet másnap elvittem az iponba, hogy rossz. Szóltam nekik, hogy ez a munkagépem és vettem egy másik lapot mert nekem nagyon nagy kiesés az ÖT hét garanciális ügyintézés. Rá is írták a papírkámra, hogy levásárolni szeretném az árát mert vennem kellett másik lapot nagyon gyorsan. 3 hét után jelentkeztek, hogy bios chippet vagy mit javítottak rajta és átvehető. Félretettem nagy nehezen azt a felemelő érzést, hogy baromira nem érdekli őket, hogy már nem kell nekem az a lap és kértem, hogy hozza ki a garancia futár amire az volt a válasz, hogy nem vagyok rá jogosult mert személyesen vittem be a hibás terméket. WHAT? Lehet, hogy ezt is aláírtam azon a lapon, csak szerintem logikátlan és bosszantó. Senkivel nem szeretnék itt vitázni ezen így aki nem tud csak kioktató jelleggel hozzászólni ehhez kérem ne tegye.

-
zseko
veterán
válasz
-Solt-
#10200
üzenetére
Jajj, félreérthetően fogalmaztam úgy tűnik
úgy értettem, visszakapcsolt minden email értesítést, az lett az alapértelmezett beállítás, hogy mindent megkapsz, vagy valahogy így írták.
Beállításokban, legalul:Kosár emlékeztető
Termékajánló email
Vásárlói vélemény
Feliratkozás hírlevélre
Feliratkozás akciós hírlevélreEz mind 'be' állásban van (volt) automatikusan. Én pl. vásárlói véleményt biztos hogy nem kértem emailben eddig.
-
zseko
veterán
válasz
-Solt-
#10198
üzenetére
Kedvencek látszólag megvannak, mert ha olyan terméket néztem amit elmentettem, azt jelezte, csak hát menü nincs hozzá. Az értesítések már neccesebb. Nekem mondjuk olyan nem volt beállítva. Viszont amit nézzél meg az a beállítások, ahogy írták 'alapértelmezettre téve visszakapcsolta a spam emailek küldését'
vagyis a hírleveleket.
De fórum, mint olyan, abszolút használhatatlan lett. Na jó, beírni és olvasni még éppen lehet...
Új hozzászólás Aktív témák

- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600X / GTX 1080Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD
- Microsoft: Windows / Office / Server / Stb.
- Samsung Galaxy S24 / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- Samsung Galaxy S24 8/128 GB Onyx Black 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest






úgy értettem, visszakapcsolt minden email értesítést, az lett az alapértelmezett beállítás, hogy mindent megkapsz, vagy valahogy így írták.

