Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#4426
üzenetére
A túlzott kellemetlenség az ügyintézés időtartalmára vagy módjára vonatkozik nem az ügyintézések számára, ha ezt akarták volna szabályozni szerintem megtették volna. Miután a termék sűrűn elromlott, döntöttünk amellett, hogy elfogadjuk a pénzvisszafizetés kérelmet.
A hiba bemutatós sztori kicsit kusza egyrészt a kollégám vizsgálta be a terméket az Ügyfél előtt és erre való türelmet bevizsgálás előtt kértünk nem utána."Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni" Ez annyit takart, hogy telefonon felhívtuk és megkérdeztük mit tegyünk a továbbiakban. A székes sztorinak egyéb előzménye van mindenesetre már van szék az üzlettérben.
Látható tehát, hogy a pénzvisszatérítéssel kapcsolatba nem kellet birkózni hanem a gyakorlattól eltérően az ügyfél szerette volna bemutatni a hibát ezzel kapcsolatban voltak fennakadások, de ez teljesen felesleges volt nem is kértük tőle.
Új hozzászólás Aktív témák

- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
- BESZÁMÍTÁS! Dell Precision 5540 notebook - i9 9880H 64GB DDR4 2TB SSD nVidia Quadro T2000 4GB W11
- Microsoft Surface Go 2 m3-8100Y 8GB 128GB 4G LTE 1 év garancia
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

