Új hozzászólás Aktív témák

  • Lackó1984

    tag

    Ezt válaszolta az ügyfélszolgálat:

    "Ebben az esetben a következőket ajánljuk:
    1. Áramtalanítás 5-10 perc, húzza ki a dugaszból a TV-t majd dugja vissza.
    2. Ellenőrizze az internet kapcsolatot: Wi-fi vagy ethernet kábelen keresztül van összekötetve a TV?
    3. Állítsa vissza a készüléket gyárí beállításokra a szervíz menüből:
    - Távolítsa el az összes termináleszközt és CI-kártyát a TV-ből.
    - Válassza ki a TV forrást.
    - Beállítások > Kép > Képmód > Szabvány.
    - Beállítások > Kép > Speciális mód > Fényerő beállítások.- Menjen a Kontraszt lehetőségre OK gomb megnyomása nélkül és írja be a 6425 számot.!!! FIGYELEM !!! Nincs beviteli mező a Kontraszt opciónál, viszont a távirányítón lenyomjuk a „6-4-2-5” számokat, amíg a Kontraszt opció van kijelölve.
    Megjelenik egy felugró ablak balról fent a képernyőn.
    - Menjen le a „Reset all” lehetőséghez és válassza ki.
    - Menjen le és válassza ki a „Reset shop” lehetőséget.
    - A TV zöld vagy fekete lesz.
    - Kapcsolja ki a TV-t a távirányítóból, ha lehetséges.
    - Húzza ki a TV-t 2 percig.
    - Dugja be a tápcsatlakozót.
    - Ezek után kövesse a TV telepítésének lépéseit."

Új hozzászólás Aktív témák