Új hozzászólás Aktív témák
-
SztiviVander
addikt
Bár alapvetően igazad van abban hogy minél újabb a hw annál jobb lesz (valószínűleg) a vásárlónak is, de azért a többit nagyon eltúlzod. Egyrészt lehet hogy a panel móka a vásárlók 1%-nak lényegtelen hülyeség, de a többi 99% a kijelzőt (és azon a tartalmat) nézegeti és nem azt hogy épp milyen android verzió van a tv-n vagy milyen soc van benne. Ha simán elfut rajta a netflix akkor pont letojja A73 vagy A70 mag van a soc-ban. Az hogy a panelokban az utóbbi 10 évben semmi nem változott azért elég vicces kijelentés, az oled vagy akár a miniled megvilágítás is (hogy csak a laikusoknak is látható dolgokat említsem) nyilván csak egy "patch". De ilyen alapon ezt akkor rá lehetne mondani az androidra is, ennyire felületesen nézve abban se változott semmi, mert ugye létezik meg működik, tehát akkor nyilván abban se változott semmi lényeges és csak patch-elgetik már 10 éve, nem? Azt meg már csak halkan teszem hozzá hogy a TV-n futó népszerűbb streaming appok (netflix, d+, youtube, plex) vígan futnak még android 7-en is (lehet hogy régebbin is de olyan cuccom már nincs), az meg hány éves is? Ugye nem 1-2. De persze nem kell mindenben egyet értenünk
-
Geza74
tag
Értem a hozzászólásod lényegi részét, de ez az átlag tévé felhasználóknak olyan szinten kínai, mint annak a rendje.
És ha még át is tudnád fűzni ezt a gondolatsort az átlag felhasználók agytekervényén, biztos vagyok benne, hogy tévé vásárláskor legalább 5 szempont lesz fontosabb, kezdve a felhősödéstől - vagy úgy általában a képminőségtől - kezdve a gyártó általános támogatásáig, gondolok itt arra, hogy spec. nekem eléggé lerombolta a renoméját a TCL azzal, hogy kiderült (számomra), hogy a "hivatalból" nem válaszolnak semmilyen support kérdésre, vagy hogy a számtalan gyári hiba ellenére olyan ritka a tévé által letöltött szoftverfrissítés, mint a fehér holló. (Ha egy termék nem működik megfelelően - lásd a hang eldobálós mizériát, fél milliós tévéken... -, akkor én elvárom, hogy ne félévente méltóztasson kijavítani egy cég egy ilyen hibát, és úgy egyébként: ne nekem kelljen már patch-ek után kutakodjak, és manuálisan szarakodni az apdétekkel. Mint ahogy egy autógyártó is ha felfedez egy gyártói hibát egy modellben, akkor a márkakereskedőnek kötelesége levélben értesíteni a felhasználót, pl. ha egy visszahívásról van szó. Oké, nem egy kategória, és nem túl jó példa, mert az autóvezetés veszélyes üzem, de a lényeg akkor is ez.)Szóval a többség nem full tech-buzi (még az itteni tagság se), spec. én is úgy vagyok vele, hogy ha megveszek egy terméket, az MŰKÖDJÖN, korrektül, és kész. Én ilyen oldszkúl-vágású vagyok, nem szeretek bütykölni, ha egy gyártó baszott jól megcsinálni a termékét.
Szóval a többséget annyira nem érdekli, hogy mindig minden a lehető legfrissebb legyen egy gépen, ha amúgy - lényegét tekintve - működik rendesen. Ennyit akartam végülis kinyögni.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 8GB Fractal Design Define R5 FSP 750W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest