Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atys76

    csendes tag

    válasz gycs02 #35456 üzenetére

    Tegnap írtam Tcl ügyfélszolgálatnak a honlapjukra és ezt válaszolták:
    Ellenőrizze a HDMI-kábelt: Győződjön meg róla, hogy jó minőségű HDMI-kábelt használ, amely támogatja a HDMI 2.0 vagy magasabb szabványt. Néha a hibás vagy rossz minőségű kábel is okozhat problémákat.
    Hangbeállítások: Lépjen be a TV hangbeállításaiba, és győződjön meg arról, hogy a HDMI hangkimenet engedélyezve van. Előfordulhat, hogy ki kell választania a megfelelő hangformátumot (pl. Dolby Digital, DTS).
    HDMI bemeneti beállítások: Ellenőrizze a tévé HDMI bemeneti beállításait, és győződjön meg róla, hogy az audiojel átvitelére van beállítva.
    Próbálkozzon más HDMI-porttal: Ha a TV-je több HDMI-porttal rendelkezik, próbálja meg az eszközt más porthoz csatlakoztatni.
    Ezzel a levéllel az a bajom, hogy nen egy hozzáértő ítra a levelet mivel:hangformatum-nincs dolby digital a beállításokbam, olyan sincs, hogy audiojel átvitel beállítás

Új hozzászólás Aktív témák