Új hozzászólás Aktív témák
-
Krisszer
aktív tag
A toyota rav4 terpjárónak számít?merakkor van egy 2 liccsis vvti motoros benzingáz rav4-ünk
-
lenox
veterán
Nalam se jonnek be a kepek. Amugy en probaltam Discoveryt, es jobb a Toyota
. Igaz, hogy a Discovery szivet dobogtatoan nagy darab vas, es ha ranezek, mindig vigyorogni tamad kedvem, hogy milyen kiraly, ilyen egy igazi auto, de sztem ez mar tul nagy( tukrok nelkul 198 centi szeles, meg 19x magas). Dizel motorja tul gyenge a sulyahoz kepest, a benzinesek meg tul sokat fogyasztanak. Kivulrol hiaba annyira nagy, a vezetoulesbe az ajtora tervezett pohar vagy italtarto belog, nekem nyomja a labam. Csomagtarto ket darabban nyilik, az alsobol egy ilyen vizszintes ize lesz, amitol nem ered el a belsejet (mar irtam fent, hogy rohadjon meg, aki ezt kitalalta). Ennyi bajom volt vele, illetve hogy allitolag (ez nyilvan nem jon le ranezesre meg 1-2 nap proba alatt) gyakran elromlik. Ha ezek valakit nem zavarnak, akkor ezt vagy a Range Rover Sport-ot (vagy a sima Range Rovert) kell vennie. Tobbi gagyi suv (akar x5, akar tuareg, ml merci stb.) szar papirauto ezekhez kepest.
-
Bibby
addikt
válasz
hummerdikk #112 üzenetére
Amit írtam az azért csak nem not found...Egyébként ez csak 3 kép.Nekem még mindig bejönnek szóval nálad is lehet a hiba.
-
hummerdikk
őstag
válasz
Papa-Georgo #110 üzenetére
Bibby: 404-Not found stb -
Bibby
addikt
Nem tudom látta-e valaki, azt hiszem múlt hét vasárnap volt a Top Gear-ben új Land Rover Discovery.És felvitték valami hihetetlen brutál hegyre, ahol még autó sem járt előtte (ők azt mondták skócia legdurvább terepe).És elég jól felcaplatott vele a műsorvezető, aki bevallotta hogy ő a világ legrosszabb off-road pilótája valószínűleg.Kétszer sikerült elakadni vele, egyszer egy olyan mély árokba ment hogy az eleje leért, utánna meg valami nagyon folyós tőzegben.De csörlővel ezt is megoldották.Hihetetlenül jó volt az adás is, meg a kocsi is szívszerelmem lett.
A súlya 2,7 T nem semmi nehéz dög, és valami olyat magyarázott a fószer hogy két alváza van.Ez annyira nem volt világos.
[link]
[link]
[link][Szerkesztve]
-
Papa-Georgo
senior tag
válasz
hummerdikk #109 üzenetére
Megoldás:eladod X5-t és veszel új Suzukit
-
hummerdikk
őstag
Vezeto ulesbeol nezve kenyelmes, a tobbi nem erdekel
Ha lesz anyosom akkor veszek neki kulon egy szoges anyosulest
Viszont ez a kis uj Suzuki nagyon fajantos! Nekem nagyon tetszik es nagyon szep a muszerfala is. A suzuki nagyot alakitott! Csak az arat is megkerik[Szerkesztve]
-
lenox
veterán
válasz
hummerdikk #107 üzenetére
Milyen szempontbol nem kenyelmes? Pl. a futomu tul sportos szerintem es hatul lehetne tobb hely. Sztem Toyota faszabb (de hat melyiknel nem faszabb, lassuk be, hogy mindnel
, azert is vettem azt. Amugy is tul sok kopasz vezet x5-ot. Ja es tobbet is fogyaszt, kicsi a csomagtarto, nincs 3. ulessor, es gagyi a muszerfal, i-drive. Mondjuk a motor nem rossz (ja termeszetesen a 3 literes dizelekre gondolok). Ja es azt a hulyet is kirugatnam, aki kitalalta, hogy az ilyen suvoknal a csomagtartot ugy kell kinyitni, hogy egy darabot fel, egy darabot le, aztan probalhatod berkani a csomagat. A toyotanal bezzeg siman kinyitod az ajtot es _kenyelmesen_ beteszed/kiveszed a cuccot.
[Szerkesztve] -
hummerdikk
őstag
HeHe!
Ha nekem valaki azt meri mondani, hogy egy X5os BMW nem kenyelmes annak levagom azt az ujjat amivel eloszor megerintette, az tuti!---> Nagyon jo es kenyelmes kialakitasa van, de megerik az arat...
Udvozlet! -
Shim
őstag
válasz
Bernardo20 #32 üzenetére
azért amit ott alkalmaznak, csöppet más, mint a h1-h3 vonulat
-
hummerdikk
őstag
Hupszika!
-
hummerdikk
őstag
UP!
-
hummerdikk
őstag
Egy almos UP a topiknak lefekves elott!
-
lenox
veterán
Hat igazabol azert (is) vettem, mert hamarosan hegyoldalra fogok hazajarni, ahol egyelore nincs, csak foldut, es esos/havas/jeges idoben a jo kis nyomvajuban gondoltam jobban felmegy, mint a jaguar (bar az is negykerekes). Masreszt az is eleg jo, hogy ellatni a tobbi auto felett, meg 8-an be lehet ulni.
Amugy probaltam Defendert is, az eleg vicces, de sajnos full fapad, meg gyenge/lassucska/csunyacska. De mindenkepp tekintelyt parancsolo.
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
Én azért bekergetném őket valami komoly terepre. Totalcarosok akasztottak meg párat, nem emlékszem milyen típusok voltak, asszem valami koreai, meg talán Landrover, de nem a Defender. Egyébbként én ezekkel drága gépekkel tuti nem mennék be terepre, már ha az én tulajdonom lenne.
-
NoLF
veterán
az más tészta hogy hol jár most a terepjáró és általában az autógyártás, természetesen minden terepjáró amit ma gyártanak már épphogy tud vmit amit a régiek, de a tapasztalat akkor is ott van, és tudnak ezek az autók, csak sok rajtuk a csillivilli meg a sok nélkülözhető szar.
-
pweisz
senior tag
Nem csak egy gyöngy metál fényezésű autónál boszantobb a karc, mint valami matt fényezésnél, meg nem mindegy hogy mennyibe van esetleg a javítás. Nem terepre vetted az autót mint ahogy a többi tulaj 99%-a, ezért nem is úgyépítik meg hogy kökemény terepen fognak vele menni, mert nem fognak, max a telekre kimennek vele, vagy a földekre és annyi. Gondolom neked se az volt a szempont hogy mekkora az első hátsó terepszög, vagy mekkora oldalsó dölésszögnél borul meg, milyen magas a gázló magasság,stb. Egyébbként a maradák 1%-a természet filmesek akik reklámnak megkapják őket, ők mennek terepen is
[Szerkesztve] -
lenox
veterán
Nem egy slaggal moshato hardcore cucc, es szep fenyezes van rajta, ez igaz, es voltam mar erdoben, ahol megkarcoltak az agak (ettol terepjarobb, mert karcoljak az agak???). Nyilvan a rovidebb valtozatanak jobb kepessegei vannak, illetve van sokkal jobb terepes, csak azzal nem jarnek varosban, meg kenyelmetlen is lenne.
-
pweisz
senior tag
Most öszintén, te bemennél vele terepre? Mondjuk egy erdőbe ahol a faágak karistolják az oldalát, vagy ha kiszálsz egy mázsa sarat hozol be magaddal.
Egyébbként terepjáró képessége se tudom mennyire jó a LandCruisernek elég hosszúnak tűnik az autó. Egyébbként Toyota jó kis strapabíró gépeket gyárt, de ennek ellenére aztmondom ezek nem valók kemény terepre. -
lenox
veterán
Hehe, ez tenyleg Hummer forum. Amugy szerintem ezek nem a legjobb terepjarok, csak siman jok, mar meretukbol meg tomegukbol adodoan is. Az igaz, hogy nagy darab vasak, es lehet oket szeretni, meg sokmindenen atmennek... Nekem eloszor Honda CR-V-m volt (van), amirol azt hittem, hogy legalabb gyenge terepjaro, de miota megvan a Toyota Land Cruiser, rajottem, hogy az csak egy emelt alju szemelyauto. Szal nem akad fel a padkan, az igaz, meg talan jobban birja a varosi buckakat/lyukakat, de terephez semmi koze. A Toyota, az kiraly... Neztem amugy Land Rovert is (Discoveryt meg Range Rovert), de nekem a belseje nem jott be, Toyota szebb... Ja es talan az uj Jeep Grand Cherokee a merci dizelmotorjaval... De a japok megbizhatobbak, ugyhogy Toyota a legjobb ;).
-
neduddki
nagyúr
válasz
hummerdikk #82 üzenetére
HI!
Ennyire nem irok ertelenul, kise gondolzkozz is... en kozoltme egy infot aminek a tobbihez max annyi koze van hogy a H2-rol szol
udv
neduddki -
hummerdikk
őstag
Akkor tuti!
Happy: Valahol a hummer.com-on van egy ilyen osszenezes, hogy mennyivel kisebb. Ket kocsi kepe ott van es akkor lehet allitani, hogy melyik mennyivel latszon jobban.
UI: Nezd meg a belsejet a H1nek es a H2nek, ott van a H1ben a kardanalagut a H2ben meg nem, na melyik nagyobb?
Ui2: Megkerdezzem a magyar forgalmazot?
[Szerkesztve] -
Happy Jr.
tag
a h1 alja 10centivel magasabban van,de a teteje meg 10-el alacsonyabb,mint a h2-esé.
zömökebb,és ezért kisebb benne a belmagasság.a h2 tényleg nagyobb. -
Archer
őstag
válasz
hummerdikk #82 üzenetére
Nekem a H1 akkor is kissebnek tűnt. Bár a H1-et úgy 50m-ről láttam, a H2-meg előttünk ment 3 méterrel. Szal lehet, hogy én láttam rosszul.
-
hummerdikk
őstag
Juj! Ezt szerintem elirtad! H1 a legnagyobb! Szerintem te rendesen megkavartad... H1 az akkora, hogy egy egesz savot elfoglal, szal egyiranyu utcan erdekesen megy el
Deduddki: Akkor elegge erdekesen beszelhetszEn meg a H1 torestesztjerol irtam, nem a H2erol. Arrol nem tok semmit
Te tudsz? (tudod TUC-TUC
)
-
neduddki
nagyúr
válasz
hummerdikk #79 üzenetére
HI!
Ugy irok!:- )
Szoval a H2-nek az elejenek a toreset az ingolstadti edag-nal csinaltak, es akkor eppen ott dogozott Porond haverom es eppen ra osztottak a H2 elejenek a toreset:- )))
udv
neduddki -
Archer
őstag
Nemrég az úton előttünk ment egy fekete H2-es. Képeken nem tűnik olyan batárnak, mint élőben. Szerintem Hummer-ben a H1 az igazi. Nekem élőben valamivel kissebnek tűnt, mint a H2.
-
neduddki
nagyúr
válasz
parandroid #77 üzenetére
HI!
Hat tugya a fene /:- )))/ en igyexem de nem mindig gyuniossze:- )))
Amugy H2-re vissza terve Porond haverom csinalta a elejenek a toreset tehat ugy ujjetek bele:- )))
udv
neduddki -
lorcsi
veterán
Múlt héten vagy 3 napig állt egy H2-es a suli körül...nem semmi az a gép...
-
neduddki
nagyúr
válasz
zoley[HUN] #10 üzenetére
HI!
Az bisztos hogy hihetelen dogokra kpes az a dog mar alapbol is hatha meg reszelgetik:- )))
udv
neduddki -
neduddki
nagyúr
HI!
Ket-harom eve eve a nagy telben. a 6ker oktogon otvos ucca sarok a postta elott, egy zold micu l200-as kinezte hogy van egy nagy hohalom, ode o azzal a jargannyal meg az apro gumijaival be fog allni... be is allt ne is vott azzal semmi gond, mig ki nem derutl hogy a hokupac ne mholupac, hanem van allat auto is:- )))
udv
neduddki
mod: szinten ezen asrakon regebben majd minden nap ott allt az afekte h2-es:- ))) -
neduddki
nagyúr
HI!
Meg nem lattam, de ne is csodalom:- ))) mith ane egy tul oreg joszag lenne:- )))
udv
neduddki -
hummerdikk
őstag
Terepjarogatos szep estet mindenkinek!
-
Slax
senior tag
válasz
hummerdikk #64 üzenetére
-
aesir
veterán
válasz
hummerdikk #23 üzenetére
Nekem Range Roverem van, én értem
Egyébként terepjáró szinten érdemes körülnézni Afrikában, szinte nem látsz mást mint Rovert és Toyotát évtizedek óta. Azért ez nem véletlen -
Bibby
addikt
Ez az uccsó már durván ronda, mint ahogy a startech jeep-nek sincs sok értelme.
A terepezésben maga a feeling a lényeg, egy általad építgetett autóval, a ''vassal'', amiben kevés az elektronika, felmész hegyre-völgyre.Bár mondhatjátok hogy ez egy véglet, a másik az amikor az utcai kocsiddal elmész hétvégén jársz egyet szép erdei utakon...Igazán jó móka mindegyik. -
Slax
senior tag
Ez egy igazi terepen járkáló [link].
-
Digital
addikt
Ez az utolsó Hummer: egy igazi Niga werda:
-
Bally
senior tag
Jó persze, csak én sosem értettem, hogy mikor van egy téma, és esetleg érdekes, és nem mellékesen elérhető dolgokról lehetne diskurálni, akkor jönnek a számunkra elérhetetlen dolgokkal.
Pl. ahogy előbb is említette valaki, a Suzuki is ahhoz képest, hogy suzuki, elég komolyan felkészíthető terepre. Mit érdemes? Honnan? mibe fáj? stbstb
Digital: ez már nem terepjáró, vagyis inkább városi terepjáró, persze nem csúúúnya
[Szerkesztve] -
hummerdikk
őstag
Linuxal jobb lenne, csak nehogy fagyas legyen a vege
Egyebkent a H1ben levo oltari nagy hatso rakodo teret tele lehet pakolni jo kis JBL hangcuccal es akkor lehet tesztelni a rugozasat a kocsinak
Bally: Lehet, de ezt nem trialra talaltak ki.
Mod: Nekem ez a kedvenc extram: [link]
Nato lokator a Hummerre stilus
[Szerkesztve] -
hummerdikk
őstag
Dehogynem! Van annak! Csak egy ilyen fal neki nem kihivas
Megy tovabb mintha semmi nem tortent volna. 100 zal nekinyomod egy sziklanak akkor rendesen gyurodik, de tulelik benne, es nem lesz semmi ostorcsapasos dolog. De nem kellene kiprobalni, tol draga erte az eletunk es a kocsi is...
-
Digital
addikt
Kedvenc extrám: [link]
-
Bally
senior tag
Szerintem se igaz, hogy terepjárózás = hummer, max 1-2 embernek húde tetszik, mert mekkora motorja van, meg húdejó 2x millióba kerül.
Lehet, hogy falat lehet vele dönteni, lehet hogy a legerősebb, legmasszívabb gép, de egy trial terepen kb semmire nem mész vele. Volt 1-2 linkem, de elvesztettem, videók stb. Ha sikerül, majd linkelek.
szerk: sok helyen lehet a legjobb, de nem mindenhol, csak ezt akarom sugallni
[Szerkesztve] -
Digital
addikt
válasz
hummerdikk #41 üzenetére
Elég baj hogy összetörik a fal...Nincs semmi csillapítása a kasztninak,az ütközés ereje nekiken a kormánynak mint állat
Habár ahogy a tesz írja inkább üljek a Hummerban
-
Bernardo20
őstag
válasz
hummerdikk #37 üzenetére
ez a gép mindenhol elmegy az biztos!!!!
-
hummerdikk
őstag
[link]
Digital: Ja es van benne gyarilag szivatyu ami kiszivja a vizet ha esetleg valahol bejut az utasterbe.
[Szerkesztve] -
Digital
addikt
válasz
Bernardo20 #32 üzenetére
Egyszer volt egy film a Hummer-ről a discovery-n! Két muki ült benne,és egy olyan folyón keltek át vele hogy a sofőr alig tudott levegőt szipákolni az ülésből
Hummer
Hummer teszt:
[link]
[Szerkesztve] -
Bibby
addikt
Keressetek már nekem sivatagot széles-e határon jó?vagy tegyük csak be ezt a hummert a másfél méter széles erdei csapásokra
Na mindegy, már én érzem magam rosszul hogy egy új helyen egyből ''vita'' kerekedik.Maradjunk annyiban hogy nekem a hummer túl amerikai.És a Land Rover,Range Rover párost nem kell ám lehúzni... -
Digital
addikt
válasz
Motion_Blur #30 üzenetére
Winklernek is egy Nívája van
-
Motion_Blur
félisten
Az egyetlen...az igazi: [link]
-
hummerdikk
őstag
válasz
Bernardo20 #24 üzenetére
Olcso, a celra jo meg minden, meg az is egy kultusz mint a JEEP.
-
Agostino
addikt
válasz
hummerdikk #25 üzenetére
Nem látod milyen veszettül pörög az hátsó kerék hogy kiemelkedjen a kocsi a homok fogságából?
-
hummerdikk
őstag
-
Bernardo20
őstag
nállunk a pilisbe még mindig a niva a nyerő. jó öreg 4X4es mindenhol elmegy!
-
hummerdikk
őstag
Hat figyelj, ha ez kell az embereknek. Nekem tetszik az osszes es ha lesz annyi penzem meg is veszem az osszest, de az tuti, hogy H1et minden at fogom polirozni
Meg ugye a gyerekeket se H1 szallitom majd suliba hanem H3mal vagy H3t vel vagy valamelyik kisebbel. Nem kell rogton a matek tanarat a gyereknek szivrohamba kergetni. Telen verhetetlen a H1! A Discovery, meg elmehet a francba... Azt megertem, hogy a JEEP elorebb vegzett mint a hummer, mert az kultusz! De, hogy a Range Rover miert lett az elso azt nem ertem...
Orulok, hogy sokoknak tetszik a topik
Shim: Nem olyan keves penz azt behozni + magyar rendszam+minden hulyeseg. Es ezek benne vannak az arban. De tenylegesen megeri kimenni erte amcsiba.
Egy kis nyalanksag:
Es meg mindig megy! 1mes ho neki olyan mint forro kesnek a vaj.
Viszont ha azt nezzuk, hogy milyen ara van akkor tenylegesen jobban megeri egy Range Rover vagy masik kollegaja, de azoktol ne varjunk ilyeneket.
[Szerkesztve] -
Slax
senior tag
Laza talajba beragad? Hogy a frászkarikába mentek át a sivatagon? Vontatták őket a harckocsik? Pedig ott szvsz van laza talaj. A kerekekből kienged egy kis levegőt, átmegy, aztán felfújtatja menet közben, és tűz tovább.
#22 Az a talaj meg megfog bármilyen terepjárót. Ha a niva alá lehet baromi gumikat rakni, akkor a H1 alá is.
[Szerkesztve] -
Bibby
addikt
Azért ha az ember azt hallja hogy terepjáró, nem igazán a Hummer kellene hogy eszébe jusson...Annak egy picit túl nagy és nehéz, úgy beragad a laza talajba hogy csak nézed.Ráadásul ki az aki kivinné igazi terepre?A niva az már valami, meg a suzukik...
[link]
Nameg ez... -
hummerdikk
őstag
Mi szamit terepjaronak es mi nem?
Teszi fel sokmindenki (remelem) magnak ezt a kerdest. Szeretnem elsonek elhesegetni azt a tevhitet, hogy minden kocsi terepjaro aminek a megnevezeseben benne van vagy megnovelt meretekkel ill kerekekkel rendelkezik. Ez a tevhit azert nagyon rossz, mert sokan osszevesznek, hogy nekem igenis terepjarom van! stb Egyreszrol igazuk van, de masreszrol nem. Mivel vannak az un. utcai terepjarok. Sajnos nagyon teves ez az elnevezes mivel ezeknek a kocsiknak a nagyresze nem birja a rendes terepet. Vagyis ezek alapbol ilyen kijaros, katyukba belemegyunk nem torjuk ossze minden vegtagunkat kocsiknak lettek tervezve. De a marketing az kitalalta, hogy jobban fogjak venni ha megtoldjak egy kicsit. Es bezony itt mutatkozik meg a jo marketing. Nagyon sok ilyen kocsit vasaroltak az emberek. Ezek a kocsik nem valok rendes terepre. Fennakadnak mindenhol stb. Tehat osszegzesul: Nem minden terepjaro ami fenylik
Akkor mi a terepjaro?
Olyan jarmu amelyrol elmondhatok az alabbi dolgok:
-High Mobility Multipurpose Weeled Vehicle (Nagy Mozgékonyságú Többcélú Kerekes Jármű)(ebbol ered a hummer katonai megnevezese is a HMMWV)
-Ne lehessen konnyen felboritani, elboritani, tonkretenni
-Ne jelentsen neki akadajt egy nehezebb terep
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha valamit nem ertettek szoljatok! -
Bernardo20
őstag
ha a fogyasztást és a fenntartást levesszük nem is annyira drága.
-
Bernardo20
őstag
ma láttam az oktogonnál egy vadonatúj H2-t magyar rendszámmal és 295ös gumikkal krómozott felnikkel és hihetetlne nagyon és gyöynörű!!!!
-
Markgx10
őstag
válasz
hummerdikk #12 üzenetére
Nekem volt egy Grand Cherokeem majdnem másfél évig. Sima 5.2 V8 215LE régebbi modell és gyári adatra nekem 16,2l-es átlagfogyasztást írtak. Namármost
városban akkor sem ment 20 alá a computer kijelzője, ha megszakadtam
Eleve a számlálás indulásnál 100-ról indult lefelé
, aztán a legkisebb az autópályán egyenes úton 90km/h-nál 13l volt ez alatt nem mutatott soha (nem volt semmi rosszul beállítva vagy ilyesmi, rendszeresen szervízelve volt), ha gázt adtam mondjuk terepen akkor folyamatosan 40 körül járt a kijelző. Kipróbáltam, hogy lejtőn lefelé kitettem N fokozatba és akkor gurulva úgymond üresben 5-6-ot mutatott. Szóval a gyári adat szerintem nem mérvadó, mert 20l alá azt senki nem tudta volna kihozni átlagban. És ez a Hummernek csak a fele kb.
Szóval az a kis Hummer, hogy nem 13-at fog enni az szinte biztos.
Amúgy király a topic én is nagyon szeretem a terepjárókat, most már hogy volt alkalmam használni egyet, most már csak nézni szeretem őket
Üdv:
Márk -
Agostino
addikt
Ahogy nézem egymás után a képeket a Hummerről egyre jobban érzem, hogy valahogy elfogyott a merészség a végére. Odalett szépen lassan minden szögletes forma, tucat-alakja lett a járgánynak. A H3at megnézném csak, a H1et viszont megcsodálnám.
-
hummerdikk
őstag
válasz
parandroid #11 üzenetére
Koszi szepen meg1X!
Nos, a Hummer fogyasztasarol egy kicsit:
Hummer H1: 30 liter /100km vegyes hasznalatnal, terepen ez valtozik termeszetesen egyre no a fogyasztasa
Hummer H2: 20 liter /100km vegyes, es nalla is no terepen.
Hummer H3: Na ez az amit meg nem tudok, de ugy sacc/kb 13 liter/100km mivel ez mar egy joval kisebb kocsi es joval kisebb a motorja is.
A Hummer terepjarokat direkt erre a celra kifejlesztett Vortec motorokkal szerelik.
Par kep roluk:
H1:[link]
[link]
[link]
H2:[link]
[link](pick up)
[link]
[link]
H3:[link]
[link]
H3T:[link] ----> Ez egy ilyen Pick up szeru kis hummer, van egy jo kis hatterem rola kivulrol. Nekem nagyon tetszik, terepjarokent is megalja a helyet, de a varosban sokkal jobb mint elodei.
Itt a hatterkep:
[link] -
parandroid
félisten
Témát átneveztem 'Terepjáró topik'-ra, és újra megnyitottam.
Sok sikert hozzá,
p -
zoley[HUN]
tag
nem kotozkodeskeppen, de tudtommal a lada niva meg mindig jobb terepen
messze nem olyan meno es draga. sot azt is elismerem hogy sokkal konnyebb ''elpusztitani'' valamint, joval gyengebb is, de terepen meg mindig jobban boldogul. na meg a commander uazaz is alaz meg mindig
[Szerkesztve] -
sharpapa
senior tag
Tényleg nagyon ott van a H1, polgári változata leginkább, csakhát emellé is benzinkutat kéne furni ha veszel eggyet.
-
Kain
senior tag
No igen a Hummer télleg nem rossz kocsi
És télleg a H1 az igazi. -
kapcs-ford
őstag
válasz
hummerdikk #1 üzenetére
A fanok kedvéért...
-
Agostino
addikt
Én egyszer láttam egyet élőben
Hivatalos magyar honlap, ami megjegyzem nagyon igényes lett : [link]. Itt amennyire emlékszem van minden ami szem-szájnak ingere. Hátterek, zene!, egyéb kiegészítők, árak is fent vannak.
Amugy véleményem szerint a H1 az igazi, de a H3 is tetszik.
[Szerkesztve] -
hummerdikk
őstag
Sziasztok!
Ide varok minden terepjáró tulajdonost es rajongot meg mindenkit aki szereti!
Hummer 4ever!
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3039, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest