-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
válasz troll81 #3580 üzenetére
Na ez az a motor amit dízelben senkinek nem ajánlok.
Fent is van a 20 legrosszabb motor között.Ahova pár hete vittük felújíttatni bratyesz 1.8 VVTi motorját, abban a szervizben két ilyen 2.2 DCAT Toyota is állt totál üzemképtelenül eléggé nagy és drága szervizre várva.
Ne vágj bele, de ha már dízel kell, akkor inkább a 2.0, bár a szokásos dízelbetegségek ott is megvannak. -
theuprising
tag
válasz troll81 #3584 üzenetére
Olvasd csak figyelmesen végig azt a 20-as listát, van ott Passat is
Speciel most pont a 2.0 PD TDI-re gondolok, a hasonló évjáratból abból van a legtöbb, én azt is hanyagolnám. A VW nem tud jó motort gyártani a jó öreg 1.9 TDI óta (ezért tuti kapok a fejemre).
Nem szar az Avensis dízele, csak a 2.2 ami DCAT a szar, a 2.0 ami D4D az rendben van, bár a dízelnyűgök ebben is benne vannak, vagy ami még jó dízel létére az a Honda dízele, ami az Accordban van. -
Tomoty
aktív tag
válasz troll81 #3580 üzenetére
3db lexus is220d (az egyik az én autóm) van a közvetlen környezetemben. Ugyan az a motor, mint az avensisben (2AD-FHV).
Eddig egyikre sem volt panasz.
Városban torkosak rövid távokon, megváltozott munkám miatt sokszor megyek vele napi 3-4* 2-3kilómétert, így 8-9 litert megeszik. Pályán (ahová való) 130-140-es tempónál 6.5-7 környékén elkaristol. A 80-110 közötti tartományban nagyon takarékos, itt 5-5.5 literrel is megelégszik.
2 év, és 40ekm vezetése után eddig semmi probléma.
Szoftverfrissítés óta pár decivel többet kért, de minden bizonytalanság megszűnt a motornál. Nincs remegés alacsony fordulatnál, nincs befulladás, stb., illetve javult a dinamikája az autónak.
Megnéztem hengerfej szivárgásvizsgáló készlettel a motort, semmi jele átégésnek, vagy HF hibának.
1 éve optimalizáltattam a szoftvert a rigotech.hu-nál, így 195-200 ló között van, és az elmondásaik alapján kevésbé jelentkezik az egr-dpf hiba.
Én sem vettem észre semmi hibát, nincs füstölés, nincs egr hibakód. Érzésre motor járása még jobban kisimult. Azóta egy gyors előzés tényleg nagyon gyors, pillanatok alatt 100-ról komoly csekkes sebességre ugrik az autó. Ezzel a 100 feletti gyorsulással nagyon elégedett lettemSzóval, ha sokat pályázol, akkor elgondolkodtató lehet a 2.2D-CAT.
Igaz rövid távokon városban sem jelentkezett eddig probléma, csak ilyenkor elég "szomjas" ez a konstrukció (8-9 liter), aki mást mond az hazudik.
Ja és mindenképpen érdemes szoftvert frissítettni szakszervizben megvétel után. Tényleg sokat jelent.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
theuprising
tag
válasz troll81 #3712 üzenetére
Ha másfélért el tudod hozni akkor az teljesen jó ár, ~1.7M-ért meghirdetik, te alkudsz és jó áron elhozod, de 2M meghirdetve már sok érte. 11 éves, dízel, ráadásul kevés km az ami benne van, cseréltek benne dízelnyűgöket? Kettőstömegű, kuplung, turbó, de leginkább részecskeszűrő vagy EGR? Ha tényleg csak 175ezret ment akkor eléggé megviselt lehet az EGR meg a részecskeszűrő is.
Ha ezekből semmit nem cseréltek akkor mind nálad fognak előjönni. Egy dízelnek nem feltétlen jó az ha alig megy, benzinnél örülni lehet ha kevés km-est látunk de dízelben csak óvatosan, főleg ha városi használatos, akkor kész időzített pénztárcapusztító (és ezt nem azért mondom mert rossz a motorja, mert nem az, a 2.0D4D megbízható).
2.2 DCAT dízelt pedig ne vegyél, bár tudom nem kérdezted de azért igyebiggyesztem.
-
theuprising
tag
válasz troll81 #3716 üzenetére
A 2.2 DCAT az egyik legrosszabb motor.
Itt lent van egy kis leírás róla miért is kerülendő. -
lsc
nagyúr
válasz troll81 #3720 üzenetére
Nyugodtan vehetsz 2.2-őt is akár /igaz a 2.0 d4d megbízhatóbb/ ha volt is gond annak már elő kellett jönnie, de a "dízelgondok" /kéttömegű, egr, turbó/ gondok a kor miatt már előjöhetnek, a 200-e alatti futás eléggé mese kategória ebben a korban. Állapotot kell nézni és egy 300e-et félrerakni ha beüt a krach.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
snake78
tag
-
lsc
nagyúr
-
BigBear
senior tag
válasz troll81 #4564 üzenetére
Azért ha lehet, próbáld ki.
Szerettem volna ilyesmire cserélni a T22-t, de miután levezethettem már jó pár ezer km-t egy T25-tel, töröltem a projektet.
Azt leszámítva, hogy jó, mint autó, nekem baromi kényelmetlen volt. Ahogy neten is utánanéztem, nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel. Nem tudom mit műveltek a Toyotánál, de valami iszonyat ortopéd a vezető poziciója. Nem igazán tudom megfogalmazni, valahogy sehogy se tudtam úgy belőni a helyet, hogy 1-2 óra után ne kelljen kínlódva kiszállnom. A konzol cseszte a lábam, a kormány - ülés - pedálok hármasa valahogy sehogy se állt össze, akárhogy állítgattam mindent. Ok, nem vagyok kicsi széltében sem, de valahogy a T22 nekem kényelmesebb. Pedig maguk az ülések jók.
No mindegy. Műszakilag viszont ok. -
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #9909 üzenetére
Ha 0W20-at kapott eddig és normálisan volt cserélve az olaj, akkor jó [link]
CVT fokozatmentes automata ha minden igaz, azt nem ismerem - annak is az olajcsere lesz a lelke szerintem, működési elv függvényében
Mondjuk én inkább hibridet vennék akkor már, még ha más bódéval is, HSD váltója rém egyszerű szerkezet (keress rá, egy bolygómű és kész, zseniálisan primitív, pozitív értelemben).
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Projektor topic
- E-roller topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen