Új hozzászólás Aktív témák

  • SchMK

    aktív tag

    Ha a címről nem a gall képregényhős jut eszedbe, akkor olvashatod is tovább az elvárásokat!

    A cég kis és nagyvállalati ügyfeleknek fejleszti és értékesíti a call center szoftverüket, és ehhez kapcsolódóan sok más háttérszolgáltatást is üzemeltetetnek. A cég által nyújtott VoIP szolgáltatások minőségi mutatóinak folyamatos fejlesztését támogató mérnököt keresik.

    Mik lennének a feladataid?
    •a szolgáltatást jelenleg nyújtó informatikai, hálózati (VoIP) infrastruktúra működésének megismerése
    •az infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása (Asterisk konfigurálás)
    •Asteriskek összekapcsolása külső applikációkkal (Calgo)
    •SIP logok elemzése, Asterisk logok figyelése és hatékony elemzése
    •a hibajelző rendszer, vagy a support felől érkező hibák elhárítása
    •részvétel a szolgáltatást nyújtó rendszer architektúrájának tervezésében, fejlesztésében
    •minőségi mutatók mérése, további mérési paraméterek kidolgozása és rendszeres monitorozása
    •automatikus hibajelző scriptek írása (Perl, Bash)

    Miket kellene tudnod?

    •Asterisk adminisztrátori ismeretek
    •OpenSIPS adminisztrátori ismeretek
    •SIP és hozzá tartozó protokollok átfogó és mélyreható ismerete (jó esetben a telefonodra le van töltve az RFC3261, még jobb esetben fejből tudod)
    •SIP hálózati eszközök ismerete (proxy, b2bua, uas, uac, sbc)
    •ISDN és SS7 ismeretek (dahdi tapasztalatok)
    •hálózati debuggoló eszközök ismerete (tcpdump, wireshark)
    •linux adminisztrátori ismeretek

    És mit kapsz a munkádért cserébe?

    •kulcspozíciót egy együttműködő, folyamatosan bővülő csapatban
    •szakmai fejlődést, kihívásokat, közvetlen rálátást egy kis telco cég legbelsőbb informatikai működésére
    •értékes éveket, szép karriert, pozitív szemléletű embereket, akikhez még a történet elején csatlakozhatsz
    •egy felesleges hierarchiáktól mentes, fiatalos csapatot, amely munkaidőn kívül is aktív, baráti közösséget alkot
    •kiváló munkaeszközöket és munkakörnyezetet (notebook, telefon, widescreen monitorok)

    Irodájuk a 11. kerületben, csendes, zöld környezetben található, és mindenféle közlekedési eszközzel szuperül megközelíthető. Van az épületben büfé és egy olcsó, jó minőségű étterem is, az irodában víz- és kávéautomata, a konyhában hűtő és mikró található. A munkaidődet rugalmasan beoszthatod, alkalmanként otthonról is lehet kódolni, de a core time-ban azért általában a teljes csapat bent dolgozik. A munkaeszközöket (notebook, telefon, monitorok) a választásodnak megfelelően biztosítják. Szoktak játszani, spontán sörözni, mindenfélét sportolni, csapatépülni, szakmai meetupokra járni, egymást oktatni, stb.

    Kulcs kompetenciák
    Asterix, OpenSIPS,SIP protokollok,hálózati eszközök,ISDN,linux

    Előnyt jelent
    • linux containerek (lxc, docker) • high avalaibility VoIP rendszerek • Perl, bash tudás szkripteléshez • freeswitch, kamailio • SQL ismeretek (elsősorban postgresql) • webRTC

    Szükséges nyelvtudás
    fejlesztői angol

    Heti óraszám
    40 óra

    Munkavégzés helye
    Budapest 11. kerület

    Amit a megbízónk kínál
    szép munkakörnyezet, vonzó bér, fiatal csapat

    Szükséges dokumentumok
    Fényképes szakmai önéletrajz

    [Jelentkezz itt!]

Új hozzászólás Aktív témák