Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peterson79

    őstag

    válasz e-newsee #212715 üzenetére

    Khryss írt jó múltkor egy listát, hogy miket kellene vagy lehetne változtatni. (vagy még korábban írta)
    Vagy csökkenteni kellene a létszámot random csatában, mint pl a Brawl-nál, 7vs7, egyből kinyílt a pálya, volt hova menni, lehetett flankelni, mint állat.
    Vagy, növeljék meg a pályákat...nem akkorára, mint a Frontline vagy Steel Hunter, de azért nagyobbra. Legyen több útvonal egy-egy csomópont eléréséhez. Sok pálya nincs kiegyensúlyozva, ha a csapatod gyengébb képességű, máris borítékolható a vereség, mert nem foglalják el a kulcspoziciokat és nagyon kevés az esély a fordításra olyankor.
    Most beállunk arra a pár helyre hulldown-ba, osztjuk az áldást, majd lesz valami alapon. Kevés a taktikus, izgalmas csata ahol egy jó vagy éppen rossz döntésen múlik a kimenetel.
    Tudom, ez randomtól mindig is messze állt, ezért vannak a klán csaták...de talán van még remény :D

  • hulp01

    senior tag

    válasz e-newsee #212715 üzenetére

    Ja, hát nálam ez egy ilyen. Utálom őket nagyon. Szerintem nem vesztenénk semmit, ha kivennék őket. A minimum, hogy ne gyilkolhassanak legénységi tagot, és ne okozzanak láncon kívül másban sebzést. Arty odacsap, kinyírja a gunnert meg a loadert, meg mondjuk sebzi az ágyút és a láncot, aztán arra a csatára már az a tank ki van ütve. És még csak vissza se tudsz lőni a köcsögnek. Rettentő igazságtalan játékmódnak tartom. És játszani se jó velük szerintem. Nem egy pályán próbálok counterezni, de amikor sebez a direkt találatom 200-at az ellenfél artyjába, akkor sok értelme nincs. Nagyon ritka, hogy egy lövéssel ki tudom szedni direkt találat esetén is. 9-es artyval bakker.
    Inkább maradjon a HE a hulldown tankok ellen, mert sokszor artyval se lehet ellenük mit tenni. Változtassanak a térképeken, hogy ne nagyon lehessen ilyet csinálni.

Új hozzászólás Aktív témák