Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    addikt

    válasz sentry0 #49897 üzenetére

    A nagyobb nyomaték nem azt jelenti hogy folyamatosan azon járatod a kormányt, hanem hogy szélesebb tartományban van tartalékod. Én embert nem láttam még aki 100% FFB-vel ment DD1-DD2-vel úgy hogy a játékon belül is 100% volt az érték. Egyszerűen nem lehet eltekerni a kormányt elég gyorsan, a valódi versenysportban sem az a cél, hogy szkanderezni kelljen vele, sőt, folyamatosan arra törekednek a mérnökök, hogy egyre könnyebb legyen tekerni anélkül, hogy a kontrollt elveszítenéd a kerekekkel. Ha nem fáradsz el, tovább tudsz koncentrálni, hosszútávon koherensebb-gyorsabb vagy...

    Nekem Podium DD1-em van, de pályaautózásnál 40% fölé sose megyek, ha a kicsi Meki perc van rajta akkor 33%. De az ACC-ben alig-alig pirosodik be az indikátor, tehát minden jel átjön. Rally-ban még gyengébb, ott 20-25% a tuti a Dirt: Rally2-ben, de a RBR-ben is...

    A motor tekercselését üresjáratban minden Fana kormányon érzeni, verseny közben én sosem veszem észre. De is egyénenként változik, mert például Kozmy-t az árületbe kergette, és az egész szettjét e miatt cserélte le.. ;)

  • camaro79

    aktív tag

    válasz sentry0 #49897 üzenetére

    Hajrá! Örülök, hogy belevágtál!
    már csak a számodra legjobb simet kell megtalálni 😊

  • JulesTS

    addikt

    válasz sentry0 #49897 üzenetére

    A CSL DD 8Nm-esnél elég erősen, a GT DD 5Nm-esnél kicsit gyengébben de jól érezhető volt a másgneses pólusok taszítása. Nem tudom, hogy a CSL DD<>GT DD között van-e különbség, vagy egyszerűen csak az újabban alakítottak valamit (a 8 vs 5Nm között nem hinném, hogy különbség lenne, mert kikapcsolt állapotban is ugyanúgy érezni a polusokat...). A DD1-nél ilyen már nincs, vagy inkább csak alig-alig érezhető.
    A CSW V2.5 és a 8Nm-es CSL DD-t használva én is úgy voltam vele, hogy a 20Nm már teljesen felesleges...
    ...de amikor a DD1-et jól beakciózták, akkor vettem egyet és a GT DD-t eladtam. Na akkor megtapasztaltam, hogy miröl is beszélnek a Podium DD használók...
    Három dologban tud pluszt nyújtani egy 20..35Nm-es DD bázis egy 5..9Nm-eshez képest:
    - a finomabb de hirtelen mozgást sokkal direktebben/hirtelenebb visszaadja
    - ott ahol nagy FFB-nél (pl: forma autó nagy sebességel kanyarodik) az 5Nm vagy akár a 8Nm is már 100%-on van és még erre van még ráültetve egy plusz visszajelzés, azt már a gyengébb DD-vel nem fogod érezni, mert egyszerűen levágja a 8Nm feletti csúcsokat (FFB clipping).
    - a harmadik meg a nehezebb perecek meghajtása, amíg egy 1kg-os CSL WRC, vagy McLaren GT3 perecet használsz, addig az 5..8Nm is elég, de egy utólagos 2..3kg-os ráadásul 35cm átmérőjű perechez már kell a nyomaték, hogy megfelelő dinamizmussal mozgassa a bázis.

Új hozzászólás Aktív témák