-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lac-coo
#64985
üzenetére
Egy gyors jobbos kanyarban a nagy sebességet azzal kapjuk meg a kormányon hogy nehéz - egyre nehezebb - jobbra tekerni.
Ezt a bázis azzal éri el hogy balra huz egyre erősebben ellened.
Ha elmegy a segge (jobbos kanyarban balra kivéve talán defekt) akkor abból veszed észre hogy hirtelen könnyű lesz jobbra tekerni. Akkor bele nyulsz balra ami könnyű mert a valóságban épp a kocsi segge Neked dolgozik a SIM világban meg mert épp konnyul a balra húzó erő.
Aztán megvan a tapadás és megint erős, lehet tovább gépészkedni a jobbra húzással. Ami nehéz mert a kormány balra ellen tart.De ugyanez van ha az első kerék veszít tapadást. Nyilván egy perecen nehéz modellezni az első /hátsó tengelyt is de kb azt kapod ilyenkor mintha épp a segge indulna csak szerencsére ott a szemünk és az látja hogy az iv nem mozdult. Meg nem is konstans az érzés mint a hátsó tapadás vesztesnel hanem rövidebb ideig tart, dobál oda vissza. De mégis akart valamit a programozó hát azt kaptad hogy jobbos kanyarba a nehezen jobbra tekerheto kormány pillanatokra el könnyul sőt ránt balra kicsiket.
Amúgy a centrifugális erő miatt tapadás vesztes esetén amúgy is egyenesen indulnal előre arra amerre a kocsi orra épp néz tehát mivel a valóságban ilyenkor egyenesen mennél tovább és a kormány a kezedben is épp jobb (fordítva de nem írom már át
) helyett balra rant ezért azt gondolom így most frissen próbálva hogy nem hülyeség ha azt gondolom/ érzem hogy a kanyarban el pattogó kérek középre huz. Ráadásul a két első kerék közul csak az egyik pattan el éppen és ahogy az első hátsó tengely is egy percen jön át a jobb bal kérek is.
Egy mix van a kezünkbe amin a szemünk segít eligazodni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Core I7 4K ERŐMŰ Lenovo P1 G3 (Core I7 10850H 32Gb 1 Tb) Tervező/vágó/gamer - Nvidia 4Gb!
- Bivaly Lenovo T14 gen5 (Core Ultra 7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) laptopom eladó 30 hónap gyártói garanciával
- Eladó MEE audio T1 CMA Bluetooth fejhallgató rendszer, gyakorlatilag új!
- Acer Predator Helios 300 gamer notebook/QHD,165Hz/i9 11900H/RTX 3060/32GB/ beszámítás van
- Samsung Galaxy S25 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Google Pixel 10 Tensor G5, 120 Hz OLED, tripla kamera-128 GB Használt, karcmentes Gari
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
) helyett balra rant ezért azt gondolom így most frissen próbálva hogy nem hülyeség ha azt gondolom/ érzem hogy a kanyarban el pattogó kérek középre huz. Ráadásul a két első kerék közul csak az egyik pattan el éppen és ahogy az első hátsó tengely is egy percen jön át a jobb bal kérek is.
tome0001
