Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    veterán

    válasz Lac-coo #64985 üzenetére

    Egy gyors jobbos kanyarban a nagy sebességet azzal kapjuk meg a kormányon hogy nehéz - egyre nehezebb - jobbra tekerni.
    Ezt a bázis azzal éri el hogy balra huz egyre erősebben ellened.
    Ha elmegy a segge (jobbos kanyarban balra kivéve talán defekt) akkor abból veszed észre hogy hirtelen könnyű lesz jobbra tekerni. Akkor bele nyulsz balra ami könnyű mert a valóságban épp a kocsi segge Neked dolgozik a SIM világban meg mert épp konnyul a balra húzó erő.
    Aztán megvan a tapadás és megint erős, lehet tovább gépészkedni a jobbra húzással. Ami nehéz mert a kormány balra ellen tart.

    De ugyanez van ha az első kerék veszít tapadást. Nyilván egy perecen nehéz modellezni az első /hátsó tengelyt is de kb azt kapod ilyenkor mintha épp a segge indulna csak szerencsére ott a szemünk és az látja hogy az iv nem mozdult. Meg nem is konstans az érzés mint a hátsó tapadás vesztesnel hanem rövidebb ideig tart, dobál oda vissza. De mégis akart valamit a programozó hát azt kaptad hogy jobbos kanyarba a nehezen jobbra tekerheto kormány pillanatokra el könnyul sőt ránt balra kicsiket.
    Amúgy a centrifugális erő miatt tapadás vesztes esetén amúgy is egyenesen indulnal előre arra amerre a kocsi orra épp néz tehát mivel a valóságban ilyenkor egyenesen mennél tovább és a kormány a kezedben is épp jobb (fordítva de nem írom már át :DDD ) helyett balra rant ezért azt gondolom így most frissen próbálva hogy nem hülyeség ha azt gondolom/ érzem hogy a kanyarban el pattogó kérek középre huz. Ráadásul a két első kerék közul csak az egyik pattan el éppen és ahogy az első hátsó tengely is egy percen jön át a jobb bal kérek is.
    Egy mix van a kezünkbe amin a szemünk segít eligazodni.

Új hozzászólás Aktív témák