-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zpeti2
tag
válasz adamvarga013 #64987 üzenetére
Még egy dolgot átállíthatsz, iracing nem tesz minden beállítást könnyen hozzáférhetővé. Az app ini-ben elég sokat lehet turkálni a jó beállításokhoz. Ilyen a DD kerekek nm-re állítása is. Document/iracing/app.ini/ffb/displayLinearInNm=0-ról állítsd 1-re ; Display the force level in peak Nm when using the linear mode
Sok mindent lehet itt finomhangolni, keress rá ir fórumon, sajna most nem találom hova mentettem el.
A Fana DD-t nem ismerem, de iR fórumon biztos találsz hozzá finomhangolást.[ Szerkesztve ]
-
tome0001
Topikgazda
válasz adamvarga013 #64992 üzenetére
Magyar, egyedi gyártású aluriggekkel kapcsolódóan a topic összefoglaló cockpit bekezdésében találsz ajánlásokat.
-
Bandit21
addikt
válasz adamvarga013 #64987 üzenetére
Ez a lényeg, örülök!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adamvarga013 #64975 üzenetére
Nos én úgy gondolom, hogy szacsee-nál lesz a megfejtés.
Ezzel a beállítással amit a képeken küldtél (és lényegesen lejjebb a fanalab ajánlott 15% ndp-vel - Nálad 40% - is) a CSL DD kormány ilyen. Még egyenesben is, kanyarban végképp.
Tart majd dob rajta az út és akkor elmegy a tapadás amit úgy érzel mintha rántana ellenkező irányba ami azért van mert a levegőbe lógó tapadás vesztő kerék menne vissza egyenesbe.Ez több dolog miatt van így, az első, hogy a pálya hepehupás, a másik, hogy a kocsi gumija egy kis virsli, a harmadik pedig, hogy könnyű is a járgány.
Dobálja az út.
Megnézem a Winton Motor Raceway-t is, tök ugyanez.
Ami végkép döntő viszont, hogy a Centripetal circuiton próbálva ami tükörsima, ebből sem egyenesben sem egyre nagyobb (akár 4 fokozatban már hátsó kitörésig húzott) tempóval semmi ilyen nincs, a kocsi mintha felhőn siklana.
Ergo amit érzel, az a DD hajtás és annak az ereje. Csak épp 4x annyi erővel mint eddig (bár a játékban a scale az 50% volt tehát 4 nm az így igazából)
Hogy ez tetszik így vagy túl erős arra ott a sok csúszka beállítani, de a lényeg, hogy egy kis autót 160-nál kanyarban egy rögös út így dobál, ez így jó, ezért vetted a DD bázist, örülj neki .
Ha bármi kérdés van még, szólj.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adamvarga013 #64975 üzenetére
A kocsi setuphoz nyúltál? Melyik kanyarokban jön elő a dolog? És ha nem gond, milyen tempót mész? Én párszor mentem itt ezzel, 1.20 fölött volt elsőre, aztán 1.18 a második stint pár nap után. Még én ott az elején vagyok, hogy másodpercek jönnek ha oda ülök (most lesz a 3. alkalom). Azt tudom, hogy a menők 1.15-16 közt mennek. Azért kérdezem, mert ha sokkal gyorsabb, sokkal lassabb vagy akkor nyilván más is éri az autót közben. De ha 17-22 közt mész, akkor kb annak kéne történnie nálam is, mint Nálad.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
szacsee
nagyúr
válasz adamvarga013 #64975 üzenetére
DD is nemrég van meg, vagy már egy ideje használod?
Csak azért kérdem, mert pl Logitech után nagyon erős lehet a visszajelzés. ~2Nm vs. 8Nm. -
Moby
veterán
válasz adamvarga013 #64973 üzenetére
Esetleg azt nézd meg, hogy fana control panelben ha lassan körbeteked a kormányt, akkor a kormánypoziícó-visszajelző nem ugrabugrál-e. Lehet, hogy enkóderhibád van.
-
szacsee
nagyúr
válasz adamvarga013 #64971 üzenetére
Keress rá a blilincs szóra a topikban, érdemes elolvasgatni a hozzászólásokat.
Szigetelőszalag kicsit segít a nútba rakva a terhelésváltásnál jelentkező kottyanásoknál.
Bilincs meg így nézzen ki mikor oldalról ránézel mint ebben a hsz-ban.
Beállítások nekem is hasonlók NRF és NIN nem offon van, de nálam Podium DD bázis van fém QR1-el.
Egyenesben gödrgöknél nem ugyanilyen erőhatást érzel?
Előfordulhat, hogy valami miatt erősebbnek érzed kanyarban, mert ott amúgy is kormány ellen dolgozol.
NDP: 20
NFR: 20
NIN: 10
beállítást megnéznéd, ott is így viselkedik? -
szacsee
nagyúr
válasz adamvarga013 #64965 üzenetére
Mentem Lotus79-el rajta, nálam dampert feltolva csak az útegyenetlenség akarta kitépni a kezemből a kormányt.
IR és Fana Tuning menüről csinálnál képernyőképet, hátha van aki egyből kiszúrja mi okozhatja. -
zsozsa74
őstag
válasz adamvarga013 #64965 üzenetére
Elég különös. Más szimnél is csinálja? Ha igen, javítás lehet a vége.
Automobilista 2 - www.lowfuelmotorsport.com - Steam: zsozsa74
-
biker
nagyúr
válasz adamvarga013 #64965 üzenetére
ahha, bilincs csere vagy QR csere ha QR1 lite van, vagy QR1 metal de kotyog
sajna kommhiba és pillanatra ugrik egyet, nekem is volt míg nem ellenőriztem végig mindent, és nem cseréltem le a gyári ratyi bilincset a nyakonElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X 1TB + Xbox Stereo Headset Bundle (bontatlan+garancia)
- Huawei P30 Pro 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone Xs 64GB, Akku: 100%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi 13T Pro 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 12S 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!