-
Fototrend
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zahi
aktív tag
válasz SamuraiKenji #98 üzenetére
Akkor kéne csinálni szervert.. Hátha jön valaki..TE ráérsz?
A Tegnapi Masters futamon Ki találta ki azt a "homokzsák" Cockpit nézetet???? Attól nagyobb marhaságot én ha 1 hétig gondolkodok sem tudnák kitalálni vazz...
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
SamuraiKenji
aktív tag
-
Zahi
aktív tag
WTCC 06-07 szerver, game2 a pw. pályák 4-5 vegyesen
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Hát nem örülök Kroni...A hétvégi szünetednek!!
A Citroennek örülök, de Loeb nem hiányzik..Nekem legalább is.Meg gondolom így van vele Muller is!!
Ha ütőképes lesz a Citroen(már pedig az lesz!!!) Akkor Muller is, meg a többi is kötheti fel azt a bizonyost..Bár Loeb nem egyedül fog menni a pályán,nem rally, ez biztos furcsa lesz neki elsőre.Azért, ahol nem tartanak fel, ott tudsz menni saját tempót. De amilyen kvalitású pilóta, nem kell majd neki sok idő..Csinálok majd szervert GT Sport-Club néven, ha gondolod majd nézz fel.Steam-en úgyis látjátok, mikor..?
De majd beírom ide is, ha elkészült, egyelőre ébredezekHa kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Kroni1
veterán
NA én tegnap este elmentem bulizni, igy nem tudtam csatlakozni, ma szintén ez lesz, de napközben ha itthon leszek talán nyomhatunk valamit.. Amugy a WTCC szerver az fut folyamatosan, azon lehet gyakorolni? kb. ezer éve nem voltam fenn.. És most látom hogy hétvégén megint futam lesz! Na hát azt is kihagyom sajna..
Ez viszont örömhír!
-
Zahi
aktív tag
GT Sport-Club szerver, egyelőre WTCC! Spa-ban.. jelszó: game2
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Szerver megy, ha érdekel v.kit
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Remélem lesz majd annyi játékos elvégre sokan jelezték igényüket rá ..A több kategória meg sztem nem árt, nem mindenki tudja assist nélkül terelgetni a nagyokat Főleg, ha újdonság nekik ez a kategória, azoknak bőven elég a Club, Sport ..Sztem.nyitok egy szerót most, aki gondolja jöhet próbára Első nekifutásra csak a Sport-Club lesz engedélyezve, aztán majd meglátjuk...GTR Evo-HUN néven lesz, pw, meg legyeeen..."próba"
Jó nehéz jelszó
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
-
Zahi
aktív tag
Akkor GRATULA!! (Mi is lett belőled? )
És elkezdhetjük végre tesztelni a dolgokat..Majd ma még felvázolom az Én elképzelésem, lehet tenni javaslatokat Mivel Túra autó már van elég, maradjon a GT kategória sztem!!
Sport-Club, esetleg ha van elég jelentkező kiegészítve a Pro-val..(mehetne együtt a 3, élőben sincs gond a több kategória együtt futásával..)Időben: 30 perc, vagy 60..De ehhez mérten lennének a kopások beállítva, mert ugye.. Csak hosszútávú verseny lenne, vagy mi?? Box kiállás kötelező!! Na..nagyjából ennyi, várom a javaslatokat, ötleteket !!JA: Skineket lehetne csinálni, de az Én meglátásom: Kizárólag olyanok lennének, amik vannak, vagy voltak..esetleg némi változtatással, nevek, szponzorok terén..Tehát ilyen "faszaezagumi tím",meg "sültkolbászklub", "töltöttgalambgeng" nevű csapatok ne legyenek már, mert az komolytalan -gyerekes!! Biztos viccesnek találják egyesek, meg "fúdekúl",meg "baró" de számomra ez nem autósport rajongó hozzáállás....
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Hát igen..Magam is így gondolom, a diesel-eknek munkagépben a helye, esetleg kamion versenyen..
EMLÉKEZZÜNK a régi szép időkre, amikor még élvezet volt minden autó hangja !!!!! 4 tárcsás Wankell!! (1991 Le Man győztes )Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Stunter
csendes tag
Szerintem nem érdemes leírni egy autót a hangja miatt. Az audi nyilván tdi-vel versenyzik hisz hatalmas tapasztalatuk van ebben a konstrukcióban (jó pár eredményt is hozott..)
A gt illetve az LMP2 egyértelműen izgalmasabb mivel sokkal kisebb költségvetésből lehet versenyképes autót összetákolni és a pénzügyek jobban korlátozottak.
A porsche "szinte" biztosan jön 2014-be nem véletlenül ment a nagy PR 2015-től viszont jön a nissan is végre teljes gyári csapattal az LMP1-be úgyhogy izgalmas évek ellőtt állunkUI: "mákkal nyertek" alatt mit értesz? én végig néztem de nem láttam olyan nagy kiugró szerencsét
-
SamuraiKenji
aktív tag
Hát ja nem annyira izgi így a P1...Toyota már elég közel volt az Audihoz, nem a szokásos(kötelező) győzelem mint az utóbbi évekbe. Remélem jövőre már összejön a Toyotának meg jön a Porsche is az azért már érdekesebb lesz.
Valóban a kisebb kategóriák izgalmasabbak voltak.Mondjuk az időjárás is tréfálkozott rendesen, ill. ennyi safety car-os szakasz se tudom mikor volt ha volt....
R.I.P. Allan Simonsen
http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
Debilon
addikt
hát igen, a dízel hajóba/traktorba/teherautóba és aggregátorba való
a Toyotának legalább igazi versenyautó hangja van, nem mint az audinak..
jövőre talán lesz Porsche a P1-ben remélem leverik már az audit, amúgy is mákkal nyertek, igaz ahhoz ott kellett lenniükSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
ja, nagy dicsőség egy olyan P1 mezőnyben ahol igazából 2 márka van, meg van a 2 futottak még autó
P2 és a GT sokkal izgalmasabb és élvezetesebb volt (nekem), na-meg kiegyenlítettebnek tűnik a mezőny
kivéve az idióta szabályt amivel a 458-ast visszafogták elég rendesen[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Zahi
aktív tag
Az AUDI megint behúzta Le Man-t... De már ott a Toyota, legközelebb letörik az Audi szarvát..-már most sem kellett sok
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Reméljük sikerül Gáborunk! Nem csak mondjuk, szorítunk..Bár nem tom, segít-e?...
Elgondolásaim vannak üres napokra...Majd megpróbálom összefoglalni...De nem WTCC
Mindenképp más kategória, remélem leszünk rá!! (GTR-2, vagy Evo)Sok sikert! (aztán majd elárulhatod lábujj hegyen, mi lesz belőled?? )
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Kroni1
veterán
Srácok szorítsatok nekem! Holnap államvizsgázok, aztán ha végeztem kezdődhet a nyár és a kemény Race07 multiplayer áradat!
-
Zahi
aktív tag
Le van csendesedve ez a topik gyerekek.. Valami ötlet, hogy mit csináljunk?
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
fess
őstag
-
Kroni1
veterán
Kéremszépen engemet a nagy veszélyhelyzetre tekintettel levezényeltek a jövöhét végééig árvízvédekezni, úgyhogy egy darabig én most offline leszek! Most indulok is vissza a laktanyába, amíg nem jövök addig jó gurulgatást nektek!
Ja és hajrá norbi! (Sajna a mai futamokat és az F1-et én már nem fogom látni.. )
[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
Nagy a csend gyerekek! Kérném az igényeket, milyen szerver legyen? Még Norbi indulása előtt mehetnénk valmi jó kis "csapatós"-t !
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
"Önmagában a levegőnyomástól nem lesz melegebb a gumi"
Nem kell vitázni ezen, ha elolvastad, akkor látható, utána írtam "terhelésnél, persze"
Magyarul: ugyanazt mondtamMeg picit lejjeb próbáltam összegezni, tapasztalataim szerint mik befolyásolják a gumi hőmérsékletet, nagyjából egyet beszélünk, annyi hogy Te még kiegészítetted..
Nincs kedvetek GT Sport-Club futkosáshoz?
Csinálok szervert, ha jöttök[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Allbundy
tag
Ezzel vitatkoznék egy kicsit
Önmagában a nagyobb nyomástól nem lesz melegebb a gumi, sőt, ellenkezőleg.
A gumi két dologtól melegszik, attól hogy "dolgozik" (hajlik ide-oda, be-ki), és attól hogy csúszik. Valamint kúszik is, de az már inkább a meló kategória. Ha növelnéd a hőmérsékletét, akkor keményíts rugón és lengéscsillapítón, ezzel nagyobb rész jut a guminak a rugózásból, ergo többet dolgozik. Másik részről növeld az összetartást, az utánfutást(csapdőlés), és a negatív dőlést. Így nagyobb a csúszás és ezekkel jobb kanyartulajdonságokat is elérsz. Persze mindezt mértékkel. A keréknyomást úgy állítsd be, hogy a gumi közepe a két szélső hőmérséklet közepe legyen, és nagyon fontos, hogy menj pár kört erős tempóval előtte, valamint ha használod a DX-et, akkor az ott látott nyomást vedd alapul. Ebben nyugodtan használj asszimetrikus értéket.
Jelentősen befolyásolja még az első hőmérsékletet a fékezés is, kapcsold ki az ABS-t(ha használod ), tedd nagyobbra a féknyomást. Fékezz erősebben, illetve az sem mindegy mennyire durván mész be a kanyarba.
Elsőkerekesnél pedig a kigyorsítás finomsága is kíméli a gumit. Elsőkerekesnél nálam sokszor nagyobb a hátsó dőlés mint az első. BMW-nél persze hátul sokkal kisebb, de erről érdemes lenne megvárni például Yaka véleményét. -
Zahi
aktív tag
Hőmérsékletet azzal tudsz emelni, hogy teszel bele nyomást Minél magasabb a nyomás, annál nagyobb lesz a hőmérséklet..Terhelésnél persze.. Neked más, mert a hajtott kerekek, hátul vannak, azért alacsonabb az első neked..Nálam pont fordítva van Hátul még verseny körülmények közt sem megy fel 85-re 190-es nyomásnál sem!!...Ez van Elől meg óvatoskodni kell, mert hamar elkopik, elvégre nem csak a kormány, a hajtás is ott van...
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
holodp
aktív tag
Most nyomtam egy 13 körös stintet versenyszimuláció néven.
Hát nekem az első kerekek baromira nem 85-95 körül voltak, a jobb oldali olyan 78-85, a bal még ennél is vagy 7 fokkal kevesebb átlagban. Egyébként eléggé egyenletesen koptak, bár azért ez a pálya sokkal jobban megviseli a jobb oldali kerekeket. Az utolsó 2 körre már azért rendesen korcsolyáztam a kigyorsításoknál. Hátsók ott voltak a 95-85-ös tartományban.
Többi beállítást már megcsináltam tegnap, most próbálok valami viszonylag gumikímélő beállítást találni.
Kerékdőlés... hát, nekem most 2,5 fok különbség volt az első és hátsó kerekek között. Mondjuk az elsőt most lejjebb fogom venni egy fél fokkal.
Egyébként hogy a fenébe tudom rávenni az első gumikat, hogy ne hűljenek le ennyire? Mert a hőmérséklet arányok jók a felületen belül, csak a 85-től azért hidegebbek... Vagy az a 8-10 fok nem igazán lényeges?[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
Hát picit összetett a dolog..Ha a pályán lehűl a gumi, akkor kevés a nyomás a megfelelő üzemi hőmérséklet tudomásom szerint 90 Celsius körül mozog..picivel alatta inkább..A Kopást tudod ellenőrizni az XD-n egy vékony függőleges csík van minden kerék külső oldalán. Felül zöld, alul piros..Gondolom, sejted, miért?
A külső-belső hőmérséklet valóban jó érték, de az egyenletes kopásra sem árt odafigyelni
De a leglényegesebb a hőmérséklet, a 85-95 közötti tartományba fog jól a gumi, felette "taknyos" lesz, alattam meg "radíroz".. egyik sem jó kopás szempontjából..De csak a guminyomással nem fogod tudni elérni a legjobb hatás fokot.Kerék összetartás-Csapszeg dőlés, után futás, gyors-lassú ki-berugózás..mind-mind befolyással vannak rá, sőt még a leszorító erő is!! Lassú és pepecs, de ez van A hátsó gumikat nyugodtan fújhatod keményebbre, ha bepuhul, mert akkor csak radíroz, nem fog! Nekem teljesen más a nyomás elöl, mint hátul!!
Hátulra majd minden autónál kisebb kerék dőlés kell, mert az nem kormányzott kerék! Kisebb erőhatás éri, nem "támaszkodik" annyira, mint az első. Ha elől 3,5 fok, akkor hátul kb 2,5-2,7 az ideális. De nem mindegy az sem, hogy első, vagy hátsó kerekes...Hátsó kerekesnél a két érték sokkal közelebb van egymáshoz, némelyik pályán még azonos is! MEg kell tapasztalnod ezeket magadnak sajna , nincs két egyforma sofőr..Kinek a pap, kinek a papné..Nekem a lánya!!Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Kroni1
veterán
a moszkvai teszt élő timingban!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- trek81 károsultjai
- Milyen videókártyát?
- Viccrovat
- Videós, mozgóképes topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest