-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
válasz -Solt- #18244 üzenetére
Esetleg Subnautica?
Mondjuk én pont azért nem játszok vele, mert nincs Touch support...
-
sakkay
aktív tag
válasz kiskuplung #18252 üzenetére
Új nv patch óta hang van-kép nincs. Cv1
-
kiskuplung
őstag
válasz sakkay #18254 üzenetére
Nem tudom. Nekem az Epic store-os verzió van meg, most megnéztem a kedvedért, működik rendesen.
Más: Humble bundle-n VR leárazások vannak, köztük egész jók, pl. kevesebb mint 10 pénzért I expect you to die.
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #18255 üzenetére
beatsaber leárazást akarunk!
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-Solt-
veterán
-
a2d2
addikt
válasz kiskuplung #18255 üzenetére
Ez sem rossz 2,79-ért: [link]
Van steam key is, de ugyanez a csomag steamen 4 euro mert ott csak 90%-os az akció.Mondjuk álltalában az ilyen akciók után szoktak ezek benne lenni a következő humble bundleban az 1$-os csomagban
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
A fejleszto csinalhatha folytatas a theBlu-hoz, meg mindig az egyik legjobb elmeny pedig a legelejen jott ki, most lesz 3 eves.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
Megcsinálta a kis kínai!
Az ok a lelkesedésemre : Tegnap megkaptam a Pimax 5k + és 4 óra hosszát sikerült is éjfélig tesztelnem . Egyenlőre csak teszteltem pár játékkal , mert nagy volt bennem a drukk mi megy és ez és ez hogy működik vele.
Itt egy friss teszt róla:
[link]- kicsit szerintem szigorú a cikk írója , tény , hogy sok tekintetben vissza lépés egy Oculus vagy egy Vive Pro hoz képest, mert a headstrap a fülhallgató hiánya nagy hátrány kényelem és hangzás tekintetében.
Viszont vizuálisan ( ami a lényeg egy VR eszközben ) bődületes előrre lépés, majd később részletezem miért .. Teszt konfigom : húzott GTX 1080 TI , egy tuning nélküli I7 6700K és 16 GB DDR3 as ram.
Viszont minden kezdet nehéz így mikor bedugtam a készüléket feltelepítettem a Pitool -t megdöbbenésemre se kép se hang nem ismerte fel a headset et.. Számítottam rá, így nem estem pánikba.. 10-20 percig keresgettem a fórumokon mi lehet a gond mire rájöttem, hogy a honlapon a szoftver letöltésénél ott szerepel a zárójeles megjegyzés (418.91 or above)… Természetesen nekem kisebb verzió számú Nvidia driverem volt így a frissítés meg is oldotta a problémát. Room scale setuppal semmi gond nem volt 5 percet vett igénybe az egész és már működött is.
Szerencsére úgy néz ki én egy hibátlan darabot fogtam ki és nincs gond vele, de meg kell hagyni kicsit könnyebb és gyengébb műanyagból készült a Pimax. Nem annyira strapabíró , mint egy Vive nem annyira kemény és ütés álló , de ha nem akarod a falat lefejelni akkor nem igen lesz vele gond.
Szerintem ha keményebb műanyagból csinálták volna jóval nehezebb lenne, szóval nem véletlenül van ez így… Vive könnyűségűre saccolom vagy nem sokkal több , viszont a headstrap így elég tréé tényleg elkélne ide egy kidolgozott Oculus fajta..
Szimulátorokkal én nem használtam eddig , mert nem az a prioritásom, de azzal is ki fogom még a héten próbálni.. Véleményem szerint az Oculus és a HTC felkötheti a gatyáját egy olyan vizuális szintet állított fel a Pimax.
Picit első látásra furcsa volt ez az óriási FOV , de brutálisan jobb így játszani , még egy Onward vagy War Dust-ot is..
De megdöbbenésemre a kép élessége és pixel mentessége volt a legmeghatározóbb (az FOV mellett ami bődületes) , mert a Samsung Odyssey hez képest is előrre lépés legalább akkora , mint egy sima Oculushoz képest egy Samsung Odyssey. (erre nem számítottam, mert nem sokkal több a képpont)
A teszt videókból ez nem jön át , de jóval jobb a képe egy Samsung Odyssey hez képest a pixeleket alig látni tényleg ha nagyon fókuszálsz rá akkor látod csak. A színek élénkek (Majdnem olyan jó mint az Odyssey -ben volt ) , de egy két sötét helyszín esetén látszik, hogy a fekete „picit világít”, bár ma fogom a Killing Floor Incursion al tesztelni az elég sötét ..
De szerintem még simán elmegy ez nem akkora hátrány ..Jelenleg a Pimax hozza a HD minőséget szerintem VR ban ez már brutálisan jó kategória és szerintem sok sok évig így ki is fog tudni szolgálni.. Megérte a váltás nekem mindenképpen.
Régen beszélték, hogy a Samsung Odyssey 1.5 ha az az volt akkor ez biztos 2.0 nak megfelel , de csak vizuálisan jelenleg.
Térhangzás ahogy a Vive esetén nincs úgy szerintem itt is ez hiányzik . (Samsung Odyssey és Oculus etalon)
Torzítás a széleken probléma.. Én nagyon minimális torzítás érzékeltem Normál FOV mellett ennyi szerintem bőven van egy Samsung Odyssey vagy egy Vive esetén is (Oculus a legjobb ott nincs semmilyen torzítás ).. Large FOV esetén se tapasztaltam sokkal többet , de van egy bökkenő vele.. Méghozzá, hogy mivel a pixel arány a vízszintes és a horizontálishoz képest jelentősen megváltozik, ezért a kép élessége se olyan jó mint a Normál FOV ba. Skyrim VR -t ( moddolt ) próbáltam 1.5 Pitool és normál FOV val tökéletesen megy Brainwarp al (90 hz mellett – tehát csak 45 öt kell generálnia a gépnek.) A kép tűéles.. Ha ugyanezt átállítom Large FOV ra akkor már látszanak távolban kissé a barázdák és ront az élményből (Ekkor Samsung Odyssey élességű csak a kép – ebből is látszik, hogy nem minden a kijelző megfelelő szoftver is kell alá, hogy éles legyen a kép ).. Tovább megyek Onward Large FOV ba 2.0 Pitool esetén is (10000x 5200 körüli ) megy gördülékenyen, de ott is látszik, hogy normálba még 1.5 esetén (fejből írom kb. ez az arány pixelbe : 8000x7000 ) is szebb élesebb a kép .. ( Steam VR mindig 100 % os értéken van )
További aggályom volt, hogy vajon tényleg a kínaiak nem e átvernek és csak a nagyobb képre húzzák a jelenlegi FOV-t .. Szerencsére alaptalan a félelmem a Large FOV esetén Skyrimba ha mellettem áll a karakter a szemem sarkából látom! (170 es FOV) - normálba is kb. 155 FOV megvan ..
Valóban tudja ezt az eszköz és nincs átverés benne. Próbáltam még a Contractors VR -t a War Dustot is Normál FOV val 1.5 ös Pitool al tökéletes tű éles és csodálatos az élmény egészen más így játszani magas felbontáson , mint a régi Vive vagy egy Samsunggal.. ( vagy Oculus al)
Tervezem is , hogy a játékokat amiket eddig toltam mind végig tolom újra akkora az „új élmény” ezzel az eszközzel. Még a Fallout VR is megy akár normál FOV és 1.5 ös PPitool esetén (brainwarp mindig be van kapcsolva) viszont ennél a játéknál ahogy beérek egy zárt térben csúnyán beakad és érezni a 45 FPS sincs meg.. (fejleszteni kellene ezt a Brainwarp ot, hogy automatice bármilyen FPS ed van ha leesik 45 alá akkor is duplázza ahogy a Vive és a többi headset esetén van ) Így kb. 1 es értékre le kell venni, hogy 90 hz en Brainwarp mellett első térben is jó legyen az FPS szám (így se rossz , de messze látni a barázdákat jobban a távolban ).. Tesztelgettem, hogy 72 hz vagy 64 hz re levegyem a Pimax et, de nem éri meg azért a 90hz kell egy folyamatos minőségi VR élményhez..
Beállításokkal el lehet vacakolni, de nem nagy erőfeszítés, de tény, hogy egy kezdőnek ez lehet túl sok lenne aki csak indítani és játszani akar bár ez az állítási kényszer egy sima Oculus esetén is megvan , ha jobb képminőséget akarsz a supersamplinggel beállítani és nem elégszel meg a default üzemmóddal.
Az én veterán gyomrom már a hányingernek is ellenáll semmi gondom nem volt az nagyobb FOV vel, de éreztem, hogy picit jobban igénybe veszi a szervezetem.. Kezdőknek viszont kemény lehet egy ilyen nagy FOV val kezdeni bár nem állítom nem tudna bárki hozzászokni.
Pár negatívum is a végére: Tales of Glory és a Creed nem megy vele (crashel az utóbbi előbbinél meg bejön a menü, de a pályák betöltése után rossz a kép – az is lehet más beállításokkal kell kísérleteznem, hogy elinduljon )
Valamint szemüvegeseknek , nem biztos hogy ideális, mert elég közel van a lencséhez a szemem eleve könnyen meg tudod szemüveggel karcolni (Más headset esetén is ez veszély).. Inkább kontaklencse használata javasolt.
Mindent összegezve nem hibátlan a termék, de amiért megvettem ( vizualitás ) azt minden tekintetben teljesítette. (Ilyen képet még VR ba én még nem láttam ) Pimax 5K+ bőven elegendő nem hiszem, hogy van értelme a felárat a 8K ra kiadni ahogy hallottam nem élesebb rajta a kép sőt.. bár már lehet azt is felfejlesztették ki tudja..[ Szerkesztve ]
-
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #18260 üzenetére
Még annyi jótanácsa Pimax 5k + hoz, hogy bár van Brainwarp és jelentősen alacsonyabb konfiggal is elérhető a folyamatos kép , de GtX 1070 alatt semmiképen sem érdemes próbálkozni vele, mert annyira elmosódott lesz a kép, hogy egy sima Vive vagy Oculus hoz képest élességben nem lesz előrre lépés..Bár a nagyobb FOV meglesz 😊
GTX 1080 TI vel viszont meglehetősen jól megy minden így Brainwarp bekapcsolásával ( a nélkül nem is próbáltam a játékokat , mert így sokkal magasabb grafikai beállítást tudok elérni ) -
izomman1
senior tag
Valamint kipróbáltam a Virtual Desktop al is.. Film nézésre is tökéletes és élvezhető (Persze ha nagyon rákoncentrálsz látod még a pixeleket)
180 fokos 5K filmeket is néztem vele (155 es FOV val ) Nézhető és nem zavaró, de ha nagyon mozgatod a fejed akkor kevés lesz hirtelen a 180 fok és látod a videó szélét.
Ettől függetlenül nagyon szépek a színek és szinte nem is látni a pixeleket .
Amikor először a VR -t kipróbáltam (biztos sokan érezték ezt anno) annyira lenyűgözött , hogy majd kiugrottam a bőrömből… Valami hasonló dobás érezhető a Pimax esetén is ha nem is teljesen annyira.. 😊 Kristály tiszta a kép végre látok a távolban is és a nagyobb FOV miatt jobban érzed , hogy a VR világ körül ölel. 170 es FOV esetén már már a természetes látómező szintjét súrolja , de 155 ös normál FOV-ban se sokkal rosszabb az élmény ( aminél kristály tiszta éles a kép 1.5 ös Pitool esetén , de 1 vagy 1,25 nél is már jelentős az ugrás egy Samsung Odyssey -vel összevetve is )[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #18266 üzenetére
A Rift füles a Samsunggét is veri.. ( de az is tudja a térhangzást ) ..
Fejpánt esetén is a Rift képviseli az etalont a Pimaxnál ez a tépőzáras valami csak nagyon minimum szint nem lehet ugrálni mozogni szabadon , mert mozoghat a fejeden.. Várom már a gyári fejpántot és a fülest , mert a sok kábel a le felvételt eléggé megnehezíti .. Beépített fülesnek vagyok a híve ..
Ja és egy utolsó : Goodray .. alig látszik van benne egy minimális, de a Samsungéhoz képest is kevesebb látszik (Samsungban volt tapasztalatom szerinte a legkisebb eddig )
Fejpántja viszont a Samsungnak csapni való én nem szeretem ezt a PS VR típusú az arcod elé belógatom verziót .. Ha rázod a fejed mozog a kijelző a fejeden. Sokkal jobb a Rift megoldása remélem a Pimax is inkább ez irányba megy majd el.. (Ekkora kijelzőt képtelenség PS VR szerű fejpánttal stabilizálni az arcodon )
Nekem viszonylag "kocka és nagy fejem van" (igazi ázsiai féle ) ezért fény se szűrődik be , de lehet gondok lehetnek, ha kisebb a fejméreted..[ Szerkesztve ]
-
-
kkarika
csendes tag
válasz izomman1 #18260 üzenetére
A large, medium, small fov képminőségbeli különbsége egy steamvr felbontás korlát miatt van. Ez alapból 4096, ezt a large fov nagyon hamar átlépi. Hiába állítasz be az SS-el 10000 feletti felbontást, azt leveszi 4096-ra a render során. De át lehet állítani, én pl 8192-re állítottam.
[link] -
izomman1
senior tag
válasz kkarika #18270 üzenetére
Nagyon köszi! Mindig tanul az ember.. Az első lesz, hogy ezt kipróbálom otthon.. ha Large FOV mellett is éles lesz ezzel az maga lesz a mennyország ! (Furcsáltam is, hogy a Pitool beállításnál a 2 es értéket bírta a gépem az Onwardot.. Hogy a fenébe? persze, mert leszabályozott így már érthető és a fórumon is ezt írják.. Szuper lesz a large FOV val is a tű éles kép csak bírja a gép.. )
Közben pedig itt egy nem tudom mennyire friss lista a játékok beállításához és kompatibilitásához :
[ Szerkesztve ]
-
sakkay
aktív tag
válasz kiskuplung #18255 üzenetére
Nekem is megjavult. Lehet a videókari buzul..
-
Enton
addikt
válasz izomman1 #18260 üzenetére
Ez azért elég szomoru bár várhato volt:
"Unsurprisingly, Project Cars 2 produced the lowest frame rates of the test suite. None of our configurations came anywhere close to achieving 90 fps averages. All three Small FOV options and the Normal FOV configurations returned averages of 45.45 to 47.46 fps, which suggests the game was automatically throttling the frame rate to achieve a smooth 90 fps through reprojection.
Curiously, when we cranked the FOV value to its maximum setting, the average frame rate increased by nearly 50 percent, with all three resolutions returning upwards of 60 fps averages. And the unconstrained fps averages increased from the low-50s to the mid-70s. We can’t explain why the frame rate increased with the higher FOV, but we triple-checked the results and retested for good measure, so we’re sure of their veracity.
The Frametime results depict remarkable conformity between resolutions, which is perhaps the most puzzling characteristic of these results. We see a slight increase in frametime as the resolution scales up, but the differences are just barely outside the margin of acceptable error.
Despite the significantly under-par frame rate that our test system pumped out, that frame deficit didn't impact our perception of the game's performance as we watched from our headset. The game ran at a smooth 90 fps using reprojection, for which we credit Valve’s constant improvements to the SteamVR platform. Without a robust reprojection algorithm, our experience with the 5K Plus would have been much worse."
Akkor várjuk a köv gen top vga-t talán az elég lesz neki.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
stfx
aktív tag
Labyrinth Prank OculusGo és GearVR-ra ingyen, több ezer kulcs, csak rakjátok át usedre ha használtatok egyett.
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz kkarika #18270 üzenetére
Gyors új tapasztalat: Valóban működik a beállítás , most már Large FOV -ban is tiszta kép tud lenni, de legtöbb esetben már a gépem megfekszik ettől. (valamikor crashel) 1.5 ös Pitool beállítás állom kategória jó ha a 1.25 öt bírja. .
Egyes játékoknál tudom a Large FOV beállítani élesre (6000x3000) például : Onward , War Dust (ami nem akkora grafikai igényű) a többinél marad a Normál FOV és az éles kép.. (4000x3900)
Killing Floor Incursion t és Alien Isolation-t teszteltem , mint „sötét” játékokat .. Nem mondom ,hogy rossz játszani vele , mert a tiszta kép itt is érvényesül, de sötétbe kevésbé jön ki a nagyobb FOV hatás, valamint picit világosabb a sötét , de a szemed hozzá tud szokni.
Large FOV huzamosabb használata után picit viszont már émelygett nekem is a gyomrom a normált jobban bírja.. Ráadásul a Large FOV jobban erőforrás igényesebb , így élesebb képet tudok normálba elérni és az se sokkal kisebb FOV .
Minden összegezve szép munka Pimax ! Egy olyan eszközt hoztak el a fogyasztóknak amivel akár 170 es FOV val is játszhatsz és a piacon a legélesebb képet adja , amit valaha készítettek.
Ha a VR fejlődés az Oculus és a többieken múlt volna csak akkor csak szépen csepegtetve kaptuk volna meg a nagyobb FOV -t először 140-150 és csak utána 170-180 ast és ki tudja hány évet ( évtizedet kellett volna ) rájuk várni, mert szimplán üzleti modellként tekintenek (persze ez is kell tömegeknek olcsó VR készíteni ) a piacra.
A Pimax tojt az egészre és megcsinálta a technológiai ugrást abból ami jelenleg van.. Nyilván egy hajlított kijelző jobb lesz erre , de szerintem egy nagyon használható 170 es látószöget hoztak létre megelőzi a korát ez a technológia![ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #18276 üzenetére
"Ha a VR fejlődés az Oculus és a többieken múlt volna csak akkor csak szépen csepegtetve kaptuk volna meg a nagyobb FOV -t először 140-150 és csak utána 170-180 ast és ki tudja hány évet ( évtizedet kellett volna ) rájuk várni, mert szimplán üzleti modellként tekintenek (persze ez is kell tömegeknek olcsó VR készíteni ) a piacra."
Te magad is írod, hogy a csúcskategóriás vga is erősen nyög ilyen felbontás mellett és a 90Hz is csak warppal van meg. Az Oculus és a többiek nem passzióból fogják vissza a VR speceket, hanem két okból:
1. Nem a jelenleg kapható csúcs hardvert kell figyelembe venniük, hanem a többség által elérhető átlagot.
2. Nem frissíthetnek hardvert minden félévben, mert akkor a tartalomgyártók nem tudnak mihez alkalmazkodni. Ez különösen igaz a fov-ra és a különböző render technikákra, mint a foveated rendering. Egy rendes játék fejlesztése rohamtempóban is minimum 2 év, ha a kiadók azt látják, hogy 2 év alatt 3 generációt öregszik a hardver, akkor bele sem kezdenek.
Azaz ahogy azt már többször is írtuk: a Pimax egy vékony piaci rést tud betömni - és respect, hogy megpróbálják - azokét, akik hajlandóak extra időt és pénzt áldozni a lehető legjobb minőségre. Ez azonban egy törpe kisebbség, alig pár százalék, rájuk nem lehet egy egész iparágat alapozni.
Egyébként csak gondolj bele mekkora balhé lenne, ha a Pimax 5k-t így ebben a formában a HTC vagy az Oculus dobta volna piacra (talán valamivel gördülékenyebb logiszitkával). A szaksajtó és a fórumok tele lennének vérgőzös fikázókkal, hogy a legerősebb hardver sem bírja, mindent tweakelni kell hozzá, ez nem működik, az nem működik. Ennél nagyságrendileg kisebb problémák miatt is hajlamosak az átlag userek keresztre feszíteni a nagy gyártókat.
-
izomman1
senior tag
Ezt a Project Cars 2 őt még a héten kipróbálom.. (Asetto Corsa mellett bár az gyanítom jobban fog menni régi headset eken is jobban ment )
Tesztelem majd, hogy milyen beállításokkal tudok Normál FOV val és brainwarp segítségével „fake” 90 FPS mellett játszani (45 FPS re re igen leszabályoz a Pimax ilyen esetben)….. (Húzott GTX 1080 TI) - akkor van gond sajnos a Pimax brainwarp esetén , ha nem éri el az FPS a 45 öt se úgy tudom akkor meg se duplázza a framet.. Ilyenkor lehet még 72 és 64 hz re levenni a kijelzőt és akkor elég generált 36 vagy 32 FPS , de utóbbi már annyira villódzik (64 hz) , hogy nem éri meg így játszani nincs folyamatos megfelelő kép.. Talán még a 72 hz elmegy szódával, de nekem már az se tetszik.. (Falloutnál próbálkoztam ezzel )
Fallout 4 VR is a Sweviver beszámolója szerint csak valahol 45 FPS hozott PITOOL 1- es érték és 100 % Steam VR beállításnál. Brainwarp esetén már játszható kategória lett az FPS duplázás miatt, bár annyira rosszul optimalizált a játék, hogy a kültéri helyszíneken még több is meglenne bőven, mint 45 FPS érezni a
belső területeken viszont leesik az FPS .. Külterekre simán magasabbat is bírna , de játék közben állítani , hogy egy beltérhez érkeztem vegyük le a grafikát az kivitelezhetetlen kategória. -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #18277 üzenetére
Igen ilyen is kell (Ezért írtam kell a tömeg termék is ) és örülök, hogy az „ilyeneknek” mint én is kaptunk egy eszközt.. Támogatottságot illetően pöccre megy majdhogynem minden.. Az , hogy beállítással el lehet vacakolni az a többi headsetnél is megvan , de tény ennél picit több, mert még az FOV nagyság is megnöveli a lehetőségek tárházát és rá kell jönni az adott konfigon, hogy néz ki milyen beállítással a legjobban a játék. GTX 1070 tő felfele azért már használható az eszköz (bár minden játékkal nem biztos hogy tudsz normálisan játszani lásd Fallout 4 VR ) bár tény , hogy ez nem olcsó kategória és nem a tömegeknek szól ebből kifolyólag (Jó lenne ha VGA fronton beindulna egy igazi árverseny és nem egyre drágábbra tennék az árcédulákat, hanem egyre olcsóbbra inkább) .. Valamint az AMD Radeon VII essel például lehet el se indul a PITOOL szoftver letöltésénél meg sem említik.
Az is óriási piaci hátrány még nekik, hogy egyenlőre csak egy „jó headset” van , de a headstrap , füles , a kontroller , a base station minden hiányzik és komplett csomagot ki tudja mikor fognak tudni adni a nagy érdeműnek, mert jelenleg csak a Vive tulajok tudják használni az eszközt . (Nekem is nagy „anyagi „áldozatot kellett hozni vissza kellett térni Vive ra amit egyszer már lecseréltem ) -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #18277 üzenetére
„Egy rendes játék fejlesztése rohamtempóban is minimum 2 év, ha a kiadók azt látják, hogy 2 év alatt 3 generációt öregszik a hardver, akkor bele sem kezdenek.”
Pont ez a jó a Pimax-ben ,hogy a játék gyártónak nem kell külön rá írnia a játékot megy az magától valami „hack révén” PITOOL al (Ezt szerintem ha nem is az Oculus , de a HTC megoldhatta volna.. bár a Valve az új prototípusával már kísérletezget, de ott is csak 140 körüli FOV -t terveznek – Pimax hoz képest az nem sok lesz ).. Bár lehet azért pocsék a teljesítmény, mert a játék készítők nem optimalizálták nagyobb FOV ra a játékaikat és lehetne ez még jobb is, de ettől függetlenül a játékok gyakorlatilag univerzálisan majdhogynem minden platformon játszhatóak és ez jó ha így marad VR terjedése szempontjából , mert csúnya lenne, hogyha egy játékot csak a Pimax ( nagy FOV ) val lehetne használni…
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz #54625216 #18277 üzenetére
Ha már a tartalomgyártóknál járunk, aktuális komment ezzel kapcsolatban a gtr-mastersen Pimax-al kapcsolatban Assetto Corsa Competizione esetén:
"Srácok, a WMR jelenleg nincs a támogatott headsetek között, mert az UE4 verzió, amit használunk még a native support előtti időkből van. Nem tudom, hogy mikor lesz (ha lesz egyáltalán) verzióváltás, de addig gyakorlatilag csak a szerencsén múlik, hogy működnek-e használhatóan.
Az nem segít, hogy az összes felhasználóból egyszámjegyű %-nyi VR felhasználó szintén egyszámjegyű %-a használ csak WMR-headsetet, így sajnos egyelőre nincs túl magasan a fontossági listán, 1.0-ig biztos nem is lesz."Szóval szép meg jó a Pimax jelenleg, de azt is vedd hozzá, hogy támogatva sose lesz és ki tudja hogy 2 év múlva müködni fog -e, mert addigra lesz Pimax 10K (vagy bármilyen más fantázianevű)
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #18277 üzenetére
De magabiztosan inkább az alábbi VGA kat ajánlanám a Pimax 5k + alá , hogy ki tudd használni szépen és ne azon görcsölj , mi megy és mi nem normálisan (Brainwarp al amihez a 45 folyamatos FPS meg kell , hogy legyen ) :
GTX 1080 TI , RTX 2080 és RTX 2080 TI - Sajnos ezek 200 e vagy a feletti kártya árak..
Valamint GTX 1070 és GTX 1080 valamint RTX 2070 csak nagyon inkább minimum szintre mondanám .. Lesznek szép élmények ezekkel a kártyákkal is , de erősen korlátos lesz az élmény egy jobb grafikai játék esetén..
-
a2d2
addikt
Elém került most ez a video, megint elkapott a láz hogy vegyek ilyen kontrollereket. Gyerekek megőrülnének érte
200 dollárt továbbra sem ér meg a dolog nekem de ha valaki lát ilyent használtan 30e környékén ne tartsa magában.
Ha experten viszi a beat sabert akkor olyan túl nagy gondok nem lehetnek a késleltetéssel, simán beneveznék vele egy Skyrimre.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
válasz tobias88888 #18281 üzenetére
A Pimax az SteamVR/OpenVR HMD, nem WMR.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
titán
válasz tobias88888 #18281 üzenetére
Mindig a vezérlő a kérdés, a hmd simán megy.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
izomman1
senior tag
válasz tobias88888 #18281 üzenetére
Nem tudom lehet az én emlékeim csalnak, de gond nélkül tudtam játszani az Assetto Corsa – val annó a Samsung Odyssey -n.. (WMR headset ) – Steam VR on keresztül ….
-
#54625216
törölt tag
Szerintem ha vezeték néküli VR kell +roomscale, akkor most már érdemes kivárni a Quest-et, felesleges félmegoldásokba beruházni.
Natív Beatsaber 100%, hogy lesz hozzá, a PC kapcsolatot is meg fogják oldani szerintem a start után napokon belül, ráadásul az Oculus is dolgozik valami megoldáson (Carmack legalábbis ezt mondta). -
Raymond
félisten
válasz #54625216 #18287 üzenetére
A napokban irta Carmack hogy a sideload ugyanugy fog mukodni mint a Go-n, de mondjuk ez a jelenlegi WiFi-s megoldasoknak egyebkent is mindegy azokat ugyis hivatalosan lehet telepiteni (Redeem Code).
A kolleganal meg anyi problema merulhet fel hogy Go mar van es ehhez "csak" kontrollerek kellenek igy kisebb kiadas mint a $399-es Quest
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #18280 üzenetére
A FOV esetében nem is feltétlenül a technikai megoldás a kérdés (az is), hanem az esztétikai: nagyobb FOV-hoz teljesen máshogy kell tervezni és tesztelni a pályákat, máshogy kell optimalizálni a tartalmat, stb.
Ugyanez a helyzet a felbontással: a nagyobb felbontásnak akkor van értelme, ha a textúrák felbontását is növelik, az pedig nem csak egy szorzó, hanem a texture artistnak több részletet kell belevinnie, ami több munkaórát, azaz nagyobb fejlesztési költségeket jelent.
Ezt még be is nyelnék a kiadók, de ha a project felénél kiderül, hogy az összes technikai paraméter elavul mire kijön a játék, akkor kb. kezdhetik az egészet elölről. Ezért az AAA kiadók bele sem vágnak olyan projectbe, aminél a cél platform specifikációi nem fixek legalább 4-5 év távlatban.
Ettől még a Pimax elevickélhet a PC-s VR farvizén, de a jobb specifikációk csak akkor kerülnek be a fősodorba, ha a többiek is úgy döntenek, azt meg fejlebb leírtam, hogy miért nem történik egyik napról a másikra annak ellenére, hogy a technológia a rendelkezésükre áll. -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #18277 üzenetére
Brainwarp hoz visszatérve szerintem „nem kell annyira félni tőle” Tény, hogy bizonyos „artifact” hatás lehet és nem olyan folyamatos a brainwarpos 90 fts mint a native generált 90 fps , de szerintem még bőven használható.
Kezednél veszed észre főleg, hogy kicsikét szellemképes, de az előtted lévő tájra/ ellenfélre fókuszálsz főleg és nem a kezedre.
Egyébként ha jól tudom a Vive Pro is meglehetősen erősen használja a reprojection-t a Fallout 4 VR esetén , mert a nélkül nem lenne meg ott sem a 90 fps.. (Project Cars 2 is ebbe a kategóriába eshet)
PS VR estén is ha jól tudom a PS 4 csak 60 FPS -t generál és ezt duplázzák így van meg a 120 fps és még sincs senkinek baja vele .
Viszont ahogy már említettem , a brainwarp nak még tovább kéne fejlődnie , úgy ahogy a reprojection , mert az nem pálya, hogy 45 alá csökken az átlag generált fps em picivel és akkor rögtön csak ennyit is látok nem pedig duplázza (ha jól tudom)..
Kis 74 és 64 hz en meg ahogy írtam már nem jó az élmény túl villódzó a kép… Pimax 8K esetén a 80 hz szerintem még éppenhogy elmegy kategória a 90 azért elkél egy folyamatos VR élményhez.
A jelenlegi Pitool ban pedig a fixed foveated rendering pedig ki van jelenleg hagyva gondolom még nem működött rendesen és ha jól tudom csak RTX kártyákkal ment. ( foveated rendering hez úgy tudom kell a mesterséges intelligencia valamint ennek használatához jelentősen át kell írni a játékokat. – vagy újakat kell készíteni az alapoktól? ) -
a2d2
addikt
válasz Raymond #18289 üzenetére
Pontosan. Nagyon jónak ígérkezik ez a Quest, aki most venne VR szettet, mindenképp jól jár vele ha kivárja.
Viszont nekem ott van a GearVR-om az S7-el és az ingyenes ALVR-al. Hónapok óta minden este nyúzom egy órát és azóta is nagyon megfelel. Szóval nem mindegy hogy mondjuk 30e-et vagy 120e-et adok ki a 6DOF-es megoldásra.
De persze majd megnézem a teszteket, ha javulna a képminőség meg a FOV, meg esetleg hosszabb lenne az akksiidő akkor lehet megérné nekem is a váltás.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #18290 üzenetére
Ezzel egyet is tudok érteni … Egy megjegyzés a továbbihoz :
A textúra részletessége is növekedhetne a felbontással, de éppen elég eredmény, hogy távolba is jobban látom azt az alacsonyabb textúrás karaktert.. Picit megnöveli az élményt. (nem mondom , hogy ez a valóságot meghazudtoló szint, mert látható még a pixel , de nem sok kellene már hozzá )
Valamint tény : közelebbi tárgyak karakterek alacsonyabb textúráját „jobban észre veszed” , de egy AAA kategóriás jelenlegi VR játékban ez se akkora probléma már : Skyrim VR (moddolt 😊 ) vagy Fallout 4 VR
Onwardban , War Dust ban jobban látod az alacsonyabb textúra, de mivel a War Dust esetén távolba lősz főleg kifejezetten jó élmény nem a pixeleket számolgatni hanem látod a távolban is a katonát.. -
#54625216
törölt tag
Mondjuk én eleve nem szopatnám le a telefonom aksiját VR-ezéssel. Ezért jó a Go: ha játszhatnékod van felkapod (egyszerűbben mint a Riftet) és ha kifogy belőle a delej, akkor mehet a töltőre és nem kell azon paráznod, hogy most nem lehet VR-ezni, mert hívást várok és kell a töltés.
Ez amúgy a statisztikákban is megmutatkozik. Akármilyen minőségű is a telefonos VR, az emberek a kezdeti wow után csak ritkán használják, mert nem szeretik beáldozni a telefonjuk készenléti idejét a játék érdekében. -
a2d2
addikt
válasz #54625216 #18297 üzenetére
Ja én csak este 8 után játszok egy órát.
Hívást nem is várok már akkor és nem is indítok. Utána felrakom éjszakára a töltőre.
Napi szinten játszok de nem érzem úgy hogy 100e-et megérjen egy célhardver.
Akkor már inkább vennék mondjuk egy repedt hátuljú S7-est 30-ért amiből kevés buktával kiszállhatok egy év múlva ha úgy tartja kedvem. És akkor már meg is van egy szimulátorozáshoz tökéletes célhardverA pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
abydos
aktív tag
Érdekességképpen leírom, hogy csomó EU-s ország nem vehet részt a legnagyobb VR E-sport versenyen, a VR League-ben.
Először írtam az ESL-nek ez ügyben, nem válaszoltak, aztán az Európai Uniónak és az ők álláspontjuk szerint ez illegális, ők nem járhatnak el, de írjak a német egyenlő bánásmód hatóságnak ez ügyben.Írtam most megint az ESL-nek, ha még mindig nem válaszolnak, illetve még mindig nem engedélyezik, hogy többek között a magyarok is induljanak, akkor kénytelen leszek tényleg írni a németeknek ez ügyben.
Korábban volt téma itt, hogy külföldön vásárolt Rifttel nem foglalkoznak az Oculusék, ez ügyben is tettem fel kérdést. A lényeg az, hogy az eladó nem diszkriminálhat lakhely szerint és ha te vissza tudod juttatni a terméket vagy el tudod hozni, akkor kötelesek veled foglalkozni. Ez mint említettem, az eladóra vonatkozik, 2 év kötelező jótállással.
Arra nem kaptam egyértelmű választ, hogy a gyártónak foglalkoznia kell veled, valószínűleg ha nem tőlük vetted, akkor ez az eladót terheli, nem őket.
Magyarul ha Németországban rendelsz Riftet az Oculusztól és ide hozod Magyarországra, akkor nem küldhetnek el azzal, hogy nem támogatott országban használtad. De csak akkor, ha tényleg tőlük vetted (ha amazonról veszed, az nem Oculusztól vásárlást jelent).
Szóval csak akkor érvényes, ha ők adják el neked. Magyarul ha a német DE-DE-üder.de (fantázianév) kis útszéli webshopban veszed, ők kötelesek foglalkozni veled, ha vissza tudod nekik vinni a hibás terméket.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari