-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz bunnyhu #18544 üzenetére
Nem az a dilemma, hogy megsértődik a user, hogy jaj már nem az övé a csúcsragadozó hardver, arra a gyártók magasról tesznek, mondván hogy vegyen újat a paraszt, ha erre gerjed.
A probléma a gyors elavulással, hogy a drasztikusabb változtatás a specekben elavulttá teszi magát a platformot is, azaz nincs értelme mondjuk egy AAA játék több éven át tartó fejlesztésébe pénzt tolni, ha időközben kijön egy új hardver teljesen más paraméterekkel, új api-val, stb. és mire megjelenne a játék vagy elvesztené a piacát vagy lehetne a fejlesztés felét elölről kezdeni.
Ezért nem frissítenek hardvert évente a konzolgyártók sem, hanem több éves hype-al jó előre beharangozzák az új konzolt, hogy legyen ideje a piaci szereplőknek felkészülni a platformváltásra. -
Jacek
veterán
Várom a teszteket a HP Reverb-ről mert az most jobban tetszik, lehet ott meg hardverileg reccsen meg az ember a felbontás miatt. De ez a Rift S nem gyerebe most, lehet hogy használat közben meg majd poz csalódás meglátjuk.
-
#54625216
törölt tag
Amúgy szerintem a Rift S árát le fogják vinni nem sokkal a Quest megjelenése után.
Még azt is el tudom képzelni, hogy később kiadnak egy PC-re köthető Quest verziót, amivel nagyjából lefedik az igények többségét:
Go - 200usd
Rift S - 300-350usd
Quest - 400usd
Quest + PC - 500-600usd -
#54625216
törölt tag
Őszintén szólva én azért vagyok optimista, mert nekem van Rift és Go is és ha egy új belépő kap egy PC-re köthető 6dof-os Go-t úgy, hogy nem kell szenzorokkal, usb hosszabbítással és inateck kártyával vergődnie, az bőven elég a sikerhez.
Az árát persze mérsékelni kell valamennyire, hogy versenyképes maradjon a WMR-ekkel, de ez csak idő kérdése. Vagy - ahogy már írtam - eleve ez az oculus terve, vagy a piac úgyis rákényszeríti őket. (Volt már rá példa: a Vive roomscale sikere miatt erősen vágniuk kellett az árból.)
Rifthez képest van visszalépés (főleg ipd álltás és a fülesek hiánya), de ez csak azoknak csalódás, akik fel voltak hype-olva, hogy hamasoran lecserélhetik a Riftjüket valami lényegesen jobbra. -
bunnyhu
senior tag
válasz #54625216 #18552 üzenetére
Igazából ha megnézed a legtöbb játék megy rift és vive alatt is, és mintha a pimax-ra is azt mondanák, hogy mennek rajta az oculus játékok, a többit nem ismerem, de kétlem hogy saját platformjuk lenne a "noname" gyártóknak. Ergo szerintem az, hogy kijön egy újabb hardver nem hozza magával, hogy az api és más szoftver dolgok ne lennének visszafelé kompatibilisek. Azért se kell újraírni egy játékot, mert én FHD te meg 4K monitoron játszod, transzparens és irreleváns a szoftver oldalról. Pont ez a lényege a szabvány API-nak, hogy elfedje a különbözőségeket.
https://divecenter.hu
-
Raymond
félisten
válasz -Solt- #18557 üzenetére
A kep szerintem szimulatorozasra jobb mert ot nem annyira lenyeges a fekete, de az elesseg igen. A fules hianya viszont problema, mert az immersion ugy nem az igazi a beszurodo kulso zajok miatt. Na meg az auto se brummog majd ugy mint rendes fulessel
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Magyarfarkas
tag
válasz bunnyhu #18558 üzenetére
A pimax-al a legnagyobb gond hogy a több ezer előrendelés miatt, nem képesek időre kiszállítani az árut! Én február 4.-én rendeltem meg, február 22-26 volt a kézbesítési idő, jelenleg március 21 van és a headset még sehol...Most már lemondás alatt van, de mivel a rift s kijelzőjét már alapból jobbnak mondták mint a pimax kijelzőt, így méginkább bizakodó vagyok. Úgyis féltem a pimax halszem effektusától, meghát még legalább 4-5 hónapot kellett volna várnom a bázisállomásokra
Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/magyarvr/ Discord:https://discord.gg/qTQ8SC8DhQ Bigscreen magyar mozi: https://www.facebook.com/groups/385665283175091
-
Magyarfarkas
tag
válasz -Solt- #18560 üzenetére
A fekete persze nem fekete a go-ban, de szívesebben viselem mint a riftemet és ha volt már a fejeden vive pro, akkor messzemenőleg elégedett lehetsz a go-val, sokkal jobb és szebb
Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/magyarvr/ Discord:https://discord.gg/qTQ8SC8DhQ Bigscreen magyar mozi: https://www.facebook.com/groups/385665283175091
-
#54625216
törölt tag
válasz bunnyhu #18558 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy valami kompatibilis-e visszafelé. Az Xbox-on pl. játszhatsz a 360-as játékokkal, de melyik AAA kiadó merné bevállalni, hogy 2019-ben kiad egy 360-as játékot, mert hogy úgyis visszafelé kompatibilis az xbox?
Az egy dolog, hogy maga a motor mekkora felbontásban renderel, de pl. a textúrák részletessége már a célplatform felbontásán múlik és ha a fejlesztés felénél derül ki, hogy duplájára kell növelni a felbontást, akkor vagy lehet minden újra textúrázni, vagy be kell vállalni, hogy az egész játéknak prev-gen kinézete lesz. (Ami önmagában még nem baj, csak az AAA kiadók nyilván szeretnék elkerülni.)
Ugyanígy ha jelentősen megváltoztatják a fov-ot, az befolyásolja a teljes játékdesign-t. Nem a Pimax userekből kell kiindulni, hogy önmagában a nagyobb fov-nak örülünk és nem baj, ha néha belátunk a geometria mögé. Ezt egy kísérleti termék szűk bázisa elfogadja, a széles közönség nem feltétlenül. Ezen kívül a különböző technikák mint pl. a szemkövetés + foveated rendering szintén alapjaiban változtatja meg a játék felépítését és optimalizációját.
Szal megvan annak a jó oka, hogy a konzolokat 5-8éves időszakokban frissítik, a VR - legalábbis az oculus ökoszisztéma - pedig közelebb áll a konzol üzleti modellhez, mint a PC-s gaminghez. PC-n a user eldöntheti, hogy az fps-ből vesz-e vissza vagy a felbontásból vagy a játék grafikai minőségéből vagy mindből. VR-nél marad a játék grafika minősége, esetleg lehet kísérletezni asw-vel, meg a supersampling csökkentésével, de egy adott szint alá nem nagyon lehet menni és ez a szint - a vga árakat figyelembe véve - sajnos még mindig elég magasnak számít. Így a VR fejlesztők is kénytelenek a PC-t úgy kezelni, mint egy konzolt: az adott hardver limitációk ismeretében optimalizálni a játékot mind designban, mind kódban, márpedig ha a hardver specek évente változnának, akkor folyamatosan kihúznák a fejlesztők lába alól a talajt. -
Raymond
félisten
válasz -Solt- #18560 üzenetére
Igen, a Rift/Vive/Pro OLED szinek ertelemszeruen jobbak. De ez megint olyan dolog hogy ha nappali verssenyeken autozol akkor szerintem nem igazan problema, sokkal jobban eszreveszed azt hogy a reszleteket latod es messzebb ellatsz rendesen. Ejszakai versenynel mar inkabb problemas lehet foleg ha a mostani Rift fekete se tatszik igazan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-Solt-
veterán
válasz Raymond #18564 üzenetére
A szimulátorozás nálam nem kifejezetten az autóversenyzést jelenti... amellett repülök, ott az ETS/ATS, ED, stb. ED alatt ugye viszonylag sok a fekete háttér, tehát ott például ez elég zavaró lehet...
Na mindegy, azt hiszem az lesz, hogy magyar forrásból rendelek majd egyet aztán ha nem vagyok vele elégedett akkor visszaküldöm. Utálom ezt, de másképpen ez nem fog menni, túlságosan szubjektív ezeknek a dolgoknak a megítélése ahhoz, hogy fórumozás után végleges döntést hozzak.
www.smart-bus.hu
-
swado
tag
-
tobias88888
őstag
válasz Raymond #18564 üzenetére
Jajah, csak hogy iRacingben mióta van napszak váltás, minden 2.-3. versenyen van éjszaka. A legjobb Riftes játékok főleg a sötétre épitenek, mert a sötét részeknél sokkal jobban mutat a VR, nem jön ki annyira az alacsony felbontás.
Az biztos, hogy az Oculus nekem megspórolt ezzel egy csomó pénzt. Én egy Vive pro szintű dologra számitottam, azaz 1440 x 1600as felbontás OLED kijelzőkkel. Ami még fontos lenne az a nagyobb FOV szim esetében, de erről már az előzetes hirek alapján letettem.
Majd talán akkor váltok, ha egy Pimax5K+ szintű szemüveg kijön AMOLED kijelzőkkel, addig meg lehet várni hogy csökkenjenek az irreális hardvare árak (1 éve 20 ezerrel olcsóbb volt egy 8700K, 2.5 éve ugyan annyiba került nekem a GTX 1060 mint most)
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #18563 üzenetére
Szerintem egy kicsit túl van ez misztifikálva, hogy nagy FOV ra máshogy kell tervezni a játékot.. Még egy monitoron megértem ezt és lehetnek VR ban is fix nézetű játékok esetén, de ez nagyon ritka viszont egy Onward vagy Skyrim vagy bármilyen játéknál ez abszolute nem probléma, hogy a Pimax ben nagyobb a FOV . Úgy kell ezt elképzelni, hogy a valóságot 200 as FOV val látod , de nézheted egy távcsövön keresztül is (110 es FOV val ) attól még a világ (VR világ) ugyanaz marad csak többet látsz belőle . Ahogy a valóságot se kell áttervezni 200 as FOV ra úgy a játékokat se egész egyszerűen többet látsz belőle és kész.
Pimax alá viszont kell vas, hogy kihasználd és kell néha bütykölni vele , de nem mondanám ezt se nehéz dolognak , mert a sima Riften is állítja az ember a grafikát.
Anno mikor a Rift megjelent ( és a Vive) hosszú hónapokig kellett a rendeléstől számítva várni, hogy kézbe kapd a terméket. A Pimax is ebben a cipőben van tarolni fog gondoljatok bele mindig jó termékre várni kell , Rift S viszont megjelenést követően leszállítva lesz, mert annyira nem kell majd főleg ennyiért a kutyának sem. .. ( én nem érzékelek halszem effektust semmi problémám vele nem azt mondom hogy tökéletes és nincs a széleken pici torzulás, de ennyi még a Samsungban is volt – Normál FOV mellett)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Akinek Vive ja van egyenesen kihagyhatatlan upgrade a Pimax akinek meg nincs próbáljon meg egy használt Vive ot beszerezni .. 😊
Most főleg tarolni fog a Pimax , mert látja a sok VR fan ( akik elsőre bele ugrottak a VR buliba ) , hogy az Oculus kétségbe ejtően gyenge készüléket hozott ki és értelmes előrre lépés jelenleg csak a Pimax..
Quest nek még van is értelme legalább leteszik a VR konzol alapját és vezeték nélküli valamint nem kell több száz ezres gép hozzá, de ott is problémák vannak ilyenkorra már látnunk kellene egy sor demót, hogy mi megy a Questen és mikor fog már végre megjelenni , mert Q1 már lassan elmúlik.. Tehát késésben vannak a tervhez képest..
Kicsit kapkod az Oculus a pénzért ( Lenovo szerződés ) eladták a lelküket.. Gyanítom nem akarnak hardvert gyártani így kiadták bérgyártásba a feladatot a Lenovo nak és ráragasztották az Oculus logót...
Profit így 400 dolláros árral bőven lesz rajta és lehet hova csökkentgetni az árat.
300 dollárra vártam akkor ha OLED 1600x1440 es felbontás lenne maradt volna a régi füles a fejpánttal és maradt volna a fizikai IPD beállítás..
Ilyen lebutított verzióval viszont csak valahol 200-250 dolláron van értelme beruházni az lenne a reális árkategória érte.. Gyanítom rövidesen ott is lesz az ára, mert a kutyának se fog kelleni 399 dollárért..[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #18568 üzenetére
Szerintem még mindig nem érted, hogy a "nem számít se az ár, se az idő, csak a felbontás és a fov legyen kimaxolva" az rétegigény.
A Rift azokat célozza, akik a havernál játszanak két percet a Robo Recall-al és úgy mennek haza, hogy "kell". Ezek az emberek nem azt nézik, hogy tizenöt különböző hmd-t felpróbálva tweakelt driverrel és vízhűtéses top vga-val melyiken kisebb 15%-al az sde, hanem hogy adott pénzért elfogadható minőséget kap-e, melyikkel van a legkevesebb szívás + a haveroknak melyik van ( a la konzol).
Ha ezt a célközönséget nézzük, akkor az S szoftveres idp-je és a kezdő ára az, ami problémás, ebből az ár viszonylag hamar a helyére kerül.Azt erősen kétlem, hogy a Pimax a Rift S hatására tarolni fog. Ha rendberakják a supportot és tudnak időben szállítani, akkor a Pimax lehet konkurenciája a Vive Pro-nak, de kb. ennyi. Új belépőket max. akkor tudnak Pimax-al behúzni a VR táborba, ha egy Pimax fanatikussal hozza össze a balsors, aki bebeszéli neki, hogy 200 fov alatt nincs élet.
Ami egyébként a fov-ot illeti: egy dolog, hogy egy VR játék mennyiben élvezhető nagyobb fov-on és egy másik, hogy milyen fov-al tervezik meg az alapoktól.
Hátulról mögéd lopakodós, ijesztgetős tartalomnál nem mindegy, hogy a perifériás látásodban idő előtt észleled-e a támadást, vagy csak akkor, amikor az alkotók szeretnék. Ez alapvetően játékmechanikai és nem technikai kérdés. -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #18572 üzenetére
Persze értem kell a széles rétegnek is készülék , de az Oculustól ami végül is elhozta a VR csodát nem ezt várnánk, hogy a TOP kategóriába nem tud egy épkézláb technológiailag előrre mutató eszközt kihozni. E helyett a kicsi Pimax hozta ki ezt az eszközt, ezért mondom kicsit ellustultak. Kell a népréteg termék is elismerem , de van erre már annyi WMR Vive és sima Rift készülék ( vagyis csak volt utóbbi)
Itt ahogy már leírtuk egy sor visszalépés van a 80 hz se szuper dolog amikor a Pimax esetén a 4K kijelzők miatt tudták csak össze hozni a 80 hz et akkor az Oculus ezt a frissítést ilyen „kis felbontású „ panel esetén miért alkalmazza ? (Pimax hez képest)
Nem tudom elhinni, hogy nem tudtak volna 90 hz el össze hozni , mikor a sima Lenovo WMR headset is tudja a 90 hz et .. És akkor a Tested csapata mikor erre rákérdezett azt mondta a vezető , hogy hát ez igazándiból tök jó így stabilabban kisebb gépigénnyel is tudja a 80 FPS tartani a gép a magasabb felbontás ellenére.. Olyan piár dumát mondott a nem fizikailag állítható IPD re meg a többire, hogy csak lestem hogy tudja ezt kimagyarázni..(füles fejpánt stb).. Csak egy ésszerű magyarázat van ezekre az ésszerűtlen butításokra = olcsó előállítási költség biztosítása és több profit bekaszírozása.
Half Dome esetén szerintem nem 2 év hanem lesz az 4-5 is mire jön valami nagyon pesszimista lettem ezek után és lehet sokkal hamarabb más fog még jobb eszközt kihozni .... -
Enton
addikt
válasz izomman1 #18573 üzenetére
Tud és tudni is fog ha eljön az ideje marketing szempontbol.
Miota facebook az oculus azota már nem a mutassuk meg mit tudunk kategoria a cég, más lett a sratégia nagyvállalati tőkével, akinek nagyobb spec kell az vesz mást.[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
izomman1
senior tag
Ez így van csak jó volna ha az exclusivitással ne kötné gúzsba (továbbra ) a többi piaci szereplőt\ fogyasztót ..
Jó lenne , ha a Pimax vagy Vive Pro val (jobb minőségben ) is tudnád native élményként élvezni az Oculus címeket.. akkor egy szavam se lenne rá.. De így ... (arra kényszerítenek vedd meg az ő eszközüket csakazért is , ha játszani akarsz a jó címekkel, de nekem nincs kedvem ilyen Rift S paraméterekkel játszani.. )
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #18573 üzenetére
Az Oculus nem igazán célozta a top kategóriát, illetve a Riftnek, mint úttörő projectnek persze prémium terméknek kellett lennie, hogy a silány minőség ne riassza el technológiát elsőként kipróbálókat, de alapvetően sosem valamiféle techno-geek elit volt a célközönség.
A többi népréteg termékekkel pedig pont az a gond, hogy vannak ugyan, de minek. A WMR-ek olyanok, mint a noname kínai telefonok, hogy hát olcsó, meg alapvetően szabvány droid fut rajtuk, de kényelmetlen, meg mindenféle nyűg van velük, mert nem egy kiforott referencia hardver egy kiforrott platformhoz, hanem valamiféle félmegoldás. Azaz az Oculusnak nagyon is van mit keresgélnie ezen a térfélen sőt pont, hogy a Vive Pro féle elitista elvárásoktól kell elszakadniuk.
A 80Hz-en szvsz pont nincs miért fennakadni. A képfrissítés nem azért fontos a VR-nél, mert csak, hanem mert van egy adott szint, ami alá nem érdemes menni, mivel rosszullétet okoz. Nálam a Go a 60Hz-ével pl. egyáltalán nem érződik rosszabbnak, mint a rift a 90Hz-el, ehhez képest az a 10Hz tényleg minimális különbség, viszont pont elég ahhoz, hogy egy 970-el valamennyire elszüttyögjön a rendszer a megnövelt felbontással mellett is.
A nem fizikai ipd állításra én is írtam, hogy személytől függően problémás lehet. Meglátjuk mennyi panasz érkezik ezügyben. (Nekem pl. tökmindegy, mert pont az átlag vagyok a 65mm-el.)
A pánt füles se egy egetrengetően rossz kompromisszum. A Go-é meglepően jól működik, külön előny, hogy csak felcsapod valakire a hmd-t és kész. Akinek meg nem elég jó az bármikor felkaphat magára egy profi fülhallgatót. Ehhez képest a Vive megoldása kimondottan gagyi, hogy a breakout boxig kell visszavezetni a fülhallgató kábelt.Amúgy még ha alapvetően a gyártási költségek leszorítása volt is a cél, nem hinném, hogy itt a profithajhászás lenne a fő motíváció. Illetve hát facebookról beszélünk, úgyhogy nyilván az, de nem rövid távon és nem a hardveren.
Nyilván első körben arra számítanak, hogy - mint minden vadiúj terméknél - az első szériát annyiért viszik el, amennyit van pofájuk kérni érte, ezért a Rift átlag árához és nem az utolsó akciós árhoz lőtték be. Ha viszont tényleg annyira leszorították a gyártási költségeket, akkor az előbb-utóbb az árban is vissza fog köszönni.
A Rift S árazása egyébként szinte tökéletesen ugyanazt a logikát követi, mint az Xbox One-é. Az Xbox One árát is levitték 250 dollárra közvetlenül az S megjelenése előtt (raktár kisöprés), majd bemutattak egy olyan upgradet, ami csak nyomokban tartalmazott erősebb hardvert, minden másban csak a gyártási költségeket szorították le, az 1TB Xbox One S mégis 350 dolláros árral indított.
Ehhez képest nemrég vettem rokongyereknek szülinapra (nagyszülők megbízásából) 1TB xbox one S-et 150 euróért. Egy bécsi bolthálózat akciója, az Xbox One X-re cserélőktől beveszik az S-eket és 24 hónap garanciával +2 játékkal kiszórják a frissen belépőknek.
Azaz a konzol piacon is megfigyelhető, hogy a költségek leszorítása így vagy úgy, de lecsorog a user szintjére.
Ezért mondom, hogy ugyan első körben még nem látszik, de szerintem hamarosan a rift s is a wmr hmd-k árszintjén fog versenyezni.#18575
Exkluzív tartalom:
A Facebook nem azért szponzorálja a kiadókat, mint mondjuk a Sony, hogy az exkluzív címekkel magához kösse a usereket, mert ahhoz a VR piac még túl kicsi.
Egyszerűen kénytelenek pénzt tolni a tartalomgyártásba, hogy kilökjék a piacot a "nincs elég tartalom, ezért nem fogy a hardver, nem fogy a hardver, ezért nem készül elég tartalom" ördögi körből. Ha pedig már beletolnak pár tíz(száz) milliót a fejlesztésekbe, akkor nyilván nem szeretnék, hogy azok húzzák a legtöbb hasznot belőle, akik egy fillért sem költöttek rá, de a hmd-jükbe raktak +100 pixelt meg +10%fov-ot.[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz izomman1 #18573 üzenetére
"E helyett a kicsi Pimax hozta ki ezt az eszközt, ezért mondom kicsit ellustultak."
-
Iracingen olvastam ezt azt, van aki ki se bontotta a terméket mert valami hibája szinte biztosan van a Headsetnek, annyi a bugreport. Szóval lehet hogy kihozták, de hogy rendkivül sok a selejt az is biztos -
Dyingsoul
Topikgazda
Na ha kicsit lenyugodtak a kedélyek a Rift S bejelentés után:
Csapattagokat keresünk ESL League VR bajnokságra.
Egyelőre 2-en vagyunk és 4-6 fős csapattal lehet nevezni.További infók itt:
vrhir.hu - Már magyarok is indulhatnak a VR League-ben, több milliót nyerhettek! Segítünk neked csapattársakat találniESL VR League hivatalos oldal és infók.
Több helyen is keresek csapattagokat de nehéz toborozni főleg a szűkös határidő miatt és úgy látom mindenki be van punnyadva és csak legyintenek az egészre. Én úgy gondolom azért jó esélyekkel lehetne indulni olyan játékokban, mint az Echo Combat vagy Space Junkies, de ez is megbeszélés kérdése lesz, hogy miben induljunk.
Akinek felkeltette az érdeklődését írjon bátran!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
kiskuplung
őstag
Azt tudtátok, hogy ingyen van a hétvégéig a Space junkies?
Kicsit macerás volt regisztrálni az open beta-ra, de szerintem megéri, egy haverommal most próbáltuk ki
-
Enton
addikt
Egy nagyon szép szalagcím ugyanezen témában:
Rift S Isn’t the Headset Fans Want, But Facebook Wagers It’s What Their Ecosystem Needs
Ez mondjuk mókás kép a cikkből:
(#18579) kiskuplung:
Kösz az emlékesztetőt, el is felejtettem hirtelen, pedig nem olyan rég volt hír valahol:
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
abydos
aktív tag
válasz izomman1 #18573 üzenetére
Ne haragudj, tiszteletben tartom a véleménnyilvánítási kedvedet meg minden, de egyértelműen kpbendeguz írja a helytálló gondolatokat, még ha tudnám is még kiegészíteni őt is.
Más hozzászólónak, de nem nevezem meg: A Rift árazásáról. Egy általános iskolát be nem fejezett cigány árus is meg tudja mondani, hogy miért került a Rift S bejelentése előtt a Rift olcsóbba. De aki volt már valaha piacon és nem kellett neki a lopott óra hámhúszért, pedig a családot is etetni kell és végül elvitte mégis 50-ért a cuccot, az is sejtheti mi van a háttérben.
Annyi mankót azért mégis csak adok, hogy nem a profit volt a hangsúly, hanem a veszteség csökkentése.... De ennél szájbarágósabban már a gyengébbek kedvéért sem fogom leírni, vajon miért volt karácsony óta ez az árazás.
[ Szerkesztve ]
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
Joshi
titán
válasz abydos #18581 üzenetére
"Annyi mankót azért mégis csak adok, hogy nem a profit volt a hangsúly, hanem a veszteség csökkentése.... De ennél szájbarágósabban már a gyengébbek kedvéért sem fogom leírni, vajon miért volt karácsony óta ez az árazás."
Most ezt úgy adtad elő, mintha benne lennél az Oculus tanácsban. Persze lehet hogy részvényes vagy, mindenesetre nagyon magabiztosan állítasz dolgokat. -
bunnyhu
senior tag
válasz kiskuplung #18579 üzenetére
Mármint a beta, úgy érted, nem a teljes játék, nem?
https://divecenter.hu
-
Picco
addikt
válasz abydos #18581 üzenetére
Csak hogy kiegeszitsem Joshi kommentjet: kevesbe leereszkedo, bekepzelt es hulyenek nezo hangnembe kommentelnel nem lehet hogy jobb ertekezes szuletne a dologbol?
Egy konzolnal -ha jol emlekszem a te hasonlatod volt- elso par ev kozel veszteseges hardware szempontjabol, de idovel/mennyiseggel csokkennek a gyartasi koltsegek, a szoftverbol befolyo profitrol nem beszelve.
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
izomman1
senior tag
válasz abydos #18581 üzenetére
Lényegesen több a visszalépés a sima Rifhez képest a Rift S és kevés dologban talán 1 ben jobb a kisebb screen door effectben. Egy klasszisokkal kevesebbet tudó eszközért , hogy kérhetnek többet? Vicc kategória rendesen félre is árazták az eszközt vagy direkt állították be rosszabb készüléknek a sima Rifthez és a Questhez képest.. hogy sima Rift tulajok ne dobják a készüléket és a Quest jobban fogyjon..
Érthetetlen, hogy a Quest magasabb felbontású és OLED kijelzőt kapott az S -be pedig nem tudták belerakni..
Mindegy befejeztem szép napot! -
swado
tag
válasz Raymond #18559 üzenetére
A füles hiányán én sem tudok túllépni. Bár abydos kolléga a go-s tapasztalatai alapján esküszik, hogy sokkal jobb mint hinnénk. Hát nem tudom, lehet....de így legalább van értelme az új fejpántnak, jobban elfér alatta a saját fejhallgató. :-)) Bár ez nyári melegben azért már elég durva kombó.
Amúgy a billegőkkel vagyok. Azt már rég lenyeltem, hogy pénzbe fog fájni a váltás. Új vr szett plusz hardverek a jelenlegi árak mellett. Meg hogy akkor sem lesz tűéles a kép, mert üzletpolitika, meg amúgy sem bírnák el az átlag user hardverei (mint az én tervezett 2060-am se) stb., stb. De kiakadok, hogy a fejpántról meg a fülesről kell diskurálni, mert hát azokból sem jár már hozzá csak az a "nem olyan rossz" fajta. Egy kicsit túltolták nálam is. Nagyon váltanék, és benne marad a rift-s a pakliban, de már nem olyan egyértelmű. Pedig számomra ez a 80hz-es dolog is teljesen jól hangzik, kis finomhangolás. Meglátjuk....
Folding@Hungary (Team Number: 43299) http://folding.stanford.edu
-
abydos
aktív tag
Egy több ezer éves kereskedelmi gyakorlatot még mindig nem tudtatok megfejteni. Sajnálom, nem áldozok erre több energiát, legyen az ár a témátok. Ez egy olyan kérdés, ami felhúz, mert mint mondtam egy minimális dörzsöltséggel rendelkező tanulatlan kereskedőnek is leesne, miért volt olcsóbb a Rift, mint az új S.
LCD: Carmack nyilatkozata, ha tudták volna, hogy a Go kijelzője ennyire jó, ezt a kijelzőt tették volna a Questbe is. A Rift S-nek a szubpixelek száma miatt jobb képe lesz, mint a Questnek, 2 millió subpixellel több lesz benne. Vagyis a Quest még a screen doorral is el fog maradni az S-től.
Azt is nyilatkozta, hogy 2ms-sel gyorsabb a kijelző, mint a a Rift vagy a Quest kijelzője.Olyan dolgokon pörög a topic, mint anno a megapixel háború volt a fényképezőknél. Hú ez 6 megapixel tök jó képet lő, de várj, ez 12 megapixel de olyan képet csinál, mintha egy pirítós a kenyérre rajzolna egy képet, de biztos ez a jobb, mert 12!
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
bunnyhu
senior tag
2080ti az ideális választás a DCS-hez sajnos Egyébként némi beállítgatással azért játszható lejjebb is, de a VR 2xFHD 90hz-en kombinálva egy ócskán optimalizált játékkal bizony elég vga igényes. De mivel én a DCS-hez vettem a rift-et, így nincs mese mennie kell Kicsit rondább a táj közelről, nagyügy.
[ Szerkesztve ]
https://divecenter.hu
-
s:zozo
aktív tag
válasz izomman1 #18586 üzenetére
Úgy gondolom, hogy feleslegesen megy a vita, hisz amint veszik a terméket és jönnek a vásárlói vélemények, meglátjuk majd, hogy ezek a visszalépések mennyire számítanak a gyakorlatban. Gondolok itt a 90->80 csökkenésre és a IPD szoftveres állítására.
A mostani korai vélemények inkább pozitívak. Talán még a 110-s FOV hiánya sem lesz érdekes, mert a headsett belsejében fogadó látvány feledtetni fogja. -
izomman1
senior tag
válasz abydos #18589 üzenetére
Persze egy jó kereskedő tud árazni.. Sokkal szebben mutat ha felteszik az alacsonyabb előállítási költségű eszközt 399 dollárra és onnan tudnak nagy % okat engedni ezzel bevonzani a vásárlókat ezt mindenki tudja.
Eddig a hardveren 349 dolláros áron főleg nem volt az Oculusnak haszna (Lehet, hogy jobb pixerlességben az LCD kijelző, de ismétlem 80 hz et tud csak és a fekete nem az igazi benne tehát összességében visszalépés szerintem még így is! – fizikailag nem állítható IPD meg egyenesen katasztrófa azoknak akinek 70 es értéke van) , ezért indokolható is volt az exclusivitás a játékokra elvégre így folyik be pénz a céghez. Jelenleg viszont már ha jól tudom 2 millió VR eszköz van a piacon és ezen az eszközön lesz haszon dögivel
tehát az exclusivitás nem korrekt és jó lenne ha legalább időleges lenne , mert a legtöbb játék esetében sajnos nem így volt. Miért piszkos a Vive os Pimax vagy WMR headsetes pénze az Oculusnak? A Rift S esetén is mikor kérdezték az árat, hogy miért ennyi stb az volt a válasz a vezető részéről az exlusive
katalógus ott van mögötte. Köszi..
Más: Seeking Dawn és a The Forest VR is sokkal szebb Pimax alatt és jobban megy mint Vive Rift vagy Samsungom alatt. Seeking Dawn egyenesen olyan ocsmány volt (alacsony felbontás és pixeles - videódban te is erre panaszkodtál .. láttam..) az első gen headsetekkel , hogy képtelen voltam vele próbán kívül rendesen is játszani így hagytam is.
Most viszont duplázott képpel 90 fps el Pitool 1.25 mellett majdhogynem tökéletesen megy minden gyönyörű élvezetes a játék.
Tegnap toltam újra a Killing Floor Incursion-t is az se rossz bár, azért a fekete nem az igazi ez tény , de elmegy.. -
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #18596 üzenetére
"Miért piszkos a Vive os Pimax vagy WMR headsetes pénze az Oculusnak?"
Az Oculus nem saját maga gyártja a tartalmat, hanem külsős fejlesztőket szponzorál. Azaz ha legalább átmenetileg nem lenne exkluzív a támogatott tartalom, akkor semmit sem profitálnának belőle, a bevétel menne egyenesen a steamhez vagy a microsofthoz.
Azok meg röhögnének a markukba, hogy köszi Oculus így tényleg könnyebb eladni a cuccainkat. -
s:zozo
aktív tag
válasz izomman1 #18596 üzenetére
Tényleg katasztrófa a IPD? mit jelent ez a hardveres korlát esetén? Nem tudom, hogy hol de jelezte egy személy, hogy neki azért nem jó az oculus rift, mert a 70-s érték neki túl kicsi, és nálam is a határon van.
Szoftveres állítás esetén ez jobban kompenzálható?Megnéztem gyorsan a PS VR megfelelő menüjében és nekem 71-s értéket mért az állítás során.
Szoftveres állítás esetén ez milyen határon mozog? én ugyanis nem tudom. Van bárkinek itt rajtam kívül PS VR-ja? nézze már meg ő is. Nekem az oculoshot képest az idevágó élmény az hogy a lencsék szélei felé jobban homályosodik a kép, de ez szerintem az eltérő lencsék miatt van. Viszont nincs God of Ray, ez is a lencsék miatt persze.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- EA Sports WRC '23
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...