Új hozzászólás Aktív témák

  • BRH

    újonc

    Pénzügyi részvénytársaság informatikus-asszisztens, adatfeldolgozó munkatársat keres 4-6-8 órás munkaidőben.

    Feladatai:

    - Beérkező adatállományok tisztítása, rendezése és rendszerbe való betöltése
    - Az ügyfélnyilvántartó alkalmazás és adatbázis karbantartása, információ-menedzsment
    - Általános adminisztrációs feladatok ellátása, kimutatások, statisztikák készítése
    - Felhasználók technikai támogatása, egyéb informatikai jellegű problémák kezelése

    Elvárások:

    - Középfokú végzettség (informatikai előképzettség előnyt jelent)
    - Haladó szintű informatikai (Microsoft Windows, Office) és PC-hardver ismeretek
    - Jó kommunikációs készség
    - Segítőkészség, precizitás
    - Jó problémafelismerő- és megoldó képesség
    - Stressz-tűrés
    - Gyors tanulási képesség, informatika iránti érdeklődés
    - Csapatjátékos beállítottság

    Fiúk és lányok(!) jelentkezéseit a profiloldalon megadott e-mail címre várjuk!

Új hozzászólás Aktív témák