-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yanpec
aktív tag
Köszönöm akkor várok. Eddig még egyik vitám se jutott el, de most nem vagyok hajlandó 100%-l kevesebbel beérni. Kíváncsian várom mit dönt a dispute csapat.
Mondjuk az is érdekes, hogy tudja törölni a hirdetését annak ellenére, hogy vita van. Mert már nem elérhető.
[ Szerkesztve ]
Benq W5700 projector, Samsung galaxy watch 4, Samsung galaxy S20+, Nvidia Shield pro TVbox, Samsung Q950A 11.1.4 cs, atmos soudbar, Samsung UBD-8500 UHD Bluray lejátszó
-
yanpec
aktív tag
Sziasztok
Kis segítséget szeretnék kérni. Rendeltem 4 db 3D-s DLP linkes szemüveget, annak rendje és módja szerint DHL-l 3 munkanap alatt megjött, de nem 3D DLP LINK-s szemüveget küldött hanem 3D RF Bluetooth-s szemüvegeket, amivel én nemtok mit kezdeni. Vitát indítottam amit elismert, teljes visszatérítés kértem (46 euró) de nem hajlandó elfogadni a visszatérítés összegét. Lejárt a vita határideje eredménytelenül. Az lenne a kérdésem hogyan tovább. Automatikusan megy az alinak az ügy, 2 napról számol vissza megint?
Benq W5700 projector, Samsung galaxy watch 4, Samsung galaxy S20+, Nvidia Shield pro TVbox, Samsung Q950A 11.1.4 cs, atmos soudbar, Samsung UBD-8500 UHD Bluray lejátszó
-
Topikgazda
Igen. Az Alipay-re amikor regisztráltam ugyan ezeket kérték. Hidd el nem lesz ezzel gond.
Menjen mindhárom, de én ezeket a kitakarásokat alkalmaztam, szoktam alkalmazni, mert mondjuk már a PayPal, az Amazon és az eBay felé is eljátszottam a hasonló mókát.[ Szerkesztve ]
-
TMhun
tag
Nincs or. Kizárólag akkor enged tovább, ha feltöltöm.
Ezt írja ki, miután megadtam a bankkártyám adatait:
For security reasons this process can not be continued.To make sure your transaction is secure, please provide us with documentation by clicking My Appeal for further verification.
ISC_RS_5100102051Az appeal-ben pedig ennyi van:
In order to validate your payment, please follow the instructions below and file an appeal . We will respond to your appeal in about 1-3 working days. Once your card/account information has been validated, you may go shopping on our site.És csak akkor enged tovább, ha mind a hármat feltöltöm.
Szépen cenzúráztam a cuccokat, így szerintem az identitásom rendben marad. Egyedül a szig-en az aláírás meg az okmányazonosító zavar egy kicsit.
Tőled is kértek ilyeneket?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem lehet.
Viszont a bankkártyának a hátlapját amin a 3 számjegyű cvc kód látszik azt semmikép ne küldd el és az aláírás mezőt sem. Ha ahhoz ragaszkodnak később azt mindenképp retusáld.Nincs az or szócska a szövegrészek közt?
Külföldön a jogosítvány tartalmazza a lakcímet nekik elég azt feltölteni, nálunk az ID cardhoz a szig megy és kell valami közüzemi vagy banki kivonat ami igazolja a címünket.Nem ezt írták:
vagy ezt:
A copy of your personal ID or passport if you used a personal credit card for the transaction; a copy of your business registration if you used a company credit card
A copy of both sides of the credit card use
A copy of the bank statement for the credit card used[ Szerkesztve ]
-
minas
aktív tag
válasz Dluinet #22676 üzenetére
OK. Amúgy csak azoktól szoktam venni, akik 2-3 éve ott vannak az alin, 4,8 feletti az adott termékre a feedback, legalább 97% felettiek és ők adták el az adott termékből a legtöbbet (vagy legalább az első háromban benne vannak). Ezek között és ennek ellenére észlelem, hogy mégis több a problémás tranzakció.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem mindegyik kell és nem teljes adattartalom. Pl szihüg első oldala, ha bankártya -bár én úgy emlékszem az nem kell ha már ment a szig- akkor a képen csak első oldal és ami látszódjon a kártyaszám első 4 utolsó 4 számjegye, név dátum, a bakszámla kivonat első oldala ahol a név, lakcím és a káryta szám ahogy írtam számai látszódjanak.
Biztonságos kapcsolaton küldöd el, semmire nem lehet felhasználni, ők sem tárolják csak ellenőrzik az adatok egyezését.
Kerülő megoldás, hogy nem vásárolsz itt.[ Szerkesztve ]
-
TMhun
tag
Sziasztok,
új vagyok az Ali-n. Jelenleg a 6. vásárlásomat adtam le, de a fizetést nem teljesítette a rendszer, és személyi igazolvány+bankkártya+számlakivonatot kérnek tőlem...
Őszintén szólva én ezeket nem küldeném el nekik.Járt már így valaki? Nincs kerülő megoldás?
-
Topikgazda
válasz Faterkam #22683 üzenetére
Már többször írtuk, azzal a nyomkövetési számmal nem továbbítják, nem szállítják már, mert mondjuk a logisztika, a vám nem vette át, visszaküldték az eladónak. A szállítás lett megszakítva, nem vásárlás.
Általában egy másik módon, másik számmal elküldi újból az eladó, de valamiért nem könyvelik be az AliExpress felületre.
Írsz az eladónak, hogy akkor most milyen számmal várjad és kb. mikor a csomagodat. Erre majd reagál valamit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Két eset van leírva:
1. Az Alipay-n regisztrált kártya törlése: -neked nem ez kell2. Az AliExpress mobil appban: Neked ez kell.
Ha nem telepítetted még a mobil app-ot tedd meg -egyébként is van kedvezmény +ba ha azon keresztül fizetsz-, majd belépés után megtalálod.
Egyébként a fizetési kliens mindig az Alipay, akkor is ha pötyögöd aza datokat, meg akkor is ha nem, csak az Alipayhez hozzárendelheted a Mastercard és Visa kártyádat előre is.[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
Sziasztok!
Január 06.-án rendeltem egy telefontokot, eddig az volt hogy Waiting Pickup, erre ma Shipment cancelled! Ezt miért, ki van fizetve, ilyenkor mi van?"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Andi*
csendes újonc
Szia!
Köszönöm szépen a választ. Nekem nincs alipayem. Megnéztem az 5. pontos leírást és az alapján sem találom, azokat a menürészeket. Nekem akkor mentette el a kártyámat, amikor az utolsó lépés volt a rendelés leadása előtt és a kártya adatokat már beírtam, véletlenül rákkatintottam arra a gombra hogy "DONE". Ekkor mentette el. Onnan tudom, hogy elmentette, hogy utána megint rendeltem valamit és ott láttam, meg ki is tudam választani, a fzetési modók közül, nem kellet beírnom újra az adatokat .
-
Flashget
félisten
ezt irtam es erre is ezt masolta amit beraktam.
They do not know about the packet at local post no trace follower like that that can be found their system. 2017 of my packets ordered on 11.11 last information 2017-11-16 14:04
Yiwu processing Center, has left.Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
Szia.
Nyakas egy jószág a kis kínai..folyton ezt másolja..friend,hello! Please check your parcel at the post office near your home,Because Sometimes you need to go to the post office to take the goods yourself If there is no goods in the post office, I'll give you a refund. thank you,best regards!
már indítottam újból vitát, de semmi értelme ezt másolgatja. Leírtam neki a postán nem találják a csomagot, mert semmit sem tudnak kezdeni olyan számokkal amikben nincs betű így a csomagkereső sem lát semmit csak azt, hogy 2017 11. 16-án elhagyta a csomag 2017-11-16 14:04 Yiwu központot a 17trackben
Szentül hiszem, hogy nem adott fel semmit és csak húzza az időt. Ami röhej az összeg 2,62 dollár..tudom itt már elvi kérdés az egész.
Mit tegyek? Én leírom, hogy B+ a postán leszarnak ha nincs TN szám, ő válaszol, hogy keressem a helyi postán és ez így megy csak.
Vagy várjam ki ezt?
Estimated time Jan. 23 2018
AliExpress Steps In
If you and the seller can't come to an agreement, we will step in and help.Realme GT Master Edition
-
spammer
veterán
Regisztráció után nem engedett be, ezért kértem jelszócserét. Megadtam ugyanazt a jelszót, mint regeléskor, amiről itt már jelezte, hogy túl hosszú. Érdekes, regeléskor nem szólt, hanem csak simán nem tudtam emiatt belépni. No de a lényeg, hogy az új jelszóval be tudok lépni, viszont gyanúsnak érzékelte a hozzáférést és telefonszámot kér tőlem. Pedig csak egy eszközről léptem be (PC) és az IP cím sem változott, ezért nem is tudom, hogy honnan szedi, hogy gyanús. Így akarnak telefonszámokat gyűjteni?
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
minas
aktív tag
Sajnos az a tapasztalatom, hogy általában egyre megbízhatatlanabbak az eladók az alin.
Ami még gond, hogy ha adott esetben kiválasztok egy olyan szállítási módot, amihez van tracking, akkor sem biztos, hogy olyat ad, ami "nemzetközi formátum". Vagyis hiába ad számot, nem követhető, max. a kínai posta számomra olvashatatlan oldalán, bár ott sem mindig. Ez azonban már csak akkor derül ki, ha feladta és látom a számot az ügylet részletei között. A két betűvel kezdődő és végződő számok jók szoktak lenni, a tiszta számsor nem.
Eddig a legdurvább az volt, hogy megadott egy kamu számot, de kiderült 3 hét után, hogy fel sem adta
A pénzt visszakaptam, de azért nemár...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Összefoglaló 10. Gyakran ismételt kérdések
5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
De ha ugyanezt használod mindig, akkor nem muszáj törölni, csak az AliExpress-re belépés után és csak fizetéskor szedi elő, addig védve van, ott meg már mindenképp beírod.[ Szerkesztve ]
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Véletlenül elmentettem a bankártyaadataimmat az alieexpresen, az egyik rendelésnél. Szeretném törölni. Mit tegyek? hogyan kell csinálni?
-
azbest
félisten
Ez csupán a te véleményed, amely a tudatlanságod és az írott szöveg sikertelen megértése miatt van. Kérlek ne élj vissza a topicgazdasággal járó törlési jogkörrel. Mi hivatkoztunk mindenféle jogszabályt és gyakorlati tapasztalatot. Te pedig sértődött hisztit vágtál le a szomszéd topikban és egy másik internetoldal kommentjei közt. Tarts be te is a szabályokat és ne cenzúrázz olyasmit, ami nem sérti a ph szabályzatát.
[ Szerkesztve ]
-
Breki
veterán
Elnézést gondolom ez nekem szólt, de nem csalásra való buzdításról van szó, hanem az idei törvény alapján egy hivatalos kérés amit már többen teszteltek és működik is. Másik fórumban szó is volt róla. Teljesen hivatalos dolog csak sokan nincsenek tisztában vele.
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Topikgazda
Felhívom mindenkinek a figyelmét a Téma tudnivalókra!
A félreértelmezett jogszabályokra való utalás és az alapján valamilyen cselekedetre buzdítást is annak tekintem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ocsongi #22664 üzenetére
Csak átvétel után tudod visszaküldeni.
Az hogy te nem reagálsz rá, nem küldöd be a papírokat akkor természetesen nem fogják kézbesíteni, elméletben visszaküldik a feladónak.
Viszont jogszerűen te csak akkor kérheted vissza a pénzt -ami nem teljesen jogos így sem, mert a te hibád az át nem vétel- ha az eladóhoz ténylegesen is vissza ér.De miért €-ban számolsz, ha $-ban fizettél, az alapján ($ átszámolva forintra) számolják az áfa értékét.
Az akkor 36,7 $ körül? Az 9243 Ft, 2496 Ft az Áfa +3000 Ft, így az összértéke 14735 Ft lenne, nem hiszem, hogy ennyiért itthon kapsz ugyanilyen tudásút.Ha valami 26 $ - 22 € feletti értékű annál mindig számolnod kell azzal hogy fizetni fogsz és annak beszámításával kalkulálod ki, hogy megéri-e.
-
ocsongi
újonc
Sziasztok!
Rendeltem egy 30 euros okos órát , de fennakadt a vámon.
Így majdan dupla annyi lenne az ára (áfa+kezelési költség), ennyiért már nem kell.
Visszaküldhetem valahogy, vagy hogy működik ez? -
Turbobacsi
senior tag
-
Topikgazda
Ez még nem érkezett meg ide, ebbe a 17track hibába én is belefutottam, az a megérkezés nem valós.
Nekem azt írta hogy 2017-11-22-én megérkezett, de valójában 2017-11-26 volt és a Posta nyomkövetési oldala mutatta jól. Persze 3 napig dekkolt még a Kicserélő Központba mire elindult hozzám.[ Szerkesztve ]
-
Breki
veterán
Sziasztok
Nekem ilyen van.RB388928250SG
Aliexpresen reklamáltam az eladónál, hogy nem érkezett meg egy hete.
Azután ez jelent meg.
2018.01.13 12:09 (GMT-7): Shipment with local shipping company
2018.01.13 12:09 (GMT-7): Arrived at destination country
2017.11.16 22:00 (GMT-7): Departed country of origin17 track-on is ezt látom.
Viszont a magyar postánál nem látom és ugye nem is kézbesítették.
A fórumról akivel egyszerre rendeltünk ugyanez van, ő dispute-t inditott korábban full refundot ítéltek neki, nekem meg azt válaszolták, hogy várjak 10 napot.
Fura nekem ez, hogy az első reklamáció után jelenik, meg az, hogy beérkezett az országba és utána rögtön a helyi postára is? Ők meg ugye nem látják.
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Topikgazda
válasz Madycsa #22659 üzenetére
Nincs jelentősége a követésnek, volt hogy ez fajta csomagom 7 nap alatt ideért. De volt 29 nap is.
A nyomkövetéstől függetlenül az AliExpress a szállítási időnek megfelelő vásárlói védelme (20,45,60 nap) működik
Több példát is tudunk felhozni, hogy az igazi nemzetközi postai nyomkövetési számos csomagjainkat is valahol "elvarázsolják".
Meg nem a mi csomagunk nyomkövetési számát figyeljük, mert másnak a száma van beírva.
Ha ilyet veszünk igénybe ez csak a feladónak elvesztés elleni védelemere a kártérítési lehetőség, amit mi fizetünk. Ide most nem értem azt amikor ő ad ingyenes szállítás keretében ilyen számot, mert azt ő fizeti az ő érdekében.
Így biztosítjuk neki, hogy miután visszaadja a pénzünket, ő is kapjon valami kártérítést .[ Szerkesztve ]
-
Madycsa
tag
Köszönöm az infót! Akkor ezt a szállítási módot a jövőben inkább kerülni fogom. Mindig igyekszem úgy vásárolni, hogy végig követhető legyen. Egyrészt akkor tudom, hogy kb. mikorra várható a termék érkezése, másrészt talán kisebb az esélye, hogy valahol "elvarázsolják" a holmit.
-
Topikgazda
válasz Madycsa #22657 üzenetére
Ez a szám a China Post Ordinary Small Packet Plus típusú küldemény azonosítója, ami követhető ezen az oldalon.
És itt is követhető
Ez van bejegyezve róla most:Ez a nyomkövetése ennek a "nyomkövetési számnak" az AliExpress Tracking Number adatmező tartalmának kiíratása után.
Mivel ez csomag és nem könyvelt (registered) a postai terminológia szerint, a Magyar Posta nem könyveli az útját.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Madycsa #22653 üzenetére
Az a képernyőre kiírt mező neve, ide írják a küldemény azonosítót, ami lehet csak küldemény azonosító vagy nemzetközi posta nyomkövetési szám vagy futár cég csomagazonosító.
Nem fognak a kedvünkért 3 különböző megnevezésű adatbázismezőt létrehozni az adatoknak.
Egyébként Kínán belül az ő rendszerükben ezek követhetőek.
Nincs ezzel probléma. -
Madycsa
tag
Tracking
-
Topikgazda
válasz Janaboy #22645 üzenetére
Arról én sem hallottam még hogy napi vásárlási darab szinten lenne korlátozás.
Az hogy 1 kupon 1 vásárlás, nem minden termékre használható, lejárati időn belül kell felhasználni, nem vonható össze más kuponnal, egy meghatározott összeget el kell érni a vásárlásnak, vagy szállítási költséggel vagy anélkül, ezeket ismertem. -
Topikgazda
válasz Janaboy #22643 üzenetére
Írbni szokták, mert az eladó meghatározhatja az időt és a darabszámot is, összesen mennyi és egy vásárló mennyi
Pl: Spend US $1.00 to get US $1.00 off.
(includes shipping costs)
From 2018/01/03 00:00 to 2018/01/31 23:59és a másik idő (az igényléstől számolva) és db szám
[ Szerkesztve ]
-
Janaboy
veterán
Hali,
Pont to kupon mennyi ido utan váltható ugyanarra a boltra?
Ugreent váltottam használtam 2 napja de nem enged ujat.Koszi,
UdvJanaboy
-
-
Topikgazda
-
barna E
újonc
sziasztok!
már irtam ezzel kapacsolatban nektek. Rendeltem egy cipőt, amelyhez elméletben nyomonkövethető nyomonkövetési számot kaptam. De nem az. Itt azt irtátok, hogy simán adta biztosan fel. Irtam az eladónak, aki egy teljesen más rendelt termékemről kezdett el irni, miközben külön odairtam a rendelési számot. Az utolsó üzenetemre már nem is válaszolt. Majd ma láttam, hogy maga a termék sem rendelhető már. Ilyen esetben van egyáltalán rá esély hogy megkapom? Előre is köszi -
tomazin
veterán
csak én vagyok ekkora szerencsétlen, hogy totálisan idiótának néz minden eladó? rendeltem 20/20as szemüveget. tracking meg sem mozdult, de annyira nem izgultam, 9$ helyett 4ért vettem meg. eltelt 2 hónap, írtam, hogy miújság. várjak. mire? hát hogy majd megjön. mondtam neki, hogy várok, de ha nem jön meg 2hét múlva akkor küldje újra (ugyanis 9$ért már nem vennék egy olyan szemüveget ami vagy jó a fejemre vagy nem). letelt a 2hét, írtam neki, válasz: I help to track you.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herrká #22625 üzenetére
Az eladó nem mindig ragaszkodik a visszaküldéshez, amikor elküldöd neki a dispute-t, akkor reagál rá valami javaslattal, a sima üzengetésnek nincs értelme.
Olyan sokszor írtam már, hogy amíg a vevő nem igazolja vissza a megérkezést, addig nincs az eladónál a pénz az AliExpress kezeli.
Így nem is tud mit "ajánlani", mert nincs nála a vételár ami fedezné az ajánlatát.[ Szerkesztve ]
-
Madycsa
tag
Még mindig nem válaszolt ez a szállításiköltség csaló jómadár. Nem igazoltam még vissza, hogy megkaptam a terméket, vártam, hogy mit ír. Január 12-én írt utoljára, azóta semmi.
Igazoljam vissza, hogy megkaptam és nyissak "dispute"-ot? Még 7 nap van a védelemből. -
herrká
senior tag
Olvastam, köszönöm! Csak azért érdeklődtem, hogy ilyen kis értékű vackot nyilván nem küldök vissza. Érdemes egyáltalán szóvá tenni? Ehhez kértem tanácsot. Elég sokat olvasom a fórumot, és sokszor olvasom, hogy aprónak tűnő dolgokért is disputot indítanak páran. Nekem sok kedvem nincs hozzá, de ha ez esetleg a jövőben jobb csomagolásra, körültekintőbb küldésre ösztönözheti az eladókat, akkor talán érdemes lenne? Csak ennyit kérdeztem... Köszönöm!
-
herrká
senior tag
válasz Digitalpimp #22618 üzenetére
NEM boldogabb akarok lenni fél dollárral! Ezért kérdeztem, megéri a herce-hurcát? Mi a teendő ilyen esetben? Mivel a fórumot olvasva, elég sokszor van szó hasonló esetekben reklamációról! Mi még keveset rendeltünk, ezért inkább kérdeztem, kértem véleményt...
-
Topikgazda
válasz Imi1981 #22619 üzenetére
Összefoglaló, 10. Gyakran ismételt kérdések,
5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
1. Az Alipay-n regisztrált kártya törlése:
Belépés, az egérrel a jobb szélen a név fölé állni a felbukkanó menüben a legalsó My Alipay pontra kattintás, felső menüsor Settings, Manage your cards, Remove
2. Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,
My account
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben
az adott kártyánál REMOVE[ Szerkesztve ]
-
Imi1981
veterán
Sziasztok! Nemrég új kártyát kaptam (otp maestro) és mindig vásárláskor a régi kártyát adja ki! Ott van, hogy csere és be írom az új kártyám adatait és fizetek de legközelebb mikor megint vásárolok megint a régi kártyát akarja használni és az új kártya adatait megint be kell pötyögni. Hol tudom ezt véglegesen átállítani? Sehol nem találom. Ja android alkalmazásban próbálom megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz herrká #22617 üzenetére
Semmit. Kapsz fél dollár részleges refundot, boldogabb leszel? Kár az elvesztegetett időért.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Az Asszonynak rendeltük az alábbi 3,5 dolláros cuccot. Ma megérkezett, bőven időben, de a doboz egyik záró füle le van törve! A csomagolásban benne van egyébként. Az összefoglaló szerint kérjem vissza a pénzt, vagy küldjem vissza lehetőségből választhatok. Megéri ilyen kis összegnél a herce-hurca? Vissza nyilván nem küldöm! Használni lehet végül is, csak jobban kell vigyázni, szét ne szóródjanak majd a gyöngyök belőle. Bontásról videó van, kibontás után fotót is készítettünk. Ti, gyakorlott "alizók" mit tennétek? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Werkly #22612 üzenetére
Még nem terhelte, ez csak zárolás, ha nem emelik le, akkor visszakönyvelődik. Egy vásárláshoz, egy fizetés tartozik, így a másik sztornózva lesz valamikor.
A pending-et nem értem, nem ilyen üzentet kaptál:
Payment successfully made
Payment for Order no. 88769283633934 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.Minden alkalommal ez a normál üzenet, ha fizetünk náluk.
[ Szerkesztve ]
-
Werkly
őstag
Valakitől kérdezném, hogy mi a fene van olyankor, hogyha vásároltam valahonnan és a Skrill fizetésre nyomtam? Paying pending van. De Card-os fizetéssel egyenlítettem ki mivel
skrill-em nincs. A gond viszont, hogy netbank 2X terhelte az összeget! Mivel nincs Skrill így a zárolás meg fog szűnni vagy mi a teendőm? Kösz! -
pulutodurumo
addikt
válasz tranceplanet #22608 üzenetére
Bármit nyilatkozik a kínai, a DHL tőled igazolást fog kérni, hogy mennyit fizettél. És 6000 Ft a díja.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Topikgazda
válasz tranceplanet #22608 üzenetére
Mindig van náluk vámeljárás és az hogy csalni akar az eladó nem lényeges, ha 80 $-t ad meg nem vagy kisegítve.
Úgy 25,5-26 $ az áfamentes határ és a ténylegesen kifizetett összegről szóló AliExpress vásárlási igazolás és a bankkártya tranzakció igazolását fogadják el, nem azt amit az eladó ráír a csomagra vagy "nyilatkozik" róla.
Egyébként az ilyen jellegű javaslatok tiltottak az Aliexpressen, hivatalosan a szerződési feltételek szerint ezt jeleznünk kellene feléjük. -
tranceplanet
addikt
(#22603) Schimi070
Köszönöm mindkettőtök válaszát, ez jó hír! Sajnos nem én vittem el azutolsó darabot, csak február elején lesz rá keretem. Pár napja néztem még volt raktáron, elég jó áru, szinte csak jókat olvastam róla. Esetleg, ha nem lesz EU raktáros, akkor a kínából rendeléssel kapcsolatban van kiskapu a plusz költségek elkerülésére?
Erre gondoltam, DHL express:
" Buyer Attention:
* Customs duty/Tax/VAT is NOT included in thr price,Buyer will need to assist shipping company to do the customs clearance,we will declare the product value as USD80, if you have special requirement, please leave a message. "[ Szerkesztve ]
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Topikgazda
válasz tranceplanet #22601 üzenetére
Ha majd a lesz a spanyol raktárban akkor nincs rá más költség, ha tényleg onnan küldik. Most épp nem vásárolható. Feltéve ha nem te vitted el az utolsó darabot
[ Szerkesztve ]
-
-
Schimi070
tag
válasz tranceplanet #22601 üzenetére
Spanyolország EU ország, nem lesz rá egyéb költség, nyugodtan vedd meg. Hozzátenném még elég sokan vásárolták ezt a porszívót és aránylag kevés rossz értékelés van.
-
eron009
tag
Sziasztok
Szeretnék rendelni aliexpress-től egy hátizsákot. Ez lenne az első rendelésem innen. A bankkártyás fizetés mennyire biztonságos? Ha nem kapom meg a terméket így is meg tudom reklamálni?
Illetve az alipaybe OTP webKártyát be lehet regisztrálni vagy ezzel lehet közvetlenül fizetni?Köszi előre is a válaszokat
-
tranceplanet
addikt
Sziasztok! Az alábbi robotporszívót szeretném megrendelni. A Spanyolországból történő szállítást választom. Lesz ennek még járulékos költsége? Katt
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Nyaralás topik
- Path of Exile 2
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OpenMediaVault
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad T470, 14" FHD IPS, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1
- Lenovo Thinkpad T470, 14"HD, i5-6200U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év gara
- Lenovo Thinkpad T460, 14"HD/FHD, i5-6200U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év garanc
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500