-
Fototrend
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Pár észrevétel...
- Garancia: Az összefoglalóban rosszul szerepel, műszaki termékekre 2 év garanciát vállal az Amazon. (EU előírás) Viszont a 2 év akkor is 2 év, ha a gyártó egyébként 3 évet ad... tehát hiába van nálunk például minden VGA-ra már 3 év gyártói, az Amazon akkor is csak 2 évet vállal rá, utána a gyártóhoz küld. Jelenlegi tapasztalatom alapján a 3. évben csak az EVGA és az Asus termékeket lehet utólag regisztrálni, az MSI-t már nem, mert a gyártó visszaküld az Amazonhoz és két szék közt a földre ülünk.
- Fizetés: Nem tudom volt-e már szó az Amazon Currency Converter szolgáltatásról? [link] Tapasztalataim alapján kb annyi a történet vége mintha a bankunk váltana, jelenleg a 393.-Forintos középárfolyam esetén 403.-Forint körül váltottak. Akkor érdemes ezt választani, ha benne van a pakliban, hogy visszamondjuk a rendelést, mert akkor Forintban kapjuk vissza a pénzt és nincs árfolyam kockázat. Én pár hete mondtam vissza egy rendelést, 4 nap is eltelet a visszamondás után, de csesztek törölni, kiszállították. Nem vettem át, visszavitték, eltelt 1 hét, közben a Forint erősödött, buktam is vagy 10000 Forintot a visszautalt eurón, ami után természetesen reklamációt nem fogadtak el, hiába telt 4 nap a lemondási próbálkozásom és a postára adásuk közt.
-
-Solt-
veterán
Nem akarom garancia irányba elvinni a topikot, van itt PH-n ilyen lessétek meg, de a lényeg az, hogy 1 év jótállást kötelezően vállalnia kell az eladónak (kereskedőnek) EU-ban, ezen felül vállalás kérdése. A gyártóknak viszont kötelezően 2 év garanciát kell vállalniuk, tehát a kereskedő csak 1 év után irányíthat a gyártóhoz. Minden az EU-ban forgalomba hozott műszaki cikkre kötelezőn 2 év garancia jár, amit az EU-n belül számla ellenében érvényesíteni is lehet... ha máshol nem, akkor az érintett cég EU-s központjában.
Az én tapasztalatom az Amazon-nal (.de) az, hogy két évig segítenek, utána elhajtanak. Intéztem 3 db TM kormány garanciális nyűgjét, több EVGA VGA-t, Apple termékeket, stb... ja és a garanciális ügyintézés annyiból állt, hogy küldjem vissza és válasszak, hogy újat kérek vagy a pénzt vissza.
-
-Solt-
veterán
válasz
Aaron14
#8617
üzenetére
Garanciális ügyintézésben az Amazon abszolút élen jár, az én tapasztalatom szerint jelzed, hogy nyűgöd van, jön egy email, hogy nagyon sajnálják és vagy kapsz egy újat, vagy visszaadják a pénzt, csupán annyi a teendőd, hogy a rosszat postázod és annak a költségét majd visszaadják.
Ami fontos, hogy 2 évig foglalkoznak a nyűgöddel, ezután a gyártóhoz kell fordulnod.
-
-Solt-
veterán
Urak!
A .it oldalon is van lehetőség céges regisztrációra és fordított ÁFÁ-s vásárlásra úgy mint a .de oldalon?
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
Sziasztok,
Napok óta nem tudok üzenetet küldeni a supportnak (amazon.de), az alábbi hibaüzenetet kapom,
Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a nyűgje?
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Az Amazon Business account-ról van valakinek pontos infója? Jönnek az invitálások, de egyrészt németül, másrészt nem nagyon vágom, hogy ez miben más egy normál accounthoz képest. Esetleg ha valakinek van, kérem ossza meg a tapasztalatait, lényeget.
Köszi előre is.
-
-Solt-
veterán
Urak,
Ha rendelek valamit de nem felel meg, nem tetszik, bármi egyéb, akkor a 30 napon belül ha visszaküldöm annak a költsége engem terhel?
-
-Solt-
veterán
válasz
radi8tor
#6416
üzenetére
Csak az a fura, hogy május 27.-n amikor megvettem szinte egyből levonták a pénzt, aztán ültek rajta több mint egy hetet, ma adták fel, de megint jött az SMS a levonásról. Nalam eddig ilyen nem volt, a pénzt mindig feladás előtt közvetlenül vonták le. Hívtam a bankot, de okosabb nem lettem... ki kell várni 10-12 munkanapot, hogy az esetlegesen zárolt összeg felszabaduljon.
Különösebben nem aggódom, biztos nem fizetek rá, csak fura a dolog...
-
-Solt-
veterán
Urak!
Jártatok már úgy, hogy az Amazon kétszer vonta le az adott termék árát?

-
-Solt-
veterán
válasz
El Gringo
#6392
üzenetére
Rákérdeztem, azt írták azért van mert több dolgot rendeltem ami különböző raktárakban van, előbb ezeket egy helyre gyűjtik és csak utána postázzák nekem. Ennyi idő alatt már ennek is meg kellett volna történnie szerintem, de legalább már nem a sötétben tapogatózom. Mondjuk a télen 1 db terméket rendeltem tőlük, az elvileg egy helyről jön és akkor is ez ment... Na mindegy, úgy látszik ezzel kalkulálni kell a jövőben.
-
-Solt-
veterán
Urak,
Mért játssza azt mostanában az Amazon, hogy a pénz levonása után még napokig nem adják fel a megvásárolt terméket? Vasárnap vettem egy egeret, le is vonták szinte azonnal a pénzt és azóta is csak a Dispatching soon van...
Eddig vásárlás után 1 héttel azért minden ideért...
-
-Solt-
veterán
Urak!
Mennyire általános az, hogy a pénz levonása után még napokig nem adják fel a csomagot? Ott a soon, aztán ennyi...
-
-Solt-
veterán
Urak,
Az alábbi mondat pontosan mit akar jelenteni?
Ships in Original Packaging:
Packaging may reveal contents. Choose Conceal Package at checkout. -
-Solt-
veterán
válasz
#54625216
#5462
üzenetére
Szia,
Nekem folyamatban van garanciális ügyem, az alábbiak szerint zajlott. Az első esetben megírtam nekik, hogy a termék meghibásodott, csatoltam hozzá videót, kérdés nélkül küldték azonnal az újat. Megkaptam, kb 1 órát működött, az is tönkrement. Megírtam nekik, majd közöltem, hogy az adott gyártóban már nem bízom így inkább visszakérném a pénzt. Azt válaszolták, hogy semmi gond, küldjem vissza mindkettőt és visszakapom a pénzt.
Amikor kinyomtattam a papírokat, a második order esetében nekem is ezt a 8 eurót írta, amitől az ütő is megállt bennem, mivel két db egyenként 10 kg-s csomagról van szó. Újból írtam nekik, hogy a 8 ajró nem biztos, hogy fedezi a költségeket. Azt válaszolták, hogy ne aggódjak, adjam fel úgy, hogy legyen nyomkövetési száma, mutassam be nekik a számlát és a feladásról a papírokat és megtérítik a költségeim, nem fogok ráfizetni.
Jelenleg mindkét 10 kg-s csomag úton van MPL EU standard csomagként, darabja 7130.-Ft volt.
Tehát add fel, mutasd be nekik a számlát és elvileg amikor beérkezett a csomag, akkor jóváírják a termék árát és a számlán lévő postaköltséget is.
Futárt az Amazon sajnos nem küld úgy mint mondjuk a Dell, de így is korrekt az eljárásuk.
-
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#5449
üzenetére
Attól tartok nem én keverem!
Sok dolgot rosszul értelmezel, de amíg nem beszéltem a könyvelőmmel addig nem ragozom tovább. Utána megpróbálom összefoglalni a lényeget. -
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#5447
üzenetére
Uhhh... rengeteg az ellentmondás, most már én is utánakérdezek ennek.
-
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#5443
üzenetére
Mi is az alanyi adómentesség? Főszabályként az alanyi adómentes vállalkozás az értékesítésénél adót (áfa) nem számít fel, a beszerzéseinél nem illeti meg az adólevonási jog. [link]
Az az adóalany, aki (amely) gazdasági céllal belföldön telepedett le, illetve gazdasági célú letelepedés hiányában a lakóhelye vagy a szokásos tartózkodási helye van belföldön, jogosult alanyi adómentességet választani. Saját döntésétől függően ilyenkor tehát
a) adófizetésre nem kötelezett;
b) előzetesen felszámított általános forgalmi adó levonására nem jogosult;
c) kizárólag olyan számla kibocsátásáról gondoskodhat, amelyben áthárított adó, illetőleg a 83. §-ban meghatározott százalékérték (áfa-kulcs visszafelé számítva) nem szerepel. [link] -
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#5441
üzenetére
Nem akarom ezt hosszabban ragozni itt, de tudtommal ez nagyon nem így van. Az adóelvonási jog csak értékesítésénél illet meg, beszerzésnél nem!
-
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#5439
üzenetére
Na várj, egyáltalán ÁFA körös vagy?
-
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#5431
üzenetére
Igen!
A számlát majd ugyanúgy tedd be a könyvelésbe!
-
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#5429
üzenetére
A fizetésnél vonják le, de figyelj, hogy csak olyan terméket vegyél így meg, aminek hivatalosan elszámolhatod az ÁFA tartalmát!
-
-Solt-
veterán
Urak,
10 kg körüli csomag visszaküldéséhez melyik futárcéget javasolnátok? A Posta olyan 11000.-Ft körül vinné vissza.
Parázom, hogy fogom ezt a pénzt visszakapni...
-
-Solt-
veterán
válasz
Norb€€€
#5282
üzenetére
Jelenleg szinte mindegy milyen futárral érkezik valami... a DPD 2 hete keringeti a csomagot mert a futár képességeit meghaladta egy 4 lakásos társasházban megtalálni a postaládára kiírt nevemet. Aztán megadtam egy üzlet címét, hogy akkor majd ott átveszik, csak éppen a központban ezt elfelejtették a futárnak megadni... tragikomédia amit művelnek.
Egyébként nekem idáig a UPS és az MPL vált be a legjobban itt Óbudán... dél körül mindig itt vannak, rend van a furgonban, stb.
-
-Solt-
veterán
válasz
radi8tor
#5261
üzenetére
Pedig már kivan töltve általuk és abból egyértelműen kiderül, hogy EU-n belüli, mégis direkt kiemelik, hogy adjam át a futárcégnek... ennyire általánosságban kezelik ezt, megy mindenkinek ugyanaz a sablon duma?
Nagyon remélem, hogy visszatérítik a szállítás árát, mert nem két fillér lesz egy ekkora csomag... 30 napom van visszaküldeni, addig megpróbálom ezt kideríteni.
-
-Solt-
veterán
Urak,
Bedöglött a májusban rendelt T300-m. Írtam a supportnak, küldik az újat, eddig minden szép és kerek.
Amit viszont így hirtelen nem vágok, hogy a visszaküldési procedúra során (hibás terméket kérik) nyomtatnom kell két Commercial Invoice-t, egyiket a csomagra kell ragasztani, a másiknál meg azt írja, hogy adjam oda a futárcégnek. Ez alapján az Amazon rendezi majd a választott futárcéggel a szállítás költségét, vagy nekem kell fizetnem és majd rendeznem az Amazon-l?
-
-Solt-
veterán
Urak,
Ez konkrétan mit akar jelenteni? Frustration-Free Packaging
Ez a teljes szövegkörnyezet: Dispatched and sold by Amazon in certified Frustration-Free Packaging. Gift-wrap available.
-
-Solt-
veterán
Bevallanod be kell, de az ÁFA összegét csak akkor kell befizetned, ha az adott termék nem kapcsolódik a vállalkozásodhoz! Tehát például grafikusként ne akarj ruhát, pelenkát, stb venni...
Szimpla fordított ÁFA fizetésről van szó, annyi a "kedvezmény", hogy nem kell kifizetni aztán visszaigényelni ÁFÁ-t, de értelem szerűen ez csak olyan termékekre vonatkozik amik után itthon is visszaigényelhetnéd az ÁFÁ-t.
Nem az a kérdés, hogy az Amazon lejelenti-e, hanem az, hogy ha igen akkor van-e kedved az ÁFA csalás következményeit viselni!

-
-Solt-
veterán
válasz
BornToBePuli
#4886
üzenetére
Engem megleptek...
Mondjuk az Amazon sem csinált még olyat, hogy semmilyen tracking számot nem kaptam. -
-Solt-
veterán
válasz
radi8tor
#4884
üzenetére
Egyrészt nem volt nyomkövetés, valamiért még a szokásos "zöld csík" is csak addig élt amíg postára nem adták, aztán kiírták, hogy hétfőn jön. Másrészt volt már rá példa, hogy szombatra ígérték, aztán hétfő délután lett belőle, szóval egy vasárnapra ígért kiszállítást valószínűleg megmosolyogtam volna!

-
-Solt-
veterán
Urak,
Nektek vittek már ki csomagot vasárnap?
-
-Solt-
veterán
válasz
atoszmester
#4679
üzenetére
Az ÁFA különbözetet kell megfizetned, ami +8%...
-
-Solt-
veterán
Urak,
Trackingnél ez a szöveg mi akar lenni?
Delayed
An attempt was made to deliver your parcel, but it could not be delivered because the location was closed. Delivery is rescheduled for the next business dayMilyen hely van zárva?

-
-Solt-
veterán
válasz
Weareus
#4620
üzenetére
Normális helyeket tekintve az iPon-nak jó árai szoktak lenni, de a VGA piac most egy "kicsit" megbolondult... nézz ki magadnak pár darabot ami érdekel és tedd el árfigyelőbe. Egy ideje már eléggé lent van az USD árfolyam, talán előbb-utóbb ez éreztetni fogja a hatását.
-
-Solt-
veterán
Barmit vettem barhonnan eubol mindenki afa mentesen szamlazott ukba.
Leforditom: UKba nem afa mentes nemetorszagbol
Mindkét idézet tőled van... Na most akkor melyik a valós információ? Nekem ne is válaszolj erre, inkább a magad érdekében járd körbe a témát valami szakmai fórumon, (fordított adózás címszóval) mert az, hogy olyan dolgot veszel ÁFA fizetés nélkül amit el sem számolhatnál hivatalosan, az szimplán adócsalás, a felelősség pedig a tiéd mert jogi személy vagy, ergo a rád vonatkozó szabályokkal tisztában kell lenned! Ezt ne ijesztegetésnek vedd, hanem jó szándékú tanácsnak... a többi a te dolgod, én részemről lezártam.
-
-Solt-
veterán
Az UK-ba persze, hogy ÁFA mentesen számláznak... cégként ÁFA-t csak ott kell fizetned, ahol bevételed is keletkezik.
Nem szeretném ezt ragozni tovább, de abban biztos lehetsz, hogy a felelősség a tiéd, mert mint cégre teljesen más szabályok vonatkoznak rád mint egy magánszemélyre. A nem tudás, rosszul tudás nem mentesít. Én a helyedben körbe járnám ezt kérdést alaposabban... fórum, könyvelő, bárki aki érdemi válaszokat képes adni az UK szabályozást ismerve. Legalább tudd, hogy mit csinálsz...
-
-Solt-
veterán
Elbeszélünk egymás mellett.
Amikor egy cégnek van mondjuk bruttó 1270.-Ft bevétele, akkor a magyar ÁFA törvény alapján keletkezett 270.-Ft (27%) ÁFA fizetési kötelezettsége, amelyet a hónap vagy a negyedév végén be kell fizetni az adott NAV számlára. Viszont, ha keletkezik bruttó 635.-Ft költsége, akkor már csak 135.-Ft ÁFA fizetési kötelezettség marad, mivel annak a költségszámlának volt 135.-Ft ÁFA tartalma. (500.-Ft + ÁFA)A lényeg itt azon van, hogy mi az, aminek az ÁFA tartalma elszámolható. Például a pelenka, a telefonszámla, a ruhanemű nem tartozik ide, de hosszasan lehetne még sorolni. Viszont ide tartozik például a számítógép, de értelem szerűen olyan mennyiségben, amely a cég méretéhez képest indokolt... de ide tartozhatnak akár a tisztítószerek is.
Szóval ezeket a könyvelővel kell egyeztetni, hogy mi az ami belefér, és mi az ami nem fér bele. Például ha kapsz egy ellenőrzést és van 1 év alatt 5 db komplett számítógép vásárlásod miközben magaddal együtt két embert foglalkoztatsz és az "iroda" a lakásod, akkor számíthatsz arra, hogy megbírságolnak... ugyanez igaz a pelenkára is, hacsak nem az a tevékenységi köröd, hogy bébicsőszöket közvetítesz ki anyukáknak úgy, hogy a szolgáltatás része a pelenkázás is.
Amikor a magyar cégeddel (amely rendelkezik EU-s adószámmal) vásárolsz mondjuk a német amazon oldaláról, akkor "csak" annyi történik, hogy annak a terméknek az ÁFA tartalmát nem kell megfizetned, mivel az adott országban nem keletkezik bevételed. (Nem is vagy regisztrálva az ÁFA körbe)
Nekem például keletkezik bevételem Ausztriában, így regisztrálnom kellett az osztrák ÁFA körbe és minden évben bevallást kell küldenem... de nem keletkezik bevételem Németországban, ergo ott mint cég ÁFA mentesen tudok vásárolni, de csak mint végfelhasználó, tehát kereskedelmi mennyiséget értelemszerűen nem vehetek, a vett terméket tovább nem adhatom, mert az már ÁFA csalás.
Nem tudom az általad említett sztoriban hol van a baki, de gyanítom, hogy amit elfogadtál "feltételeket" abban benne van, hogy az adatszolgáltatás a te felelősséged és azzal, hogy elfogadtad, kijelentetted, hogy az adatok megfelelnek a valóságnak... innentől meg a labda a te térfeleden pattog.

Szóval a véleményem szerint aki ezeket az ÁFA mentes vásárlásokat nem "jogosan" intézi, az azért figyeljen arra, hogy mit és mennyit vesz, mert érhetik meglepetések. Nem állítom, hogy holnap csöngetni fog a NAV, de ha esetleg igen, akkor ez már nem szabálysértésnek minősül...
-
-Solt-
veterán
Ha itthon vásárolsz cégre, akkor is visszaigényled az ÁFÁ-t... itt az a különbség, hogy be sem fizeted azt, amit egyébként is visszaigényelnél.
Nyilván itt is figyelni kéne arra, hogy mi az ami belefér a vállalkozás kereteibe és mi az ami nem. A pelenka nyilván nem, ráadásul ha a kapott számlákat nem teszed be a könyvelésbe, akkor úgy már ÁFA csalást hajtasz végre.
Kicsi az esélye, hogy bukta legyen, de azért szerintem ésszel...
-
-Solt-
veterán
Nem azt mondtam, hogy ne bántsd őket, hanem azt, hogy ne beszélj zöldségeket az ilyen lehúzós dumákkal! Nem ugyanaz a kettő, de nem lep meg, hogy nem érted!

Egyébként bár magyarázattal nem tartozom neked, de, hogy nyugodtan aludj, azért érdekel az amazon.de-s vásárlás mert tudok áfa nélkül vásárolni, kevesebb a macera a könyveléssel!
-
-Solt-
veterán
válasz
radi8tor
#4216
üzenetére
Eddig én is csak jókat hallottam, de azért picit félek, mert más (kisebb, de ismert) külföldi kereskedővel már nagyon megszívtam egyszer... ha meg átállok az Amazonos vásárlásokra, akkor szeretnék "biztosra" menni, mert nem két forintot tervezek itt elkölteni!

Egyébként biztos az én vakságom, de nem találtam email címet amin kommunikálni lehet velük... csak már megvett termékek esetén, azokkal kapcsolatban.
-
-Solt-
veterán
válasz
radi8tor
#4212
üzenetére
Köszönöm, de tisztában vagyok ezekkel a fogalmakkal!
Itt a lényeg azon van, hogy van egy hatályos EU-s jogszabály, ami alapján a kereskedőnek, tehát az Amazonnak kell két éves jótállást nyújtania, ergo ha bármilyen problémával hozzájuk fordulsz a 30. nap után, nem irányíthatnak a gyártóhoz! Nem véletlenül kaptam azt a választ a Gigabyte-tól, hogy forduljak az Amazonhoz...No mindegy, úgy látom nekem kell majd ezeket a köröket megfutnom velük, ha valami nyűg lesz...
Azért köszönöm a válaszokat. -
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Picit ragoznám ezt a garancia kérdést ha nem gond. Szóval, jogszabály szerint így nézünk ki,
Az uniós jog értelmében továbbá a kereskedőnek kétéves (jogszabály által előírt) szavatosságot kell nyújtania a vásárlónak arra az esetre, ha a termék hibás, vagy nem felel meg a termékleírásnak, vagy ha a jellemzői eltérnek a hirdetésben szereplő vagy a vásárlónak bemutatott termék jellemzőitől. [link]
Idáig írtam az Asus-nak és a Gigabyte-nak. Előbbi válasza az volt, hogy ha a termék nem helyi (német) garanciával rendelkezik, akkor a magyar oldalon regisztrálható, és a továbbikban lehet náluk intézkedni, ha szükség van rá. Utóbbi első körben közölte, hogy oda küldjem vissza ahol vettem, de a legjobb ha helyi kereskedőt választok, pl iPon.
Na most szép és jó az Amazon 30 napos visszaküldési vállalása, de a jogszabály szerint ugye végig nekik kéne a garanciális gonddal foglalkozniuk... A kérdésem, volt már valaki aki a 30 nap után az Amazonhoz fordult? Ha igen, mi volt a válaszuk?
Köszönöm előre is!
-
-Solt-
veterán
Urak,
Azt honnan tudhatom meg, hogy az amazon.de által árult XY terméken milyen garancia van? Értem ezalatt, hogy helyi, tehát csak Németországra érvényes, vagy EU-s, esetleg globális. Ezt a három megkülönböztetést az Asus support írta mikor rákérdeztem, hogy az amazonról vásárolt terméket regisztrálhatom-e náluk.
Ez irányú infót meg nem találtam az amazon oldalán az adott terméknél... én arra következtetek, hogy mivel hivatalosan szállítanak hozzánk, ezért minimum EU-s, de jó lenne erről 100%-n meggyőződni.
-
-Solt-
veterán
válasz
radi8tor
#4106
üzenetére
15.-én délelőtt rendeltem, 05.19.-29. intervallumot kaptam meg a kézbesítésre, szóval a standard szállítással is van még idejük feladni, csak azért "aggódom" mert máshol azt tapasztaltam, hogy a raktáron lévő rendelést azonnal feladják. Na mindegy, várok még péntekig, ha nem történik semmi akkor írok nekik.
NA most rámentem a Track package fülre, ott az írja 22.-n lesz feladva... hogy miért, az rejtély számomra, de legalább már ezt is tudom!

-
-Solt-
veterán
Raktáron lévő terméknél mi lehet az oka annak, hogy napokat várnak a postázással?
-
-Solt-
veterán
Urak,
Délelőtt rendeltem (először) a német amazonról, azonban a kártyáról csak a szokásos 1 forintot vonták le, a vásárlás összegét még nem. Ez normális jelenség?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hibátlan 2+ Év Garancia! GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8GB
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! AMD Ryzen 7 9800X3D 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5090 32GB GDDR7 1200W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 1TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- Bialetti kézi kávéőrlő
- MacBook Pro 16" M1 Max 64GB / 2TB / magyar / 27%-os ÁFÁS
- Razer Blade 17" i7-12800H / 32GB / 1TB / RTX 3080 Ti 16GB / 4K 120Hz
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman S2 TG GIGABYTE 750W
- 0perces! Samsung Galaxy Book5 Pro 360 2in1 Core Ultra 7 256V 16GB 1TB 16" WQXGA+ AMOLED TOUCH 1évgar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Ha jól láttam 29 euro felett szintén ingyenes szállítás, 30 napos fizetési halasztás és ilyenek, de csak német nyelvű infó jön, a FAQ-ra mutató linken meg semmi érdemleges infót nem találok.
Én is így csinálom, a végén meg odaírom, hogy bocs az "angolomért"... simán megértik.
Írok nekik.

Köszi!


