-
Fototrend
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Üdv.
Van valami mód, hogy paypalról fizessek amazon.de-n?
Akár úgy, hogy veszek valahol amazon card-ot, ahol paypallal tudok fizetni? Van ilyen? -
válasz
Hegyirabló
#9045
üzenetére
Szia
Én úgy tudom, hogy alapból 2 év jótállás van az elektronikai cuccokra.
Legalább is én eddig bármire kérdeztem rá a supportnál, mindenre 24 hónapot írtak.
(házimozi erősítő, Oculus Rift S, alaplap - ezekre kérdeztem rá külön) -
-
Nekem nagyon pozitív tapasztalatom volt eddig a warehouse cuccokkal.
Házimozi erősítőket, Xboxokat, Ocolus VR-eket vettem így és eddig mind kifogástalan volt.
Vettem így olyan házimozi erősítőt, ami majdnem félárazva volt, kibontottam és még a fólia is rajta volt, a kellékei meg bontatlanok voltak.Most pl. simán visszaküldtem a NAS-t ingyen és már refundolták is... 1hét volt kb a folyamat.
Szóval azért annyira nem gáz szerintem, inkább kellemetlen, de ezt a kockázatot továbbra is vállalni fogom, mert ha meg az jött volna, amit rendeltem, akkor egy 20assal olcsóbb lett volna, mint itthon.
radi8tor:
Azért ehhez pofa is kell...
Én is éltem már jópárszor a 14 napos elállás nyújtotta előnnyel, de ilyet azért nem csinálnék.Oké, ne próbálják ki, de legalább a cikkszámra vessenek egy pillantást... ezzel már a homokos sztori is kibukott volna...
Jó, biztos nem fáj Jeffnek, de akkor is. -
Valami tuti van az amazonnal, mert én is több helyen olvastam, hogy panaszkodnak.
Én nagyon sokszor vásárolok warehouse-ban, de most vissza kellett küldenem egy szintén így vett NAS-t...
A kedves előző vevő, fogta, levette az előlapot a frissen vásárolt DS220+ról, felrakta a nem működő DS218+ára és azt küldte vissza...
És ezt az amazon.de ellenőrzés nélkül simán elküldte nekem, úgy hogy még a készülék cikkszáma is az eredeti DS218+é volt, vagyis még ezzel sem trükközött a visszaküldő...
Valószínüleg ezt visszaküldés után ki sem vették a dobozból, hanem egyből jött nekem.
Vicc. -
-
-
-
válasz
Jinxb1rd
#8728
üzenetére
Nekem 01.26 óta áll Vecsésen a csomagom, egy deka megkeresés nem jött, hogy adjak be bármilyen dokumentumot.
Az amazon oldalán 01.26-02.10 van megjelölve várható kézbesítésnek, és egy felhívás, hogy ha ez nekem nem felelne meg, akkor jelezzem és azonnal refundolják.
Ám nekem nem sürgős, most már azért is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a menete ennek.
-
-
-
-
válasz
Viktor0610
#8282
üzenetére
Én úgy tudom, hogy digitális tartalmat nem tudsz magyar címmel venni.
Én 1x vettem egy játékot, de kellett csinálnom egy kamu német címet. -
-
-
-
-
Üdv.
Ha van egy termék, amit többször vásároltam amazonon, megvan mindnek a számlája, de nincs a számlán semmi olyan azonosító, amit a termékhez tudnék kötni, akkor mi alapján fogja mondjuk az amazon beazonosítani garis probléma esetén, hogy azt a terméket küldöm vissza, amit számlát épp mellé raktam?
Csak mert mondjuk van fél év különbség a 2 vásárás közt, így ha mondjuk gondom lenne a régebbivel 2 év lejárta után, akkor akár tudok hivatkozni rá az újabb számlájával, amivel még garis lenne?
Nem visszaélni akarok a dologgal, csak fogalmam sincs melyiket vettem előbb.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
elistvan
#7237
üzenetére
Szinte biztos, hogy nem az amazon volt az eladó, és ilyenkor erősen kockázatos minden vásárlás ott is.
(#7238) INGJOKE:
Én meg 100x inkább utalok az amazonnak, mint bármi másnak.
Eddig minden rendelésem megjött, 1x volt hiányos a csomag, írtam mailt nekik és rögtön pótolták.
Persze csak abban az esetben, ha az amazon az eladó. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Van ez a "Keepa" addon amazonra, ami ugye figyeli az árakat...
Elképzelhető, hogy ez kiadja 3. félnek az adatokat?
Csak mert arra lettem figyelmes, hogy ha beállítok árfigyelőt benne, akkor 1 héten belül jön értesítés, de az esetek 99%-ban külsős, kamu eladónak tűnő hirdetés jelenik meg. -
Minden amazon régióban külön van a prime.
.de, .uk, .us... mindegyikre nézz rá szerintem.
Ám erről kellene kapnod mailt is, amiben aszem linkelve is van a fiók amihez tartozik. -
-
-
-
-
válasz
radi8tor
#6658
üzenetére
13.-án rendeltem egy kicsit erősebbet, €8 volt expressel.
Egy erősítőt rendeltem szintén €8-ért jött, most €40+ lenne kosár szerint.
Akinek van primeja, az is ránézne?
Hátha úgy olcsóbb. -
Jogos, köszönöm szépen.

Szóval ezen €30.
-
-
Jól látom, hogy durván megemelték a postaköltséget az amazon.de-n?
Ami eddig €4 volt az most nálam €30 lett...
Vajon ez csak bug lehet vagy komolyan gondolják? -
-
válasz
radi8tor
#6617
üzenetére
Ez most pozitív vagy negatív megkülönböztetés?
Csak mert amazonon a satndard szállítás €4 (1300ft), a prémium meg a duplája.
A postára meg ha bemész, egy 3kg-os csomagot 1300ft alatt nem adsz fel az tuti, még vaterafutárral sem férsz bele az 1300ft-ba egy fél kilós cuccal sem, komolyabb cuccal, meg már meg is érkeztél a prémium árhoz.
Arról meg nem is beszélve, hogy ha gond van a csomaggal, akkor amazon azonnal visszafizet, a postával meg pereskedhetsz, és neked kell bizonyítanod, hogy szállításkor sérült meg a cucc.
-
-
-
-
Lehet, hogy volt értelme a múltkori UPS reklamációnak az amazonnál, mert a mostani csomag egészen elképesztő módon jött.
Tegnap írták, hogy megérkezett hozzájuk a 06.22-én rendelt cuccom, levonták a vételárát (igaz ezt már korábban egyszer zárolták a számlámon, de ezt elvileg feloldják majd) 10h körül, 15h-kor kaptam a mailt, hogy feladták, és láss csodát, a cucc már nálam van.
Ráadásul a DHL hozta, aki előtte rámcsörgött, hogy merre vagyok, mert akkor oda hozza.
A UPS-nél azt mondták, hogy telefonos megkeresés nincs a szolgáltatásukban, legyek otthon.
Azt mondjuk hozzáteszem, hogy a drágább postázást választottam, ami aszem €8 volt, de ha csak ezen múlt, akkor legközelebb is ezt fogom választani.

-
-
Ti írtatok az amazonnak, az UPS miatt, amikor sikertelen kézbesítés miatt nem szállították ki a csomagot?
Csak mert látom, hogy pár embernek is volt ilyen gondja velük.
Azért ez már a pofátlanság csúcsa, amit csinálnak, ha ez rendszeres lesz náluk... -
Elég sűrűn rendelek tőlük, de nekem ilyen x-elés nem rémlik.
Meg eddig aszem minden más plusz dobozban jött.Ja nem.

Egy csillagászati távcső is a saját dobozában jött, igaz az brutál nagy doboz volt, de le volt zárva és belül nagyon jól volt csomagolva, így azt nem éreztem ennyire gáznak, mint ezt most. -
Eddig nekem is minden megjött időben, viszont ma nagyon megleptek.

Rendeltem egy Olympus távcsövet, amit képesek voltak sima csomagként elpostázni, úgy, hogy a postán elég volt csak egy nevet mondanom, hogy jöttem a csomagomért (értesítő volt a postaládába, de azt nem vittem magammal), oda is adták bemondásra, alá se kellett írnom, és ha ez nem lenne elég, akkor: a távcsőt a saját dobozában küldték, semmi extra csomagolás, vagy borítás, és ráadásul nyitva volt a doboz, nem volt rajta zárómatrica, semmi.
Ezeket mind számításba véve kész csoda, hogy ezt a távcsőt megkaptam!
-
-
-
-
-
-
válasz
Ramoskaa
#5975
üzenetére
Mondjuk lejárt a prime-om, lehet azért.

Nálam így néz ki a kosárban. -
-
válasz
Gombinyó
#5567
üzenetére
Hát a Totel szervíz elhajtott a francba, mondván, hogy gariztassam abban az országban, ahol vettem, vagy érdekelődjek a gyártónál.
Írtam az Amazonnak is, hogy mi újság a garival, amire azt írták, hogy 2 év, s ha bármi gond lenne, akkor őket keressem.
Nincs is ezzel baj egész addig, míg nem akarom eladni. :-) -
-
Üdv.
Vásároltam egy ilyen házimozi erősítőt, és nem igazán derül ki számomra a linkből, hogy mennyi garancia van rá, és hogy kihez kellene fordulnom gond esetén.
Ugyan most már mindegy, mert nálam van a cucc, nincs baja, csak érdekelne a mikéntje.
Van valakinek esetleg ilyen jellegű tapasztalata? -
-
-
-
-
-
válasz
s7evcsenko
#5079
üzenetére
Ma megkaptam a kilopott lemez pótlását. (6nap)
Le a kalappal a korrektségért és a gyorsaságért.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
-
-
válasz
radi8tor
#5139
üzenetére
Köszönöm.

Buta voltam, és mérgemben írtam egy google fordítós panaszlevelet, majd másnap egy németül jól tudó ismerősömmel egy másikat, és így ugye 2db nyitott ticketem volt.
Mindkettőre válaszoltak, de az egyiknek ott volt az alján, hogy ez egy automatikus válasz, erre ne válaszoljon.
A másik alján nem volt ott és látszólag ember írta, arra válaszoltam, csak nem voltam benne biztos, hogy megkapják-e, mert fura volt a címzett mailcíme.
Akkor várok egy kicsit, hogy reagálnak-e.Hétvégén is van support?
U.i.: Amúgy szó nélkül küldtek egy másik lemezt a kibontott/kilopott lemezem helyett, legalább is az order státusz szerint úton van.
Ez tényleg korrekt dolog, kicsit fura is, hogy ennyire bevállalósak, és semmi megkérdőjelezés nincs bennük.Már csak az a bajom, hogy a hirtelen mérgemben nyitott ticketemet visszaküldés, újraküldés címszóval írtam, és az automatikus válaszlevél szerint vissza kellene küldenem az üres tokot, mert ha nem teszem, 30 nap múlva rámterhelik azt is.
A supportos emberke meg azt válaszolta, hogy nem kell visszaküldenem semmit, küldik simán a pótlást, ami érthetőbb is lenne, hisz mit kezdenének egy üres tokkal...
Szóval most ezt kellene tisztáznom.
-
Van olyan opció az amazonon, hogy megnézhetem az oldalon a supporttal való levelezésem?
Mint pl a Blizzard oldalán?
Csak mert írtam nekik, válaszoltak, de a levélre gondolom nem lehet válaszolni (mondjuk megpróbáltam, és még nem jött vissza hibaüzenet), az oldalon meg nem találom sehol a nyitott panaszomat. -
Köszönöm mindkettőtöknek, holnap reggel írok nekik.

-
Üdv.
Rendeltem egy xbox one bundle-t, amiben ugye van egy plusz lemezes játék.
A doboz kinyitásakor az a csúnya látvány fogadott, hogy a plusz lemez ki volt bontva, ráadásul hiányzott a lemez is belőle.
Bizalmam az amazon felé eddig 100% volt, így eszembe nem jutott, hogy ezt a dobozt videózással bontsam ki, többször vásároltam már gond nélkül tőlük.
Szerintetek van bármi esély arra, hogy elhiszik nekem, hogy így kaptam, vagy elhajtanak a francba?
Volt már valakinek ilyen esete?
Csak azért kérdezem, mert a németet nem vágom, az angolt alig-alig, így kellene valakit keresnem, aki beszélget velük, de csak akkor tenném, ha van értelme a dolognak.
-
-
-
Szia.
Próbáld innen, ha jól látom így még olcsóbb is összességében, és itt tuti nem jön rá semmi. -
-
válasz
Mr.Csizmás
#4009
üzenetére
Ja hogy áfa különbözet!
Oks, sorry az okoskodásért.

-
válasz
radi8tor
#4004
üzenetére
de ezt most miért nekem írod?

Amúgy meg nem hiszem, hogy mindegy lenne... azért az 2k körül van.
Nyilván lehet mérlegelni, hogy ezt is megéri-e neki, de lehet csak bent hagyott valami pipát valahol, amivel más már találkozott, és felhívja rá a figyelmét.
Ha egyszer 97 az ára, akkor miért fizetne érte 103-t?
-
válasz
Mr.Csizmás
#4002
üzenetére
Az 25+Euro lenne, ez meg csak 6,5 körül van...
-
Üdv.
Használ valaki internetes bankkártyát?
Nekem a CIB-nél van a normál kártyám mellett egy net kártyám, amihez saját számlaszám (a fő számlának egy alszámlája) is tartozik.
Eddig gond nélkül használtam is mindenhol...
Amazon.de-n nem tudtam vele fizetni, hibát dobott.
Megpróbáltam a rendes kártyámmal, azzal egyből ment.Van valakinek olyan infója, hogy efféle kártyával itt nem lehet fizetni?
Más:
Próbálom Verify-kálni a telefonszámom, de nem küld sms-t... resendre sem.
Erre 5let?
Új hozzászólás Aktív témák
- Arch Linux
- PlayStation 5
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kellemes karácsonyi ünnepeket!
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- Napokon belül mindenki megkapja a GeForce Now időlimitjét
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 1TB SSD, 4K multitouch + TOLL
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3631,94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3713, 100% AKKUMULÁTOR
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG GL10DH brand számítógép - R7 3700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060S 8GB 500W W11
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" i7-1185G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest








