Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tibcsi0407 #10054 üzenetére
Azt nem kell implementálni, mert a feldolgozási modell követeli meg a TIER3 bekötést. Arra kell írni a kódot, és azt a kódot tudja az API úgy kezelni, hogy fusson az alacsonyabb szinteken. Maga a DX12-ben nincs definiálva az, hogy csak TIER2 vagy TIER1 bekötésre írsz programot. Ilyen formában egy kód nem fut az API-n, mert a Shader Modell 5.1 hiányolni fogja a shaderekben a bekötést. Nem fogja lefordítani a kódot D3D bájtkódra, mivel az API nem fogja tudni kezelni a shaderbe írt memóriaelérés nélkül. Erre a validátor fel fogja hívni a figyelmet.
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407 #10054 üzenetére
Egy dolgot kihagytál az elméletből: konzolok. Azok is GCN-ek és az API is szinte ugyanaz. Úgy máris borulnak az arányok. Nagy kérdés, az Nv mennyit fog segíteni az optimalizálás, de aggódom, hogy nem fogják tudni szoftverből megoldani a hardveres hiányokat, szóval a legjobb eset nekik szerintem ha nem lassabbak, esetleg picivel gyorsabbak, a másik véglet meg kb. 50-60% lemaradás a Dx11 alatt hasonló sebességű kártyák között.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Eladó megkímélt állapotban lévő Xiaomi 12T Pro 8/256GB / 12 hó jótállás
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest