Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz
gtamate2
#10354
üzenetére
Az a baj, hogy számos esetben teljesen elrugaszkodnak az elvárások attól, amik a cikkekben megszületnek. Ez sok esetben annak köszönhető, hogy van egy júzer réteg, aki sportot űz abból, hogy kiragadott mondatokat kiforgat, felnagyít, majd ez alapján beindul a fika hadművelet.
Természetesen van egy olyan réteg is, aki többet akar belelátni azért, mert az AMD-vel szimpatizál, és van egy olyan réteg is, akinek egyszerűen a szövegértelmezés, feltételes mód felfogása nem megy, vagy csak szimplán kiragad egy grafikont, és azt vetíti ki mindenre.A Mantle az elejétől fogva a CPU limit problémáinak megoldásáról szólt, nem az volt a lényeg, hogy hány játék jön majd Mantle alatt, hanem az, hogy milyen változásokat indít el. Ettől függetlenül, azok a játékok amik Mantle támogatással jöttek, az AMD tulajoknak nem okoztak csalódást teljesítményben, főleg azoknak, akik mondjuk valamelyik FX procival multiztak BF4-l. Akik meg azt várták, hogy az i7 mellett a 290X 70%-l gyorsabb lesz, azoknak szintén az első bekezdés a lényeges.

Világmegváltásról szó sem volt, ez a szóhasználat tipikus példája az első bekezdésben taglaltaknak. Lehetőségekről, években mérhető előrelépésekről, jobb hardver kihasználásról, volt szó. Senki nem mondott olyat, hogy innentől minden játék erre jön, és kapunk minden esetben 70% plusz teljesítményt.
Az pedig, hogy "mára" mi lett belőle, jól példázza a DX12 / Vulcan / LiquidVR hármas, karöltve a Win10 újításaival.
-
HSM
félisten
válasz
gtamate2
#10354
üzenetére
Nem tudom, mi számít "erős procinak", én a saját i5 4690K-mat erős procinak gondoltam 4,4Ghz-en, 16GB 2133Mhz CL11 rammal párosítva. Így pedig amit nyertem, hogy a 290-es Radeonnal High helyett fel tudtam dobni Ultra-ra a grafikát anélkül, hogy nagyon 70 alá esett volna az FPS, míg DX11 alatt ehhez kevésnek bizonyult a gép. Ezenkívül a játék "késleltetése" is a töredékére esett vissza, ami már önmagában is jelentős mértékben növelte annak élvezeti értékét.

Ja, játékdömping nem volt, de nem is arra hozták ki a Mantle-t, hanem hogy kikényszerítsék vele a DX12-t és Vulcan-t, valamint, hogy el lehessen kezdeni a játékfejlesztést ezekre az API-kra. Ezt pedig sikerült 100%-ig elérniük.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Bluetooth hangszórók
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Apple asztali gépek
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Garmin Forerunner 405 GPS óra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Természetesen van egy olyan réteg is, aki többet akar belelátni azért, mert az AMD-vel szimpatizál, és van egy olyan réteg is, akinek egyszerűen a szövegértelmezés, feltételes mód felfogása nem megy, vagy csak szimplán kiragad egy grafikont, és azt vetíti ki mindenre.


