Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz janos666 #11073 üzenetére

    Biztos nem lesz visszaportolva egyik régebbi Frostbite verzióba sem a DX12 és a Vulkan. Valójában a Mantle is csak akkor lehet használatban mostantól, ha a fejlesztő olyan dolgot szeretne, ami szabványosan nem érhető el. Elég sok dolog hiányzik még a DX12-ből ami konzolokon van, és a Mantle API-ban benne van.
    A Mantle bekötési modellje is sokkal jobban hasonlít a PS4-es libGNM-re, illetve az Xbox One DX12 mono API-jához. A normál DX12 és a Vulkan API más bekötési modellt használ, bár a Vulkan modellje csak annyiban különbözik, hogy emuláció céljából fenntart bizonyos specifikus puffereket, hogy az AMD-n kívül más is tudja futtatni a Vulkan alkalmazásokat.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz janos666 #11073 üzenetére

    Ha már belerakják akkor azért elvárható, hogy normálisan működjön (értsd: ne legyen lassabb/bugosabb mint a DX11-es mód), úgy gondolom ez nem nagy elvárás tekintve, hogy az aktuális csúcskártyáról és a saját API-ról beszélünk meg valószínűleg az év FPS játékáról ami várhatóan az elkövetkező 1 évben elég sokaknak szempont lesz VGA vásárlásnál (is)...
    Az említett Vsync bug javítása a minimum, ha nem is most, de a véglegesben...

    Be kell másolni az amdmantle32/64.dll | mantle32/64.dll | mantleaxl32/64.dll fájlokat egy korábbi (pl. Fury launch) driverből a játék .exe mellé és nemhogy normális vsync lesz, de még gyorsabb is valamivel :K

    15.7+ driverekkel DA:I olyan 10-15%-kal lassabb Mantle alatt DX11-hez képest még Vsync nélkül is, főleg minimum FPS-ben.

Új hozzászólás Aktív témák