Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #17784 üzenetére
Semennyit. Az effektek számításához szükséges idő ugyanaz DX11 és DX12 alatt. Az aszinkron compute átfedése jelenthet előnyt, mert úgy pár compute effekt ingyenesség válik. A DX11 azért lassabb sokkal, mert nem arra optimalizálták a játékot. Túl költséges és időigényes lenne ennek a módnak a teljesítményét a DX12 közelébe vinni.
Ez egy stratégiai játék. Fölösleges a 60 fps. Nem igényli a játékmenet.(#17783) gbors: Majdnem 100%-os hatékonysággal lehet aszinkron compute-ot futtatni. Az MLAA esetében biztos, mert olyan fázisba van berakva, ahol az ALU-k eleve csak malmoznának. A GPU particles esetében pedig majd meglátjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Parfüm topik
- Anime filmek és sorozatok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Kazy Computers vélemények - tapasztalatok
- Hardcore pizza és kenyér topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E5440 - i5-4GEN I 8GB I 320GB I DVDRW I 14" HD+ I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest