Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FollowTheORI

    nagyúr

    válasz Petykemano #19952 üzenetére

    Na hát ez az, hogy miért optimalizálnál a mára, ha neked gondolni kell a jövőre is... Mi van ha következő GPUk tök máshogy fognak működni? A szabványosság/"semlegesség" pont azért jó, mert biztosítja azt hogy a programod mindenen futni fog.

    Egy konzolnál ez nem probléma, mert a szoftvert kukázod a hardverrel együtt.

    PCn ez nem működik, így nem jó behozni... Mindenképp kell egy semleges fallback kód minimum, ami tuti mindenen fut.

    Egy tesztnek ezt kell elsősorban bemutatni, hogy egy ilyen kódból mit lehet kihozni.

    Ezt ki lehetne egészíteni igen, gyártóspecifikus ezzel azzal, de akkor viszont az már mást mutat és másról szól.

    Pont ezért mondom hogy lesznek akiknek lesz erre ideje meg pénze, meg lesznek kiknek nem.

    De ha mondjuk te egy Frostbite engine-t terveznél, amire több éves fejlesztéssel, az összes játékodat alapozod mint mondjuk az EA, akkor te behoznád a fenti rizikót egy kis sebesség reményében, vagy a semleges szabvány kódra alapoznád a motor fő komponenseit?
    Persze emellett, ha van rá módod, időd meg pénzed, akkor beteheted a nem szabvány optimalizált utad is, de abba benne van hogy kihal és bizonyos szinten felesleges lesz, lásd mondjuk szintén a Frostbite esetén a Mantle...

Új hozzászólás Aktív témák