Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#22371
üzenetére
Írtam korábban, hogy az AGS 4.0 DX12 alatt még nem működik. A Vulkan egyszerű, mert a Khronos a shader fordításra nagyon jó struktúrát alakított ki a SPIR-V-vel. Ezt az IR-t ki lehet egészíteni, vagyis pusztán a rendszer alapvető fordítóinfrastruktúráját használva lehet egyedi függvényeket beletenni. A DirectX alatt a D3BC nem kiterjeszthető, vagyis ahhoz, hogy ott működjön egy ilyen rendszer mellé kell építeni egy alternatív fordítóinfrastruktúrát , ami megkerüli az fxc-t. A nehézséget az adja, hogy a rendszernek egy helyett két fordító biztosítja a shader programot, és ezt össze kell hangolni. Emiatt nincs még engedélyezve a complier pass through DX12-re.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen RAM-ot vegyek?
- eBay
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPhone topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - R5 5600H 16GB DDR4 256GB +1TB SSD nVidia GTX 1650 4GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

