Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								#85552128
							
							
								#22371
							
							üzenetére
						Írtam korábban, hogy az AGS 4.0 DX12 alatt még nem működik. A Vulkan egyszerű, mert a Khronos a shader fordításra nagyon jó struktúrát alakított ki a SPIR-V-vel. Ezt az IR-t ki lehet egészíteni, vagyis pusztán a rendszer alapvető fordítóinfrastruktúráját használva lehet egyedi függvényeket beletenni. A DirectX alatt a D3BC nem kiterjeszthető, vagyis ahhoz, hogy ott működjön egy ilyen rendszer mellé kell építeni egy alternatív fordítóinfrastruktúrát , ami megkerüli az fxc-t. A nehézséget az adja, hogy a rendszernek egy helyett két fordító biztosítja a shader programot, és ezt össze kell hangolni. Emiatt nincs még engedélyezve a complier pass through DX12-re.
 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 Super 8GB GameMax Aero Mini ECO 600W
 - Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
 - HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3590
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
								
							
