Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz
Venyera7
#22798
üzenetére
Ott a "hiba", hogy ezekhez a játékokhoz legalább 2-3 évvel ezelőtt hozzákezdtek és akkor még biztos nem a DX12 "igényei" szerint összerakott motort használtak alapul...
Tehát azoknak lesz igaza (meglepő módon
) akik éveket jósoltak mire tényleg olyan állapotú játékok jönnek amelyek ki is tudják majd használni, mert bizony az átállás és a játékok fejlesztési idejét is figyelembe kellett volna venni.
(aztán lehet ez is megy a süllyesztőbe - nem ez lenne az első alakalom - és jön megint valami hypeolni való)
A Deus Exnél legalább visszalehet kapcsolni DX11-re és mehet a játék, de az ilyen MS hulladékok csak mutatónak jönnek, hogy a W10+Store+XO ezzel is előtérbe kerüljön - meg is látszik a minőségen. -
Venyera7
senior tag
-
Habugi
addikt
válasz
huskydog17
#22795
üzenetére
Egyetlen tollvonással áthúztad az Abuhoz intézett kérdésem értelmét és aktualitását..

(#22778) Abu85 & (#22792) Habugi:
Tárgytalan.., a VGA tesztelésre ilyen szinten inkompetens tesztoldal/társulat mint esetleges variáció bevallom kívül esett a fantáziám terhelhetőségén..

-
keIdor
titán
válasz
huskydog17
#22793
üzenetére
Ez: [link]
Az Xbox One-ban GCN2 van, hogy itt hogy szerepelhet ennyire gyengén az a nap rejtélye.
Az nVidiák meg a Polaris valóban jól szerepel, nem is ezekkel van a baj. -
huskydog17
addikt
válasz
keIdor
#22790
üzenetére
"Ez ugyanúgy el van cseszve, mint a Forza Horizon 3 PC portja, csak hogy pártatlanok legyünk!"

Mi a baj a Horizon 3 PC portjával?
Radeon RX 480/Geforce GTX 1060 pároson FullHD felbontáson Ultra részletességgel megvan a 60 fps, ezt nem mondanám rossznak, ráadásul a játék veszettül jól néz ki. Jelenleg a játékpiacon két értelmesen összerakott DX12 játék van ez a kettő pedig a két Forza játék.
Szerk.:
Ja most látom. Nevetséges ez a GameGPU oldal, szinte az összes méréseik fényévekre vannak a valóságtól, ezt már számtalan játéknál bebizonyították. -
Habugi
addikt
A végeredmény röhejességét és abszurditását tekintve ugyan van némi ellenérzésem azzal kapcsolatban hogy egyáltalán beszédre alkalmas téma-e de esetleg pár közbenső lépcsőfokot felfednél abban az esetben ha tudsz róluk?

PC-s konverter áttolja SM 5.1-nek, kb idáig tudom követni, tehát a kérdésem a közbenső lépcsőfokokra vonatkozóan annyi lenne, ennek hogyan lett az a nyers végeredménye amennyi látható jelenleg, nyilván (remélhetőleg) ez csak egy állapot.
Tehát ez nem egy NV cím, ráadásul ugye az M$ és az NV nem puszipajtások, anno a még várható DX12 kapcsán megtudhattuk mennyivel könnyebb lesz konzolról portolni, nem vitathatom mert nem értek hozzá, ez a PC-s shadermodel konverter biztos nagyon kényelmes, megnyomják az Ok/Apply gombot és X időn belül végez, mehet a "PC port" boltokba, hurrá-hurrá, node a GCN, amiről szintén azonos időszakban tudhattuk meg mennyire jobban fogja tolerálni ezt az eljárást, hogyan vérezhet el ennyire a FH3 esetében pl a Maxwellekkel szemben?!
Szimpla hamarabb kikerült NV GameReady driver van-e a háttérben vagy valami sokkal mélyebb/komplexebb történet (ami nem is történet mert ezesetben már sokkal inkább probléma..) ?!
-
keIdor
titán
válasz
Venyera7
#22759
üzenetére
Érdekes, hogy a GP106 ugyanannyit fut, mint a +100%-al "nagyobb" GP104.
Ez ugyanúgy el van cseszve, mint a Forza Horizon 3 PC portja, csak hogy pártatlanok legyünk!
Marhára nem használja a GPU-t ez a csoda DX12 mód.Az meg hogy az egyik kap gyors kódot, a másik meg nem, az nem hozza ki a két gyártó közötti különbséget, inkább azt, hogy ki áll a fejlesztés mögött. Ha szidjuk a GameWorks-öt (sokszor joggal) akkor szidjuk már ezt is... ugyanolyan hulladék munka.
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forza fejlesztői a PC-s konverterrel dolgoznak, ami eléggé béna. Egyszerűen átkonvertálja az Xbox One shadereket shader model 5.1-nek megfelelő shaderekre. Ez nyilván erőforrás takarékos, de az a probléma vele, hogy a konverter az nem ember, így rendkívül rossz regiszterallokáció valósítható meg a konvertált shaderekkel. Ez a GCN4-et nem érinti, mert ott az utasítás előbetöltés, de a többi GCN-re alternatív allokációs stratégiák kellenek. Ezért akar a Microsoft shader model 6.0-t PC-re és Xbox One-ra, hogy az Xbox One shaderek direkten jöhessenek, és ne kelljen konvertálgatni. Nyilván az sem véletlen, hogy a GPU kihasználása a Forzáknak, miért rekordalacsony a DX12 ellenére.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
schwartz
#22768
üzenetére
Nem érzékeled az iróniát

Inkább arra volt kihegyezve,hogy az "gagyi 780ti amit avultat az nv",de ettől függetlenül nálam egyik produkció sem értékelhető.
Hozzáteszem én jobban meg vagyok lepődve ezen bárkinél,lévén volt pár Hawai gpu-s karim,de ilyen sz@rul még nem is láttam őket szerepelni.
Különben érdekes ez.Ami az amd-n megy az "úristendejóóó,vége az zöldeknek,lealázva,szájba hu---va,stb" ami meg nv-n az optimalizálási hiba!Nincs több kérdésem
Én pl a fent említett DeusEx-et tartom ilyen hibának,mert ugye amit szabad jupiternek...Ui:Szabynak pl lejött elsőre

guftabi96 : Fentebb

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Hachiko95
#22761
üzenetére
A GCN shader intrinsics szempontjából mindegy, hogy DX11-ben vagy DX12-ben fut a játék. Ugyanúgy működnek a gyors kódok. A DX12-es kötődés csak annyi, hogy a második DX12-es patchben jött a funkció. Letöltöd a preview patchet, visszaváltasz DX11-re és működik tovább, mert a preview patch-csel települtek az AGS 4.0-s shaderek.
-
guftabi96
addikt
-
Simid
senior tag
-
do3om
addikt
-
Simid
senior tag
válasz
Milka 78
#22758
üzenetére
Szerintem ez nem a piros oldalnak gyászos, hanem a játék készítőinek. Milyen optimalizálatlan sz@r motor az, ahol a 470 ott van a 980 meg az 1060 nyakán, de a Furyk mögötte vannak.
Ha legalább az összes AMD kártyán arányosan rosszabbul teljesítene, akkor lehetne azt mondani, hogy NV optimalizált a cucc, de így... -
-
mlinus
őstag

-
cbalint
csendes tag
A Gwent Kill the Servers buildjében van egy érdekes fájl: d3d12.dll
Van valami infó arról, hogy ez tényleg dx12-t fog használni? Ez elvileg egy Gameworks játék, nem? A Witcher 3 is az volt. Mi haszna lenne egy kártyajátékban a low-level API-nak? -
Venyera7
senior tag
Szaby59 ès lezso6:
Vèlememènyem szerint remek kártyát tesznek le az asztalra most. Nincs más lehetősèg... 1 TB/s Bandwidth meg kell, èn szerintem ennyivel fog jönni. Talán egy vágottnak elèg 512 GB/s, de egy Titan Xp elleni kártyának aligha.
-
válasz
Venyera7
#22745
üzenetére
A Fury X is másfélszer akkora elméleti számítási kapacitást meg memóriasávszélt tudott, mint az ellenfél, aztán gyakorlatban mégis elég furi teljesítménye volt.

Valami csodát fel kell mutatnia a GCN5-nek vagy magas órajelen kell járatni, különben ez kb az 1070 ellen lesz csak elég szerintem.
-
imi123
őstag
gears-of-war-4-free-with-geforce-gtx-1080-and-gtx-1070
Nem semmi.
1 kuponra vevő vagyok.
-
-
Yutani
nagyúr
válasz
#85552128
#22731
üzenetére
Az utolsó kérdésem valójában felesleges volt.

Viszont felvetődik, hogy:
1. A Vega 10 vajon RX 490 néven jön?
2. A Vega 11 vajon RX 580 néven jön? (Ekkor lehet a P10-et RX 560-ná minősíteni, ha vágott V10-et akarnak 570-ként kihozni.)
3. Vagy a Vega 11 RX 485-ként fog jönni?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani
#22730
üzenetére
A Vega 10 méretre nem nagy és HBM-es, szóval ha a GloFo gyártja, akkor nem szükséges még egy lapka, és ezzel az egy lapkával lefedhető az egész felsőház. Ha a TSMC gyártja, akkor kell még egy lapka, mert akkor kb. kétszer drágább a gyártás/GPU. Ettől nagyon sok függ, mert a GloFo sokkal olcsóbban adja a fix megrendelés miatt az AMD-nek a wafert (ez a GloFo-nak is fontos, mert kell a gyáraknak a kihasználás), míg a TSMC ilyet nem csinál. Ott versenyeztetik a cégeket a waferért, így aki többet licitál az viszi a kapacitást.
(#22731) Szaby59: Inkább lesz egy új Polaris 10 stepping, mert mindkét Vega HBM-et használ. Az 150 dollár alá nem lesz jó.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Laja333
#22720
üzenetére
A VEGA10 az szerverszinten 12 TFLOPS, mivel be kell férnie a 225 wattos iparági határba. Az asztali verzió ennél gyorsabb lesz, úgy 14 TFLOPS körül, mert nincsenek a szerverre vonatkozó limitek. Ez nem egy 8 TFLOPS-os lapka ellen megy, hanem a 11 TFLOPS-os Titan X ellen.
Sayinpety-nek úgy néz ki, hogy igaza volt. [link] -
wjbhbdux
veterán
-
Venyera7
senior tag
Azt tudja valaki milyen motort használ az Escape from Tarkov?
-
válasz
Laja333
#22720
üzenetére
Mondanám, hogy de, csak egy kicsit túlzottnak érzem, hogy ennyire tényként kezelitek ezeket a számokat. De ja, valahol a Fury X környékén várhatók a kisebb cucc specei.
(#22718) stratova: lehet számítani a 6SE-re, az persze érdekes kérdés, hogy a kisebbik chipbe is beletesznek-e 6-ot. Én inkább a "nem"-re tippelnék.
-
stratova
veterán
Jó lenne már lecserélni legalább a csúcskategóriában a 4 SE-t ha lehet mondjuk 6-ra -_- amikor ez már limitáló tényező volt Furynál is.
Bár a kis Vega gondolom megörökli (kíváncsi leszek mit tud felmutatni majd).
Szerintem kis Vega és a GP104 viszonya egy az egyben GP106 vs P10-re fog hajazni. -
válasz
proci985
#22716
üzenetére
A Crysis 3 eléggé backend-heavy még MSAA nélkül is, az újabb játékokra ez egy kicsit kevésbé jellemző, szóval azért ez félre tud vinni.
FE / FE: sure, de a Titan XP-ből nincs custom. A hardware.fr tesztben a Titan XP OC és az 1080 AMP Xtreme összevetés egész reálisnak tűnt, mindegyiknél +13-15% a valós core clock a boost1-hez képest.
4096 ALU-val és minden bizonnyal 64 ROP-pal 1200-as órajel mellett kb. az 1080-at lehet utolérni, de még az is necces. Ha HBM lesz mellette, akkor jobban fest a dolog, és akkor a core clock emelés is hatékonyabb lehet. Szóval 1500-zal már elérhető (lenne) a T-XP is.
-
proci985
MODERÁTOR
en Crysis3 eredmenyeket szoktam nezni, az megbizhatoan GPUlimites, multiGPUval is (foleg 4Kban), szoval altalaban eleg jol mutatja az erosorrendet. ott kb azt lattam, hogy az 1080 lemaradt a 295X2tol (sajat GPU alrendszeremhez az all a legkozelebb, bar az enyem semennyire nem downclockol), viszont a Titan mar picit gyorsabb volt.
FE vs FE erdekes kerdes, en jobban szeretem, ha olyan kartyakat tudunk osszehasonlitani ahol a hutes nem jelenik meg confounding variablekent.
ettol fuggetlenul tovabbra is tartom, hogy 4096 szamoloval nezve lehet, hogy 1200-1500 koruli orajel kene a Titan megfogasahoz az uj AMD kartyanak hacsak nem csinalnak valami varazslatot architekturalis szinten.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
lezso6
#22710
üzenetére
hát nagyon leegyszerűsítve a dolgokat kb ha 1200-1400as órajelet el tudnak vele érni és nem fogja meg a memória, akkor meglesz az. Titan(új) tesztek alapján (már amennyi van) annyival nem gyorsabb egy 1080nál, ilyen kb 20% volt ahogy néztem (de tényleg nagyon kevés teszt van, 4K surround + SLI lenne érdekes).
-
válasz
Petykemano
#22709
üzenetére
Túlkombinálsz. Sokkal inkább érdemes most kiadni a 1080 Ti-t, mondjuk pontosan az 1080 és a Titan X ára közé belőve, aztán majd csökkentik az árat, ha olyan lesz a Vega. Egyébként ha lesz 4096 számolóegységes Vega, akkor szerintem nagy örülhetünk ha egyáltalán az 1080 szintjét tudni fogja.
-
Petykemano
veterán
válasz
schawo
#22701
üzenetére
schawo FLATRONW core i7
2015Q2
Titánverő Overclockers dream FijiFury.
Aztán az nvidia fogta a titan lapkát, tálalta úgy, hogy épp a Fury X teljesítményszintje felett legyen 5-8%-kal (brutálisan agyonveri, szétcincálja, megeszi reggelire, elgyepálja, otthagyja) és 980Ti néven $650 árra belőtte, aminél olcsóbban a Fury X se jöhetett, sőt még biztos inkább drágábban szerették volna adni.Elfelejtettétek?
Ha az nvidia megint jolly jokerként szeretné felhasználni a X10ti nevet, akkor megint oda (5-8%-kal fölé) lövi teljesítményben és árban ahová a AMD új architektúrája érkezik.
Ez persze nem biztos, de ez alapján a logika alapján, ha tudjuk mit tud a 1080Ti, tudjuk mit tud a kis Vega.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FLATRONW
#22705
üzenetére
20-30%-kal kell gyorsabbnak lennie mint a 1080 és sima GDDR5-tel ez lehet meglesz.
+ Így a Titánban még mindig több tartalék marad, gondolom az is szempont, hogy annak ne legyen konkurenciája, felezni a ramot meg nem akarják. Egyszóval nem kizárt, a kártya teljesítményéhez elég lehet. -
Venyera7
senior tag
válasz
Petykemano
#22698
üzenetére
Èrdekes, hogy a VideoCardz nem hozta le, szerintem fake. Pláne a GDDR5...
-
core i7
addikt
válasz
Petykemano
#22700
üzenetére
Pascal=Nvidia
Vega=AMDVagy a Voltát(Nvidia) és a Vegát(AMD) kevered?
-
FLATRONW
őstag
válasz
Petykemano
#22700
üzenetére
Félrebeszélsz.

Ez Nvidia, nem AMD. És még mindig Pascal, nem Volta (kevered az AMD-s Vega-val). -
schawo
titán
válasz
Petykemano
#22700
üzenetére

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Android szakmai topik
- Automata kávégépek
- Milyen egeret válasszak?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Filmvilág
- További aktív témák...
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ / 8/256GB / Kártyafüggetlen
- Full Prémium! Gamer PC-Számítógép!Rog Maximus XII! I9 10850K / RTX 3080 Suprim / 32GB DDR4 / 2TB SSD
- Karácsonyi Akció! Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
) akik éveket jósoltak mire tényleg olyan állapotú játékok jönnek amelyek ki is tudják majd használni, mert bizony az átállás és a játékok fejlesztési idejét is figyelembe kellett volna venni.





Azèrt elèg gáz az, hogy 200k+ kártyán nem lehet 1080p felett játszani... Persze ilyen játékok mindig voltak ès lesznek is.




Nem fogynak a felső kategóriás nvidia kartyak?





