Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#48703
üzenetére
A 7600 inkább túlteljesít 4k-n (vagy az NV-k alul). Alacsonyabb felbontáson csak az elvárható különbség van.
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#48602
üzenetére
Egy dolog nem tetszik benne, az ahogy a ló átmegy minden NPC-n.
-
FLATRONW
őstag
Szerintem az Intel "csak" gyártástechnológiai hátrányban van. Amint a TSMC megtorpan, úgy fog az AMD is.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Alogonomus
#47638
üzenetére
Egy dologban biztos lehetsz, amikor a 4090 egy Fortnite szerű játékban valamilyen limitbe ütközik, és a 7900xtx a nyakán van, akkor már nem takarékosabb a 7900xtx.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Alogonomus
#47634
üzenetére
Itt inkább az RT-n van a hangsúly.
Ennél a generációnál ezekre a különbségekre lehet majd számolni a jövőben.
Érdekes mód RT mérések esetén pont a játékok átlagolása félrevezető, mert pl. a gyengén terhelő RT megoldások eltorzítják a végeredményt.
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#47388
üzenetére
Nem semmi, hogy mekkora különbség van a két teszt eredményei között.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Yutani
#47382
üzenetére
Nekem itt a gyártásttechnológia tűnik minden rossznak a forrásának. Külső megrendelők nélkül is van pénz a fejlesztésre, mégsem tudnak elmozdulni a 10 nm-ről, annak bevezetése is elég nyögvenyelős volt.
Persze meg lehet a kérdést úgy is közelíteni, ahogy ők látják, ha megrendelőket vesznek el a konkurenciától, akkor azok nem ilyen ütemben fejlődnek, és a jelenlegi technológiával is az élen tudnak maradni. -
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#47377
üzenetére
Tanultak a Starfield bakiból.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Yutani
#47215
üzenetére
Fura dolog ez. FSR még úgy ahogy használható 4k Quality módban, tehát egy 1440p-re képes kártyától kicsivel erősebb kell hozzá.
Nvidia oldalon nincs olyan GTX kártya, ami megüti ezt a szintet, a legerősebb az 1080 Ti ( az 1660 is csak 1070 szintjén van).
Sajnos, nem sajnos, de jelenlegi állapotában tényleg nem tud nekünk az FSR sokat adni. Előbb utóbb viszont váltunk, és akkor szeretnénk használni a DLSS-t, így már most is támogatjuk, hogy mindhárom kerüljön be a játékokba.
-
FLATRONW
őstag
válasz
proci985
#47134
üzenetére
A freesync nem volt iparági standard, csak egy megvalósítás az adaptiv sync (VRR - nevezzük akárhogy) szabványra.
Az NV jelenleg G - Sync Compatible minősítést ad ki, amelyeket olyan adaptiv sync monitorok kapnak meg, amelyek korábban már megkapták a Freesync hitelesítést is.
Természetesen nem kapja meg minden ilyen monitor a minősítést, mivel elég sok hulladék képességű példány is piacra került (50-75 Hz tartomány). Ezek a monitorok megkapták a Freesync támogatást, mivel annak minőségbeli követelményei jóval alacsonyabbak voltak, hogy el tudják árasztani a piacot, és hogy az olcsóságot is fevehessék a marketing szöveg közé.
A modulos G-Syncnek volt egy olyan előnye is, hogy több hw-t tudott támogatni. A 650Ti volt a minimum. Freesync oldalon pedig GCN 2, így kimaradt a támogatásból az elég versenyképes 7000-es sorozat és pl. a 280x is. -
FLATRONW
őstag
A kérdés inkább az, hogy egy szabványt lehetséges e úgy támogatni, hogy az jobb minőséget hozzon, mint amit a konkurencia képes hozni.
Pl. a szabvány Adapiv Syncre épülő Freesync és G-Sync Compatible azonos minőséget képvisel. Minden más, ami különbséget jelent, azt szabványon kívül hozza mindkét gyártó. -
FLATRONW
őstag
Engem az érdekelne, hogy egy szabványosítás pontosan mit jelentene jelen esetben.
1. Az NV megnyitja és bedobja a közösbe a DLSS-t, és így minden gyártó kártyáján azonos minőségben, és közel azonos teljesítményen lesz elérhető a közös eljárás, ami lényegében a nyílt DLSS-re épülne, mert az FSR jelenleg nem igazán tud mit hozzáadni?
Ezzel az a baj, hogy így az NV nem nyerne vele semmit, csak felhozná a konkurencia termékeit, és elveszítene egy olyan szolgáltatást, ami vásárlói szemszögből adott esetben dönt a két gyártó közötti választásnál.
2. Gondolom az az eset nem lehetséges, hogy az FSR-t szabványra emelik, az így szállított kódot az NV driverből kiegeszíti vagy lecseréli a DLSS azon extra képességeivel, amelyek jelenleg a különbséget jelentik. Így megmaradna a minőségbeli előnye. Ha ez lehetséges lenne, akkor ma is megtehetnék.
Az a baj, hogy közös szabvány esetén nem igazán tudnának egymással versenyezni. Teljesítményben szinte azonosak jelenleg is, az erősebb hardverrel már nem tudnak előrébb lépni.
Az RT az más dolog. A szabvány ellenére az NV ott előnyben tud lenni, mert az még mindig egy megterhelő eljárás, egy jobb és erősebb hardverrel előnybe lehet kerülni.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Raggie
#47109
üzenetére
A látottak és leírtak alapján nagyon úgy tűnik, hogy ezzel nem lehet annyi időt nyerni, hogy azt bármi hasznosabbra lehessen elkölteni.
A megjelenés után hónapokat kell várni, hogy rendbe rakják a játékokat. Moderek pedig egy hét alatt képesek beletenni, a fejlesztők valószínűleg még könnyebb helyzetben vannak.
Én azt mondom, hogy megjelenés napján legyen benne felskálázás, hogy legalább csökkenteni lehessen az teljesítmény gondokat. Ezzel is időt nyerve maguknak a további javításra.
Felskálázás nélkül pl. ezt a "csoda" Immortalt sem adhatták volna ki.
XSX és PS5-ön 4k FSR2 Ultra Performance (720p) módban fut a játék.
Series S-en pedig 436p az alap felbontás. -
FLATRONW
őstag
Itt nem licensz problémákról van szó, ahogy b. is írja.
Valamiért tiltják a DLSS-t, nem tudom miért, az ő dolguk, engem nem zavar.
Pl. a Witcher 3 teljesen NV támogatott játék, de ott még a The way its meant to be played splash screen sincs megkövetelve.
Két képen, ömlesztve vannak a felhasznált technológiák.
Néhány esetben csak a játékvégi creditben van ez megemlítve, tehát elég rugalmasak. -
FLATRONW
őstag
válasz
arabus
#47091
üzenetére
Ha jól tudom a képgenerálás rész lesz driverből elérhető, ami nem fog hasonló minőséget adni, mint a játékba épített verzió.
Egyébként semmi baj nincs azzal, hogy az AMD a saját felhasználói számára extra szolgáltatást nyújt, így kell azt csinálni.
Jelenleg pedig az NV nem tiltja az FSR beépítését. Csak azért írtam, hogy a DLSS tiltása az AMD-s címekben, nehogy azt eredményezze, hogy az NV is hivatalosan tiltani fogja az FSR-t. Persze ez nem jelent semmit, mert hozzáértők előtt szabad az út, hogy beépítsék bármelyik eljárást. Van példa erre mindkét oldalról.
De továbbra is mindhárom megoldás, hivatalos beépítését támogatom. -
FLATRONW
őstag
Soha nem volt ez megoldás, és nem is lesz az.
Ha egy gyártó a zárt megoldásával jobb minőséget tud nyújtani, amivel felhasználókat szerez, akkor még csak nem is elítélendő a dolog.
A fejlesztőknek pedig nem kell választani egy ilyen egyszerű eljárás esetén, be kell mind a hármat építeni, nem nagy idő.
Ha a kiadó a pénz hatására pl. csak az FSR mellett dönt, az sem nagy gond. De a jövőben ne legyen miatta sírás ha ez szokást teremt és az NV is meg fogja tiltani az FSR beépítését.
A Witcher 3 esetén is szembetűnő a különbség.
Viszont ha látványos különbséget akarsz látni, akkor nézd meg az RE4 Remake összehasonlítást.
Konkrétan a DLSS 1080p Performace (540p) jobb minőséget ad, mint az FSR 1080p Quality (720p). Ugyanez észrevehető nagyobb felbontások mellett is, csak nem ekkora mértékben. -
FLATRONW
őstag
Én is a szememnek hiszek. Saját kártyám nincs, de többször volt szerencsém kipróbálni élőben a DLSS-t is, és fantasztikusnak tartom azt amire képes már 1080p Quality (720p) módban is.
Azt nem tudom, hogy mitől jobb a DLSS, de valamit egész biztosan máshogy csinálnak, mint az FSR esetén. Ez pedig egészen látványos különbséget eredményez a két eljárás között.
Azzal pedig, hogy ennyire csak egy eljárás beépítése mellett érvelsz, nagyon is el akarsz venni a másik oldaltól valamit, mégpedig a jobb minőséget. Ha még egyet is értenék veled abban, hogy kicsi a különbség a kettő között, akkor is létezik az. Természetesen nem értek veled egyet. -
FLATRONW
őstag
válasz
proci985
#47082
üzenetére
4k-ban a quality FSR már elfogadható minőséget tud, de alatta már nem. És 4k-ban is érezhető a hátrány.
A DLSS 1080p Quality módban is meglepően jó minőséget ad. A következő kartyám pedig az 1080p teljesítmény szintet fogja célozni, így nekem fontos, hogy alacsony felbontásnál is értékelhető minőség legyen elérhető. -
FLATRONW
őstag
Ez nagyon rossz hozzáállás a részéről.
Alapból nem érdekli a felskálázás, mert csak a natív ad jó minőséget.
Rendben, ez elfogadható.
De az problémás, ha másoktól akar elvenni egy olyan dolgot, ami azokat érdekli.
Jelenleg nekem egyik gyártó eljárása sem jelent semmit, mivel nincs RTX kártyám, az FSR pedig szóba sem jöhet, mert az tényleg egy hulladék megoldás.
De a jövőben egész biztos, hogy NV-m lesz, így szeretném majd használni a DLSS-t, mert nem tartom rossz dolognak a felskálázást.
Ha pedig csak FSR lenne, és véletlenül AMD-t vennék, akkor sem használnám a fenti ok miatt.
Szép kis jövő, nem lenne választás, mindenkinek egyformán szar lenne, igy sokan nem használnák, ami pedig a fejlesztések befagyasztásához vezetne. -
FLATRONW
őstag
Nem kell hozzá közömnek lenni.
Látom más játék esetén, hogy meddig tartott beépíteni a DLSS-t. Nekem ez elég bizonyíték.
Nem beszélve arról, hogy rengeteg írás jelent meg arról, hogyha az egyik eljárás beépítésre kerül, akkor a többi beépítése már elenyésző időbe kerül.HSM: őszintén, kit érdekelnek a fejlesztők?
Engem biztos nem. :) -
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#47060
üzenetére
Ezt a hozzáállást én sem értem. 1-2 ember, szórakozásból beleteszi a játékba néhány nap alatt bármelyik eljárást. Ezek alapján a fejlesztőknek ez egyáltalán nem jelentene többlet munkát.
Továbbra is mondom, tegyék bele mindhármat, mindenki használhassa azt, amit szeretne. -
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#46981
üzenetére
Ezek szerint egy kicsit megnöveli a VRAM igényt is a DLSS/FSR, mivel felskálázás nélkül még nem fut ki a memóriából 1440p mellett.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Pakmara
#46921
üzenetére
Nem tudom, hogy most mi a helyzet, de néhány évvel ezelőtt az NV néhány játék esetén, driverből tiltotta az órajel és feszültség csökkentését alacsonyabb terhelés mellett. Ilyenek voltak az IdTech motoros játékok.
Be lehetett kapcsolni az energiagazdálkodást a driverben, de mivel ezek a játékok érzékenyek voltak az órajel változásra, így ez gyakran fagyáshoz vezetett. -
FLATRONW
őstag
válasz
Callisto
#46837
üzenetére
A 2.0-ás verziótól már nem kell a DLSS-t játékonként tréningeztetni, egy általános megoldás van mindenre.
Egyébként milyen lehetőségei vannak a fejlesztőknek a módosításra? Pont ez a kritika forrása, hogy zárt az egész. Annyit kell csak tenniük, hogy beteszik a játékba, és működik.
Ha pedig valami hiba van vele, akkor az NV szállítja az újabb verziót. -
FLATRONW
őstag
válasz
Yutani
#46806
üzenetére
Igazából nem kell az nv logojaval indítani.
Teljes képernyőn elindul a Gaming Evolved, majd a következő képernyőn a többi kiegészítő midleware között, ömlesztve fel lenne tüntetve az NV is.
Engem nem zavar, hogy nem teszik bele a DLSS-t, viszont fordított esetben sem kell háborogni. Ha pedig az Intel nem követel reklámot, akkor az Xees-t simán bele lehetne tenni. -
FLATRONW
őstag
A reklámozás terén azt kell eldöntenie mindkét gyártónak, hogy mennyit veszítenek azzal, hogy megkövetelik vagy nem, hogy a beépítés esetén megjelenjen-e a logó.
Az AMD természetesen nem követeli meg, mivel alacsony piaci részesedéssel és gyengébb megoldással nem ők mutatják az utat, így nem lehetetleníthetik el magukat. A játékban nem jelenik meg az AMD logó, viszont a saját reklámjaikban, bemutatóikban már megjelennek ezek a játékok is. Ez is jóval több, mint a semmi.
NV szempontjából pedig nem tudjuk, hogy hogyan viselkednének hasonló helyzetben. Lehet, hogy ők kitennék a logót, lehet hogy nem.
Sok játékba, úgy is beleteszik a modderek a DLSS-t, ahogy azt megtették az FSR-ral is.
Utána meg majd a játékosok levonják azt a következtést, hogy az így beletett DLSS is jobb, mint az FSR (lásd RE 4), ami jó reklám az NV-nek, rossz az AMD-nek.
Persze, ha hivatalosan is be lenne téve már megjelenéskor, a minőségi különbség akkor is meglenne, viszont a kutya sem foglalkozna vele. Mindenki használná azt, amit akar vagy amire lehetősége van. Nem lenne az, hogy ment itt a cicaharc. -
FLATRONW
őstag
A lényeg az, hogy tegyék be mindhármat, nem nagy feladat. A piac 70 százalékát hiba lenne nem kiszolgálni egy jó minőségű eljárással, és rákényszeríteni egy olyan megoldást, amit jó eséllyel nem is használna.
-
FLATRONW
őstag
Itt nem az a kérdés, hogy DLSS vagy FSR.
A DLSS jelentősen jobb minőséget ad, mint az FSR és van egy elhanyagolható teljesítmény előnye is. Ha a fejlesztő beteszi a játékba, akkor kb. a piac 70 százalékát le is fedte egy jó minőségű megoldással.
A kérdés az, hogy a maradékot melyik gyártófüggetlen eljárással fedjék le.
Xess vagy FSR?
Szerintem az Xess-t kéne beépíteni, mert az már szinte DLSS minőségre képes. Semmi sem szól az FSR mellett.
De ha már kettőt beépítettek, akkor már felesleges kihagyni a harmadikot.
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezek karbantartást sem igényelnek. Ha meg igen, akkor tesznek rá, jól van az úgy alapon. Pl. a RE4 is pocsék FSR minőséget ad. Nem is tűnik úgy, hogy nagyon foglalkoztak volna a fejlesztők a módosításával, pedig a lehetőség adott volt. -
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#46596
üzenetére
Gondolom, cserébe még Shadow of the Mordor garafikai szintjén van.:)
-
FLATRONW
őstag
válasz
Yutani
#46588
üzenetére
Korábban itt meg volt osztva egy videó, amiben az volt, hogy összességében az NV-nél van több hiba (szerintem ez betudható annak, hogy jóval nagyobb a piaci részesedés, így több felhasználónál több hiba jöhet elő), ennek ellenére az AMD-nél több a komolyabb hibák száma. Ez azért ad egy alapot annak a kijelentésnek, hogy kevésbé problémás az NV.
Ahogy nektek AMD-vel, úgy nekem sem volt semmi (kisebb gondok sem) probléma az NV-vel. Azonban ha megnézem az ilyen statisztikákat, akkor inkább NV-nél maradok.
És mint írtam is, jelenleg nem csak emiatt döntenék az NV mellett.
De tényleg vegye mindenki azt, ami neki szimpatikus. Engem sosem zavart, hogy mások AMD-t vesznek különböző okokból. Az viszont igen, hogy a másik oldalról burkoltan, kevésbé burkoltan le vagyok hülyézve, hogy NV-t veszek,egyszerűen azért, mert más szempontok szerint határozom meg egy kártya értékét. -
FLATRONW
őstag
Szerintem csak teljesítmény kategória szerint érdemes kezelni a perf/$ értéket.
A 4090-et nincs mivel összevetni.
A 7900XT/XTX és a 4070Ti/4080 esetén raszterben egyértelműen az AMD-é a jobb perf/$ mutató.
Nem fogok hazudni, ha nem számítana az RT/DLSS teljesítmény akkor is hajlandó lennék kifizetni ezt a 10-20 (max 25-öt is) százalékos felárat az NV-ért. És nem érzem, hogy elvakult rajongó lennék, egyszerűen megér nekem ennyit a probléma mentesebb és kényelmesebb felhasználás.
De mivel számít, így nem kell még azt sem megfizetnem. -
FLATRONW
őstag
válasz
MasterDeeJay
#46449
üzenetére
Púposodó AMD CPU-k mellé is adhatnának ilyen akciót, sajnos nincs olcsó AM5-ös CPU.
Jó eséllyel az alaplapnak is annyi. -
FLATRONW
őstag
Ahogy elnézem 4k Quality módban (néha Performance) tud versenyképes lenni.
Ha lett volna 1080p mérés, jó eséllyel mindenhol +++-os lemaradásban lenne.
És pont ezért nincs semmilyen értke az FSR gyártófüggetlenségének, mert pl. ahol az NV-n szükség lenne, ott szart sem ér.
Pl. egy 1070 esetén sokszor jól jönne az 1080p quality mód, de tapasztalataim szerint nagyon rossz minőséget ad. A 166x kártyák 1070 szintjén vannak, tehát ott sem ér semmit. Talán az 1080Ti esetén van valami gyakorlati haszna 1440p Quality módban.
Pl. a RE 4 Remake-ben egész jól néz ki a natív 1080p-hez képest a DLSS 1080p Quality, sőt még a 1080p Performance sem rossz.
Az FSR ott is teljesen használhatatlan.Természetesen nem hibáztatom az AMD-t ezért, nem az ő dolguk, hogy nekem is jó legyen, ez az NV dolga lenne. Őket sem hibáztatom, nem lehet minden terméket öröké támogatni.
-
FLATRONW
őstag
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#46238
üzenetére
Ezt könnyen ki lehet deríteni.
Mindkét kártyán 8 GB VRAM van.
Ha a PCIe 4.0 x16 5700XT nem lassúl be a 3.0-ás alaplapban, akkor a 4.0 x8 6650-nek sem kell gondot okoznia a 4.0-ás alaplap.
Tehát meg kéne nézni, hogy teljesít az 5700xt 3.0-ás alaplapban.Ilyenkor tényleg csak a memóriasávszélesség lehet a gond. 280 vs. 448.
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#46222
üzenetére
Igaz, annak már jó néhány javítás megléte után kezdtem neki. Ha volt is valami baja megjelenéskor, akkor elég szépen kikupálták.
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#46218
üzenetére
Én még a Days Gone-ra emlékszem úgy, hogy nem volt vele semmi gond.
Pedig az is UE4 játék. -
FLATRONW
őstag
Szerintem nem. A konzoloknak is nagy előnyük, hogy egy konfigra megy a fejlesztés.
A fejlesztők letesztelik néhány népszerű összeállításon, hibátlan szoftveres háttér mellett a játékukat.
Viszont jóval nagyobb részük van a hibátlan futtatásban a gyártóknak. Egy stabil drivert kell letenni az asztalra, ami minél kevesebb dologgal akad össze. Itt pedig nagy "hátrány" a nagy piaci részesedés. -
-
FLATRONW
őstag
Nem próbáltam ki, de aki be akarja vetetni a gépét a statisztikába, itt a megoldás a felmérés kényszerítésésre:
link -
FLATRONW
őstag
válasz
Yutani
#45816
üzenetére
Nekem sem tűnnek hamisnak a számaik.
Egyébként volt egy oldal, amit nagyon szerettek itt megosztani, mert szinte azonnal megjelentek náluk a teszteredmények.
Még léteznek, de szerencsére már senki sem linkeli őket, mert ott nagyon látszott, hogy hamis adatokat tettek közzé.
GameGpu az oldal neve. -
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#45808
üzenetére
Nagyon komolyan veszik a tűzveszélyes készülékeket. 2015-ben szinte az összes Shield tablettet visszahívták, mert volt valami gond az akkukkal. Az enyém is beletartozott és Európából még vissza sem kellett küldeni a régit, a helyi hulladék szabályoknak megfelelően kellett volna megszabadulni tőle.
Mivel nem volt semmi gondom vele, így lett 2 tablettem,azóta is tökéletesen működik. Még az akkuja is jobb állapotban van, mint a csere készüléknek.
A következő évben pedig az adapterrel volt gond, de elképzelni sem tudom, hogy egyesek hogy voltak képesek előidézni azt a hibát. Abból is leküldték a cserét.
link -
FLATRONW
őstag
DLSS 3 DF.
-
FLATRONW
őstag
Egész jó. link
Mondjuk azt soha nem értettem, hogy a Shadowplayben miért nem engedélyezték a HEVC-et, már a Maxvell is tudja, és lehet is használni külsős programokkal. Azzal szemben már nem igazán lenne különbség. -
FLATRONW
őstag
DLSS 3 előzetes a DF-től. [link]
-
FLATRONW
őstag
válasz
Petykemano
#45458
üzenetére
Nyilván igp kivitelben, alacsony órajel és magszám mellett energiahatékonyak voltak.
A PH-ról jól tudjuk, hogy a GCN generációk között óriási volt az ugrás. Nem véletlenül születtek a többoldalas architektúra boncolgató, fényező bemutatók.:) -
FLATRONW
őstag
Egyébként a videóban és az írásban szó esik arról, hogy mennyivel később jelent meg a Vega?
15 hónappal, nem kis idő, szinte egy teljes generációs különbség fejlesztési időben.
Fine Wine, Future-proof? Nevetséges. A GCN legalja volt, minden szempontból. A sokat szidott 290x tényleg az volt, mert az idővel nem kicsit hagyta le a 780 Ti-t, és nem is kellett rá várni hónapokat, mert egyszerre jelentek meg. -
FLATRONW
őstag
Létezik, ha valaki gyorsan el akarja adni a néhány hónapos kártyáját.
Vagy valamilyen akció keretében (pl. egy nyereményjáték).
Tény, hogy ilyen nagyon ritkán esik meg, ezért ezek a kijelentések lényegében csak hipotetikusak. De ha adódna egy ilyen lehetőség, akkor élnék vele. -
FLATRONW
őstag
Ezek szerint továbbra sem érted. Ez a kijelentés egy olyan helyzetre érvényes, amikor a a 3070 és a 3090-en egy árban van, tehát nem adsz ki több pénzt, vagy nem tudsz olcsóbban 3070-et venni. Egyszerűen van egy lehetőséged, hogy valamilyen módon 3090-et vegyél 3070-es áron.
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
Petykemano
#45360
üzenetére
Ahogy mondod, nincs nagy gond náluk, az történt ami várható volt. Ha majd újra növekedésnek indulnak, akkor újra dicsérni fogjuk őket. Az AMD növekedésének magasztalását pedig meghagyjuk a másik tábornak.

-
FLATRONW
őstag
válasz
Raymond
#45229
üzenetére
Ezt én sem értettem. 1080p esetén még a 3050-nek sem jelent gondot nagy átlagban a 80+ fps (minimum 40+) ultra beállítások mellett, sőt 1440p-ben is tud 40+ fps-t.
Egyedül 4k esetén vehették volna ketté a mezőnyt.
Egyébként én simán kifizetnék 25-30 százalékkal többet egy azonos teljesítményű NV kártyáért.
Miért?
Nagyon elégedett vagyok velük, soha nem volt komolyabb gondom velük. Nagy tapasztalatom nincs az AMD-vel kapcsolatban, de ami sajátom és ismerősi körömből van, az nem túl meggyőző. Nem igazán akarok "kockáztatni".
A jelenlegi kártyám is lassan 6 éves lesz. Semmit nem jelent, hogy pl. 400 euro helyett 500-550-et fizetnék érte.
Igazából még nem volt rá példa, hogy ezt a felárat megfizettem volna, mert amikor vettem a kartyáimat, más volt a piaci helyzet, messze nem volt ekkora különbség a teljesítmény/ár mutatóban. -
FLATRONW
őstag
válasz
Raggie
#44859
üzenetére
Az a baj, hogy ez nem veszi figyelembe, hogy milyen a teljesítménye a PCI 3-as alaplapokban, a nulla RT teljesítményt, és a kivágott szolgáltatásokat. Semmivel sem jobb az ár/értéke, mint a 3050-nek.
Mindkét kártya gyászos ár/értéke csak a 6600-as sorozatot helyezi jobb fénybe. -
FLATRONW
őstag
válasz
Raggie
#44810
üzenetére
Ezek a kártyák nagyon nem érik meg az árukat, ez nem kérdés.
Viszont az a 15-25 százalék megvan 30-50 is, felbontástól függően, ha pedig régebbi alaplapba tesszük őket, akkor nagyon közelít a duplázáshoz. Ha úgy nézzük, hogy elkérnek 290 eurót egy agyonbutított, szolgáltatás szegény 6500 XT-ért, akkor simán elkérhetnek 650 eurót a 3050-ért, és ehhez még a bányászatot sem kell beleszámítani. -
FLATRONW
őstag
válasz
Petykemano
#43657
üzenetére
Valószínűleg ugyanarra, mint az NV. Van a HU-nak egy videója az Intel féle DLSS-ről, ott meg vannak említve az XMX magok.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen egeret válasszak?
- Spórolós topik
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Platina minősítésű Toughpower tápokkal bővült a Thermaltake portfóliója
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- OLED monitor topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440s - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3447, 94% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2048, 96% Akksi
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


