Új hozzászólás Aktív témák

  • FLATRONW

    őstag

    Itt nem az a kérdés, hogy DLSS vagy FSR.
    A DLSS jelentősen jobb minőséget ad, mint az FSR és van egy elhanyagolható teljesítmény előnye is. Ha a fejlesztő beteszi a játékba, akkor kb. a piac 70 százalékát le is fedte egy jó minőségű megoldással.
    A kérdés az, hogy a maradékot melyik gyártófüggetlen eljárással fedjék le.
    Xess vagy FSR?
    Szerintem az Xess-t kéne beépíteni, mert az már szinte DLSS minőségre képes. Semmi sem szól az FSR mellett.
    De ha már kettőt beépítettek, akkor már felesleges kihagyni a harmadikot.
    Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezek karbantartást sem igényelnek. Ha meg igen, akkor tesznek rá, jól van az úgy alapon. Pl. a RE4 is pocsék FSR minőséget ad. Nem is tűnik úgy, hogy nagyon foglalkoztak volna a fejlesztők a módosításával, pedig a lehetőség adott volt.

Új hozzászólás Aktív témák