Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #00137984 #28874 üzenetére

    A konzolok a köztes generáció alapján teljesen más irányba mennek, mint a PC. Az Xbox One X esetében a Microsoft az extra processzormagok helyett, inkább fixfunkciós blokkokat épített a sűrűn használt feladatokra. Tehát amíg mondjuk a PC-nél sok mag kell a rajzolási parancsok feldolgozásához és beírásához, addig egy Xbox One X-en ez mindegy, nem a procimagokat terheli vele, hanem egy erre kialakított célhardvert. Ez nem csak gyorsabb megoldás, hanem még leveszi a terhet a procimagokról is. Az a helyzet állt elő most, hogy a draw call kezelés szempontjából messze az Xbox One X a legerősebb gép azzal, hogy az MS erre célhardvert épített. Egyébként azt nem tartom kizártnak, hogy a jövőben a PC is erre megy, és akkor a procik képesek lesznek gyorsítani a rajzolási parancsok feldolgozását és beírását, de ehhez kell a megegyezés a gyártók között, és nyilván egy API is, ami ezt kezelni tudja.

Új hozzászólás Aktív témák